iPon Hírek

Aprók nagyban - 04.12.

Dátum | 2013. 04. 12.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Furcsa varázslónő a Dragon’s Crown előzetesében Ha végignézzük a Dragon’s Crown előzetesét, egy szó ugrik be róla: japán. A kissé "földöntúli" anatómiai adottságokkal felvértezett varázslónő látványa mondjuk mindenképp szemrevaló akció közben.
Lehet regisztrálni a Wildstar bétájára A rajzfilmszerű sci-fi világot a vadnyugattal egybeoltó MMO bétatesztelése hamarosan elkezdődik, így megindult a jelentkezés is. Az NCSoft elárulta, nem a manapság bevett "hétvégi tesztelés" lesz terítéken, hanem legalább egy hétig fognak menni az egyes periódusok. A bétára errefelé lehet jelentkezni... Neverwinter - előzetesen a Great Weapon Fighter osztály A nem kifejezetten fantáziadús Great Weapon Fighter néven futó új karakterosztály a kétkezes fegyverekkel történő hadonászást részesíti előnyben, de persze ezek mellett is több irányba lehet fejleszteni. Be tud ugrani a csatába, lassít, leüt, kiiktatja ellenfeleit a harcból. Ha viszont inkább a gyorsaságra mennénk rá, annak sincs akadálya: tud rohamozni és sprintelni is, így kevés eséllyel tudnak meglépni előle a rosszfiúk.
Notch a világ második legbefolyásosabb embere Valószínűleg Markus "Notch" Persson, a Minecraft készítője sem igazán érti, hogy egy egyszerű játékkal hogyan jutott idáig. Mindenesetre az a helyzet, hogy a Time 100 szavazásán jelenleg ő most a második legbefolyásosabb ember az egyiptomi elnök, Mohamed Morsi után. A végső listára április 18-án a magazinból derül majd fény. Bárdok és bogarak a The Elder Scrolls Online új képein Friss galériával jelentkezett a Bethesda, melyek játék közben mutatják a... nos, a játékot. A helyszínek változatosságára és a karakterekre biztosan nem lesz panaszunk.
Az EVE Online történelme A CCP úgy gondolta, egy kicsit felzárkóztatja a játékostársadalmat, ezért kiadott egy új, interaktív idővonalat. Ez szépen bemutatja az MMO eddigi történelmét, ami jóval több és nagyobb, mint azt elsőre sejteni lehetne. Főleg, mert az események alakulását a játékosok maguk is erősen befolyásolják. Újabb Forza Horizon DLC jöhet Kiszivárgott egy rakás új Forza Horizon achievement, melyek azt sejtetik, hogy hamarosan új DLC-vel gyarapodunk. A rajongók biztosan le tudnak vonni egy-két következtetést az alábbiakból: - My First Challenge: You earned your first Medal (10G) - Ferrari Fan: You earned a Medal in 14 different Ferraris (20G) - It’s Just Money: You earned a Medal in 14 different cars worth at least 1 million Cr. each (20G) - Snake Charmer: You earned a Medal in 3 different Shelbys (20G) - Lamborghini Lover: You earned a Medal for 8 different Lamborghinis! (20G) - Nissan Ninja: You earned Medals by racing, jumping, and drifting 7 different Nissans! (20G) - Well Engineered: You efficiently earned a Medal in 10 different BMWs (20G) - Sir Challenge-a-Lot: Like a true gent, you earned a Medal in 20 different British cars! (20G) - Ford Champion: You earned a Medal in 13 different Fords (20G) - Forza Legend: You proved you’re a Forza Legend by earning a Medal in 146 cars! (80G) Crytek: igenis számít a grafika Persze furcsa lenne mást hallani egy olyan stúdiótól, ami egyrészt licenceli a legújabb grafikus motorjait, másrészt pedig játékai gyakran kizárólag a grafikával tudnak kiemelkedni. Mindenesetre Cevat Yerli, a Crytek igen-igen sokat nyilatkozó ügyvezetője most arról beszélt, hogy habár sokan szeretik azt mondani, hogy a "grafika nem is számít igazán", valójában mégis a látvány az, ami vezeti a játékmenetet. "Legyenek azok árnyékok, vagy fények, a látvány egészen más hangulatot tud teremteni, más kontextust ad a tartalomnak, és segíti a beleélést. Ez a legfontosabb dolog, ami számít azzal kapcsolatban, hogy mennyire tudjuk behúzni a játékost a világba." - mondta. Ezt követően még hozzátette, a grafika, a fizikai effektusok és az ütős hangok teszik ki egy játék 60%-át legalább. Nyakunkon az Injustice: Gods Among Us Hivatalosan a jövő héten már játszhatunk a Mortal Kombat készítőinek legújabb verekedős anyagával. A képregényhősöket egymásnak eresztő játék egyébként az Egyesült Államokban pont a Tax Daynek (vagyis az "adó napja") nevezett "esemény" után fog megjelenni egy nappal, a Warner tehát reménykedhet benne, hogy az adózás túlélésének örömére sokan fognak lecsapni a játékra.
2,3 millió Dark Souls A From Software vezetője, Eiichi Nakajima tartott egy előadást a minap, melyből kiderült, hogy 2011-es megjelenése óta 2,3 millió példányban kelt el a Dark Souls. A japán játékokra sokszor jellemző módon eléggé hektikus megjelenési ütemtervvel sikerült ezt elérni: az anyag eredetileg PS3-ra jelent meg Japánban, majd az országon kívül, és csak később érkezett a PC-s és Xbox 360-as kiadás. Utóbbi azonban Japánban nem volt kapható egyáltalán. Az összes eladott példányból 692 ezer darabot tett ki a PC-s megjelenéshez készült, kibővített Prepare to Edition. Nakajima egyébként megígérte, hogy a Dark Souls 2 PS3-on és Xbox 360-on egyszerre fog megjelenni, és utóbbi verzió is kapható lesz Japánban.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. tomchee
2013.04.13. 03:37
"...a fizikai effektusok és az ütős hangok teszik ki egy játék 60%-át legalább."

