iPon Hírek

Aprók nagyban - 10.12.

Dátum | 2012. 10. 12.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Akar is, meg nem is folytatást a Dishonored designere

A Dishonoredért felelős designer, a legendás Harvey Smith elmondta, kettős érzései vannak egy esetleges folytatással kapcsolatban. Részben akarja is, mert ő is szeretné bemutatni Dunwall városának további részeit, illetve a birodalom egyéb területeit, ugyanakkor részben az a gondolat is vonzó számára, hogy az első résszel bezárul a kincstár kapuja, és ennyi volt, nincs tovább. Mindez valószínűleg azt jelenti, hogy ha üzletileg sikeres lesz a produktum, akkor akár vele, akár nélküle, de a kiadó úgyis folytatást akar majd.


Halo 4: Forward Unto Dawn - itt a második rész

Befutott a Halo 4 mellé készített élőszereplős sorozat második epizódja. Többet talán nem is érdemes mondani róla, megtekintése kötelező jellegű.



Black Ops 2 és az LG 3D-s tévék

Az Activision együttműködésre lépett az LG-vel, hogy a Call of Duty: Black Ops 2 3D-s képességeit demózzák. A készítők szerint kiválóan néz ki a játék az LG Cinema 3D televízióin, nem csak azért, mert jobban bele tudjuk magunkat élni a történetbe, és kiemelkedő látványban lehet részünk, hanem azért is, mert ezek a készülékek lehetővé teszik a Dual Play-t. Ennek lényege, hogy két játékos két teljesen különálló, teljes képet láthat ugyanazon a tévén, így helyi multiplayer esetén nem kell többé az osztott képernyővel szenvedni. A Black Ops 2 november 13-án jelenik meg, PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, majd november 18-án Wii U-ra.


Ilyen a Hitman: Absolution Deluxe Professional belülről

Az IO Interactive emberei gondoltak egyet, és kamera előtt csomagolták ki a a Hitman: Absolution legdurvább kiadását, a Deluxe Professional Editiont. Akad benne néhány finom dolog.



Webes Assasin's Creed III-játék indult

Új webes Assassin's Creed III-játékot indított a Ubisoft, melynek célja, hogy a rajongók együttműködve különböző anomáliákat fedezzenek fel az amerikai függetlenségi háború különböző történelmi eseményeiben. Eddig már 21 ezer különböző anomáliát sikerült felfedeznie a lelkes közönségnek, ám a jelenlegi 1775-ös Bunker Hill-i puzzle hamarosan továbbiakkal bővül majd. A játék kilenc napig tart, utána pedig már alig több, mint egy hét, és itt a teljes Assasin's Creed III.


Medal of Honor: Warfighter - behatolás, megtisztítás

A SEAL Team 6 harci "kiképzővideók" eddig is érdekesek voltak a Medal of Honor-fejlesztőitől, mintha egy mini Discovery-filmet kapnánk. Ezúttal a behatolásról és a megtisztításról lesz szó.



Far Cry 3 - érdekesebb lesz a vezetést

Jamie Keen, a Far Cry 3 vezető designere elmondta, igyekeztek megszabadulni az előző rész olyan idegesítő dolgaitól, mint például a vezetés. Mármint a vezetés marad, csak most már nem lesz idegesítő, ígéri. Ezt úgy igyekeztek elérni, hogy élvezetesebb lesz vezetni a járműveket: kézifékes fordulókkal vehetjük be a dzsungel éles kanyarjait, szórakozásból leküldhetjük a verdát 120-szal a szikláról, vagy vezetgethetünk poénból a lemenő nap fényénél a sziget csodás útjain. Aki azonban nem akar ezzel foglalkozni, azok számára gyorsutazási pontok is elérhetőek lesznek - Keen szerint a lényeg, hogy mindig ott a választás a játékos előtt.


Megjelent a WRC 3

A mai naptól elérhető a WRC 3 PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra és PS Vitára. A készítők divatos módon dubstep zenét tettek alá, így valószínűleg sokaknak a némítás gomb felé vezet majd az első útja.



