iPon Hírek

Aprók nagyban - 04.11.

Dátum | 2013. 04. 11.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

FF VI-os páncél a Final Fantasy XIV-ben Alakul a Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, így a Square-Enix már olyan apróságokkal is meg tudja örvendeztetni a rajongókat, mint a Magitek páncél, amit a SNES-es Final Fantasy VI-ból ismerhetünk.
Next-genre is jöhetett volna a Dark Souls 2 De nem jön, pedig a fejlesztők egy időben sokat beszélgettek a lehetőségekről. Végül azonban azért döntöttek a mostani generáció mellett, mert minél hamarabb szeretnének valamit a rajongók kezébe adni. Ráadásul úgy gondolják, még mindig ki tudnak csikarni új dolgokat a mostani konzolokból, és továbbra is tudnak majd újat mutatni. Yui Tanimura, a játék producere viszont megerősítette, hogy jelentősen átírták az előző rész motorját, ami vélhetően megoldja majd a framerate problémákat. A játék érkezése jövőre várható. Leglább 30 órás lesz a GRID 2 kampánya Clive Moody, a játék producere elárulta, a belsős tesztelés során legalább 30 órát töltenek el a tesztelők a kampány teljes kipörgetésével. Ebbe persze beletartozik minden: az összes mellékesemény, promóciós események és kihívások is. A producer szerint nagyon mélyen bele lehet vájni a fogunkat az egyjátékos módba, és amikor azzal végeztünk, jöhet a multiplayer. Ross Gowing, a GRID 2 egyik vezető designere még hozzátette, azért tartották fontosnak a hosszú egyjátékos tartalmat, mert rendre kiábrándultak az utóbbi években abból a trendből, hogy rengeteg hatalmas költségvetésű játék érkezik 6-7 órányi kampánnyal. A Codemastersnél azonban úgy gondolják, ez nem ad elég értéket a vásárlóknak a pénzükért. Akcióban a Dishonored: The Knife of Dunwall Április 16-án érkezik a nagyszerű játék vélhetően nagyszerű DLC-je PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, 9,99 dolláros, vagy 800 MS pontos áron. Kedvcsinálónak pedig alant látható az új előzetes.
Az új Xbox nyitócíme lehet a Ryse? A 2011-es E3-on jelentették be a Crytek gladiátoros játékát, mely elméletileg a Kinect egyik húzóneve lett volna, ám igazából azóta sem hallottunk felőle sokat. Pletykák érkeztek ugyan, melyek szerint az egész projektet áttették a következő generációs Xboxra, és így a modernebb, fejlettebb Kinectre. Cevat Yerli, a Crytek vezetője azóta sejtelmesen csak annyit mondott, hogy a játék továbbra is a Microsoft platformjára érkezik, ám azt már nem mondta meg pontosan, hogy melyikre. A legújabb belsős információk szerint azonban úgy tűnik, hogy a Ryse lehet az új Xbox négy igazán durva nyitójátékának egyike. Rajta kívül az új konzol indulásakor lesz még egy Forza, élethű grafikával, egy zombis anyag, és egy Pixar-filmekre hajazó játék, melynek főszerepét egy szigeten élő család alakítja. Kihasználja a Wii U-s táblakontrollert az Injustice A Siliconera beszámolója szerint a Wii U-s Injustice: Gods Among Us teljesen kihasználja a Wii U táblakontrollerét. Menet közben főként a választott karakterünk kombólistáját láthatjuk majd rajta, azonban talán ennél is fontosabb, hogy támogatja az off-screen játékot is, vagyis, ha a tévénket valaki szeretné elfoglalni a Barátok Közt megtekintésére, nyugodtan folytathatjuk a küzdelmet kizárólag a kontrolleren. Tippeket ad a Mass Effect írója a filmhez Drew Karpyshyn, a játék történetének írója szerint a készülő Mass Effect-filmnek igazából az emberiségre, a sztori emberi oldalára kell koncentrálnia. A játékokban mindig is az volt az egyik legfontosabb elem, hogy az emberek az új fiúk a galaxis lakói között, és megpróbálják megmutatni, hogy azért érnek valamit. "Ez egy jó alaphelyzet, főleg, ha innen tovább akarunk lépni, és készíteni egy második filmet a második játék alapján, ahol előkerül a Cerberus. Ők testesítik meg azt a konfliktust, mely előkerül, amikor az emberek megpróbálnak utat törni maguknak a galaxisban, és persze ellentétes véleményen vannak, mint Shepard." Karpyshyn szerint a nézők gyakorlatilag az idegen fajok szemszögén keresztül tekinthetnek majd az emberekre, és reagálhatnak a cselekedeteikre, és így még izgalmasabb Shepard kalandja. Az író ugyanakkor megjegyezte, sok olyan része lesz a mozifilmnek, amivel a rajongók valószínűleg nem lesznek elégedettek. Shepard karakterén nem fognak változtatni, viszont egy 2 órás filmbe egyszerűen nem fér bele annyi karakter, amennyivel főhősünk kalandozott a játékban. Ez azt is jelenti, hogy fontosabb karakterek is kimaradhatnak: ha a film írója úgy dönt, hogy Ashley-vel kellene összehozni a főszereplőt, akkor például megeshet, hogy Liara nem fér bele a sztoriba.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Tapir_606
2013.04.12. 01:51
Azért kíváncsi vagyok az eredeti színészeket válogatják-e a kellő szerepekre(akikről mintázták a karaktereket), elég ütős feelingje lenne a filmnek
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim
2013.04.12. 02:54
no Lliara, no thanks

Rohadtul nem értem, Ashley a leggyengébb láncszem a fő karakterek közül, halál komolyan mondom hogy előbb hoznám össze Garrust Shepparddal egy homoerotikus kapcsolatban minthogy egy olyan markáns szereplőtől fosszam meg a filmet mint Liara, akinek a munkássága amellett hogy elkísér minket lövöldébe számottevő volt a végkifejlet szempontjából, míg Ashley csak úgy van, mint a befőtt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Morte
2013.04.12. 08:16
Visszagondolva a Liarával töltött éjszakáimra szerintem is sokkal érdekesebb lenne. Ashley tényleg nem túl izgalmas karakter, Liara sokkal összetettebb jellem, arról nem is beszélve, hogy egy ember-asari kapcsolat kibontása sokkal több lehetőséget rejt magában.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. exactly Asagr...
2013.04.12. 08:41
Egyetértek Ha van valaki (Shepardon kívül ), akit nem lehet kihagyni, az pont Liara Mind a játékban elfoglalt szerepe, mind a jelleme szempontjából. Amikor még olyantól is, aki szemében Yvonne Strahovski (Miranda) a női szépség "netovábbja", azt hallom, hogy Liara az egyetlen nő (persze-persze, azt mondják ők nem nők ) a sztoriban akivel igazán érdemes foglalkozni (aki még a legnormálisabb mind közül), akkor ez azért elárul valamit
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!