És igazuk is van... . De ez nem feltétlen jelenti hogy ez jól is van így.
Egy Játék azért játék h játszunk vele. Ha perfect grafikát akarok látni leszedek egy benchmarkot.
Szép is lenne ha a könyveket sem a tartalma, hanem a szép képek miatt vennénk meg...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Atesz1987
2013.04.13. 05:40
Cevat Yerli mond valamit. Viszont akkor nem kell csodálkozni, ha a magazinok csak 60-70-80 %-ra értékelik a játékot. Fontos az a 60%, de legalább olyan fontos a maradék 40, ha nem fontosabb.

Hogy egy érthető analógiával éljek: építhetnek akármilyen csicsás, és hatalmas templomot, ha nincs harang, az egész nem ér semmit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Ineva
2013.04.13. 11:06
Tehát a grafika... Mai napig ha unom a BF3-at fogom magam és annyira de k*rva jót játszok az UT99el mint semmilyen más játékkal nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Tapir_606
2013.04.13. 12:40
Cevat bácsinak igaza van, a Quake 3 elé is azért ülök még mindig le, mert piszkosul jó a grafikája és ma is megállja a helyét, ezzel egyetértek
végülis nem ezért bukott mind a Crysis 1, meg a Crysis 3 is az értékelésekben

a legjobb ellenpélda erre a barom értékrendszerre a Mass Effect 2
(nem, nem azt mondom, hogy csunya volt, de szinte bármi, ami miatt ennyire jó kedvvel emlékezünk vissza rá, annak semmi köze nem volt a grafikájához)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Heroes27
2013.04.13. 14:41
Most természetesen sokan elkezdik fújongni Yerli bácsit, de azt se felejtsétek el, hogy kellenek olyan fejlesztők, mint ők. sőt, legalább annyira, mint akik jó sztorikat csinálnak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Pandamoniu...
2013.04.13. 19:01
Haladjon csak az a grafika, csak a játékmenet se legyen elhanyagolva. Remek példa erre az idei Tomb Raider
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!