iPon Hírek

Aprók nagyban - 08.28.

Dátum | 2012. 08. 28.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Friss képeken a Dead Space 3

A Visceral néhány friss screenshotot csurgatott az internetre, melyeken látható némi kooperatív akció, főhőseink közelről, valamint egy bolygókörüli "berepülés". További képek erre találhatóak.



Első előzetesen a Shin Megami Tensei 4

Habár hivatalosan a Devil Summoner Soul Hackers vásárlói láthatták volna elsőként az előzetest, egy korai szerencsés tulajdonos nem habozott, és felvette nekünk. A 3DS-re készülő szerepjáték várhatóan valamikor 2013-ban jelenik meg.
 


Új szerepjátékkal bővül a PS Home

Augsztus 30-án Mercia: Fractured Realms néven új, ingyenes játszható szerepjátékkal bővül a PlayStation Home, jelentette be a Sony. A játékban a PS Home-os avatárunk lehet ranger, fighter vagy defender, és felfedezhet egy világot tele küldetésekkel, loottal és dungeonnel.
 


Jön az Orcs Must Die 2 első DLC-je

Augusztus 29-én jelenik meg Fire & Water címmel az Orcs Must Die 2 első steames DLC-je, 4,99 dolláros áron, jelentette be a Robot Entertainment. A csomagban kapunk három teljesen új pályát, melyet megvédhetünk a szörnyek inváziójától. Ezek a Traffic Jammed, a Double Decker és a The West Wing. Három pályát kap az Endless Mode is, bekerül a The Library, a Double Decker és The West Wing. Érkeznek új ellenfelek is, melyek a DLC címének megfelelően különböző tűz- és vízelementálok lesznek, valamint új csapdák, melyek neve beszédes: Web Spinner, Ceiling Darts és Floor Portal. Aki pedig mazochista, vagy elég ügyes, egy új koponyával gazdagodhat a pályák végén akkor, ha csapdák nélkül, kizárólag fegyverekkel tartja vissza a szörnyeket.


Call of Duty: Black Ops 2 - Nuketown és a zombik

A Treyarch semmit nem mondott, csak egy képet dobott fel Twitterre, melyen egyértelműen láthatjuk, hogy az előrendelőknek járó bónusz pálya, a legendás Nuketown 2025 támogatni fogja a zombikat.



FFA-módot hoz a Gears of War: Judgment

Az OXM árulta el, hogy a People Can Fly által fejlesztett Gears of War: Judgment egy új többjátékos móddal gazdagodik, ami nem más lesz, mint a Free-For-All, vagyis a mindenki mindenki ellen. Habár az Epic Unreal Tournament játékaiban mindig is népszerű volt ez a megoldás, ők sosem lépték meg ezt a Gears esetében. Úgy látszik, a lengyel fejlesztőknek van elég bátorságuk ahhoz, hogy az alapvetően lassabb menetű, kooperatívra kihegyezett játékba bevezessék az általában kaotikusabb FFA-t.


Ma jelenik meg a The Walking Dead Episode 3

A Telltale nem kapkodta el a The Walking Dead új epizódjának bejelentését, annyira, hogy konkrétan a játék a mai naptól már elérhető PC-re, PlayStation 3-ra és XBLA-ra, holnaptól pedig Mac-re. Az Egyesült Államokon kívüli PS3 tulajdonosoknak azonban egyelőre még várniuk kell, a Telltale ugyanis a Sony jóváhagyására vár, és egyelőre semmit nem tud mondani a megjelenéssel kapcsolatban. 
 


Ausztráliában besorolták a Starcraft II: Heart of the Swarmot

A videojátékok besorolásáért felelős ausztrál hivatal M-es besorolással látta el a Starcraft II valamikor érkező új kiegészítőjét, a Heart of the Swarmot. Sokan ebből arra következtettek, hogy már igen-igen közel lehet a megjelenés, ez azonban nem biztos: a kiadók sokszor hónapokkal a befejezés előtt leadják a terméket besorolásra, a hivatalnak ugyanis nem kell látnia az egész játékot. Ami még érdekes, hogy a Heart of the Swarm "modified", vagyis megváltoztatott jelzővel tűnik fel az ausztrál hivatal oldalán, ami azt jelenti, hogy a Blizzard nem volt elégedett az első besorolással, és változtatott a játékon. Annyit mindenesetre levonhatunk következtetésként, hogy az egyjátékos kampány, és az ahhoz tartozó videók nagy valószínűséggel készen állnak, és a Blizzard már leginkább a multiplayer belövésével foglalkozik. 


Ocolus Rift-támogatással jön a Hawken

Jól halad a virtuális valóságot az átlagemberhez eljuttatni kívánó Ocolus Rift Kickstarter-kampánya: a fejlesztő Adhesive Games a célként kitűzött 250 ezer dollár helyett már 2 milliót kapott, több, mint 8 ezer támogatótól. A kütyü tehát el fog készülni, és most már biztosan lesz olyan játék is, ami támogatja, a Hawken ugyanis rögtön a megjelenésétől fogva képes lesz kihaszálni a kütyü képességeit. 
 


