iPon Hírek

Aprók nagyban - 05.31.

Dátum | 2013. 05. 31.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Prey 2 az Arkane Studios kezében? A Kotaku belsős forrása szerint a Human Head legalább egy évig várakozott, míg a Bethesda nem volt képes döntést hozni a Prey 2-vel kapcsolatban. A 2011-es bemutató óta úgy tűnik, hogy a játék már egyszer átkerült az Obsidianhoz is, legalábbis néhány hónapra, a Bethesda pedig később a Rebelliont próbálta megszerezni a fejlesztésre, de a csapat visszamondta a lehetőséget. A forrás szerint azonban most a Dishonoredet is készítő Arkane Studioshoz került a játék, ám a fejlesztők egy része ennek nem túlzottan örül. A forrás azonban úgy tudja, az Arkane Studios fejese azt mondta a csapatnak, "felejtsétek el, hogy Prey 2 a címe, és kezeljétek úgy, mint egy új System Shockot". Ennek megfelelően úgy látszik, hogy a játékot teljesen újratervezik és friss technikát tesznek alá, legkorábban pedig 2016-ban várható a megjelenése. Remember Me - így készült a főszereplő hölgy A Capcom Unity közösségi kérdezz-felelek sorozatában ezúttal abban a témában készült video, hogy miként készült a játék főszereplője, Nilin. Azt korábbról már tudjuk, hogy a fejlesztőknek gyakorlatilag mindenki azt javasolta, hogy férfi főszereplőt használjanak, ám kitartottak a hölgy mellett. Nilin számos variáción ment át, mire végül eljutottak a véglegesig, és egyébként úgy tűnik, hogy az emberek egyre inkább elfogadják a női főhősöket.
Nem jön a Resident Evil 7 az E3-ra Történetünk ott kezdődik, hogy nem olyan régen a netre szivárgott egy állítólagos Resident Evil 7 poszter, melyről egyébként a Capcom azóta sem mondott semmit, nem tudni tehát, hogy valós-e vagy nem. Mindenesetre az ezzel párhuzamosan terjedő pletykák szerint a játékot az E3-on fedték volna fel, azonban a kiadó most megerősítette, hogy erre nem fog sor kerülni Los Angelesben.

