iPon Hírek

Aprók nagyban - 06.20.

Dátum | 2012. 06. 20.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Pachter - 2014 tavasza lenne jó időpont az Xbox 720 számára

A neves iparági elemző, Michael Pachter legújabb nyilatkozatában elmondta, a Microsoft számára logikusabb lenne 2014 tavasztán elindítani az Xbox utódját, mint az azt megelőző, vagy azt követő ünnepi szezonban. Ekkor ugyanis más termékek nem versenyeznének a konzollal, amik egyébként egy ünnepi vásárláson felmerülhetnének. Ezen kívül úgy véli, a Microsoft semmiképp sem fog pár millió darabnál többet gyártani az indulás napjára. Az elemző szerint a SmartGlass bevezetésével a Microsoft a kábeltévés előfizetésekből akar jelentős szeletet megkaparintani: szerinte az Xbox 720 az azon futó Windows 8-cal és a SmartGlass-szal, mint távirányítóval, képes lesz arra, hogy kábeltévés "vevőként" szétossza a beérkező jelet több adatfolyamra, amiket a háztartás különböző képernyőire lehet majd küldeni. Ehhez persze a fogadó képernyőknek, tévéknek rendelkezniük kell majd valamiféle vezetéknélküli adatkapcsolattal.


Wii U - legalább olyan erős, mint az Xbox 360

Cevat Yerli, a Crytek első embere elmondta, az embereknek nem kellene aggódniuk a Wii U hardveres ereje miatt. Elmondása szerint a gép semmiképp nem lesz gyengébb az Xbox 360-nál és a PS3-nál, sőt legalább olyan erős, mint azok. Yerli szerint a Nintendo új konzolja egy remek gép, de a Cryteknek egyelőre nincs üzletileg előnyös terve arra, hogy fejlesszenek is rá valamit. A vezér azonban elmondta: a CryEngine gyönyörűen fut az új hardveren, és egy nagy tiszteletnek örvendő fejlesztőcsapat hamarosan be is jelenti majd az erre épülő, Wii U-ra készülő játékát.


Resident Evil 6 - Leon akcióban

Két videót is közzé tettek a Resident Evil 6 fejlesztői, melyben Leont láthatjuk akció közben. Ahogy arról már korábban írtunk, a sorozat új részében három főszereplő cselekményét követkethetjuk majd - Leon, Chris és Jake sztorija mind máshol és más hangulatban fog játszódni. Leon része láthatóan nem lesz túl vidám: az elnöknek szervezett bankett egy zombi-rémálommá válik Tall Oaksban.

 


Metal Gear Solid 5 - visszatérhet Solid Snake

Egyelőre pletykaként terjed az interneten az információ, miszerint a francia IG magazin a következő számában lehoz egy interjút Hideo Kojimával. Az állítólag kiszivárgott anyag szerint a Metal Gear Solid 5 a FOX Engine-t használja majd, a negyedik részhez hasonlóan nagy hangsúly lesz a beszivárgáson, a kémkedésen és az emberek meggyőzésén, de Kojimának nagyon tetszettek a Deus Ex: Human Revolution szociális interakció is, így elképzelhető, hogy hasonlót is beépít majd. Ezen kívül előkerült Solid Snake is: a Metal Gear Solid atyja ugyan ki akarta végezni a negyedik rész végén, de mivel ez nem történt meg, a története még folytatódik.


Call of Duty: Black Ops II - nagy hangsúly az egyjátékos módon is

A Treyarch stúdióvezetője, Mark Lamia is úgy véli, a korábbi Call of Duty-játékok egyjátékos kampányai nem az újrajátszhatóságukról, vagy a hosszúságukról híresek. Szerinte azonban ezen tudnak változtatni a Black Ops II-ben, több dologgal is. Például a sztori néhány ponton el fog ágazni, így a játékosok döntésétől függően másképp alakulhatnak a történések. Ezen kívül több pálya lesz sandbox-jellegű, ahol szabadabban oldhatjuk meg a kitűzött feladatokat. A legfontosabbak azonban a Strikeforce küldetések lesznek: ezeket néha kínálja majd fel a kampány, és attól függően, hogy melyiket választottuk, a másik elérhetetlen lesz, így egy végigjátszásból nem lehet kiélvezni a teljes tartalmat.


