iPon Hírek

Aprók nagyban - 10.31.

Dátum | 2012. 10. 31.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Medal of Honor: Warfighter - Pachter szerint itt a vég

A neves piaci elemző, Michael Pachter felhívta a figyelmet arra, hogy az előző Medal of Honor átlagosan 75 pontot kapott a Metacriticen, az Electonic Arts pedig idén mindenképp javítani szeretett volna a minőségen. Ez nem sikerült, hiszen a játék jelenleg 50 ponton áll a kritikákat összesítő oldalon. Pacther szerint ezért a Warfighterből közel sem fog annyi elkelni, amennyit a kiadó vár, és legalább 100 millió dollárral kevesebb bevételt fog termelni. Ezzel párhuzamosan az EA jóval kevesebb bevételre tud majd szert tenni a DLC-kből, ami így jelentősen elmaradhat attól a 204 millió dollártól, amit a Battlefieldtől várnak. Pacther végül azzal zárja mondókáját, hogy mindez valószínűvé teszi, hogy nem kap több folytatást a sorozat.


Halloween van #1: Zombi U

Mi is illene jobban Halloweenhez, mint a Zombi U? Nos, az új videóban megtekinthetjük a játék nyitó jelenetét, amiben zombik elől kell menekülnünk az érintőképernyő lehetőségeinek kihasználásával.



A Gearbox szerint hardcore a Wii U táblakontrollere

Oké, nem a teljes Gearbox szerint, de a Gearbox-vezért Randy Pitchford szerint az. Az úriember nagyon dicséri a Nintendo táblakontrollert, és elmondása szerint ez a leginkább hardcore irányító, amit a cég valaha csinált, ráadásul FPS-ekhez is tökéletes. Pitchford értékeli, hogy a Nintendo kitartott a saját maga által kijelölt irány mellett, és létrehozott egy direkt, gyors és reszponzív kontrollert, ami számos újításra ad lehetőséget. Úgy véli, habár a Microsoft és a Sony is látja ebben a lehetőséget, ezért lehet azokon a rendszereken is kapcsolódni külső képernyő segítségével akár a Smartglass-szal, akár a Vitával, mégsem állnak teljesen a metódus mellé.


46 milliónál jár a Halo-franchise

A Microsoft egyszercsak úgy gondolta, hogy nekünk ma Halo-statisztikákra van szükségünk, és, hogy ezt a vélt vagy valós szükségletünket kielégítsék, ki is adtak párat. A legérdekesebb talán az, hogy a Halo-játékokból eddig összesen 46 millió példány kelt el, és összesen 5 milliárd órát töltöttek a játékosok a különböző részekkel online az Xbox Live-on. A Halo: Reach a megjelenése utáni első héten 200 millió dollárt hozott a konyhára, az egész franchise pedig 3 milliárd dollárt ér. Tegyük mellé, hogy tegnap George Lucas 4 milliárdért adta el a teljes LucasFilmet, és abban a csomagban benne van a Star Warstól kezdve az Industrial Light & Magicen át nagyon sok minden. Tényleg egy szörnyeteget nevelt fel a Microsoft.


Halloween van #2: LittleBigPlanet Karting előzetes

A LittleBigPlanet Kartingot is megszállta a halloween szellemisége, ennek megfelelően Sackboy vámpírnak, csontváznak és ördögnek öltözhet. Meg hasonló vicces dolgok.



Szép profitról számolt be a Capcom

Megérkezett a Capcom pénzügyi jelentése is, mely nem negyedévről, hanem az előző félévről szól, és igen-igen jól festenek a kiadó dolgai. A nettó forgalom 55,7%-kal nőtt az előző év ugyanezen időszakához képest, és most 570 millió dollárnak megfelelő yenre állt be. A nettó profit még ennél is jelentősebben, 355%-kal nőtt, ami most 51 millió dollárnak megfelelő helyi valutát tesz ki. Az eredmény egyrészt a Resident Evil 6-nak köszönhető, melyből 3,7 milliót szállítottak le a boltoknak, másrészt pedig a Dragon's Dogmának, amiből 1 milliót adtak el. Nem mennek jól viszont az arcade gépek: ezekre 7%-kal csökkent a kereslet, így 70 millió dollárban sikerült csak értékesíteni masinákat, a cég pedig bezárt két rosszul teljesítő játéktermet is, így most már csak 35-öt üzemeltet világszerte.


November 7-én jön a Curiosity

Peter Molyneux bejelentette, hogy a Curiosityt sikerült áttuszkolni az Apple-ön (szerinte nem volt épp egyszerű művelet), így megvan a játék végleges megjelenési dátuma: november 7. Molyneux szerint ez lesz "a legnagyobb kísérlet, amit a világ valaha látott", ám ezt nyilvánvalóan el kell osztani tízzel, ismerve, hogy az öreg szeret enyhén túlozni.


