iPon Hírek

Aprók nagyban - 05.27.

Dátum | 2013. 05. 27.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

3 milliárdos üzlet az AMD és a Microsoft között Bob Feldstein jelenleg az nVidiánál dolgozik a hangzatos Vice President of Technology Licensing pozícióban, korábban azonban az AMD-nél tevékenykedett. A LinkedIn-profiljában leírja, az AMD egy teljesen testreszabott szilíciumot készített a Microsoftnak, ami több belsős csapat közös koordinálását kívánta meg, rendszeresen konzultálva Redmonddal. Feldstein szerint több, mint 3 milliárd dolláros üzletről van szó, a két cég pedig többéves együttműködési megállapodást kötött. Közösen kutat a Lego és a Sony A LEGO aggódik, hogy a gyerekek szépen lassan elpártolnak tőle a videojátékok javára. Ezért a Sony Computer Science Laboratories-zal együttműködve azzal kísérleteznek, hogy motorokat, kamerákat és működtető rendszereket építenek a LEGO-kockákba. A kamerák videót tudnának közvetíteni például okostelefonokra, a beépített rendszerekkel pedig megoldható lenne, hogy igény szerint például összedőljön egy LEGO-épület. Egyelőre nincsenek tervek arra nézve, hogy mindezt a piacra is hozzák, hiszen olyan problémák merülnek fel, mint például a rövid akkumulátoros élettartam, amit egy ilyen pici építőelemben el tudnak érni.

Igazi emberek az InFamous: Second Son tömegében A GameInformer beszámolója szerint az új InFamous virtuális Seattle-jében majdnem minden egyes lakó egy igazi, valós emberen alapul. A Sucker Punch 3D-s szkenneléssel digitalizálta 75 különböző ember arcát három nap alatt. Az eredmény egy 1,4 millió polygonból álló arc lett (nyilván fejenként), amit aztán később butítanak majd le olyan szintre, hogy az a játékban is használható legyen.