Csökken a konzolok jelentősége az EA alapítója szerint

Trip Hawkins 1982-ben alapította meg az Electronic Artsot, és habár azóta már nem dolgozik a cégnél, véleménye azért még van a játékiparról. És a véleményét most el is mondta: úgy véli, a konzolpiac a jövőben erősen a margóra szorul majd, ám attól nem kell félni, hogy esetleg eltűnne. Ezt Hawkins azzal magyarázza, hogy a konzolok a hardcore játékosokat szolgálják ki leginkább, hardcore játékosok pedig mindig is lesznek, így megéri majd nekik gépeket eladni és játékokat fejleszteni - ez azonban sokkal inkább egy "hobbi"-szintre süllyed majd. "Nézzük például a repülőgépeket. A legtöbbünk egyszerűen csak utas szeretne lenni rajtuk, de van egy hobbi réteg, akik mélyen bele akarnak merülni a dolgokba, repülés leckéket venni, és talán majd egy saját gépet is venni." - hozta a komoly analógiát az úriember. Hawking egyértelműen úgy gondolja, a játékipar végre igazi tömegpiacra talál, több milliárd PC-n, azok böngészőin, tableteken és mobiltelefonok, mellyekkel bárhol, bármikor tudunk játszani. Az emberek többsége pedig a kényelmet részesíti előnyben egy csak otthon használható dobozzal szemben.


Horror-nagyágyúk írják az Until Dawnt

A Sony bejelentette, hogy a PS Move-ra készülő Until Dawn horrorjáték forgatókönyvét igazi hollywoodi nagyágyúk írják. Larry Fessenden készítette a Wendigo és a The Last Winter filmeket, míg Graham Reznick az I Can See You-ról vált híressé. A fejlesztő Supermassive Games executive producere, Pete Samuels elmondta, a játéktól mindenféle olyan ijesztést és misztikus elemet el lehet majd várni, ami egy igazi hollywoodi horrorban is megtalálható. A felhasználói felület nélküli Until Dawn 2013-ban kerülhet a boltokba.

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. tokyofej
2012.10.13. 00:42
Én szerettem autózni a FC2-ben is. Gyémántokat keresgetni imádtam. A gyönyörű tájat bejárni, mint valami eltévedt túrista, jó volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Skorbut
2012.10.13. 01:44
Tokyofej - én is pont ezért imádtam a FC2-t, volt az az igazi felfedezés érzés, viszont a vadállatok hiánya ragadozó oldalról marhára hiányzott. Nekem pont hogy bejöttek a nyugis mászkálások.

Dishonored-ről meg, hát nem tudom, voltak benne remek ötletek, de összességében kiforratlan féljáték lett az egész, tompa gyártósori termékre hajaz szegénykém, 10 rugóért vesztegetve multiplayer nélkül meg kifejezetten egy vicc az egész, ráadásul bűn könnyű. Valahol a Singularity-re emlékeztet, az is jó volt, kicsit néhol még egyedi is, de leginkább összemásolgatott és hiányos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. kullo1
2012.10.14. 12:11
"A készítők divatos módon dubstep zenét tettek alá, így valószínűleg sokaknak a némítás gomb felé vezet majd az első útja."

Ez a mondat nagyon betalált
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. wishformor...
2012.10.15. 12:37
"Ezt Hawkins azzal magyarázza, hogy a konzolok a hardcore játékosokat szolgálják ki leginkább"

Hát megtarthatta volna magána a véleményét, elég szégyenletes, hogy halvány fogalma nincsen arról hogy milyen közönséget célzott meg, és milyen szerepe van a console-nak, annak ellenére hogy az egész hóbelebancot ő irányította anno. Most csendben kellett volna maradni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. huskydog17
2012.10.15. 17:13
"Ezt úgy igyekeztek elérni, hogy élvezetesebb lesz vezetni a járműveket: kézifékes fordulókkal vehetjük be a dzsungel éles kanyarjait, szórakozásból leküldhetjük a verdát 120-szal a szikláról, vagy vezetgethetünk poénból a lemenő nap fényénél a sziget csodás útjain."

Ugyanez igaz a 2. epizódra is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!