iPon Hírek

Aprók nagyban - 04.05.

Dátum | 2013. 04. 05.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Lelőtték a Wii U-s Aliens: Colonial Marinest Nem véletlen a nagy hallgatás a SEGA részéről: a kiadó képviselője a Kotakunak megerősítette, hogy nem fejezik be a Colonial Marines Wii U-verziójának fejlesztését. Az Atari alapítója szerint a Microsoft nyeri a következő generációt Az Atari legendás alapítója, Nolan Bushnell egy interjúban kifejtette, a Microsoft lesz a következő generációs konzolháború egyértelmű nyertese, mégpedig azért, mert a Sony minden egyes generációváltáskor rettenetes fejlesztői eszközöket szállít a stúdióknak. Elmondása szerint az eddigi váltások során sokszor előfordult, hogy a fejlesztői környezet teljesen japán volt, így habár a helyi csapatok el tudták kezdeni a munkát, a nyugati stúdiók komolyan vakargatták a fejüket, hiszen általában még a dokumentáció is elég gyenge volt. Bushnell szerint ezúttal is ez várható, így az Xboxra fejlesztői csapatok hamarabb fognak látványosabb eredményeket elérni. Az Atari-alapító ezen kívül hangsúlyozta, a Sony "istentelenül rossz" hálózati infrastruktúrával rendelkezik, szemben a Microsoft kiforrott rendszerével. Mindezeket ha kombináljuk a Microsoft kategóriákkal jobb anyagi helyzetével, Bushnell szerint egyértelművé teszi, hogy lesz a következő generáció vesztese és nyertese. Érdemes megjegyezni, hogy mindez erősen ellentmond annak, amit az utóbbi időben a stúdióktól hallani lehetett: számos fejlesztő nyilatkozta, hogy a PS Vitához készült fejlesztői környezet az egyik legjobb, amivel valaha dolgoztak, és hogy a PS4-es is hasonlóan színvonalas. Lehet, hogy Bushnell nem követi a híreket? Kulisszák mögött a Thief 4-gyel Az Eidos Montreal kiadott egy videót, melyben a fejlesztők beszélgetnek a rebootolt sorozatról, a játék céljairól, és ami a legfontosabb: arról is, hogy mennyire tisztelik az eredeti részeket, és ezt szem előtt tartva készítik az újat.
Rendeződött a Killer Instinct szabadalmi probléma A történet ott kezdődött, hogy a Microsoft megújította a Killer Instincttel kapcsolatos szabadalmait, azonban menet közben a FOX tévéadónak is lett egy ilyen címen futó sorozata. A két cég azonban még a bírósági ügy előtt rendezte a dolgot: a FOX nem emel kifogásokat a Microsoft szabadalmi kérelmével kapcsolatban, a redmondiak használhatják a nevet. Ez valószínűleg azt jelenti, hogy a FOX nem nagyon szeretné újraindítani a korábban már lelőtt sorozatot. Xbox 720 - mindig online vagy nem? A nap sztárja Adam Orth, a Microsoft Game Studios kreatív igazgatója, ki Twitteren fakadt ki, ahol azt kérdezte "mi a nagy ügy abban, ha mindig online kell lenni egy konzolnak", majd egy következő üzenetben azt is megjegyezte, hogy ma már ilyen a világ. Később a Twitter-fiókját priváttá tette, így már csak a NeoGAF rendelkezik a szövegekkel. Persze egy dolgozó magánvéleményét nem vehetjük annak biztos megerősítésének, hogy valójában mindig online kapcsolatot igényel a következő Xbox, de egyre több jel mutat erre. Új előzetesen a Dragon’s Crown Ha esetleg lemaradtatok volna: a Dragon’s Crown egy igen ígéretesnek tűnő scrollozós beat'em up lesz, a Final Fight, a Streets of Rage és a régi Dungeons & Dragons arcade játékok nyomdokain. A fejlesztő Atlus kiadott most egy előzetest, mely a fighter karakterosztályt mutatja be.
