iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.07.15.

Dátum | 2013. 07. 15.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Fejlesztői naplón az Europa Universalis 4 Ezúttal a felfedezésre koncentrál a Paradox Interactive. Az Europa Universalis 4 a diplomácia és a kétirányú kommunikáció köré épül, így a nagyobb hadsereggel nem rendelkező kis országoknak is lesz esélyük megtalálni a számításukat.
Visszatérhet az Xbox One-ra a családi megosztás A Microsoft 180 fokos kanyarja előtt az Xbox One egyik legérdekesebb lehetősége a családi megosztás volt. Ez azt jelentette, hogy tíz Xbox Live-fiókkal megoszthattuk a játékainkat, bár olyan részletek sajnos máig nem derültek ki, hogy erre a megosztásra milyen korlátozások vonatkoztak - ha vonatkoztak egyáltalán. Most azonban Marc Whitten az Xbox One vezető termékfelelőse azt mondja, ha lesz rá igény, később még visszahozhatják a dolgot, bár azt ők sem tudják, hogy mikor. Persze felmerülhet a kérdés, hogy egyáltalán miért vették el, hiszen a digitálisan vásárolt játékokra a DRM-forduló után is megtarthatták volna a lehetőséget. "Egyszerűen azért, hogy adjunk időt a mérnökeinknek. A visszavonuló után egy rakás munka szakadt rájuk, hiszen a korábbitól eltérő terveknek megfelelően kell befejezniük a munkát az operációs rendszeren. Ezért döntöttünk úgy, hogy az induláskor nem kerül be a családi megosztás, nem pedig azért, mert megsértődtünk, összepakoltuk a játékainkat, és hazamentünk." Whitten szerint a játékosok egyértelműen kifejtették a véleményüket az Xbox One-nal kapcsolatban, ők pedig hallgattak rájuk, és akkor is hallgatni fognak, ha később megfontolják a családi megosztás visszahozását. Az úriember szerint mostantól a Microsoft célja egyébként is az, hogy jobban kommunikáljon a közönségével. Nem megy sehová a PlayStation 3 Fergal Gara, a Sony Computer Entertainment alelnöke biztosított mindenkit arról, hogy a PlayStation 3 egy jó ideig köztünk lesz még, és várhatók rá nagy címek - nem csak idén, de még jövőre is. Ugyanakkor az úriember arról is beszélt, hogy a különböző régiókban más tempóban fogják vásárolni a PS4-et - szerinte például az erős internetes infrastruktúrával rendelkező, és a technikai újdonságokra éhes Egyesült Királyságban gyorsabb lesz a váltás az új konzolra, mint a világ néhány másik pontján. Ezt persze ők nem bánják, sőt, minden erejükkel azon lesznek, hogy minél hamarabb tegyen szert nagy bázisra az új masina. "Egy nagy telepített bázis elérése mindennél fontosabb egy konzol életében. Így még a korábbi generációknál is jobban fogunk figyelni erre, és ezért is adjuk a gépet rögtön vonzó áron." Batman: Arkham Origins - a második tévéreklám A Warner Montreal ezúttal Deathstroke-ból és Black Maskból mutat néhány rövid pillanatot az Arkham Origins új reklámjában.
Pikmin 3 - hármas csapat A Nintendo többek között a Pikmin 3-tól is várja, hogy végre egyenesbe jöjjön a Wii U. Először megismerhetjük a piros Pikmint, majd a trió többi tagját, amint éppen el akarják hagyni a PNF-404-et. A játék július 26-án jelenik meg.
Nem lesz Wii U-ra F1 2013 Miért nem? Nos, erre a válasz annyira egyszerű, hogy a Codemastersnek egy twitteres üzenet is elég volt: "Sajnos egy nagyon más játéknak kellene lennie, ha azt akarnánk, hogy Wii U-n is fusson". Tehát ismét egy cím, mely a hardveres gyengeségek miatt nem érkezik a Nintendo konzoljára. Ezek után már csak azokat a kereszt-generációs játékokat lesz érdekes figyelni, mint például a Watch Dogs, ami viszont megjelenik Wii U-ra - vajon mennyiben lesz az más játék, mint a többi verzió? Túl sokat hasonlítgatják a Destinyt a Halo-hoz A Bungie szerint a játékosok túl hamar felállították a párhuzamot a Halo-játékok covenant ellenfelei, és a Destiny rosszfiúi között. A fejlesztők szerint ugyanis a Destiny ellenségei jóval változatosabbak lesznek, mint a covenant rosszarcúak, és egyébként meg a két játék is jelentősen különbözik. Ott van például a Fallen néven futó ellenfél, amit a Bungie szerint az E3-as bemutatót követően minden játékos a Halo Elite-jéhez hasonlított. "Valójában azonban a Fallen számos különböző ellenfelet takar, melyek magukban olyan változatosak, mint az egész covenant volt a Halo-ban." Ezen kívül viszont visszaköszön majd a Halo-ban tapasztalt kiváló mesterséges intelligencia. A kisebb ellenfelek, mint például a Shank és a Dreg megpróbálják magukra vonni a játékos figyelmét, és elvonni tűzerejét, míg a mögöttük érkező Vandal és Captain szépen rendbe rakja majd a játékosokat. Utána pedig még bedobnak olyan hatalmas dögöket, mint a Devil Walker, vagy éppen a Cabal. A Cabalból is kapunk többféle méretet és variációt, de így lesz ez a másik két nagydarab ellenfélből, a Vexből és a Hive-ból is. Elkészült a Fallout: Nuka Break – Red Star A rajongói kisfilm a pilot és a Wayside Creations által készített sorozat között játszódik, és a Mojave-sivatagba látogathatunk el a segítségével. A Ranger néven futó főhősünknek meg kell hoznia néhány kemény döntést.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. Kobest
2013.07.16. 08:07
"A visszavonuló után egy rakás munka szakadt rájuk, hiszen a korábbitól eltérő terveknek megfelelően kell befejezniük a munkát az operációs rendszeren. Ezért döntöttünk úgy, hogy az induláskor nem kerül be a családi megosztás, nem pedig azért, mert megsértődtünk, összepakoltuk a játékainkat, és hazamentünk."

