iPon Hírek

Aprók nagyban - 04.22.

Dátum | 2013. 04. 22.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Wii U-ra is jön a Splinter Cell: Blacklist A Ubisoft megerősítette, hogy a többi platformmal egyidőben Wii U-ra is jön az új Splinter Cell. Az anyag kihasználja majd a táblakontroller minden előnyét annak érdekében, hogy úgy érezzük, tényleg Sam Fisher kütyüit machináljuk az érintőképernyőn keresztül. Ezen kívül fegyverváltásra, a Killing in Motion aktiválására, és számos más dologra is használható lesz a második képernyő.

Előrendelhető a Call of Juarez: Gunslinger Május 22-én jelenik meg a játék, ami mától előrendelhető konzolokra és PC-re, 11,99 fontnak megfelelő helyi valutáért. A PC-s digitális előrendelés automatikusan megadja nekünk a második részt, a Call Of Juarez: Bound in Blood-ot is. Bővebb információkat erre lehet találni, alant pedig meg lehet tekinteni az ehhez kapcsolódó előzetest.
Nem volt olcsó a God of War: Ascension A játék vezető producere ugyan nem árult el pontos összeget, ám szavaiból arra lehet következtetni, hogy a legújabb God of War körülbelül 50 millió dollárba került - amivel nagyjából a Modern Warfare 2 szintjét éri el. Mindez persze a marketingköltség nélkül, ami a Call of Duty esetében a 200 milliót súrolja. Azt nem tudjuk, hogy a Sony mennyit költött az Ascension promotálására, Veterán készítette a The Evil Within előzetesét A Bethesda és Shinji Mikami közös játékának múltheti élőszereplős előzetese után globálisan mindenkit kirázott a hideg. Ami nem véletlen - derült ki -, hiszen az anyagot Kyle Cooper rendezte, aki olyan filmekbe és sorozatokba dolgozott már be, mint a The Walking Dead, a Se7en és az American Horror Story. Ha esetleg lemaradtatok volna a trailerről, itt lentebb megtekinthető, a játék maga pedig 2014-ben érkezik PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és a következő generációs masinákra.
Májusban derül fény a THQ-aukció végére A beszámolók szerint a hétvégén lezárult az aukció, melynek keretében még le lehetett csapni a THQ maradék értékeire. Hivatalosan nem tudni, hogy mikor hozzák nyilvánosságra az eredményeket, azonban a Polygon értesülései szerint a bíróság végső döntésére májusig kell várni, így legkorábban akkor válhatnak publikussá a dolgok - ami szöges ellentétben áll azokkal a pletykákkal, melyek szerint már ma ki kellett volna derülnie a végeredménynek. A THQ zsákjában még olyan címek maradtak, mint a Darksiders, a Red Faction, a Homeworld, és az MX vs. ATV Taktikát változtat a GRID 2 mesterséges intelligenciája Ritka a jó mesterséges intelligencia egy autós játékban, főleg ha annak az autós játéknak Need for Speed a neve - akkor az ellenfelek csak annyit csinálnak, hogy hiperűr sebességre kapcsolnak, ha nagyon elszakadsz tőlük, aztán meg lelassítanak, ha beértek. Szerencsére a GRID 2 nevében nincs benne a Need for Speed, így a fejlesztők igen fejlett mesterséges intelligenciát ígérnek. Ian Smith, a játék producere elmondta, hogy menet több karakterisztika és stílus közül válogathatnak az M.I-sofőrök, melyeket keverhetnek is. Azonban az egészbe beépítettek egy dinamikus elemet is, arra az esetre, ha a játékos nagyon szorongatná őket, és szélsőséges helyzetekbe sodorná. Ilyenkor elkezdenek másképp viselkedni, és még a konzervatívabb pilóták is bevállalnak némi fém-a-fémhez érintkezést, hogy biztosítsák győzelmüket. Star Trek - így készült a sztori Április 26-án már itt is van a Star Trek: The Video Game, melyben Kirk és Spock a gornt tanítja móresre. A lenti video azt mutatja be hogyan is készült ez a sztori.
Nem kötelező a Move az Until Dawnhoz Eredetileg PlayStation Move-exkluzívként jelentette be a Sony a Supermassive Games játékát, mely néhány tinédzserről szól, akik gyakorlatilag egy horrortörténetet élnek át - magát a sztorit is horrorfilmes veteránok írják. Eredetileg HUD-tól mentes kezelést ígértek a készítők, valamint azt, hogy a Move-kontrolleres irányítás alkalmazkodik majd a játékstílusunkhoz. A legutóbbi információk szerint azonban a játék végleges dobozán a "PlayStation Move compatible" felirat szerepel, vagyis a mozgásérzékelős játék csak egy opció lesz, és használhatjuk majd a sima DualShockot is. A Sony egyelőre nem erősítette meg az értesülést. 10 ezer fejlesztő regisztrált az Ouyához A fejlesztői kapcsolatok vezetője, Kellee Santiago elárulta, már több, mint 10 ezer fejlesztőcsapat regisztrált be az Ouya fejlesztői hálózatába. Ennek megfelelően a következő hetekben masszív mennyiségű játékbejelentésre számíthatunk majd. Meg kell jegyezni, az Ouyára rá is fér, hogy több, akár exkluzív cím is érkezzen rá. A bejelentések közben a konzol készítői éjt nappallá téve azon dolgoznak, hogy a forgalomba kerülésig kijavítsák a konzol korai hibáit és szoftveres hiányosságait.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