Rhode Island szerint csőbe húzta őket a 38 Studios A Providence Journal beszámolója szerint Rhode Island állam elég bizonyítékot talált arra nézve, hogy a 38 Studios és annak alapítója, Curt Schilling fontos pénzügyi részleteket hallgatott el annak érdekében, hogy megkapják az 50 milliós állami kölcsönt. Rhode Island egy új kezdeményezés részeként akart friss vállalatokat az államba csábítani, ennek keretében adtak 50 milliós hitelt a stúdiónak, azonban a bizonyítékok szerint Curt Schilling és brigádja nem közölte, hogy a Kingdoms of Amalur befejezéséhez és a stúdió további működéséhez 75 millió dollárra lenne szükségük. A hiányzó összeget más forrásból akarták előteremteni, azonban Schilling pont úgy érvelt, hogy ez Rhode Island ellenséges magatartása miatt nem vált lehetségessé, az ugyanis elijesztette a stúdiótól a befektetőket. Rhode Island ügyvédei egy 200 oldalas dokumentumot tettek le a bíróságon a pénzügyi információk eltitkolásának bizonyítására, hogy a 38 Studios ne kerülhesse el a pert az állam ellen. Ráadásul olyan, az igazgatótanács által soha nem jóváhagyott, vagy megvizsgált tranzakciókat is lebonyolított a cég, mint például a Wells Fargónak fű alatt csepegtetett 500 ezer dollárnyi jutalék - így ő is és Curt Schilling is a vádlottak között lesz. Nem lesz jelenlegi generációra The Witcher 3 A CD Projekt RED alapítója, Marcin Iwinski elárulta, a The Witcher 3 annyi fejlesztést tartalmaz, és annyira nagy világgal jön (nagyobb lesz, mint a Skyrim), hogy egyszerűen kizárt, hogy a jelenlegi konzolokra is megjelenjen. Esetleg ha külön a PS3-as és Xbox 360-as verzió fejlesztesévével eltöltenének egy évet, akkor lehetséges lenne, de az élmény akkor sem lenne teljes. Iwinski is látja, hogy számos játék érkezik párhuzamosan két generációra, szerinte ez azonban túl sok kompromisszumot kíván meg. Természetesen azt hozzátette, hogy a PC mindig "next-gen", ez a legjobb dolog benne.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. HUFEUR
2013.04.05. 22:58
Ha a jelenlegi konzolgenerációt Sony nyerte a sok kezdeti bénázásával, akkor nem hinném, hogy a következőt elbuknák, hisz a fejlesztőknek elég nagy szerep jutott a konzol kialakításában is, tanult a Sony a hibáiból.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. MrFox
2013.04.06. 00:20
Mutathatnának már végleges hardvert. A legfrissebb rumor az, hogy duál hd7790 lesz benne. Annak aztán örülnének a fejlesztők, amd-ék mai napig nem tudnak normális CF drivert írni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Balucsek
2013.04.06. 10:32
Csak az a gond hogy marhára elege van az emberek többségének a social gamekből és hogy másodpercenként kapja a hülyébbnél hülyébb értesítéseket. Van aki csak le akar ülni a gép vagy konzol elé és forever alone levezetni a napi streszt, szórakozni egy jót, anélkül hogy 500 ismeretlen ismerős kapna értesítést arról, hogy belépet, hogy naponta 5000-szer kapjon értesítést, hogy XYZ szintet lépet, meghívott, megdöntötte a rekordod, anyázik stb... Ha nem lenne kötelező folyton online lenni akkor a játékosok 95% továbbra is örülne, hogy hőőő ott vagyok a fészbúkon vagy egyéb marhaságon játék alatt, de így mindenki utálja, mert muszáj.
Az meg, hogy ki szállítja a jobb fejlesztő eszközöket nem fogja érdekelni a vevőket, és lehet istentelenül jó a hardver és support ha a vevőket egyes "featureök" elriasztják a vásárlástól...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. kiskoller
2013.04.06. 21:42
Nem tetszik a sok akció a Thief-ben. Olyan érzésem van mintha Dishonored-et mutatnák. Ott egy bérgyilkos revans történetét élhettük át, itt egy tolvajét.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Gyurkov
2013.04.07. 13:05
Imádom ezeket a találgatásokat, amíg nem jelent meg a PS4 addig arról is mindenhol azt írták, hogy folytonos internetkapcsolatot fog igényelni, aztán mégsem úgy lett...

A másik pedig, hogy minden hétre jut agy Alienes hír? Bárcsak valami jót is olvashatnánk végre erről a franchiseról.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. 5hR3kY
2013.04.07. 18:40
Ez a Nolan Bushnell egy idióta. Nem véletlenül bukott el az Atari.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!