iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.06.27.

Dátum | 2013. 06. 27.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Seth Rogen és Evan Goldberg nem akart Uncharted-filmet írni Igen jó párost alkot Seth Rogen és Evan Goldberg, akik elmondták, a Naughty Dog többször is megkereste őket az elmúlt négy évben, hogy írjanak egy forgatókönyvet az Uncharted-játékokból. Minden alkalommal visszamondták azonban, úgy érezték ugyanis, hogy az egész csak egy Indiana Jones lenne, és nem tudják, hogyan lehetne megoldani, hogy ne legyen az. "Ha ki tudnánk találni valamit, hogyan ne hasonlítson az Indiana Jonesra, az remek lenne." - mondta Goldberg. Az Uncharted-film egyelőre eltűnt Hollywood süllyesztőjében; legutoljára azt lehetett hallani, hogy David O. Russel rendezné, és Mark Wahlberg lenne a főszereplő. Azóta azonban semmi nem történt a mozi körül. 20 éves a The Settlers A Ubisoft és a Blue Byte örömmel jelenti, hogy 20 éves lett a The Settlers-sorozat, ami 1993-ban indult Amigán, majd később portolták MS-DOS-ra. Németország egyik legnagyobb játékipari sikeréről van szó, melyet a The Settlers Online visz tovább napjainkban. A szülinap örömére a játékban mindenféle esemény jelenik majd meg: kalandozós küldetések a második rész által inspirálva, és félig-retro katonai hadjáratok, meg persze új küldetések garmadája. Ezen kívül a játékosok új nyersanyagként lufikat gyűjthetnek, és ha egy szervernek sikerül összegyűjtenie elég lufit, mindenki automatikusan kap ajándékba egy Settlers II-es főhadiszállást.
Igazi szolgáltatássá akarják tenni az Origint Az EA Sports vezetője, Andrew Wilson elismerte, hogy az Origin az utóbbi időben nem feltétlenül abba az irányba haladt, mint kellett volna. Amikor az Electronic Arts anno létrehozta, az volt a cég célja, hogy az Origin egy igazi szolgáltatás legyen, ami jobbá teszi a kiadó játékait minden platformon. Wilson szerint most visszatérnek ehhez a célhoz. "Az évek alatt többféle variáció is előkerült az Origin célját tekintve, és sajnos volt, hogy nem a legjobb irányba mentünk. Most sem tökéletes a rendszer, de úgy érzem, kezdünk haladni a jó irányba, és azért letettünk már az asztalra néhány menő dolgot a segítségével. Az alapok már megvannak, most azon kell elgondolkoznunk, hogyan nője ki magát a rendszer a következő generációban." Wilson elmondta, a rendszer felügyelete és fejlesztésének menete részben visszakerült hozzá, ami valószínűleg annak köszönhető, hogy ő hátra tud lépni egyet, és a nagyobb képet látni. "Vissza akarunk térni a gyökerekhez, és egy igazi szolgáltatást adni a játékosoknak, szembemenve azokkal a vélt vagy valós elképzelésekkel, melyek az utóbbi években kialakultak az Originről". Nem jönnek Xbox-játékok iOS-re Miután a KLab megerősítette, hogy az Age of Empires Online-on dolgozik iOS-re, Androidra és Windows Phone-ra, a Reuters olyan beszámolóval állt elő, melyben azt állítja, a Microsoft xboxos játékokat szeretne áthozni mobilos platformokra, főleg iOS-re. Végül Phil Spencer Xbox-főnök tett pontot a találgatások végére, aki elmondta, a Reuters híre egy félrefordításból származik, és a Microsoftnak nem áll szándékában mobilra hozni az xboxos játékokat. Kamerával és Knackkel is csomagolják majd a PlayStation 4-et? A Sony ugyan nem erősítette meg, de állítólag a lenti képet egyenesen a cég egyik weboldalának mélyéről sikerült lerántani. Ezen látható, hogy készülhet egy olyan PlayStation 4 csomag, mely tartalmazza a PlayStation Camera kiegészítőt, és a Knack játékot is, melyet egyébként a konzol fő tervezője, Mark Cerny készít. Egyelőre két teória létezik erre a csomagra: elképzelhető, hogy a Sony tervez majd piacra dobni egy ilyet a későbbiekben, illetve az sincs kizárva, hogy eredetileg ezt akarták kiadni, csak később kivették az extrákat, hogy 100 dollárral az Xbox One ára alá tudjanak menni.

