iPon Hírek

Aprók nagyban - 04.23.

Dátum | 2013. 04. 23.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Ilyen lesz Wii U-n a Splinter Cell Blacklist Tegnap erősítette meg a Ubisoft, hogy az új Splinter Cell jön Wii U-ra is, és máris kiadtak egy előzetest, ami a táblakontrolleres irányítást mutatja be. A Ubisoft Toronto feje, Jade Raymond egyébként ezzel párhuzamosan arról beszélt az Eurogamernek, hogy a Splinter Cell az utóbbi években továbbra is túlságosan komplex és nehézkesen játszható volt, ezért nem tudott olyan népszerűvé válni, mint például az Assassin's Creed. És habár azt ő is elismeri, hogy ennek a hardcore élménynek továbbra is vannak rajongói, amikor a mai játékosok kezükbe vesznek egy másik, lopakodós elemeket is tartalmazó anyagot, azt veszik észre, hogy azok sokkal elnézőbbek. "Talán a Splinter Cell túlságosan is megtartotta ezt a tiszta hozzáállását a lopakodós játékélményhez." - mondta, majd hozzátette, míg a Conviction akciódúsabb volt, az új rész visszatér a gyökerekhez, és megint a lopakodásra, a gondolkodásra és a kivitelezésre helyezi a hangsúlyt. Csak ezek szerint mindeközben megbocsátóbb lesz a játékossal.
Valószínűleg jönni fog az új Dawn of War Habár egyelőre licencelési szempontból még nem tisztázott, miként, de Quinn Duffy a Relictől elárulta, elég nagy a valószínűsége annak, hogy a Company of Heroes 2 befejezése után visszatér a csapat a Warhammer-stratégiákhoz. Érdemes megjegyezni, hogy mielőtt a THQ elnöke, Danny Bilson elhagyta volna a hajót, még elejtette, hogy már elkezdődtek a munkálatok a Dawn of War 3-on, ami egy nagyobb szabású RTS lett volna, meghintve MMO-elemekkel. Xbox 720 és az állásajánlat Hogy ne maradjunk a hétre next-gen Xbox hírek nélkül, érdemes megemlíteni, hogy a Microsoft szoftvermérnököt keres az Xbox-csapatba. Feltétel a jártasság az x86-os architektúrában - ez tehát megerősíteni látszik, amit egyébként is nagy biztonsággal állított eddig minden forrás: a Microsoft új konzolja is elfordul a PowerPC alapoktól. Elstartol a Dead Island: Riptide Legalábbis Amerikában, nekünk hivatalosan még három napot várnunk kell. Mindenesetre nem hozzánk igazították a launch trailert, melyet megtekinthettek itt lejjebb.
Mi lesz a Darksiders 3-mal? Nos, szerencsénkre pont erről beszélt Lars Wingefors, a franchise-t bekebelező Nordic Games ügyvezetője. "Meg kell találnunk a legjobb kreatív csapatot a fejlesztésre, számos lehetőséget megvizsgálunk. Az utóbbi 24 órában sokan kerestek meg minket, s többen közülük láthatóan tisztában vannak a Darksiders mibenlétével. Azt azonban még nem tudom, hogy bármelyik tárgyalás sikeres lesz-e." - mondta Wingefors, majd hozzátette, a Nordic Games nem fejlesztőcsapat, így nem is próbálkoznak meg azzal, hogy maguk készítsenek folytatást. Elárulta, felvették a kapcsolatot az egykori Darksiders-fejlesztőkből alakult Crytek USA-val is, akik kiváló jelöltek a feladatra, ám kérdés, hogy a jelenleg fejlesztés alatt álló játékuk mellett tudnak-e erre is időt szakítani. Wingefors beszélt kicsit a Red Factionről is, melyet szintén az ő cége vásárolt meg. Szerinte az előző rész, az Armageddon nem volt rossz játék, de visszalépésnek számított a rajongók szemében. Az ügyvezető úgy véli, most is több millió rajongója van a franchise-nak, így csak egy olyan csapatot kell találniuk, amely képes kihozni belőle a maximumot. Wingefors nem titkolta, már beszéltek is egy ilyen csapattal, ám csak annyit mondhat, hogy egy európai független brigádról van szó. Újabb veszteséges évre számítanak a Nintendótól Holnap teszi közzé éves pénzügyi jelentését a Nintendo, a Bloomberg elemzői pedig arra számítanak, hogy 189 millió dollárnak megfelelő veszteséget lapátolt össze a cég. Ezzel tehát várhatóan ez lesz a Nintendo történetének második veszteséges éve - az első a tavalyi volt. A piaci elemzők szerint egyre többen hangoztatják elégedetlenségüket Satoru Iwata elnök vezetésével kapcsolatban, aki láthatóan nem találja a helyes irányt az utóbbi években. Továbbra is túlélünk a Metro: Last Lighttal A sorozat folytatódik, s ezúttal a fegyvereket és az inventory-rendszert tekinthetjük meg, valamint megtanulhatjuk, hogyan használjuk a fényt a saját előnyünkre. A Metro világában fontos a kereskedés is, így betekintést nyerhetünk ebbe az egyedi gazdasági modellbe is.