Következő generációra is jön Splinter Cell Sam Fisher és a Splinter Cell nagy és fontos franchise a Ubisoft számára, mondta Scott Lee, a Blacklist művészeti vezetője. Éppen ezért, habár jelenleg még ezerrel dolgoznak a mostani generációs konzolokra (és PC-re) megjelenő anyagon, már nagyon várja az egész csapat, hogy mit tudnak kihozni a next-gen konzolokból. "Alig várom, hogy lássam Sam új kalandjait a jövőben, melyek nagyobbak és jobbak lesznek. Sam visszatér!" Újra fejlesztői naplón a Watch_Dogs A Ubisoft Montreal úgy gondolta, érdemes lenne megmutatni nekünk, ahogy motion capture stúdióban felveszik a játék harci mozdulatait. És jól gondolták, kifejezetten érdekes kis anyagot állítottak össze:
Játékplatform volt, és az is marad az Xbox A Just Cause-t is fejlesztő Avalanche Studios fejese, Christofer Sundberg érdekes véleményt formált meg a Microsoft új konzoljáról. Az úriember az Edge-nek elmondta, a redmondiak azért nem hívhatják egyszerűen "játékkonzolnak", vagy "ultimate gaming machine"-nak, mert így elveszítenék az általánosabb médiumok figyelmét. Azonban azzal, hogy szórakoztató központnak nevezik, és bővítik a szolgáltatásait, először is meg tudták ragadni a mainstream médiumok figyelmét, majd az E3-on teljesen a játékokra tudnak koncentrálni, így mindkét tábor a markukban lesz. "Az Xbox mindig is egy játékplatform volt, és nem látom, hogy ez a One-nal megváltozna." Az úriember továbbá nagyon örül annak, hogy a konzol számos kütyühöz képes kapcsolódni, ez ugyanis lehetőséget ad a stúdiónak arra, hogy durva online lehetőségeket készítsenek a nyitott világú játékaikhoz. Megtartja engine-jét a Naughty Dog PS4-en is A The Last of Us vezető fejlesztője, Bruce Straley elmondta, a Naughty Dog sokat tanult a PS2-ről PS3-ra váltás során. Szerinte az ígéretek túlzóak voltak: akkor azt hallották, hogy a következő generációban a játékok elérhetik az előre renderelt átvezetők színvonalát, ami persze végül nem lett igaz. Ugyan elég közel járnak már ahhoz a szinthez, de ez nem ment könnyen: "A Naughty Dognak ez négy játékába tellett, pedig mi vagyunk az egyik legjobb csapat a világon, az elérhető legjobb mérnökökkel felvértezve." Amikor a stúdió váltott PS2-ről PS3-ra, Straley szerint nyugodtan áthozhatták volna a Jak & Daxterhez készített motort, és azt fejleszthették volna tovább. Ehelyett mindent elölről kezdtek az Uncharted első részével. A PS4-re váltáskor azonban nem fogják elkövetni ezt a hibát, szerintük ugyanis egyszerűbb a már kész rendszer darabkáit megváltoztatni, ha szükséges, mint teljesen újat írni. Straley elmondta, úgy fejlesztenek PS4-re, hogy megnézik, mi az, ami jó, és mi az, amin fejleszteni kell, vagy esetleg teljesen lecserélni. "Nagyon jó az M.I. rendszerünk, nagyon jó a renderelő motorunk, így ezekkel dolgozunk tovább, és ha a játékmenet, a sztori, vagy a világ megalkotása során falakba ütközünk, akkor feltesszük a kérdést, hogy melyik részeket kell átalakítani, fejleszteni ahhoz, hogy működjön a dolog." Elrajtolt a GRID 2 Ha minden a terveknek megfelelően alakult a Codemasters háza táján, akkor a GRID 2 mától már elérhető Európában. Ennek megfelelően füstölgő gumikkal elrajtolt a launch trailer is.
Schafer szerint a Microsoft továbbra sem koncentrál az indie-kre "A Sony kapcsolatba lépett velünk, megkérdezte a véleményünket, és arról beszélgetett velünk, mit szeretnénk látni az új platformon. Nagyon jók voltak az indie közösséghez, megengedték, hogy saját maguk adják ki a játékaikat a PS4-en, és partneri kapcsolatokat alakítottak ki." - mondta Schafer, aki szerint a Microsoft egészen eddig nem csinált hasonlókat, viszont reméli, hogy ez hamarosan megváltozik. Ami az egészben az érdekes, hogy Schafer arra utal, hogy nem nekik, vagy az indie fejlesztőknek fontos ez, hanem a redmondi cégnek, ugyanis ma már rengeteg olyan platform és csatorna van, ahol az indie fejlesztők gond nélkül megjelenhetnek, és profitábilisak lehetnek. Schafer a Steamet és a mobil platformokat hozta fel példának, amik nagyon jól mennek, és további alternatívák is érkeznek, így egy indie fejlesztőnek nem érdemes átmennie azon a felesleges procedúrán, hogy kerítsen magának egy kiadót, amire semmi szüksége, csak azért, hogy megjelenhessen egy másik platformon is - természetesen az Xbox One-ra gondolt. Snake új hangja a GameSpoton A Konami mindenkit arra biztat, hogy kövesse a GameSpot E3 előtti közvetítését június 6-án, ugyanis ki fog derülni, hogy ki lesz Snake új hangja. Az eddigiek alapján úgy tűnt, hogy lecserélik David Haytert, aki időtlen idők óta szolgáltatja a legendás karakter szinkronját, viszont a színész azonnal reagált Twitteren, mégpedig a következőt: "Annyira izgulok az E3 miatt! Csak remélem nem veszítem el a hangom." Most ebből mire gondoljunk? Telltale-es Humble Bundle Telltale játékokat lehet venni a Humble Bundle oldalán egy hétig. A csomagban benne van a Back to the Future: The Game, a Sam and Max: Devil's Playhouse, a Poker Night at the Inventory, a Hector: Badge of Carnage!, a Puzzle Agent 1-2 és a Wallace & Gromit's Grand Adventures. Ha a befizetések átlaga fölé lőttök (jelenleg 4,22 dollár), akkor még a nagyon jól sikerült The Walking Dead-et is megkapjátok, mind az öt epizódot. Igazából már csak ezért megéri az egész pakk. Akinek felkeltette az új csomag az érdeklődését, annak erre tessék.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. jozef8
2013.05.31. 23:19
A Naughty Dog visszatérhetne a Crash szériára, az volt az ő asztaluk!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. benczeb90
2013.05.31. 23:53
Ez a Snake mizéria is csak arra van, hogy minél nagyobb legyen az érdeklődés
Minden bizonnyal marad az eredeti hang.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. HUFEUR
2013.06.01. 07:07
jozef8:

Ezt ugy irtad, mintha a Naughty Dog-nak csak a Crash szeriaja sikerult volna jora, de en eddig rossz jatekot meg nem lattam tole. Crash meg jo volt, de kellenek az uj cimek is, az meg szerintem nagyon jo, hogy akarmilyen jo egy sorozat eladasa, harom resz utan kukazzak es valami teljesen ujat csinalnak, nem Cod-osodnak el a jatekok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. myckie2
2013.06.01. 07:39
Hát a Grid egyáltalán nem tetszik. Első gond a belső nézet hiánya. 22'' monitoron próbálkoztam a hátsó nézettel, de egyszerűen nem láttam rendesen a pályát és irányítani is nehézkes. Ez eléggé felhúzott ezért a 100cm-es tv-n próbálkoztam, de még így is szörnyű. Egyedül csak a motorháztetős nézet elfogadható, de úgy elfelejtheted a grafikai effekteket. A hangok egyáltalán nem jók. Az online rendszernél meg folyamatosan aktív a mikrofon...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. jocek
2013.06.01. 08:13
myckie2 A Dirt 3-ban is mindig aktív a mikrofon, ez a codemasters hülyesége...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. mikej95
2013.06.01. 08:51
Kíváncsi vagyok mennyi zsenialitását és kreativitását adtad Gates az új XBox-ba, az elsőbe routert/modemet akart tetetni, de szerencsére lebeszélték. Úgy tűnik most nem érveltek elég jól a fejlesztők, de a marketingesek menteni próbálják ami menthető. Sosem tennék a nappalimba egy mindig online Settopbox+konzol+frászbúk minden egyben dobozt, max főzött szoftverrel, kihúzott hálózati kábel mellett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. MrFox
2013.06.01. 12:11
Christofer Sundberg milyen jól tudja, mit miért hív annak aminek a microsoft. Gondolom megküldték neki a véleményét az árajánlattal együtt rendmondból. Elég nyilvánvalóak ezek a fizetett pozitív vélemények...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. noPublicFG
2013.06.01. 17:54
"felejtsétek el, hogy Prey 2 a címe, és kezeljétek úgy, mint egy új System Shockot"
Elég rossz hír ez a Prey 2-ről.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. nedcoleman
2013.06.01. 19:51
Neeee - nemár - a Prey2 annyira jó volt. Illetve lett volna.
-Hát ezek szerint meg sem született, de már meghalt...
Kár érte
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Konigstige...
2013.06.01. 20:53
A Codemasters mostanában teljesen fogyatékosnak nézi a játékosokat? A GRID 2 már a sokadik a sorban ahol azzal kezdődik a játék hogy valaki percekig pofáz hogy mi micsoda, melyik menüben mi van stb. persze addig semmit nem lehet csinálni ... Aki játszik autóverseny játékokkal az tudja hogy pl. mi az elimination, a time attack stb. Iszonyat bosszantó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. jimday
2013.06.03. 22:53
nesztek Grid2. teli van buggokkal:

http://youtu.be/L1u-ykewBBQ

ui: ma keszitettem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!