Metro: Last Light - nem éri meg a teljes realisztikusság

A THQ kommunikációs vezetője, Huw Beynon beszélt azokról a dolgokról, amik jelenleg idegesítik egy FPS-játékban. Ezek a dolgok nagy része szembemegy a realisztikussággal: ilyen például az, hogy töltényeket veszel fel, ami aztán belekerül a "mágikus zsebedbe", ahonnan szimplán újratölthetsz úgy, hogy a tár még félig tele van, mégsem veszik el a benne lévő töltény. Szerinte azonban néhány dolog hiába tűnik furcsának, vagy többek számára zavarónak, a játékmenet érdekében be kell vállalni. Elmondása szerint az egész beállítás egyébként is valótlan, hiszen a környezet is az, meg a tény, hogy három fegyvert magadnál hordozva gyakorlatileg egyedül írtod az ellenfeleket. Beynon szerint ha mindenben a realisztikusságra törekednének, az valószínűleg teljesen lerombolná a játékélményt, de szeretne látni egy fejlesztőcsapatot, akik megpróbálnának változtatni a bevett FPS-szokásokon. Ami a Metro: Last Lightot illeti, Beynon szerint igyekeznek kicsit realiszitkusabbá tenni a dolgokat, de például a "mágikus zsebről" még nem döntöttek.


The Lord of the Rings Online - Rohan vidékei

Az alant látható videóban végre részletesen szemrevételezhetjük Rohan jellegzetes tájait a  The Lord of the Rings Online érkező kiegészítőjéből.



Steam - megszűnik a Windows XP SP1 támogatása

Valószínűleg nem túl nagy probléma, de ha valaki esetleg rendszeresen játszik Steamen, és még Windows XP SP1-et használ, érdemes lesz frissítenie legalább SP2-re. A korábbi változatokon ugyanis nem fog elindulni a Valve szolgáltatása a következő frissítés után.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. Szefmester
2012.06.21. 00:26
"Metro: Last Light - nem éri meg a teljes realisztikusság

A THQ kommunikációs vezetője, Huw Beynon beszélt azokról a dolgokról, amik jelenleg idegesítik egy FPS-játékban. Ezek a dolgok nagy része szembemegy a realisztikussággal: ilyen például az, hogy töltényeket veszel fel, ami aztán belekerül a "mágikus zsebedbe", ahonnan szimplán újratölthetsz úgy, hogy a tár még félig tele van, mégsem veszik el a benne lévő töltény. Szerinte azonban néhány dolog hiába tűnik furcsának, vagy többek számára zavarónak, a játékmenet érdekében be kell vállalni. Elmondása szerint az egész beállítás egyébként is valótlan, hiszen a környezet is az, meg a tény, hogy három fegyvert magadnál hordozva gyakorlatileg egyedül írtod az ellenfeleket. Beynon szerint ha mindenben a realisztikusságra törekednének, az valószínűleg teljesen lerombolná a játékélményt, de szeretne látni egy fejlesztőcsapatot, akik megpróbálnának változtatni a bevett FPS-szokásokon. Ami a Metro: Last Lightot illeti, Beynon szerint igyekeznek kicsit realiszitkusabbá tenni a dolgokat, de például a "mágikus zsebről" még nem döntöttek."

Támogatom az ötletet egy az optionsban beállítható formában. A lőszert felveheted de azt egy nyugis helyen egy gombbal kell betáraznod, ha meglőnek akkor vérezz amíg el nem látod a sebet, ha lábon akkor sántíts.

A dead islandben sokkal érdekesebb lenne az "élet" ha a zombik nem termelődnének újra ellenben egy 2v1 küzdelmet is meggondolna az ember a szívósságuk és erejük miatt. Ha meg 4-5 rohan felénk akkor jobb ha mi is futunk. Az élet kegyetlen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!