iPon Hírek

Aprók nagyban - 11.08.

Dátum | 2012. 11. 08.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Három főszereplőt kap a Grand Theft Auto V

Az Egyesült Államokban pár órán belül megjelenik a GameInformer magazin, melynek kiemelt témája a Grand Theft Auto V, így végre rengeteg infót kapunk majd az eddig árnyékban rejtőző anyagról. Azt például már most megtudtuk, hogy három főszereplőre számíthatunk, akik között valamiféle forradalmi módon váltogathatunk majd. Az újság ezen kívül beszámol majd arról is, a készítők hogyan újították fel Los Santost. A magazin szerkesztője annyit elárult a Twitteren, hogy a főszereplők közül egyik sem a korábban pletykált Albert Da Silva.




Újabb sztárokat pletykálnak a Need for Speed-filmbe

A Variety értesülései szerint az Amerika Kapitány főszereplője, Dominic Cooper is szerepet kaphat a Need for Speed-filmben. Az újság úgy tudja, Cooper egy kiégett ex-NASCAR versenyzőt alakít majd, aki sportautókat épít újra és tuningol, hogy megkeresse a napi betevőt. A 28 héttel később gárdájábáól pedig Imogen Poots került szóba, aki egy egzotikus autókra specializálódott kereskedőt játszhat el. Egyelőre egy dolog biztos: az már októberben kiderült, hogy a Breaking Badben zseniálisan alakító Aaron Paul kapta a főszerepet.


Aranyba ment a PlayStation All-Stars

A mai napon aranylemezre ment a PlayStation All-Stars: Battle Royale, ennek örömére pedig a Sony kiadott egy előzetest, melyben a játék bevezető videóját tekinthetjük meg, és vethetünk egy pillantást a főellenségre, Polygon Manre is. Az anyag PS3-on és PS Vitán jelenik meg, november 20-án.



Mostantól csak Mythic a BioWare Mythic

Ismét nevet változtatott a Mythic, a hivatalos nyilatkozat szerint a stúdió új célkitűzései miatt hagyták el a BioWare nevet, és mostantól csak Mythic-ként lesznek ismertek. Más dolog nem változik, továbbra is ugyanazok a csapatok dolgoznak különböző, már meglévő és új, eddig be nem jelentett projekteken. A sztori csak azért érdekes, mert a Mythic neve már így is rengetegszer megváltozott alapítása óta. Először Mark Jacobs hozta létre 1984-ben az Adventures Unlimited Software-t, ami 1995-ben egyesült az 1990-ben alapított Interesting Systems-szel. Ekkor vették fel az Interworld Productions nevet. Ezt követően 1997-ben már Mythic Entertainmentre váltottak, majd 2006-ban EA Mythicre, miután az Electronic Arts felvárásolta a csapatot. Két évvel később, 2008-ban ismét átnevezték magukat, újra Mythic Entertainmentre, majd 2009-ben BioWare Mythicre. Mától pedig ismét csak a Mythic név él.


Fejlesztői naplón a The Elder Scrolls Online

A ZeniMax Online csapata arról beszél bőszen, hogy miként juttatják el az Elder Scrolls világát az MMO-n keresztül a tömegekhez. Az ígéretük szerint az egyik leginkább közösségi MMO lesz a piacon, de az előzetes azért is érdekes, mert végre láthatunk több in-game felvételt is.



Továbbra sem kedvelik a fejlesztők a Windows 8-at

Az Introversion Software egyik vezetője, Chris Delay az Eurogamernek azt mondta, a Microsoft irigy lett az Apple-re. Míg korábban a redmondi cég volt kiemelkedően sikeres, később az almás vállalat elhúzott mellettük, és rengeteg pénzt keresnek többek között a zárt App Store-ral, és a rajta keresztül befutó részesedésekkel. Ennek egyenes eredménye a Windows 8-ban található alkalmazásbolt.