18. Sediqwe
2013.04.23. 03:01
"Gearbox now owns the Homeworld franchise"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Asagrim
2013.04.23. 05:01
"Április 26-án már itt is van a Star Trek: The Video Game ..."

... torrenten meg már tölthető az XBOX verzió. Még hogy nincs warez konzolon, pfh!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Shinjiii
2013.04.23. 07:43
God Of War hogy lett volna sikeres, mikor a 3 úgy végződött ahogy, és telibe szarták a folytatást? Helyette csináltak egy felesleges epizódot, voltaképp kihagyható sztorivonalat. Ráadásul 10 óra alatt végig lehet rajta futni.
Majd talán a 4. rész hoz valamit.

Ezt hol olvastad, hogy konzolon nincs warez? Különben is box-ra sokkal kényelmesebb kalózkodni, mint a konkurens(ek?)re.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Asagrim Shinj...
2013.04.23. 08:26
Állandóan ezzel érvelnek egyesek errefele, hogy a fejlesztők miért szeretnek konzolra játékot kiadni!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Shinjiii
2013.04.23. 08:47
Nem tudom, azzal miért vannak előbbre azok, akik a hülyeséget árasztják mindenfelé. Én meg mindig is úgy hittem, hogy konzolra azért könnyebb fejleszteni, mert fix a hardver, nem olyan komplex rá dolgozni.

Ezek szerint a kalózkodás miatt, már éééértem!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. bitterke
2013.04.23. 08:50
Grid 2-re én már nagyon nyáladzok

Asagrim: ez a varez dolog kb. olyan mint az új Far Cry Blood Dragon... tudok olyanról aki már végig vitte 1 hete, és csak 05.01 a megjelenési dátum
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. HUFEUR Asagr...
2013.04.23. 08:51
Senki sem szokott azzal érvelni, szerintem te értetted félre, xboxra és ps3ra is van warez, de ezek eltörpülnek a PC-s warez mellet (pláne a ps3).

Egyébként attól, hogy nem ez a legjobb GoW még nem feltétlen ok a kevés bevételhez, Cod évek óta ugyanaz, és mégis folyton eladási rekordokat állít fel, minőségének csak ritkán van köze az eladásokhoz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Shinjiii
2013.04.23. 09:14
Jó, de a CoD-nál megszokott, hogy az évente megjelenő bőrlehúzás a várható. Nem is szoktam ezeket megvásárolni. Pénzelik is rendesen a reklámot, ott multira mennek, ezért veszik.