Bulletstorm 2-t tervezgetett a People Can Fly Az eredeti Bulletstorm is egy eszement, kőkemény és elmebeteg lövölde volt. Adrian Chmielarz, a People Can Fly-t azóta elhagyó alapító azonban elmondta, mindez semmi lett volna ahhoz képest, amit a második részbe terveztek. Ebben persze az a hír, hogy tényleg tervezgették már a második részt, azonban mivel az első nem aratott kiemelkedő sikert, az Epic befogta a csapatot a Gears of War: Judgment elkészítésére, az alapítók és más munkatársak pedig leléptek. Chmielarz mindenesetre elmondta, a folytatás még őrültebb és változatosabb lett volna, és kijavította volna az előd több hibáját is. De mit rontottak el az elődben? Chmielarz szerint a játék jó volt, a marketing azonban rettenetes - és ezért részben magát is okolja. Eredetileg ugyanis egyfajta akció-kalandjátékként, odavágós sci-fiként akarták reklámozni a játékot, ám végül a marketinges csapat inkább olyan anyagokat mutatott, melyek a Bad Company vicceskedő anyagaira hasonlítottak. Chmielarznak azonban bejött ez a stílus, és végül így reklámozták a játékot, amit ma már hatalmas hibának lát. Jagged Alliance: Flashback a Kickstarteren Egy újabb nagy, klasszikus név kezdi el reményteli kickstarteres pályafutását. A Jagged Alliance: Flashback fejlesztéséért a Full Control felelős, a stúdió pedig szerény 350 ezer dollárt kér a projektre. Eddig nagyjából 12 ezernél jár az adakozás, a megjelenést pedig 2014 novemberére tervezik. További információk és a bemutatkozó video a Kickstarteren.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. TheRealTsL
2013.04.23. 23:02
Nem csak a marketing volt rossz a Bulletstorm-nál, hanem a tech support is. Ami konkrétan nem is volt. A felhasználók próbáltak segíteni egymásnak, hogy normális grafikával működjön a játék, ne 8 bites stílusban. Nem kevés játékost érintett és ők mind úgy fognak emlékezni rá, hogy "ez az a játék, amivel 5 napot kellett szenvednem, mire elindult..." (ugye kezet foghat például a Rage c. 'remekművel')
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Szefmester
2013.04.24. 11:24
Hát nálam a Bulletstorm a pöccröff kategóriába volt sorolható, semmi gondom nem volt vele, pár perc alatt belőttema sebesség/graf ideális szintjét és toltam, pedig a gépem csak 2008 elején számított felső középkategóriásnak, azóta meg csak 2010 végén vettem egy vga-t azt is az előd tönkremenetele miatt. Szóval nem tapasztaltam ezt a sokat szenvedek dolgot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. MrFox
2013.04.24. 12:11
Ha még csak most keres szoftvermérnököt X86-oshoz, akkor bizony PPC alapú gépet akartak, de látták, hogy a PS4 X86-on már megjelenés előtt állva hagyja őket, kukázták és váltottak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. HUFEUR
2013.04.24. 18:05
Bulletstorm nem volt rossz játék, de nem is volt nagy szám, egy idő után nagyon repetitív volt.
A sniperes rész is ilyen, első pár alkalommal nagyon tetszett, hogy lehet irányítani a lövedéket, meg menekülnek előle, de már 10 után is unható volt.
De azért jó játék, egyszer megéri végigvinni, és remélem lesz folytatás, mert kijavíthatnák az első rész hibáit (vagy kiadják ugyanazt még egyszer, ami már nem lenne olyan jó).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. tokyofej
2013.04.25. 17:29
Szefmester: szóról szóra másolnám a hsz-ed, ugyanígy voltam vele én is!
Jó volt, de az aktuális trendekhez is kellett igazodnia, sajnos így sem vették sokan. A főhős dumáján, meg a Cliffy B-s kampányon viszont mindig jót mulattam, már ez elég volt, hogy az egész játékot jó kedvvel toljam végig.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!