iPon Hírek

Aprók nagyban - 05.08.

Dátum | 2013. 05. 08.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Tizenegy Frostbite 3-as játék érkezik 2015-ig Az Electronic Arts arról tájékoztatta befektetőit, hogy a 2014-es üzleti évben 11 olyan felsőkategóriás játék érkezik, mely a Frostbite 3 motort használja, Star Wars-játék azonban nem várható eddig az időszakig. A kiadó megerősítette, amiről tegnap már mi is beszámoltunk: ezek közül a játékok közül egyik sem fog megjelenni Wii U-ra. Frank Gibeau, az EA Labels vezetője továbbá ismét elmondta: a BioWare mellett a DICE és a Visceral is Star Wars-játékokat fog készíteni, melyek ugyan kapcsolódhatnak az érkező filmekhez, azonban teljesen új történeteket mesélnek majd el. Új játékon dolgozik a Ubisoft Reflections és a Massive is Pauline Jacquey, a Ubisoft Reflections vezetője elmondta, habár a csapat jelenleg a Watch_Dogs fejlesztésébe segít be, régóta akarnak már egy saját anyagon is dolgozni. A lehetőséget pedig megkapták, bár a hölgy szavai szerint ebből még bármi is lehet, free to play cucctól kezdve a mobilos címig - mindenesetre az E3-on fogják bejelenteni a játékot. Ezzel párhuzamosan a Ubisoft Massive is egy új, egyelőre bejelentetlen anyagon tevékenykedik. Mindez a GameHorizon 2013-as előadásból derült ki, melynek ezen része alant megtekinthető.
Warren Spector szidja a Wolfensteint, aztán bocsánatot kér A neves designer Facebook-oldalán kérdezte: "A világnak tényleg szüksége van még egy Wolfenstein-játékra? Nagyon belefáradtam már a sötét hangulatú, monokromatikus, náci-robotölős játékokba." A kommentár persze rendesen kiakasztotta a rajongókat, illetve a játék készítői sem voltak éppen boldogok. A nyomás pedig arra késztette Spectort, hogy bocsánatot kérjen. Kifejezte, tisztel mindenkit, aki játékokat készít, hiszen maga is tudja, milyen nehéz dolog is. Valójában a gondolatai nem egy játéknak szóltak, így ő is belátja, hiba volt pont a Wolfensteinen levezetni frusztrációját. Azt a frusztrációt, aminek más évek óta hangot ad egyébként, s melynek lényege, hogy túl sok FPS készül, melyek a külsőségektől eltekintve gyakorlatilag teljesen egyformák. "A Wolfenstein került éppen a tűzvonalba, de már évek óta lövök erre a célpontra." - zárta mondókáját az Epic Mickey-vel csúnyán befürdő Spector, majd hozzátette, sajnálata jeléül meghívja a fejlesztőket egy kávéra, ha valamelyik shown összefutnak. 15 év Gran Turismo 5 év fejlesztés után végül 1997-ben jelent meg Japánban, majd 1998-ban a világ többi részén a Gran Turismo az első PlayStationön. A sorozat sikertörténete fantasztikus, és a mai napig a Sony konzoljának legkelendőbb címe. A 15 éves évforduló megünneplésére a Polyphony Digital egy nagyszabású eseményt tervez a Silverstone versenypályára, ahol a sorozat atyja, Kazunori Yamauchi beszél majd a játék jövőjéről. Ezen kívül pedig öt, a GT Academy útján igazi autóversenyzővé váló játékos is megtiszteli a rendezvényt, hogy elvigye néhány körre az érdeklődőket.
Brazíliában gyárt PS3-at a Sony Habár lassan már kifutó modellről van szó, a Sony mindig is szerette a "régebbi", olcsóbb konzoljaival meghódítani a fejletlenebb országokat, vagy az olyan területeket, ahol a konzolok és a játékok ára különböző okok miatt túl magas. Brazíliában is a túlinflált konzolárak lenyomása a cél, így a japán cég helyben fogja gyártani a PlayStation 3-at, amivel egyébként 300 millió dollárt pumpál bele a helyi gazdaságba. Ezzel párhuzamosan a Grand Theft Auto V teljes brazil lokalizációt kap, hasonlóan a The Last of Us-hoz, ami egyébként a világ többi részével egyszerre rajtol majd el a dél-amerikai országban. Érdemes megjegyezni, hogy a PS2 mindössze három éve, 2009-ben vált elérhetővé Brazíliában. Új Oz-játékot is akar American McGee A legendás designer elmondta, hogy a Kickstarteren nemsokára elinduló Alice kampány mellett a régóta limbóban lévő Wizard of Oz is készül. A játékról nem hallottunk sokat azóta, hogy az Atari 2004-ben lelőtte a projektet, ám a Spicy Horse közösségi menedzsere elmondta, a jelenleg fejlesztés alatt álló anyag semmiben nem hasonlít ahhoz, amin annak idején dolgoztak. Végül az Oz finanszírozását is a Kickstarterre bíznák majd, ám ennek sorsa attól függ, sikerül-e rendesen elindítani az Alice-t.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. Morte
2013.05.09. 01:36
Vitatkoznék Spectorral - igenis kellenek még FPS-ek, de a jóféle fajtából, amiből tényleg hiány van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Szefmester
2013.05.09. 11:56
Én igazat adok neki, bár kiegészíteném hogy mostanában jóval kevesebb náciölős játék van mint pár éve volt. Akkor nem tudtál leejteni egy tűt úgy hogy ne egy náci lépjen bele, most meg egy terrorista lábába állna..

Jóval több minőségi, és ÖSSZETETT FPS kellene, ahol a történet nem csak egy iszogatós péntek este alatt szalvétára felvázolt valami, csak azért hogy utána a nép mehessen multizni a következő nulla újdonságú részig ahol csak a textúrák változnak.

Mellesleg kit érdekel hogy megbánt pár embert? Most akkor ne merje kimondani a véleményét? Akkor ezentúl engem is sérteni fog az ha valahol csak jelölik az év valamilyére akármelyik COD BF, Vagy Gears of részt... Sőt perelni is fogok miután alakítok egy egyesületet ahol olyan emberek lesznek akiket sértenek ezek a dícséretek...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. huskydog17
2013.05.09. 12:54
Ubisoft Reflections egy újabb nagy projekten? Nagyon remélem, hogy egy új Driver lesz az, a San Francisco piszok jó lett!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!