Végül mégis elhagyta az új OnLive-ot a régi OnLive vezetője

Az OnLive története nem várt fordulatot vett, amikor a jelentős adósságot felhalmozó cég egy csődeljáráshoz hasonló indítványt nyújtott be maga ellen. Ezt ABC-nek (assigment for the benefit of creditors) hívják, és a lényeg, hogy a cég vagyonának értékesítéséből fizessék vissza azokat, akik korábban hitelt adtak az OnLive-nak. A dolog érdekessége azonban, hogy Gary Lauder befeketető így gyakorlatilag olcsón meg tudta vásárolni a cég összes vagyonát, beleértve a nevet is, így létrejöhetett az új OnLive, ami pontosan olyan, mint a régi. Attól eltekintve, hogy menet közben megfeleződött az alkalmazottak száma, és az infrastruktúrát is teljesen átalakítják. Most érkezett azonban a bejelentés, hogy az OnLive alapítója és ügyvezető igazgatója, Steve Perlman is elhagyta a céget, helyét pedig az eddig COO-ként dolgozó Charlie Jablonski veszi át. Meg nem erősített hírek szerint a váltást maga Lauder kezdeményezte, miután megtudta, hogy az OnLive alkalmazottainak jelentős része nem szeret Perlman alatt dolgozni, bár a hivatalos sajtóközlemény szerint az úriember azért távozott, hogy egyéb, saját projektjeivel foglalkozzon.


Need for Speed: Most Wanted - szerezd meg hát mind!


Sokszor leírtuk már mi is azt, amit a Criterion újra és újra hangoztat: az új Need for Speedben nem kell hosszú ideig küzdenünk azért, hogy valami alantas verdából átülhessünk a legjobb sportautóba, egyszerűen csak meg kell találnunk őket, és már vezethetjük is. Erről szól az új előzetes:
 

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

10. Keksz03
2012.08.28. 23:51
ez a Most Wanted mekkora egy hulladék te atya ég...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Szefmester
2012.08.29. 03:38
Ez az újy Burnout:Most wanted mekkora egy hulladék... nagyon gáz. A RUN szintjét is alig alig..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. tokyofej
2012.08.29. 10:30
3:36-nál mi baja a kocsinak? Hot pursuit-szerű driftelős kanyarvétel megint kötelező? Ezeknek az apja is csinált volna inkább kisszéket...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. kullo1
2012.08.29. 16:33
Fos Wanted
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Shinjiii
2012.08.30. 14:18
Nekem tetszett a Run, és ez a Most Wanted is.

Mindig sírnak, hogy Underground kéne újra. Ha kiadnák a 3. részt, akkor az lenne a baj, miért ugyanolyan, mint az első kettő.

Nektek mi az apátok f*sza kell akkor NFS-nek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. kullo1
2012.08.30. 16:34
Shinjiii a Most Wanted nekem is tetszett , csak az a baj hogy ez qurvára nem M.W. lesz.
Milyen ökör ötlet már az hogy a városban össze vissza cikázva keresgéljem véletlen szerűen az autókat...?!?Elveszi a játék egyik fő mozgatórugóját ,amikor is úgy kuprgatod össze a zsetont hogy egyre jobb autókhoz juss.
Ez ugyan olyan reteknek TŰNIK mint a RUN.ÉN tartalmat akarok és nem 2 órás játék időt. UG-ban és a MW-ben még volt normális karrier mód,de ezekben az új NFS-ekben ,kapsz egy random autót aminek max kiválaszthatod a színét ,meg egy pályát , azt' mennyé' hülye gyerek élvezd...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Shinjiii
2012.08.30. 19:32
Mondjuk ebben igazad van. De ha vesszük például a CoD részeket, ugyanazon kaptafa; végigtolod 5-6 óra alatt, és ennyi. Sajnos manapság inkább multira hegyeződnek a játékok, ami engem annyira nem fog meg. Sajnos munka mellett mással is kell foglalkozni, nem csak a játékkal. : )

A Run nekem bejött legfőképpen amiatt, hogy volt benne interaktív jelenet (persze nem autós játékelem, de díjaztam - Fahrenheit után mindenképp), és nekem élethűen festett a sok látvány/hang effekt ütközésnél, fékezésnél, és pályákhoz tökéletes soundtrack. Nekem ezt az új Hot Pursuit nem hozta. Inkább történetközpontú vagyok, azért sem jött be a HP.

Ennek szeretném, ha lenne története. És igen, jó lenne küzdeni továbbra is a gyorsabb autókért, és hosszabb is lehetne a karrier, de én szerintem már nem NEKÜNK fejlesztenek a cégek. A jelenlegi generációnak kell ez a sok szemét. Ez a szomorú.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Shinjiii
2012.08.30. 19:37
Továbbgondolva a dolgot, majdnem merőben ugyanaz, mint egy Burnout rész. : (
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Gioka26
2012.09.04. 04:29
Volt olyan az NFS 3 "Hot Pursuit"-nál.. hogy az emberek "követelték" azt hogy törjenek az autók!!! Ezt ugy ahogy meg is kapták a High Stakes-nél amikor KICSIT elkezdett "gyűrődni" a kocsi és a szévlédő is "bepókhálósodott" Most 2012-re "és 2010-ben" az EA elő merte venni a Burnout készítőit akiknek a törés-zúzás a "profiljuk"! Nem fordulhattak a Codemasters-hez, mivel a Criterion a EA-val adta ki annak idején a Burnout-okat! Még valami.. aki tud, az csinálhat jobb játékot "NFS (NEM REMAKE-t)" új verdák, új pályák... új desig! Előtte a lehetőség!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Gioka26
2012.10.26. 17:04
@Tokyofej! 3:36-nál mi a baja a kocsinak? Ezt most komolyan kérdezed? És igen inkább a DRIFT! Az jóval közelebb áll a valósághoz mint az idő lassítás "BULLET TIME"!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!