iPon Hírek

Aprók nagyban - 04.02.

Dátum | 2013. 04. 02.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Torment: Tides of Numenera - Unity és fények Egy videóval frissült a Torment: Tides of Numenera Kickstarter-oldala, melyben megtekinthetjük, milyen viszonyban vannak a 3D-s karakterek, a 2D-s, előre renderelt hátterek és a Unity Engine. Nos, a bemutató alapján a válasz minden bizonnyal az, hogy elég jóban.
Battlefield 4 - háttérben a politika Karl Magnus Troedsson, a DICE ügyvezetője elmondta, a Battlefield 4 egyjátékos kampánya inkább az emberi drámára, a hihető történetvezetésre helyezi a hangsúlyt, nem pedig a geo-politikára és a nagy háborús cselekményre. Persze azt ő is megjegyzi, egyrészt ez így nagyon klisésen hangzik, másrészt pedig ezek azért ott lesznek a háttérben, de nem ez lesz a fontos. Ezen kívül igyekeznek néhány közösségi elemet becsempészni a kampányban, és itt nem fejtették ki pontosan, miről is van szó, de a célja az újrajátszhatóság növelése lesz. Troedsson szerint nem kooperatívra kell gondolni, legalábbis nem a klasszikus értelemben, mert továbbra is egyedül leszel... azonban mégsem. Ilyen lesz a GTA V borítója A Rockstar megmutatta, milyen dobozt keressünk majd a boltokban. Vagy éppen a digitális piactereken. Mint az látható, nagyjából a már megszokott kinézetet követi az anyag.

