iPon Hírek

Aprók nagyban - 04.09.

Dátum | 2013. 04. 09.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Késik a Lost Planet 3 "Üzleti okok" miatt augusztus 27-re csúsztatta a Capcom a Lost Planet 3 megjelenését. Az anyag eredetileg június 28-án érkezett volna Európába, három nappal korábban pedig Észak-Amerikába. A megjelenés továbbra is egyszerre esedékes PC-n, Xbox 360-on és PS3-on. Nem csak port lesz a PC-s Thief Stephane Roy az Eidos Montreal csapatából kiemelte, a PC-s verzióra különös figyelmet fordítanak, az nem csak egyszerű port lesz. A játékélmény nagyon más lesz egérrel és billentyűzettel, így erre külön fel kell készülniük, illetve a Thief hagyományai is azt kívánják meg, hogy a PC-s változat kiemelkedő legyen. Csak férfiakkal akarták fókusztesztelni a The Last of Us-t Egy játék fejlesztése közben fontos időről időre fókuszcsoportos teszteknek alávetni a különböző nyersanyagokat. Ezeket a stúdiók általában kiszervezik direkt ezzel foglalkozó cégeknek, akik különböző kvalitatív és kvantitatív kérdéseket tesznek fel a tesztben szereplő embereknek. Neil Druckman, a The Last of Us kreatív igazgatója azonban megdöbbenve vette tudomásul, hogy az általuk megbízott cég kizárólag férfiakon tervezett tesztelni, így külön kérniük kellett, hogy ugyan vonjanak már be nőket is. "Remélem ez már csak a múlt egy darabkája, és hamarosan gondolnunk sem kell majd ilyenekre." - fejezte be Druckman. Metro: Last Light - túlélőnotesz Úgy látszik, lassan divat lesz, hogy a stúdiók a játékaik megjelenése előtt egy videosorozattal akarnak minket megtanítani játszani. Így volt ez a Tomb Raider és a Far Cry esetében is, mindkettőben jóval a megjelenés előtt megtudhattuk, hogyan is kell túlélni - a szigeten. Mivel a Metro: Last Light nem szigeten játszódik, jogos lehet, hogy ismét felvilágosítást kapjunk.
Creative Assembly-fejes a Relic élén A Creative Assembly vezetőjét, Tim Heatont jelölték ki a Relic ideiglenes igazgatására, amíg utóbbi stúdió el nem készül a Company of Heroes 2-vel, és nem találnak egy végleges ügyvezetőt. Utóbbi jelöltet teljes gőzzel keresik, így Heaton feladata valószínűleg ténylegesen véget ér, amint a Relic le tudja adni a régóta halogatott stratégiai játékot. Heaton elmondta, semmi olyan terv nem létezik, hogy a két stúdiót esetleg összeolvasztanák, pusztán arról van szó, hogy a Relic egy egészen más környezetbe került, miután felvásárolta a SEGA, ebben a környezetben pedig a Creative Assembly-vezető segíthet megtalálni a helyes utat. Heaton szerint egyébként fényes jövő áll a Relic előtt, hiszen a SEGA minden szükséges támogatással ellátja a csapatot, így olyan háttérrel dolgozhatnak, mint a THQ-s időkben soha. PS4-es játékkal készül a Level-5 Már a legendás Level-5 stúdió is a PlayStation 4-re fejleszt, árulta el a csapat vezetője, Akihiro Hino. A cím egyelőre a tervezési fázisban tart, ám hamarosan bejelenthetik. Az úriember ugyanakkor úgy gondolja, a PS4-es játékoknak jóval többről kell szólniuk, mint csak a csillogó grafikáról. "A PlayStation 4 egy olyan következő generációs hardver, amit a hálózatra, a közösségre építettek, így gondolnunk kell ezek kihasználására és a kommunikációra - jóval többről van szó, mint a specifikációkról és a teljesítményről." Újra az Electronic Arts a legrosszabb cég Amerikában Éppen tegnap közöltük az Electronic Arts operatív vezetőjének, Peter Moore-nak a szívhezszóló levelét, melyben elmondta, hogy cége jobban fog teljesíteni. Ezzel párhuzamosan pedig megvédett néhány dolgot, amit az EA akkor is tartani fog, ha újra megválasztják őket a legrosszabb cégnek. Nos, erre nem kellett sokat várni, a 2012-es választások után ugyanis most ért véget a 2013-as. Ebben az EA a hitelválság egyik fő okozójának számító Bank of America ellen "harcolt" a döntőben, ahol "győzedelmeskedett", így zsinórban másodszor lett az Egyesült Államok legrosszabb cége. A szavazást rendező The Consumerist elmondta, elemzéseik szerint a vásárlók elégedetlenek a mikrotranzakciós megoldásokkal, és számos más, a cég által mostanában favorizált dologgal. Látható tehát, hogy míg Peter Moore úgy vélte, a tavalyi eredmény a Mass Effect 3 befejezésének tudható be, valójában jóval nagyob problémák állnak a háttérben.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. Asagrim
2013.04.10. 00:33
"A PlayStation 4 egy olyan következő generációs hardver, amit a hálózatra, a közösségre építettek, így gondolnunk kell ezek kihasználására és a kommunikációra - jóval többről van szó, mint a specifikációkról és a teljesítményről."

