iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.06.13.

Dátum | 2013. 06. 13.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Mindhárom Top Gear-műsorvezetővel jön a Forza Motorsport 5 A negyedik rész Autovista részét (ahol lehetett nyitogatni, nézegetni az autókat, beléjük ülni, meg infókat megtudni róluk) jelentősen átalakítják, és Forza Vista néven tér vissza. Ami azonban a lényeg, hogy az ötös epizódban már mindegyik autó elérhető lesz Forza Vistában. Külön öröm ráadásul, hogy mindegyik Top Gear-műsorvezető közreműködik a játékban, az azonban közel sem biztos, hogy mindegyik a Forza Vistában fog magyarázni, sőt: "...nagyszerű struktúrát fognak adni a karrier mód prezentációjához." - mondta Bill Giese a Turn 10-től. Killzone: Shadow Fall dobozfotó és képek A PlayStation 4 megjelenésének napján elérhető lesz az új Killzone, így érdemes megjegyezni ezt a dobozt:

PS4-re is jön a Gran Turismo 6 Kazunori Yamauchi, a Gran Turismo-sorozat vezére elmondta, "természetesen" PlayStation 4-er is érkezik a Gran Turismo 6, majd valamikor. "Nem akarunk senkit várakoztatni sokáig, de nem is jön majd túl hamar." - nyilatkozta a 4Gamernek. Kőbe vésettek az Xbox One korlátozásai A Microsoft Studios vezetője, Phil Spencer elmondta, az Xbox One-nal kapcsolatos vezérelveket jelenleg kőbe véste a vállalat. Azt szeretnék, hogy mindenki tisztában legyen a helyzettel és a lehetőségekkel, ezért múlt héten mindent leírtak feketén-fehéren. Ettől függetlenül Spencer elmondta, pontosan annyira fognak figyelni a visszajelzésekre, mint az Xbox 360 esetében. "Ezek a rendszerek fejlődnek és változnak. Mi egy szoftvercég vagyunk. Csak gondolj bele, hányszor cseréltük le az operációs rendszert az Xbox 360-on... jónéhányszor." Batman: Arkham Origins - beszélgetés a fejlesztőkkel A PS Blog kapta el egy kis beszélgetésre az E3-on a Warner Bros. szakembereit, akik a lent látható videóban mesélnek az új Batman-játékról. A sorozat először kap más fejlesztőt, miután a két epizódot készítő Rocksteady helyére a Warner egy saját csapatot hozott.
CD Projekt RED reakció az Xbox One DRM-ügyre A jelenleg a The Witcher 3-at készítő CD Projekt RED mindig is hangosan kiállt a DRM-ek ellen, így a sorozat második része volt az egyik olyan PC-s játék, amely elsőként dobott el mindenféle ilyen jellegű protekciót (miután a dobozos változat először felsült vele), és ezzel elindított egy kisebb lavinát. Mi a véleménye a csapatnak akkor a DRM-pokol Xbox One-nal kapcsolatban? Nos, Marcin Iwiński, a cég egyik vezetője nyilatkozott az ügyben: "Az nem lehetséges opció, hogy egyszerűen csak nem adjuk ki a The Witcher 3-at Xbox One-ra. Azt szeretnénk, hogy minden egyes játékos hozzá tudjon férni a játékunkhoz, ezért döntöttünk úgy, hogy PC-n, PS4-es és Xbox One-on is megjelentetjük." Kifejtette, vannak olyan játékosok, akiket nem zavar a DRM-védelem, és ők lehet, hogy az Xbox One-t választják majd platformként. Ezért pedig nem büntetheti őket a stúdió. "Ismét elmondom, hogy a DRM ellen vagyunk, de a piaci helyzetben az ügyfelek hozzák meg a végső döntést. Fejlesztőként az a feladatunk, hogy a lehető legjobb tartalmat hozzuk létre, és azt minél több játékos számára elérhetővé tegyük." Ilyen lesz az Xbox One doboza Fekete, minimalista, kicsit talán olyan cool módon vészjósló is. Ha mást nem, legalább a doboz designját nagyon eltalálta az Xbox One-nal kapcsolatban a Microsoft.