Kamerás felvételen a Gran Turismo 6 Habár a Sony igyekszik lakat alatt őrizni a Gran Turismo 6-ot, és eddig kizárólag zárt eseményeken mutatta meg a játékot, a GTPlanet valahogy mégis megoldotta a kérdést, és felvett egy kis akciót kézikamerával. Ebben egy Nissan 370Z-ben ülünk, és az Autumn Ringen versenyzünk, olyan grafika mellett, ami már ezen a viszonylag rossz minőségű videón keresztül is üt.
Tényleg érkezhet a Legacy of Kain folytatása? Az AMD Catalyst 13.5-ös verziószámú driverében tűnik fel többször is a War for Nosgoth neve. Nosgoth az a világ, ahol a Legacy of Kain-játékok ööö... játszódtak, és ezzel párhuzamosan a Steam adatbázisban is felűnt valami, egyszerűen csak Nosgoth néven. Ez tehát újra megerősíteni látszik a pletykát, hogy a Crystal Dynamics valójában egy Legacy of Kain-folytatáson dolgozhat. Kitálal az Xbox One-informátor ha letartóztatják A Superdae néven futó felhasználó állítólag rendelkezett egy Xbox One fejlesztői géppel, az azonban biztos, hogy rengeteg információt szivárogtatott ki a konzolról az elmúlt hónapokban. Az általa megszellőztetett infók tetemes része ráadásul részben vagy egészben igaznak is bizonyult. Miután egy ideje már zajlik ellene a vizsgálat, mely ma zárul le, könnyen lehet, hogy az úriembert letartóztatják. Azonban ha ez így történne, kitálal mindenről, amit tud. Ezt úgy éri el, hogy az FTP szerverén beüzemelt egy automatikus scriptet, ami lefut, hogy ha a letartóztatás miatt nem tud rá időben bejelentkezni. Ez aztán Twitteren posztol majd egy felhasználói nevet és jelszót, melyekkel be lehet majd lépni a szerverre, ahol Superdae ígérete szerint egy rakás titkos dolog vár ránk. A Kotaku információ szerint nem csak az Xbox One-nal kapcsolatban találhatók ott olyan dolgok, melyeket a Microsoft nem akarna közszemlére tenni, hanem például fejlesztői szoftverek a PlayStation 4-hez és a Wii U-hoz, hackekből összeszedett adatok a Blizzardtól, az Epictől és a THQ-tól, valamint olyan játékok befejezetlen verziói, mint a Company of Heroes 2 és a WWE 14. Final Fantasy 14: A Realm Reborn - mozgásban a PS3-as verzió Legalábbis részben, ugyanis a lentebb látható video egy szelete készült a PS3-as verzióból. A többi természetesen a PC-sből származik, és a játék több területét mutatja be. Mindkét platformra augusztusban jelenik majd meg a katasztrofális start után leállított, majd teljesen újraalkotott játék.
Nem túl mély a God of War harcrendszere, de legalább látványos Az eredeti God of War alkotója, a legendás David Jaffe beszélt kicsit a játék készítéséről az Edge magazinnak. A leginkább érdekes dolog az, hogy nem nagyon akart mély harcrendszert készíteni a játékhoz. "Számomra a harc, a térbeli kihívások és a felfedezés egyformán részét képezték az egésznek, és mindegyik azért van ott, hogy mindig előre segítse a játékost. Maga a játékmenet lebontva viszont nagyon egyszerű." Jaffe szerint ha ez egy olyan játék lett volna, ami mögött nem áll hatalmas költségvetés, akkor teljes bukás lett volna. A God of War ugyanis nem az a játék, ami minden sarkon valami újdonságot mutat be, az alapmechanikák pedig "elég sekélyesek. Viszont direkt sekélyesek: nem akartuk, hogy elvonják a figyelmet az élményről." A dolgot a DMC-hez hasonlítota: ha ahhoz hasonlóan egy rakás kombót és harci mechanikát tettek volna bele, akkor Jaffe szerint az kirántotta volna a játékosokat a kalandból. "A harcrendszerünk nem mély, de a nagyszerű animátoroknak háló nagyon folyamatos." - jegyezte meg, majd elmondta, eredetileg egy olyan játékot akart, ahol az embernek olyan érzése támad, mintha egy remek akció-kalandfilmet NÉZNE. "Ma már máshogy csinálnám, inkább a Zeldához hasonlítana, ironikus módon. Abba próbálnám belevonzani a játékost, hogy tényleg egy hőst alakít, nem pedig csak nézi. A God of War elkészítése közben jöttem rá, hogy azzal a játékmenettel többet el lehetett volna érni, mint egy utazás a hullámvasúton." Ettől függetlenül persze elmondta, nagyon büszke a játékra, és könnyen elképzelhető, hogy soha többet nem lesz része valamiben, ami ennyire jól sikerült, vagy ami ennél nagyobb közönséghez jut el. Egy órával a vég előtt kezdett játszani a Curiosity nyertese Bryan Henderson, a Curiosity nyertese bevallotta, hogy körülbelül 1 órával a játék befejezése előtt regisztrált. Azzal is tisztában van, hogy ezért sokan eléggé utálni fogják. Egyelőre azonban még nem nagyon tudta feldolgozni a helyzetet: a Godusból származó pénz nyilván tetszeni fog majd neki, de most még azt sem tudja, mit kell majd csinálnia. "Az anyukám teljesen kikelt magából. Valószínűleg jobban örül az egésznek, mint én." - nyilatkozta a nyertes, aki egyébként nem is gondolt arra, hogy titokban tartja nyereményét. A Godusról sem hallott még semmit korábban, azonban a Polygonnak nyilatkozva elmondta, most már nagyon is érdekli a dolog: "Nem is lehetnék boldogabb, és nagyon fel vagyok pörögve. Úgy gondolom, hogy egy rendes istenség lesz, de az is mókásnak hangzik, hogy lehet szórakozni az emberekkel."
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Ineva
2013.05.28. 02:08
ha bármit tudni még az informátorról, szóljatok
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Zelbacsi
2013.05.28. 08:13
"az is mókásnak hangzik, hogy lehet szórakozni az emberekkel"
Biztos velem van a baj, de az első gondolatom az volt, hogy "anyáddal szórakozz"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. 5hR3kY
2013.05.28. 08:14
Ineva: http://www.youtube.com/watch?v=sUmIiWLoEuo
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. GyaxyBoy
2013.06.03. 13:28
Szerintem meg a lego úgy jó ahogy van. Mindig is az volt a feladata, hogy a kreativitást, alkotás vágyat használja a gyerek ki rajta. Most elkezd a kütyü felé fejleszteni, egyrészről az amúgy is drága játék még drágább lenne, másrészről, teljesen más lenne a lényege.
Sztem a szülőket kellene kicsit oktatni, hogy ne videójáték elé ültesse a gyerekét 2-7 éves koráig, hanem társas játék, legó, könyvek... stb. Később már ő is az e féle kreativitásokat foglya keresni a játékokban és nem azt, hogy nyomja a tüzelés gombot két órán keresztül és lőjön mindenkit, mert az "olyan jó"...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!