És ennek ellenére nem szükséges állandóan online lennie ... kedves Microsoft!


"A szavazást rendező The Consumerist elmondta, elemzéseik szerint a vásárlók elégedetlenek a mikrotranzakciós megoldásokkal, és számos más, a cég által mostanában favorizált dologgal."

Nem úgy volt, hogy "A felhasználók szeretik a mikrotranzakciókat!"? Az EA akkor ezek szerint meg szeret pofátlanul hazudni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Shinjiii
2013.04.10. 08:00
Hát isten bizony megéri ezzel kezdeni a reggelt. Jót mosolyogni az EA-en! Ehhez már tehetség kell, nem csak munka, hogy másodszor lehessen első a listán!
Remélem összekapják magukat, mert szeretnék (egy sokak által utált) NFS Run-hoz hasonlót látni a kis Frostbite-jukkal!

Ezek a túlélő trailerek meg mekkora baromság, istenem... Akkoriban, amikor nagyon nyomták az AC3-at, kiderült a megjelenés után, hogy szarra se kell vadászni, anélkül is annyi pénzed volt a játékban, hogy a sztori felénél már kimaxolt hajóval csatáztál, pedig aztán kegyetlen fejlesztési árak voltak.

A másik meg a TR, abban is de mondták, hogy megdöglesz, erre én egyedül akkor lőttem le egyetlenegy szarvast, amikor az volt a fő küldetés az elején... Túlélés nem arról szól, hogy van lehetőség rá, hanem akkor MUSZÁJ legyen csinálni. Képzelem milyen fontos lesz ez a pár játékelem a Metro-ban is... -.-'
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Asagrim Shinj...
2013.04.10. 08:17
Hát nemtom, ha a játék végéig jellemző lett volna TR-ben hogy folyamatosan enned kell az életben maradáshoz ... én párszor éhenhaltam volna egy-egy logikai-akrobatikai feladvány megoldása közben!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. nedcoleman
2013.04.10. 09:08
Shinjiii - Ha az első Metro-hoz hűek maradtak a készítők (a mellékelt ábra szerint igen) akkor nem is akkora hülyeség ez a video. Ráadásul egész jópofa.

Kezdek félni a Thieftől. Hasonlít a Colonial Marineshoz egyre jobba(ne legyen igazam).
Folyamatosan ott is azt nyögdécselték, hogy nem csak konzol port lesz és térdre borulunk az Alien név hallatán és ezért a legnagyobb tisztelettel állunk hozzá.
Erre kaptuk valami bődületesen nagy *****-t...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Shinjiii
2013.04.10. 09:29
Hát de akkor nem kell hirdetni azt, hogy a túlélésről szól. Nem arról volt szó, hogy Lara természete két képkocka alatt változik. A kislányból MortalKombat-szerű fatality-ket oszt egy szempillantás alatt... Na mindegy, azért élvezhető, csak hát, ha rendelsz egy francia krémest, akkor azért nem úgy eszed a kihozott puncsos süteményt, hiába szereted azt is...

De a MGS3-ban is meg tudták oldani valahogy, ugyebár...

A Metro-tól nincs olyan nagy elvárásom azért, ha hozzák az első szintet, elégedett leszek. Csak a lopakodós mód volt egy kalap szar benne. Tök sötétből ki tudtak szúrni úgy, hogy semmi fényt nem kapcsoltam be.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. nedcoleman
2013.04.10. 12:47
Igaz, eltúlozták picit a hypeot Laránál. De miért is lenne úgy ahogyan azt mondták?! A Metro jó lesz. Jónak kell lennie... Az eddig látott bemutatók alapján bizakodóak lehetünk. Már csak meg kell jelennie és majd látjuk
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. zsolt200
2013.04.10. 14:46
Szép volt a Metro mikor kijött, most is szép, de azért csak feltúrbózhatták volna egy kicsit a grafot, mert ránézésre ugyan olyan a 2, mint az 1.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!