Patrice Désilets harcol a Ubisofttal az 1666: Amsterdamért Valószínűleg emlékeztek még a történet elejére: Désilets még a THQ alatt kezdett el dolgozni az 1666-on, a kiadótól pedig teljes kreatív szabadságot kapott. Miután a THQ megszűnt, a csapat a Ubisofthoz került. Pár hónappal később Désilets, és több más fejlesztő elhagyta a brigádot, ugyanis nem tudtak kijönni az új kiadóval. Az úriember azonban olyan szerződést kötött még a THQ-val, hogy amennyiben a játék nem készül el, úgy az 1666-hoz kapcsolódó jogok Désilets-t illetik. A Ubisoft persze nem nagyon akar ennek behódolni. Először azt lehetett hallani, hogy hivatalosan nem állították le a fejlesztést, csak "szüneteltették", ami lehetőséget adott nekik arra, hogy ne kerülhessenek vissza a jogok Désiletshez. Most azonban már azt állítja a Ubisoft, hogy valójában Désilets szerződése megszűnt a THQ-val, így semmi jog nem illeti őt. Désilets a GameLabon mindenesetre elmondta, hogy harcol a kiadóval az 1666-ért, a hónap elején például benyújtott egy keresetet, melyben 400 ezer dollár kártérítést kér, és persze a jogokat, hogy megvehesse a játékát. Az úriember meg van győződve róla, hogy a játék fantasztikus lesz (lenne), így mindenképp be akarja fejezni. "A játék, mint médium még a gyerekkorát éli. Sokkal egyszerűbb gyártási és kódolási szempontból is olyan játékokat készíteni, melyekben csak szét kell lőni dolgokat, mint olyanokat, melyek az emberek közötti igazi kapcsolatról szólnak. Ez sokkal mélyebb, mint az öldöklés. Előbb-utóbb eljutunk majd ide is, és ezért szégyen, hogy nem fejezhetem be az 1666-ot, mert az erről szólt volna." ArmA 3 - továbbra is a közösséget képezzük Újabb video látott napvilágot a Bohemia sorozatából, melyben a közösséggel szeretnék megismertetni a játék különböző tulajdonságait. Ezenkívül az alfa verzió tesztjéről és állapotáról is megtudunk dolgokat.
Just Add Water nyílt levél Hideo Kojimának Ugye emlékszünk, hogy Kojima mester pár napja azt nyilatkozna, szeretné, ha egy külsős stúdió a FOX Engine segítségével készítene egy Metal Gear Solid remake-et. Nos, azóta kiderült, hogy a sorozat atyja valójában nem erre gondolt, és a dolog csak egy félrefordítás szüleménye. Viszont nem volt hiábavaló: Kojima elgondolkodott a dolgon, és tényleg jó ötletnek tartja. Erre reagálva a Just Add Water stúdió egy nyílt levelet írt Kojimának, melyben arra kérik, gondolja meg, hogy megbízza őket a remake elkészítésével. A JAW szerint azért lennének jó választás, mert van tapasztalatuk legendás címeken történő munkával, hiszen ők készítették az Oddworld: Stranger’s Wrath HD újrakiadását, illetve jelenleg is ők dolgoznak az Oddworld: New ‘n’ Tastyn is. Ezen kívül a csapatuk tetemes része hatalmas Metal Gear-rajongó, így jól ismerik az alapanyagot. Ráadásul "nagyon, de nagyon szeretnék".
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. HUFEUR
2013.06.28. 01:17
Egy PS4 es PS Vita bundle jo lenne, ha mar amugy is lehet majd ps4 jatekokat jatszani vitan, mondjuk joarasitva 650 dollar/euroert memoriakartyaval egyutt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. HUFEUR
2013.06.28. 01:21
Hulyeseget irtam, 650 euro kicsit sok lenne, 550 euroert jobban hangzana, de meg 600ert is beleferne memoriakartyaval egyutt, vagy legalabb vigyek lejjebb a memoriakartyak arat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. magerg
2013.06.28. 09:25
"Az évek alatt többféle variáció is előkerült az Origin célját tekintve, és sajnos volt, hogy nem a legjobb irányba mentünk."
Az Origin célja a kuka és a jótékony feledés, csak rendszeresen elakad közben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. lightplaye...
2013.06.28. 15:39
Nem értem miért akar "mindenki" külön saját "steam"-t? Az MS a Live-t, a Sony a PS Networkot, az Origin meg a sajátját. Szerintem a cégeknek sokkal jobban megérné ha össze dolgoznának. Nekünk ugyan rosszabb lenne, de nekik tuti jobb.

Settler onlinenak semmi köze a jó öreg S1-S2 vonalhoz, nekem inkább egy reboot kellene az S1ből
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. kray
2013.06.28. 15:52
Remélem akkor lépést tesznek hátra, hogy a játékaikat visszaengedik Steamre, mert hogy én erre nem fogok semmi megvenni az is biztos.

Bőven sok a BF3 ott. Meg az állandó sípolása, hogy máshol már fut a cuccom, mert nem képes lekezelni egy relogolást.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. kiskoller
2013.07.01. 07:18
Met mindneki irigy a Valve-ra hogy mekkorát kaszál a Steam bevételeivel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!