Dehogynem! Valaki még el is hiszi, hogy egy hisztis producer vagy valaki más a vezetésből nem gondolta úgy, hogy "rendben, adjunk vissza nekik az offline módot, de akkor a családi megosztásnak lőttek." Ez arra emlékeztet, amikor Angry Joe megkérdezte Major Nelsont, hogy "nem tudnátok átállítani a rendszert úgy, hogy lehessen offline is játszani?" Egyből jött a válasz: "Joe, ez lehetetlen, mert már a kezdetektől fogva így volt tervezve a gép. Nem hiszem, hogy te tervezőmérnökként dolgozol." Aztán egy hét múlva máshogyan alakultak a dolgok.

A Destiny meg még szép, hogy a HALO-ra hajaz. Az egyik videóban az egyik karakter, amikor átváltott egy rakétavető fegyverre, maga a fegyver, az animáció, és a karakter design is a Halo-ra emlékeztetett. Sajnos a HALO árnyékából nehéz lesz kiugrani, max. úgy, ha folytatnák az elfeledett klasszikust, az ONI-t.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. myckie2
2013.07.16. 09:00
"Tehát ismét egy cím, mely a hardveres gyengeségek miatt nem érkezik a Nintendo konzoljára." Nem hinném, hogy ez az oka.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. nattila77
2013.07.16. 09:35
myckie: tudjuk, hogy gyenge a wiiu hw, ergo jelentősen butítani kellene a játékon

ez plusz erőforrás, plusz pénz

miközben wiiu-ra eladnának kb "3 példányt"... nyilván nem éri meg!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!