Készül a Skyrim alkotójának következő játéka A cím kicsit bulváros; valójában arról van szó, hogy Todd Howard, a Bethesda fenegyereke, és gyakorlatilag az egész modernkori The Elder Scrolls-sorozat vezető dizájnere már dolgozik a következő projektjén. Amellett, hogy az úriember persze besegít a The Elder Scrolls Online elkészítésébe is, valójában egy teljesen különálló csapatot vezet. Pete Hines a Bethesdától elég jól összefoglalta, mi a helyzet: "Az Elder Scrolls MMO-t a Zenimax Online Studio készíti, ami egy teljesen erre kihegyezett csapat, és a projekt teljesen független a single player játékoktól. Todd Howard mostanra kiérdemelte magának a jogot, hogy gyakorlatilag azt csinálhat, amit akar. Nem mondja meg senki, hogy mit csináljon, és nem szól bele senki, hogy hogyan csinálja." Hines hozzátette, ő már látta, min dolgozik Howard csapata, és szerinte már most remekül néz ki a dolog, de senki ne számítson arra, hogy a közeli jövőben bármit is hallunk majd a játékról. Ez meg a PlayStation 4 doboza lesz Sok mindent nem lehet hozzátenni. Egyszerű, ízléses, doboz alakú.

Nem csak Battlefield-újraskinezés lesz a Star Wars: Battlefront Valószínűleg mindenkinek átfutott legalább egyszer az agyán, hogy milyen kényelmes helyzetben van az Electronic Arts / DICE - kicserélik a Battlefield 4 skinjeit Star Wars-osokra, és kész is a Battlefront. Patrick Bach azonban gyorsan igyekezett minden ilyen gondolatot elhessegetni: "Nem akarjuk, hogy a játék a Star Wars és a Battlefield összeadásából jöjjön létre, mert az elég unalmas lenne, nem igaz?" - mondta Bach, majd hozzátette, a LucasArts már a Disney-felvásárlás előtt is azt akarta, hogy a DICE készítsen egy Battlefront-játékot. Perli az Apogee a Gearbox-ot a Duke Nukem Forever miatt Pontosabban a Duke Nukem Forever után meg nem fizetett royalty díjak miatt. Az Apogee azt állítja ugyanis, hogy a 2010-ben megjelent játék után nem kapott meg minden őt illető jogdíjat, és a Gearbox nem engedte meg, hogy egy független vizsgáló megtekintse, mennyi bevételt hozott a játék, és ez alapján mennyi járt volna ténylegesen az Apogee-nak. A Gearbox persze csípőből tagad. A cég azt mondja, a vádak teljesen alaptalanok, és az Apogee / 3D Realms minden őket illető javadalmazást megkapott. "A Gearbox a megegyezésnek megfelelve gazdaggá tette a 3D Realms-et, megmentette a céget az adósságaitól, és felszabadította az ellene indított perek alól is, melyeket azért varrtak a 3D Realms nyakába, mert több mint 12 évig mindenféle megállapodást megszegve nem volt képes elkészíteni a Duke Nukem Forevert." A Gearbox képviselője továbbá elmondta, hogy stúdiója gyakorlatilag a 3D Realms által készített játékot hozta kiadható állapotba, és a szomorú igazság az, hogy nem aratott nagy sikert. "Habár a 3DR nem akarja elfogadni a valóságot, az igazság az, hogy ennek az egész üzletnek az egyedüli nyertese valójában a 3DR." A Gearbox sajnálja, hogy a 3DR nem képes elfogadni a "valóságot", így most ők is átmennek támadásba: a stúdió azt állítja, a 3DR ténylegesen megszegett több szerződési pontot, így viszontperelhető. "A lecke, amit megtanultunk, hogy sose köss játékokkal kapcsolatos üzletet olyannal, akinek több peres ügye van, mint leadott játéka." - zárta a Gearbox.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

12. Sediqwe
2013.06.14. 01:46
jajj, a gearbox nagyon tudja osztani a másikat, de tény, megmutatod mid van, nincs takargatni valód, bemondásra nem lehet semmit se elhinni...még a videóknak se..ugye Alien....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Lacroix
2013.06.14. 03:48
Gearbox tényleg nem megbízható a Sega-s problémák óta. De a 3dRealms-t sem értem mit karvalykodik. Tényleg örülhetnek, hogy még működik a cégük a sok slackelés után...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Asagrim
2013.06.14. 06:24
Microsoft nem tágít ....

