iPon Hírek

Aprók nagyban - 12.03.

Dátum | 2012. 12. 03.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Tévés producert keres a Microsoft

Egy új álláshirdetés szerint a Microsoft a londoni csapatában szeretne tudni egy tapasztalt tévés producert, aki több, ismert televíziós programon dolgozott már, és erős technikai adottságokkal rendelkezik. A leírás szerint egy kicsi, gyors ütemben fejlesztő és prototípusokat gyártó csapatról van szó, ahol a jelöltnek segédkeznie kell egy teljesen újfajta, korábban soha nem látott Xbox 360-as, kinectes, Xbox Live-os-tévés élmény létrehozásában. Mindez annak fényében különösen érdekes, hogy mostanában egyre többet hallani, hogy a Microsoft a következő generációs konzolja mellett egy lebutított, set-top box-szerű készüléket is meg szeretne jelentetni.


Mindjárt itt van a Guardians of Middle-Earth

December 4-én, tehát holnap PS3-on, majd egy nappal később Xbox 360-on is elrajtol a Guardians of  Middle-Earth, mely nem csak a Gyűrűk ura világát mutatja be a MOBA műfajnak, hanem a MOBA műfajt is a konzoloknak. Ennek örömére a Monolith szállított egy launch trailert, és megválaszolta azt az égetően fontos kérdést is, hogyan tudnak majd apró módosításokat gyorsan elvégezni a játékon, ha minden patch-nek át kell esnie a Microsoft és a Sony ellenőrzési folyamatán. Nos, a válasz egyszerű: a kisebb, egyensúlybeli változtatásokat felhős rendszeren keresztül oldják meg, így azonnal tudnak reagálni a balansszal kapcsolatos problémákra.
 



Avellone áldását adta a Planescape: Torment folytatására

Ha még emlékeztek, Chris Avellone a Project Eternity előtt sokszor nyilatkozott arról, szívesen látna vagy készítene egy folytatást - akár igazit, akár spirituálisat - a legendás Planescape: Tormenthez. Mivel közben az Eternity befutott, így erre nem lesz ideje, az eredeti játék írója, Chris McComb azonban tovább üldözte a projektet, s elmondta, miután hosszasan beszélgettek a dologról Avellone-nal, megkereste a Wizards of the Coastot (a Planescape jogtulajdonosa), ám végül nem tudtak megállapodni. Így egyelőre nem tiszta, hogy mit hoz a jövő, az viszont tiszta, hogy McComb a napokban azt nyilatkozta, Avellone áldását adta arra, hogy nélküle készüljön egy új Torment-játék, sőt, tanácsadóként, vagy valamilyen külsős pozícióban is tudna segíteni.


Minden platformra jön a Skyrim: Dragonborn

Holnap jön a TES V: Skyrim eddigi legnagyobb DLC-je, a Dragonborn, azonban egyelőre csak Xbox 360-ra. A Bethesda igyekezett azonnal eloszlatni a kétségeket, és megerősítette, hogy a csomag érkezik majd PS3-ra és PC-re is, valamikor 2013 elején. A fejlesztők ráadásul elárulták, korántsem végeztek még a Skyrimmel, jövőre további tartalmakat várhatunk. A hazai megjelenés egyelőre kérdéses, de már felvettük a kapcsolatot a kiadóval, remélhetőleg hamarosan megtudjuk számíthatunk-e a Dragonbornra.


Újabb Far Cry 3 fejlesztői napló esett be

Szám szerint az ötödik, és egyben az utolsó fejlesztői naplót kaptuk most meg a Ubisofttól. Ebben főként a többjátékos rész kerül terítékre, a fejlesztők bemutatják, hogyan működik a Battlecry-rendszer és a decoder. A Battlecry lényege, hogy a játékosok tapasztalati pontokat és perkeket kapnak, ha igyekeznek csapatként dolgozni.
 



Egyelőre nem készül next-gen Onimusha

A napokban több olyan pletyka is szárnyra kelt, melyek szerint már készül a következő generációs konzolokra az új Onimusha-játék, mely ráadásul rebootolná a sorozatot. Kezdetben még a Lost Planet 3-at is készítő Spark Unlimited nevét hozták összefüggésbe a dologgal, később azonban már a Ninja Theory került elő. Utóbbi Twitteren hivatalosan is cáfolta, hogy bármilyen Onimusha-játékon dolgoznának.


