iPon Hírek

Aprók nagyban - 05.15.

Dátum | 2013. 05. 15.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Fókuszcsoportos teszt a Call of Duty jövőjéért A Call of Duty Elite felhasználóinak egy érdekes üzenet jelent meg a minap: a fejlesztők egy fókuszcsoportot állítanak fel a sorozat jövőjének meghatározására. Azt nem tudni egyelőre, hogy pontosan melyik fejlesztőcsapat vezényli le a tesztet, így azt sem tudjuk, hogy melyik "sorozatot" érinti. A hirdetés Los Angelest említi, ám a Treyarch Santa Monicában, az Infinity Ward Encinoban, a Sledgehammer pedig Foster Cityben található. Assassin’s Creed 4: Black Flag - játékmenet kedvcsináló Nem mutat sokat, és azt sem feltétlenül élesben, de a játék változatosságára mindenképpen rámutat az új Assassin’s Creed 4 előzetes. A játék egyébként októberben jelenik meg PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra, Wii U-ra és a következő generációs konzolokra.
Visszafejtették a Wii U GamePadjét A Dolphin emulátorért is felelős csapata visszamérnökösködte a Wii U táblakontrollerét, és megállapították, hogy a cucc firmware-je frissíthető. A Nintendo valószínűleg így fogja elérni azt is, hogy a két GamePad együtt tudjon majd működni egymással, amikor ezt a lehetőséget elérhetővé teszik a jövőben (a Wii U firmware-jében már megtalálható az ehhez szükséges kód).
Felfüggesztette az 1666-ot a Ubisoft Ahogy az várható volt Patrick Désilets eltávolítása után, a Ubisoft bejelentette, hogy lelőtte a THQ Montreal felvásárlásával hozzá került 1666 fejlesztését. Pontosabban az történt, hogy nem meghatározott időre felfüggesztették a projektet: "Miután két hónapnyi diskurzus után sem tudtunk megegyezni vele [Désilets-szel] a projekt fejlesztésével és a csapat menedzsmentjével kapcsolatban, bizonytalan időre felfüggesztettük az 1666 fejlesztését." - mondta Yves Guillemot, a Ubisoft fejese. A Superannuation szerint azonban a dolog ennél bonyolultabb. Az oldal úgy tudja, Désilets olyan szerződést kötött a Ubisofttal az 1666-tal kapcsolatban, mely kimondja, hogy a játék jogai hozzá szállnak vissza, ha a kiadó leállítja a fejlesztést. A szerződés hasonló ahhoz, amit Guillermo Del Toro kötött a THQ-val az InSane-nél. Azonban azzal, hogy a Ubisoft csak felfüggesztette a fejlesztést, megakadályozza, hogy a jogok visszamenjenek Désiletshez. Metro: Last Light - lehet majd FOV-ot változtatni A FOV, vagyis a Field of View, magyarul a látószög szélessége fontos elem minden FPS-nél. És mint általában minden FPS-nél, a hardcore PC-s rajongótábornak semmilyen gyári megoldás nem jó, ők mindig szabadon szeretnék állítani a FOV-ot, mint a klasszikus Quake 3-as időkben. Ezek a jóemberek hangot is adtak kérésüknek a Steam fórumain, amire a 4A Games hosszasan válaszolt is. Kifejtették, hogy egyáltalán nem lenne olyan egyszerű dolog a FOV-ot szabadon változtatgatni, az ugyanis tönkretenne egy csomó dolgot. Számos olyan elem akad ugyanis a játékban, amit a fix FOV-ot szem előtt tartva terveztek meg - az órának, vagy épp a fegyverben található töltényeknek mindig látszaniuk kell. Ezen kívül az összes átvezetőt, és az animációkat is ennek megfelelően készítették el. A FOV megváltoztatása ezeket is elrontaná, ráadásul olyan hibák is előjönnének, hogy pl. be lehetne látni a főszereplő karjának belsejébe, vagy éppen úgy tűnne, mintha azok előttünk lebegnének. Mivel a szabadon állítható FOV megvalósítása így nehézkes lenne, a fejlesztők gondoltak arra, hogy három előre elkészített beállítást ajánlanak fel. Azonban ez is olyan mennyiségű munkával járt volna az animációk, a HUD, és egyéb területek részéről, hogy nem tudták bevállalni. Ráadásul a játék be is lassulhatna, hiszen a képernyőre kerülő geometria mennyiségét is a FOV határozza meg. Ettől függetlenül a 4A Games úgy döntött, hogy egy pár nap múlva érkező frissítéssel a .cfg fájlban szabadon szerkeszthetővé teszik a látószöget, azonban arra már most figyelmeztetnek mindenkit, hogy a fenti hibák előjöhetnek. Mégis megszűnhetnek a Microsoft pontok? Korábban is felmerült már ez a pletyka, ám akkor a Microsoft cáfolt. Most a The Verge-nek nyilatkozott egy belsős forrás, aki szerint a következő generációval megszűnik a Microsoft pontos rendszere, és a helyét a "normális" fizetés veszi át, sima bankkártyás tranzakciókkal. Ezen kívül pedig megjelennek az ajándékkártyák, melyek az iTunes voucherekhez fognak hasonlítani. A forrás szerint ez a szisztéma lesz általános a Windows Store, Windows Phone Store és Xbox Live alkalmazások mindegyikében. Akcióban a The Incredible Adventures of Van Helsing A magyar NeoCore Games alkotása egyre jobban néz ki, legalábbis az alant látható 4 perces játékmenet videóból ezt szűrhetjük le tanulságként. A Diablo III óta úgysem játszottunk jó hack&slash-sel, sőt...
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Zelbacsi
2013.05.16. 07:52
"A Diablo III óta úgysem játszottunk jó hack&slash-sel, sőt..."
Sőt a Diablo 1 óta nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. pcmagic
2013.05.16. 08:19
Hol az XCOM?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. gunclub
2013.05.16. 08:41
Nekem nagyon bejött a Van Helsing Igazi szivatós játék Aki a könyű hacknslash-eket szerete bele se fogjon
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. skayline
2013.05.16. 18:29
Remélem lesz Coop a Van Helsing-ben
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!