Megjelent a Borderlands Legends

Az iOS-re szánt nagyágyú a mai naptól elérhető a Store-ban, 6,99 eurós áron. Rengeteg fegyvert, 36 képességet, szintlépéseket és számos küldetést ígér az anyag, mely igyekszik minél több elemet átmenteni a nagykonzolos és PC-s változatból.



Befutott a Take-Two pénzügyi értékelése

Befutott a Sandy hurrikán miatt mára halasztott Take-Two pénzügyi jelentés, az eredmények pedig nem túl meglepőek: ahogy általában mindig, a cég most is veszteséges. Habár az elmúlt negyedévben 273 millió dolláros forgalmat bonyolítottak le, ami jelentősen több az előző év hasonló időszakában elért 107 milliónál, a kiadó így is 12,4 millió dollár vesztességel zárt. A forgalom főként a Borderlands 2 hatalmas sikerének tudható be, a játékból eddig 5 millió példányt szállítottak ki a boltokba, de jól teljesítenek a kiadó digitális ajánlatai is.

Strauss Zelnick, a cég ügyvezető-igazgatója elmondta, a következő negyedévet az NBA 2K13 húzhatja meg, mely kiváló korai eredményekkel büszkélkedhet, a 2013-as üzleti évben pedig tetemes mennyiségű forgalmat remélnek a BioShock: Infinite-től és a Grand Theft Auto V-től.


Halloween van #3: Amnesia: A Machine For Pigs előzetes

Nem meglepő módon a készülő Amnesia: A Machine For Pigs fejlesztői is készültek halloweenre, ennek eredménye az alant megtekinthető félelmetes trailer.



Nincs hatással a Star Wars 1313-ra a LucasFilm-Disney üzlet

Mint azt már valószínűleg mindenki tudja, tegnap George Lucas eladta a teljes LucasFilm vállalatot, annak minden részével együtt a Disney-nek. Az úriember 4 milliárd dollár értékben kapott készpénzt és részvényeket, a Disney pedig többek között megszerezte így a teljes Star Wars-franchise-t. Felmerült a kérdés, hogy ez valamiben befolyásolja-e a készülő Star Wars 1313-at? Nos, a rövid válasz: nem. A Disney kijelentette, minden jelenleg is futó projekt változtatások nélkül folyik tovább. Örülünk.


Megjelent a Forza Horizon Smartglass app

Megérkezett az első SmartGlass app a Windows Store-ba, a Microsoft exkluzív nagyágyúhoz, a Forza Horizonhoz. A program ingyenesen letölthető, bár egyelőre csak Windows 8 PC-n fut, és tulajdonképpen a játékban is látható térképet mutatja. Ezen pontokat és útvonalakat jelölhetünk be, amit aztán az app szinkronizál az Xbox 360-nal, így ezek a játékban is megjelennek. Persze párhuzamosan is használhatjuk a kettőt, így nem kell megállítani a játékot ahhoz, hogy változtassuk a GPS-irányon. A Microsoft ígérete szerint hamarosan több platformon is elérhető lesz a cucc, bár, hogy pontosan melyeken, azt nem tudni.

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. Qouzey
2012.10.31. 22:36
Az EA meg is érdemli a bukást, 2 modern háborús játékkal, amelyek egymásnak adnak konkurenciát. Ha az EA tudná mi kell a játékosoknak akkor meghagyták volna a MOH-t 2 világháborúsnak, mert az most úgy is kevés van a piacon.

Az új Amnesia elég beteg lesz, bár látom itt több fény lesz mint az elődnél. De valószínűleg a rettegés megmarad. Értenek hozzá annyi biztos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. davidrt
2012.10.31. 22:43
Hát az én véleményem a HOM:W-ről, h egy olyan BF3 koppintás, amiben a BF3-ban megtalálható hibákat egy az egyben átvették és vagy 2-3X annyit még beleraktak!

Ez így nagyon bukta helyzet lesz, marad a kettős csata a CoD és Battlefield sorozat között.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. TheRealTsL
2012.11.01. 08:58
moh:w simán lehetett volna kinect-only játék, annyira lebutított interaktív animációs film az egész. Egyáltalán nem baj, hogy ha tényleg kaszát kap a sorozat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Emberfej
2012.11.01. 13:05
MOH-nak már az előző részét is elrontották, nem azért kéne kiadni játékokat hogy kipipálják a folytatást, hanem ha van valami jó ötlet azt megvalósítani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. kullo1
2012.11.01. 14:57
davidrt fején találtad a szöget én is így látom.Technikailag is egy trágya lett,ordít róla hogy félkész állapotban adták ki,meg az is hogy magasról lesz@rta a DICE az egészet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!