De amikor egy játék, ami nem okozott előtte csalódást, nem az igazi, hát akkor már van kivetnivaló. Főleg úgy, hogy nem multizni találták ki, single-ben meg kevés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. 5hR3kY
2013.04.23. 13:25
Asagrim: Van warez konzolokra, de mégis többszörösét adják el a játékoknak mint PC-re, mert az hogy van még nem jelenti azt hogy használják is! A konzol arról szól hogy berakod a gépbe a játékot és játszol. Sok embernek főként nyugaton simán megéri a dolog, mert nem kínlódik letöltögetéssel, kiírogatással, a gép flash-elésével meg ilyenekkel. Az más tészta hogy ahol nincs pénz, vagy sajnálják rá kiadni mert minek ha le is lehet tölteni, ott megy a warez konzolra is, de összességében ha konzolra eladnak 10 milliót egy játékból körülbelül, akkor általában PC-n ha túllépik az egy milliót az már sikernek számít. Mivel régebben csak az vett PC-t aki értet hozzá, ő tudta hogy hogyan kell megszerezni a warez játékokat, kiírni, tudta mit kell mókolni rajta hogy fusson, ezért PC-n természetesebbnek tűnik az egész kalózkodásos dolog. Na meg a PC-s társadalom nagy része megszokta hogy minek vegyük meg, mert úgyis feltörik pár napon belül dolgot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Szefmester
2013.04.23. 13:36
Skacok, én is rengeteg helyen ovlastam már azt hogy azért nem fejlesztenek PC-re mert sok a warez... olyankor meg ha le merem írni a hírhez hogy boxon kb letöltöd és kiírod, ps3-ra kicsit mókolósabb, míg pc-n olykor mindenféle crackfixeket, meg tűzfalkivételeket, meg emulátorokat, meg tört egyéb progikat is fel kell pakolni.

A könnyebb és optimalizáltabb fejlesztéssel még egyszer nem olvastam takarózást. Csak a PC-s warezzal. Persze csodálkoznak hogy ha olyan konzolportokat adnak az embernek ami csak x360 gamepaddal megy, és emulálni kell hogy mással is menjen, vagy minden áron rt, rb, X,b,a,Start gombokat akar nyomogatni a gép hiába van beállítva a controlsban hogy mi micsoda. Vagy éppen hiába váltasz felbontást ha az a valóságban még mindig csak 720 átskálázva amitől csak rondább lesz végül.
Fura dolog de ha pc-re fejlesztenek akkor nagyobb felbontással nagyobb textúra részletességgel és több effektel tudnának dolgozni, mert hát butítani és később optimalizálni még mindig könnyebb mint egy sz*rt felskálázni és feltuningolni. Utóbbi esetben jóformán duplán dolgoznak!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Szefmester
2013.04.23. 13:42
5hR3kY: Berakod és játszol? Hmm... tegnap vettem egy ps3-ast.. be is raktam a lemezt... ohh nem játszol mert rendszerfrissítés... majd nem játszol mert kell egy login.. majd nem játszol mert installálom a játékot!!!!! MIVAN?! Sega megadriveon meg SNESen volt utoljára a legkevesebb töltés játék közben. Azóta már a ps2 is erről szól. Tedd be a lemezt.. majd vársz... majd vársz.. és aztán játszol. Tikpikus konzolbetegség hogy hülyének nézik a játékost, mert mindent megkérdeznek, egy mentést néha 2-3 alkalommal is... banyek.. nem hiszem hogy sokan kezdenek el véletlen bemenni a mentés menübe. A másik tipikus konzol dolog pedig az hogy tölt egy csomót, jönnek a készítők, meg a fejlesztők, meg a miniintrók.. majd jön egy főképernyő hogy nyomj startot.. megint anim, majd végre elkezdheted kiválasztani hogy mit is akarsz csinálni. Mégis minek? Magyarázza már el nekem valaki hogy miért nem lehet egy sima főképernyőt beb*szni az ember képébe? Miért kell egy press start logót benyomni... ennyire hülyének nézik az embert?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Shinjiii
2013.04.23. 13:55
PC-n is sok az ilyen Start menüs szarság, de én például szeretem kezdetben, mert jó ránézni a kidolgozott háttérre, látni mivel "ülsz" szemben. : ) Felkészít, a BF3-nál pl. én mindig szívesen fogadtam ezt a dolgot. De tény, hogy el tudja az ember unni sok esetben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. 5hR3kY
2013.04.23. 14:57
Szefmester: Nem értetted amit írtam. A PC-hez kell valamilyen tudás hogy használd, ami sokaknak megvan, sőt még több ezért sokan le tudják tölteni a warez játékokat és crack-elni meg miegymás, ellenben egy konzolhoz nem kell ennyi tudás, ott azért kisebb a warez mert nem tudják sokan letölteni meg hogy hogyan kell kiírni meg ilyenek, de nem is akarnak ilyenekkel kínlódni. A fejlesztéssel kapcsolatban meg xbox-ra mennek általában a dolgok, és onnan portolják PC-re meg PS3-ra. A PS3-nál mivel más az architektúra totálisan ott ezért nehezebb dolguk van, de PC-nél max alávágnak egy nagyobb felbontású textúra csomagot, és bekapcsolnak pár extra csili-vili effektet és kész, ott nem kell optimalizálni, mert úgyis elbírja a gép. Ha meg nem akkor vegyél nagyobbat!