A Serious Sam egyik atyja, Alen Ladavac sem vélekedik éppen pozitívan az új rendszerről: "Gabe Newell nem reagálta túl a dolgot. Amit itt sokan nem látnak, hogy a motorháztető alatt az új felhasználói felület egyik legfőbb célja, hogy bezárja a Windowsra készülő alkalmazásokat egy pénztermelő kertbe, mint ahogy azt az iOS teszi." Ladavac elmondta, ha csak arról lenne szó, hogy egy központi helyről lehetne letölteni az alkalmazásokat, akkor még akár jó is lehetne, de nyilván nem ez a helyzet. A felkerülő alkalmazásokat ellenőrzni a Microsoft, részesedést von le az eladások után, és már most nem engednek fel olyan, felnőtteknek szóló tartalmakat, mint a Skyrim, a Call of Duty, vagy éppen pont a Serious Sam, ráadásul a moddolás sem engedélyezett. A felnőtt tartalmakra vonatkozó korlátozást egyébként éppen a napokban gondolja át újra a Microsoft.


The Walking Dead: Episode 4 - már iOS-en is

A The Walking Dead Episode 4: Around Every Corner megjelent iOS-re is, ennek örömére pedig egy új, Accolades néven futó trailer is napvilágot látott. A Telltale ezen kívül bejelentette, hogy az ötödik epizód, a No Time Left is hamarosan érkezik iOS-re.



Játékokon túl is terjeszkedne a The Witcher-franchise

Persze ezen a ponton el kell mondani, hogy a játékok eleve Andrzej Sapkowski regényei alapján készültek, így a CD Projekt RED ügyvezetője, Adam Badowski elmondta, senkinek nem kell azon gondolkoznia, hogy ki merített honnan ötleteket. "Ebben az esetben mind a tojás, mind pedig a tyúk egy helyről jön, a könyv és az írója képében." - nyilatkozta. Azt is elmondta, hogy az íróval történő együttműködésük korrekten körülírt és meghatározott, azt pedig elképzelhetetlennek tartja, hogy Sapkowski egy játékhoz írjon regényt - úgyis csak kikötne egy gyűjtői kiadásban, aztán pedig a játékosok polcán porosodna. Badowski viszont elmondta, mindenképpen szeretnék, hogy a The Witcher a popkultúra részévé váljon, mint mondjuk a Star Wars, vagy a Gyűrűk ura, így tervezik, hogy más médiumokra is eljuttatják a címet. Akármit is csinálnak, Badowski biztosított mindenkit, hogy a regények írójával teljes összhangban működnek, és nagyon óvatosan fognak eljárni.


Ismét mozgásban a Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

Az alfateszteszt már javában zajlik, így hamarosan újjászületik a Final Fantasy XIV. A Realm Reborn új előzetesében Girdania területét tekinthetjük meg. Színesnek és hangulatosnak tűnik.



Molyneux nem szeret a pénzről beszélni

Sőt, a brit designer egyenesen undorítónak nevezte, amikor egy stúdiónak, főleg egy indie stúdiónak a pénzről kell beszélnie - nekik ugyanis nem a pénzért, hanem a saját kreatív víziójuk megtestesítéséért kellene dolgozniuk. Persze azt Molyneux is belátja, hogy pénzre mindenkinek szüksége van, így elkerülhetetlen, hogy beszéljenek róla. A héten elindult, és már a kocka lebontásának második fázisánál járó Curiosity is hamarosan mikrotranzakciókkal megvásárolható boostereket kap. Molyneux szerint azonban inkább azt kell kerülni, hogy lehúzás szaga legyen a dolognak - pedig manapság szerinte rengeteg indie fejlesztő arra megy, hogy a lehető legrövidebb idő alatt a legtöbb pénzt lehúzza a játékosokról: "Bele akarnak tuszkolni egy 10 órás játékidőbe, mindent elvenni tőlem, amit csak lehet, majd kiköpni. És ez rossz. Rengeteg freemium játékban rosszul éreztem magam, hogy pénzt kell költenem, majd úgy éreztem, mintha megcsaltak volna." - mondta a Microsoft Studios egykori kreatív vezetője.

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. Norbert09
2012.11.09. 07:47
GTA V- várjuk az infókat!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Shinjiii
2012.11.09. 08:29
The Walking Dead 5 ha jön iOSre hamarosan, akkor elvileg PC-n már elérhető?
HATALMAS játék!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!