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Tapir_606
2013.06.14. 09:26
nemtudom 3D Realms pontosan mennyit kapott, de kétlem, hogy a DNF bevételei akkorák lettek volna, hogy azután, hogy kihúzza a csődből a céget, még reklamálni lehessen miatta

persze a részleteket csak ők ismerik, szóval fölösleges bárkinek igazat adni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. ltg.ltg001
2013.06.14. 09:41

"Nem csak Battlefield-újraskinezés lesz a Star Wars: Battlefront"

Bf4 mi lesz ??

Van pálya szerkesztőjük amit nem adtak ki értelem szerűen mivel nem venné senki a DLC-et. Készül 4 pálya és örül ez egész világ. Még hozzá 1gb-os textura pakk és kész is az új játék Editorral még 4 pálya és mindössze 30 ójróért viheted max 1 hónap alatt elkészült pályákat.
Minden videóban megmutatják ledől az épület wow... mint pl caspian border tornya mindig ugyan úgy és az épület felfröccsent 20cm vizet

Kis befektetéssel nagyot szakítani erről szól már évek óta EA irány elve...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. MrFox
2013.06.14. 10:37
Ha nem lenne ilyen hasonló a PC és az új konzolok hardvere, nem valószínű, hogy az miatt a 250ezer ember miatt kiadnák xbox one-ra a Witcher 3mat, aki azt veszi meg a PS4 helyett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. HUFEUR
2013.06.14. 11:15
Xbox One dobozának a dizájnjával kicsit többet foglalkozhattak, mert az egész jól néz ki, még jobban is tetszik, mint a PS4 doboza, bár a doboz tartalma már a Sony konzoljánál a nyerő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. KisDre
2013.06.14. 12:02
#HUFEUR "Xbox One dobozának a dizájnjával kicsit többet foglalkozhattak"

Persze, photoshopbban 2 kattintás nagyon sok lehetett.
Szerintem XBoxOne dizájn téren CSAK visszalépést tett, komolyan, Se X nincs a dobozban, a jellegzetes zöld is eltűnt, és ott tolja oldalt pofánkba bazi nagy képet a gamepadról.
Minimalisztikusan rámenős. A PS4-é szelídebb, s technikai dolgot jobban árasztó úgy az egész. Az XBone ha nem lenne ott a Gamepad, és nem ismernénk a logót, azt se tudnánk hogy ez most milyen kütyünek a doboza.

Meg ez amit most mondok lehet szubjektív, de a karika és az X, valahogy olyan gonoszan hat (nem tudom, lehet azért mert rajzfilmekben egy halottnak a szemét így ábrázolják, passz)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. 5hR3kY
2013.06.14. 13:18
Remélem megnyeri a pert az Apogee, ráférne egy alapos fenéken billentés a Gearboxra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. HUFEUR
2013.06.14. 13:35
KisDre:

Igaz, hogy az Xbox jellegzetes vonásai nincsenek a dobozon, de nekem ez a minimalista, egyszerű fekete dizájn nagyon bejön. De doboz miatt nem vennék konzolt, szóval csak így neten keresztül gyönyörködök benne.

MrFox:

PS4-re is jön a Witcher 3, szóval nem csak az a pár leendő Xbox One tulaj kedvéért portolják át.
Az Xbox E3 konferencián bemutatott játékok 90%-a ugyanúgy jön PS4-re is (ez mondjuk Sony-ra is igaz, az E3-mon bemutatott játékaik közül elég kevés az exkluzív, nagy részük X1-re vagy PC-re is jön, vagy PC-re már régóta van is).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Balucsek
2013.06.14. 14:31
"Phil Spencer elmondta, az Xbox One-nal kapcsolatos vezérelveket jelenleg kőbe véste a vállalat."
Pontosan, sajnos nagyon úgy tűnik az XBox sírkövébe véste...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. MrFox
2013.06.14. 14:41
HUFEUR : én úgy értettem, hogy az xbox one-ra portolják a pár ezer tulaj kedvéért, a PS4 valószínűleg most már default platform lesz olyan játékoknál, amiknek a kiadóját nem vette meg kilóra a m$.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!