Az új PS3-nál kell a rendszerfrissítés, mert ha nem a legújabb van akkor nem enged multizni. Na meg nem árt azért egy PSN accountot sem beállítani, de ezeket egyszer kell csak! Az hogy melyik játék mennyit használ a PS3 merevlemezéről, az változó. Lehet hogy te pont egy olyat fogtál ki ami telepít, de sok olyan van ami nem, vagy csak pár megát használ. A töltésképernyőkkel nem tudom mi a gondod, mert az megvan PC-n is, csak ott egy Intel logó, egy nVidia logó képében, meg ott is jön a készítőstúdió logója, a kiadóé. A press start témát szerintem még az arcade időkből örökölték a konzolok.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. HUFEUR
2013.04.23. 16:07
Szefmester:

Ahogy már 5hR3kY is írta, accot csinálni meg bejelentkezni is csak egyszer kell, szoftverfrissítés is talán fél évente van, és az is csak multinál kötelező, install az jogos, mert az úgy tudom tényleg kötelező, de azt is csak egyszer kell megcsinálni.

Töltésnél meg PC-n is ugyanúgy vannak ilyen animációk meg minden létező logo, az az egy start menü meg nehogy már akkora baj legyen. Lehet jobb lenne nélküle, de az miatt hülyeség panaszkodni, hisz PC-n még mindig tovább tartana minden.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Szefmester
2013.04.23. 19:03
Tegnap kicsit kockulni akartam a Dark Souls PC-s verziójával.. stáblogók meg kutyafüle, ahogy a többségnél... de hogy nyomjak startot hogy ugyanazt a képet lássam más feliratokkal? WTF? Bulletstorm detto... Konzolon is ez megy. Tölt egy csomót jönnek a ki készítették, majd egy főképernyő fogad hogy nyomjak egy gombot.. majd UGYANAZ a kép marad meg csak a Press Start helyett New Game, Continue, Options feliratok látszódnak. Akkor meg minek? Nem egy játéktermi játékról beszélek mint pl a tekkenek ahol ezzel az insert coin feliratot váltod ki, hanem a full otthoni játékokról.

Ismerek olyan embert aki PC-n warezhuszár, de a konzolját már nem bírja törni, és sóherkedik fizetni a "csippelésért" mert az még nem elég, mert utána még azt is kell frissítgetni és az bonyolult... Mindenféle manager progik, meg eboot-ok felülírása, stb...

"xbox-ra mennek általában a dolgok, és onnan portolják PC-re meg PS3-ra. A PS3-nál mivel más az architektúra totálisan ott ezért nehezebb dolguk van, de PC-nél max alávágnak egy nagyobb felbontású textúra csomagot, és bekapcsolnak pár extra csili-vili effektet és kész"

Épp itt a gond! Hogy egy gyenge gépről akarnak az erősebben szebbet kihozni... egy trabantból sosem fogsz WTCC győztest varázsolni mert lecseéled a kerekeit meg felpöckölöd a motort. De egy WTCC autóból már tudsz közutakra kiengedhető autót kreálni. Most komolyan... csinálj egy sima vga felbontású fényképet, és ezt fél év múlva (mert ekkorra a rajongók már két millióan aláírtak egy petíciót és elő is rendelték a cuccot) skálázd fel fullHD felbontásúra... és nem csak a pixelszámot növeled meg.. rendesen a minőséget is ahogy kell. Hmm újra kell rajzolni az összes textúrát? cumi... Most fordítsd meg a szitut és láss csodát!

Az irányítással akadhatnak gondok a portolásnál... na de mit is várok egy olyan világban ahol az egér+bill kombó hatékonyabb az FPS játékokra mégis konzolokra adják ki mostanában a legtöbb FPS-t.

beteg világban élünk!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. 5hR3kY
2013.04.23. 21:18
Szerintem csak nem hülyék a játékfejlesztők hogy a textúrázásnál nem gondolkodnak előre!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Asagrim 5hR3k...
2013.04.23. 21:51
Pedig de!

Sok játékban előfordul a felskálázott textúra, nem foglalkoznak vele, ráadásul olyan szar minőségben, hogy egy bizonyos Lánczos Kornél féle resample képnézegetőben jobb eredményt produkál!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. i2k010
2013.04.24. 10:20
@Szefmester: Egy oldalon állunk, és mindenben egyetértek Veled.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!