iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.07.16.

Dátum | 2013. 07. 16.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Leléptek a SimCity vezető fejlesztői A SimCity kreatív igazgatója, Ocean Quigley, a vezető mérnöke, Andrew Willmott, és a vezető játékmenet mérnöke, Dan Moskowitz kiléptek a Maxis csapatából, hogy saját stúdiót alapítsanak Jellygrade néven. A trió egyébként már együtt dolgozott vezető beosztásban a SimCity 4-en, a The Sims 2-n és a Spore-on is, és már bele is vágtak új projektjükbe. Ez szintén egy szimuláció lesz, mely a földi élet hajnaláról fog szólni: lesz benne sok láva, szikla, és az első primitív lények megjelenése is. Egyébként pedig iPad-re készül először. Jövő hónapban jön a Dishonored utolsó DLC-je A The Brigmore Witches lesz a sikeres Dishonored utolsó kiegészítője, mely ott veszi fel a fonalat, ahol az előző tartalmi csomag letette. A csomag augusztus 14-én érkezik PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, 9,99 dolláros / 800 MS pontos áron. PlayStation 4-re fejlesztenének leginkább az európaiak A GDC Europe egy felmérést végzett a konzolra fejlesztői európai stúdiók között, melynek eredménye nem különösebben meglepő. A válaszadók fantáziáját leginkább a PlayStation 4 izgatja, amely 39%-ot kapott, míg második helyen a Valve-féle SteamBox jött be 37%-kal, amit az Ouya követett 32%-kal. Az Xbox One 20%-kal kullog ezek után, majd őt követi a Vita, a Wii U és a 3DS. Érdemes megjegyezni, hogy 61%-ot érdekel a mobilra való fejlesztés, és 53%-ot a tabletre, illetve mindenki abszolút rá van kattanva a böngészős játékokra. A felmért fejlesztőcsapatok között egyébként mindössze 13% fejleszt aktívan PS4-re, és 9% az Xbox One-ra. A jövőben azonban 23% tervez játékot készíteni a Sony konzoljára, és 14% a Microsoft gépére. Augusztusban mutatkozik be a Call of Duty: Ghosts többjátékos módja Ezt egyenesen a producer, Mark Rubin erősítette meg. Egészen konkrétan augusztus közepén várhatjuk a bemutatót, ahol végre lerántják a leplet a játék lényegi részéről. A Ghosts a kooperatív mód mellett egy jelentősen megújított kompetitív multival érkezik majd, ahol lesznek például dinamikus események menet közben. Hamarosan minden kiderül. Ilyen egy PlayStation 4 devkit Az Engadget szerezte meg a PlayStation 4 fejlesztői konzoljának külső rajzait, illetve specifikációját. Az egység neve "DUH-D1000AA prototype Development Kit" és láthatóan tetemes mennyiségű port van rajta, jóval több, mint a korábban már lencsevégre kapott, feltételezhetően félkész állapotú fejlesztői kiten. Ha valakit esetleg érdekelne a mellékelt specifikáció, az ide kattintva megtalálhatja azt, most pedig jöjjön a kép:

Újoncbarát lesz a Mass Effect 4 A BioWare Montreal igazgatója, Yannick Roy megerősítette, a Mass Effect 4 kedvezni fog az újoncoknak is. A Genesis néven futó "felzárkóztatási rendszer" segítségével a játék folyamatosan fogja adagolni azokat a döntéseket, melyek az előző részek eseményeire épülnek, így a karakter gond nélkül beolvadhat a világba. Szintén megnyugtató, hogy Roy szerint a sorozat hozzáállása az egynemű párválasztáshoz nem valószínű, hogy meg fog változni. Ahogy arról ma már írtunk, a BioWare-nél nem csak a Dragon Age: Inquisition és a Mass Effect következő része készül, hanem egy új cím is, melyen a KOTOR / Mass Effect csapat magja tevékenykedik, és Casey Hudson felügyeli. Pre-alfa fázisnál tart a Mad Max Peter Johansson, a játék dizájnere megerősítette, hogy a Mad Max jelenleg pre-alfa fázisban leledzik, így ahogy belépnek az alfába, majd a bétába, még több játékmenet videót tesznek közzé. Az úriember elmondta, Max elsősorban a Magnum Opus néven futó autójával tudja majd túlélni a környezet viszontagságait, de persze sokat fogunk két lábon is szaladgálni. A kettő között azonban közel sem lesz olyan éles a határ, mint más játékokban: "Úgy gondolom, hogy általában az ilyen, Mad Max-szerű játékok inkább shooterek, melyekbe néha beletettek járműves részeket. Ezek általában külön váltak a rendes játékmenettől, és nem is voltak túl hangsúlyosak." - mondta Johansson, majd hozzátette, náluk a kettő összemosódik, és a járműves és gyalogos harc egyformán fontos lesz. "Az egyik pillanatban még az autódban ülve próbálsz küzdeni, mikor az ellenfelek elkezdenek felugrálni a járműre, és megpróbálnak lerángatni onnan, vagy éppen sérülést okoznak az autóban. Ennek következtében ki kell szállnod, de a harc azonnal folytatódik." - a dizájner szerint mindez nagyon érdekes, ugyanis különös dinamikát ad a játéknak, ahogy az autóból kipattanva közelharcba kezd főszereplőnk. Assassin’s Creed 4: Black Flag - ismét hajózunk Persze, az Assassin’s Creed 4 leginkább a kalózosdira koncentrál, így a hajózás, és a tengeri csaták fontosak lesznek benne. Azonban lassan azért mutathatnának mást is. Most mindenesetre hajózzunk ki újra a Karib-tengerre.
Mégis megjelenhet a Playroom A PlayStation 4 kameráját és kontrollerét egy érdekes, kiterjesztett valóságos formában hangolták össze az E3-on bemutatott demókban, melyek között találhattunk például egy mozgásérzékeléssel irányított Pongot is. A Sony azonban ezzel csak a technológiát akarta kicsit bemutatni, sosem tervezte a cég, hogy mindez a vásárlók kezébe kerülhessen. Az E3 közönségének azonban annyira bejött a dolog, hogy a japánok most erősen gondolkodnak azon, hogy kibővítsék a felhozatalt, és kiadják a cuccot. A Sony Computer Entertainment America producere, Tsubasa Inaba elmondta, hogy a PlayStation Vita Welcome Parkjához hasonló módon néhány kisebb játékkal felbővíthetnék a felhozatalt, és alapból telepíthetnék a PS4 konzolokra. A Playroomot egyébként eredetileg a Sony kutatás-fejlesztés részlege, és a szoftverfejlesztésért felelős csapata közösen hozta létre, és tipikus példája annak, amikor a kísérletezésből valami egészen frankó dolog születik. Érdemes megemlíteni, hogy Inaba még semmit nem mondott biztosra, a konzol megjelenéséig vélhetően kiderül, mi lesz a helyzet.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. KisDre
2013.07.17. 01:44
", hogy saját stúdiót alapítsanak Jellygrade néven"
Én szurkolok nekik
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Zelbacsi
2013.07.17. 08:21
"Mass Effect 4 kedvezni fog az újoncoknak is" "folyamatosan fogja adagolni azokat a döntéseket, melyek az előző részek eseményeire épülnek, így a karakter gond nélkül beolvadhat a világba"

Most komolyan. Ki a hóhér kezd el egy erőteljesen történetorientált szerpjátékot a NEGYEDIK részénél??
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Szefmester
2013.07.17. 08:34
Az aki nem Sepivel akarna kalandozni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Zelbacsi Szefm...
2013.07.17. 08:40
Lehet, hogy csak velem van a baj, de engem már az zavart, anno, amikor találkoztam a Warcraft 2-vel és játszottam vele, hogy nem ismertem az 1-beli előzményeit. Pedig az még csak nem is egy szerepjáték volt, hanem egy stratégia. És igen, utalgattak az előzményekre, de az egészen más, mint ha átélted, lejátszottad volna azokat előzőleg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. SonicTheHU...
2013.07.17. 08:57
Aki nem Sepivel akarna kalandozni az már az első résztől kezdve tudna nyomulni más karakterrel, ott is volt választási lehetőség -.-
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. HUFEUR
2013.07.17. 10:59
Zelbácsi:

Sajnos (bár engem nem annyira zavar, de elég nehéz felfognom) elég sokan. A legtöbb embert nem érdekli a sztori, erre példa lehet a Call of Duty és hogy még mindig abból adják el a legtöbbet. Rengeteg embert ismerek aki minden játéknál amint bejön egy cutscene nyomja az összes gombot, hogy minél hamarabb elnyomja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. zsolt200
2013.07.17. 11:06
Állítólag új történet szál lesz a Mass Effect 4-ben, tehát nem hiszem hogy olyan fontos lenne az első három rész. Én pl. a könyveket úgy olvastam végig hogy addig a játékkal nem is játszottam és teljesen érthető volt, hisz elsősorban nem Shepardről szólt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Zelbacsi HUFEU...
2013.07.17. 11:26
HUFEUR: Engem sem az zavar, ha másokat nem érdekel a történet, hanem az, ha én a közepébe kapcsolódom, lemaradva a feléről. Biztos ott rontottam el, hogy sokat olvastam könyveket, amiknek érdekes története volt, és most a játékokban is az ilyet keresem főleg, még ott is, ahol esetleg nincs. Ahol meg viszont van, ott mániám, hogy ne maradjak le az elejéről.
Azok is durván nyomhatják, akiket említesz. "Naaa, nepofázzmár ÖLNI AKAROK MOST!!!"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!