"Szárnyalnak" a THQ-részvények a humble bundle után

Rendszeresen írunk róla, hogy a THQ éppen hogyan próbál harcolni az ellen, hogy részvényei ne essenek be az 1 dolláros szint alá, amit követően ugyanis a NASDAQ kivenné a vállalatot a kereskedésből. A fantasztikus humbe bundle csomag, mely olyan játékokat tartalmaz, mint a Company of Heroes vagy a Darksiders, rendkívül sikeres, csak az első 16 órában 2 millió dollárt hozott be. Ennek köszönhetően a THQ részvényei gyakorlatilag kilőttek, és a korábbi 1,07 dolláros szintről 1,6 dollárra emelkedtek, ami közel 40%-os növekedést jelent. Péntekre ugyan a papírok értéke beállt 1,45 dollárra, de a kiadó még így is sokkal jobban áll mint korábban. Elképzelhető, hogy csak erre volt szüksége a Jason Rubin vezetésével aktívan kiutat kereső cégnek ahhoz, hogy kibírja addig, míg a jövő év második felében végre elkezdenek befutni nagy címei.


Ilyen lesz a BioShock: Infinte borítója

Az Irrational leleplezte az új BioShock-játék borítóját, aminek az elején ugyan Booker feszít, a hátulján azonban megtaláljuk a bájos Elizabeth-et - aki mögött egyébként egy kis sztori is van. Történt ugyanis, hogy egy orosz cosplayes lány, Anna Ormeli annyira hasonlított a játékbeli karakterhez, hogy a fejlesztők fel is vették a hölgyet. Ennek megfelelően mostantól az ő arca adja majd az alapot a borítóhoz és az érkező TV-reklámhoz is.




Sikeres kampányt zárt a Sir, You Are Being Hunted

Az utóbbi idők egyik leginkább elmebetegnek tűnő játéka, a Sir, You Are Being Hunted sikeresen zárt a Kickstarteren. A készítők eredetileg 40 ezer fontot szerettek volna kapni, végül azonban 92,551 font csurgott a kasszába, amivel így 231%-os eredményt sikerült elérni. Ennek megfelelően több kiterjesztett fejlesztési célt is sikerült elérni, így például különböző multiplayeres komponensek is bekerülnek majd, de a Big Robot elárulta, erre csak akkor tudnak koncentrálni, ha az egyjátékos rész már megfelelő szintre ért. A karakterek testreszabásához szükséges 100 ezer fontot ugyan pont nem sikerült elérni, de a fejlesztők annyira lelkesek, hogy ettől függetlenül is beteszik előbb-utóbb. A Big Robot továbbra is fogad el adományokat PayPal-on keresztül.


Aliens: Colonial Marines - rajzoktól a játékig

Nem gyakran láthatjuk mozgás közben a Gearbox Alien-játékát, sőt, viszonylag ritka, hogy bármilyen anyag érkezik belőle. Ezért érdemes megbecsülni ezt az elég rövid kis kedvcsinálót, melyben megtekinthetjük, hogyan alakulnak át a koncepciós rajzok igazi, in-game környezetekké. A megjelenés egyébként már nincs olyan messze: ha minden igaz, február 12-én érkezik az anyag PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és Wii U-ra.
 



Az sem baj, ha nem lesz sikeres a Project Eternity

Az Obsidian Entertainment és a legendás Chris Avellone által felügyelt Project Eternity 3,9 millióval zárt a Kickstarteren, de ezt valószínűleg már mindenki tudja. A designer azonban elmondta, mivel a fejlesztést már kifizették a rajongók, az sem nagy baj, ha a játék a megjelenése után nem hoz túl jó eladási adatokat. Ha viszont a játék sikeres lesz, és elég pénz folyik be, valamint a fejlesztők is úgy látják, hogy van még igény klasszikus, hardcore szerepjátékokra, akkor elkészítik a folytatást. Ha nem, akkor visszamennek a Kickstarterre. Avellone szerint viszont van egy hatalmas előnyük, és ezt a kickstarteres költségvetés felállításakor is felhasználták: a Black Isle-os időkből pontosan tudják, tételesen lebontva, hogy a játékban milyen elemet mennyi pénzért tudnak megvalósítani. Tudják, mennyibe kerül egy újabb csapattag behozása, mennyi kóstál egy pálya elkészítése, és pontosan be tudják lőni, mennyi designerre és művészre van szükségük.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. kray
2012.12.04. 11:12
Hajrá THQ be ne halj nekem mielőtt kiadod a nagy címeidet
Elég volt a Stalker 2-t lelőnöd Amiatt szégyellheted magad
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Shinjiii
2012.12.04. 11:13
Pedig egy Onimusha már hiányzik. Mekkora volt már a Dawn of Dreams is öcsém..:!

Bioshock meg sose tetszett igazán a zárt terei miatt, viszont ez a darab tetszetős lesz. Már a kis trailer is megfogott, bár még mindig elég elvont... : )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!