Kooperatívban is te vagy a hős a Destinyben A Bungie design vezetője, Joe Staten elismerte, elég nagy hiba volt a Halo-játékokban, hogy ha kooperatívban toltad valakivel, akkor az átvezetőknél egyszerűen "eltűntél". Ami azt az érzést adta, hogy nem is te vagy a játék hőse, csak elkísérsz valakit az útra. Ez azonban a Destinyben nem fordulhat elő, annak ugyanis pontosan az a lényege, hogy folyamatosan azt éreztesse velünk, mi vagyunk a hősök, akik a saját civilizációnkért küzdünk. Ezt részben azzal érik el, hogy gazdag történelmet varázsolnak a játék világának, így mindenki a sajátjának fogja érezni. Ezen kívül a Halo-nál jóval komolyabb döntéseket kell majd meghoznunk: míg ott legfeljebb a harcok lebonyolításában voltak választásaink, a Destinyben mi döntjük el, milyen fajta karaktert is szeretnénk megszemélyesíteni az univerzumban. További átszervezések a Sonynál A Sony elnöke, Kaz Hirai folytatja a tavaly megkezdett átszervezéseket a cégen belül. Ezúttal a Sony Computer Entertainment Japan, Asia és Pan-Asia olvad össze egyetlen divízióvá, melynek neve Sony Computer Entertainment Japan Asia. A hírt maga Shuhei Yoshida erősítette meg, és az első értesülések szerint az új egység célja, hogy jobban tudjon koncentrálni a kiadási és játékfejlesztési feladatokra. Duplán mozgásban a The Last of Us A Naughty Dog igen produktív lehetett húsvét hétvégéjén, ugyanis rögtön két előzetessel is jelentkezett. Az egyik egy tévéreklám, a másik pedig egy "red band", vagyis véres trailer, amit csak 18 éven felüliek tekinthetnek meg. Hogy egészen pontosak legyünk, a tévéreklámot még korábban készítették, és az Egyesült Államokban a The Walking Dead második évadának záró epizódja közben ment le.
Káros a játékfejlesztésre a sok túlóra A játékfejlesztésben (is) bevett szokás az angolul "crunch"-nak hívott időszak, amikor a fejlesztés utolsó hónapjaiban a stáb gyakorlatilag éjjel-nappal, és még hétvégén is dolgozik, hogy elkészüljön a munka határidőre. Azonban Jamie Cheng, a Klei Entertainment alapítója úgy véli, ez igen-igen káros egy csapatra nézve, főleg akkor, ha azt mondják, hogy mindezt azért teszik, hogy valami újat alkossanak. Szerinte nem elegáns a "művészet" mögé rejteni a gyenge szervezettséget és rossz munkafolyamatokat. Amikor a Shank-et készítették, ők is átmentek egy rettenetes crunch-időszakon, Cheng azonban megígérte a brigádnak, hogy ilyet soha többé nem fognak csinálni: "Rájöttem, hogy nem csak kiváló játékokat kell készítenünk, hanem meg kell találnunk a módját, hogy közben az életünket se romboljuk le." Az úriember szerint erre az a legjobb megoldás, hogy megfontoltan és okosan kell hozzálátni a fejlesztéshez. Így lecsökkenthető például a később kivágott, így feleslegesen elkészített tartalmak mennyisége, kevesebbszer kell újravágni a játékot, kevesebb pénzt kell lehúzni a vécén, és a csapatnak is kevesebbet kell túlóráznia. Cheng elárulta, a Mark of the Ninja már 16 hónap alatt készült el, úgy, hogy a dolgozók alig-alig maradtak benn a rendes munkaidő végeztével. Ráadásul a jól kialakított folyamatok előnye, hogy így tényleg lesz is ideje a csapatnak új ötleteket kipróbálni és megvalósítani. Új néven fut a Gas Powered Games Emlékeztető: a Wargaming.net ugyebár megvásárolta a gyakorlatilag csőd szélén álló Gas Powered Games-t, Chris Taylorral és mindennel együtt. Az új tulajdonos pedig átnevezte a csapatot, ami így mostantól Wargaming Seattle néven működik. A stúdió első játékának koncepcióját még most rakják össze, azonban annyi biztos, hogy egy free to play MMO-ról van szó, PvP-elemekkel. Taylor annyit tudott megerősíteni, hogy egy tripla-A kategóriás címről van szó. A létszámmal még lehetnek problémák, bár már növekszik: a felvásárlás és majdnem-bedőlés előtt már csak 10-en maradtak a csapatban, azonban a stúdió sikeresen visszahívott 20 alkalmazottat, így már 30-an tolják a szekeret. Játékmegjelenések a héten: Defiance (PC, PS3, X360) - április 2. Cities in Motion (PC, Mac) - április 2. Ninja Gaiden 3: Razor's Edge (PS3, X360) - április 2. BattleBlock Theater (XBLA) - április 2. Toki Tori 2 (Wii U) - április 4. Double Dragon II: Wander of the Dragons (XBLA) - április 5. Painkiller: Hell & Damnation (PS3, X360) - április 5.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. Norbert09
2013.04.03. 00:00
GTA V borító: Jó ez az iPhone koppincs, meg ahogy látom Audink is lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. R3LaX123
2013.04.03. 04:34
Nekem rohadtul nem jönnek be ezek a GTA-s márkakoppintások,simán megvehetnék a licenceket
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Atesz1987
2013.04.03. 05:20
Szerintem pont jó így. Minden GTA-hoz jönnek ki autó moddok, válogathatsz kedvedre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. benczeb90
2013.04.03. 08:30
Hmm, pl a Sabre GT nevezetű ótó jobban néz ki sztem, mint bármelyik valódi modell, amelyekből összeállították. Nekem nincs bajoma azzal, hogy nincs ráírva, hogy Buick vagy Oldsmobile. Viszont valóban megszerezhetné a licenszeket, az fix.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Kobest
2013.04.03. 09:24
"a Battlefield 4 egyjátékos kampánya inkább az emberi drámára, a hihető történetvezetésre helyezi a hangsúlyt, nem pedig a geo-politikára és a nagy háborús cselekményre."

Ne hülyéskedj már, Karl, a tizenhét perces előzetes után egy Call of Duty szintű, egyoldalú, "jó fiúk a csúnya oroszok ellen" történetre mentetek rá! Most tényleg négy darab amerikai zászlót kellett tenni arra a szerencsétlen katonára?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Woodstock
2013.04.03. 14:07
Last of us jöhetne pc-re nagyon bejövősnek tűnik...akármilyen jó ps-t akkor sem veszek miatta
BF4 single...hagyjuk is...majd lesz egy fordulat és hirtelen a kínaiakat kell lőni a ruszkikkal együtt,mert biztos nem a kínai állam lesz csak valami elszabadult tábornok lesz aki hatalom ittas és háborúzni akar.
De mondjuk úgyis megveszem a multi miatt...max nem egyből mint a 3at,hanem karácsonyi eksönben
GTA meg jóezígy! Hiába a 7-8. rész lesz(nemtom) az tuti hozza az elvártat és még újít is eddig mindig jó gamma volt nem úgy mint sok más amiből akár a 2. is bukás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Shinjiii
2013.04.03. 15:04
GTA2 is nagyon rosszul teljesített az első rész után, szóval nem kell ellentmondásokat gyártani. : )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!