iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.07.18.

Dátum | 2013. 07. 18.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Újabb előzetes az ArmA 3 bétából Ezerrel pörög az ArmA 3 bétatesztelése, a Bohemia pedig üti a vasat, amíg meleg. Betekintést nyerhetünk az egyjátékos módba, a multiplayeres scenariókba, de láthatunk egy csomó elérhető fegyvert és járművet is. Egyébként ahogy arról már írtunk, a Bohemia Store-ban lehet hozzáférést vásárolni a bétához, vagy éppen megvehetjük a teljes Arma 3 Beta Digital Deluxe Edition-t is. Mindkettő elérhető Steamen, és mindkettő hozzáférést ad majd a végleges játékhoz is.
Támogatja a PS3-as wireless headseteket a PS4 Míg a Microsoft kizár minden Xbox 360-as kiegészítőt, a Sony kegyesebb a játékosokkal. A PlayStation 4-gyel használhatjuk majd a PS3 vezeték nélküli headsetjét, habár az új gép mellé is kapunk alapból egy mono headsetet. Lost Swords - a következő Soul Calibur A Namco először Európában, majd pár nappal később Észak-Amerikában is bejegyeztette a Lost Swords címet, melyről ma kiderült, hogy a Soul Caliburhoz kapcsolódik. Egyelőre ennyit tudunk, meg annyit, hogy "computer game programs" címszó alatt jegyezték be, tehát biztosan játékról van szó. Infamous: Second Son - fejlesztők a fejlesztésről Folytatódik a Sony "beszélgessünk a fejlesztőkkel"-sorozata, ahol ezúttal az új Infamous készítői kerülnek előtérbe. Természetesen a játék fejlesztéséről lesz szó, külön kitérve a DualShock 4 kontrollerre.
A Sledgehammernél készülhet az új Call of Duty: Modern Warfare Annyit tudunk, hogy a Call of Duty-epizódokba korábban besegítő Sledgehammer nem dolgozik a Ghostson, hanem egyedül kalapál egy saját játékot. A stúdió egyik grafikusának, Rob Valdiviának a LinkedIn-profilján pár órára feltűnt egy frissítés, mely szerint az úriember éppen a következő Modern Warfare-en dolgozik. Ezt a frissítést utána el is távolította a közösségi oldalról, de természetesen az internet lecsapott rá. The Elder Scrolls Online - szűnjön meg a grindelés Paul Sage, a játék kreatív igazgatója szerint a The Elder Scrolls Online igyekszik elszakadni az MMO-kra jellemző grindeléstől, de azzal is tisztában van, hogy a grindelés mindenkinek mást jelent. Ezt arra válaszul mondta, amikor egy újságíró neki szegezte, hogy a Skyrimben igen-igen grindelős volt a craftolás. Sage ezzel nem értett egyet, elmondta, ő személy szerint nagyon élvezte a craftolást a Skyrimben, de a TESO-ban igyekeznek elkerülni, hogy bármilyen dologhoz hosszú, repetitív folyamat kelljen. "Ugyanakkor azt is figyelembe kell vennünk, hogy sokan szeretnek valami könnyedebb elfoglaltságot találni maguknak, miközben a játékon belül szocializálódnak." Splinter Cell: Blacklist - átalakulás Az új előzetesben végre hallunk egy kicsit a történetről, és a Blacklist terrorista csoportról is. Úgy tűnik, Sam Fisher az utolsó mentsvár, akit akkor küldenek be, ha minden más megoldás befuccsol.
Mire tartják a Sony Japan Studio-t? Nos, a kreatív igazgató Gavin Moore elmondása szerint arra, hogy olyan játékokat készítsenek, amit más konzolokon nem lehetséges. "Fejlesztőként a Naughty Dog feladata, hogy AAA-kategóriás, Hollywoodot megszégyenítő alkotásokat tegyenek le az asztalra, és ugyanez vonatkozik a Sony Santa Monicára is - azonban a Japan Studio feladata, hogy olyan játékokat készítsen, amiket máshol nem láthatsz." Moore elmondása szerint mind a Naughty Dog, mind a Sony Santa Monica, mind pedig a Japan Studio gyakorlatilag szabadon cselekszik, a főnökség kicsit sem szól bele abba, mihez kezdjenek. Ez szerinte sokszor meg is látszik a Japan Studión: "Egy rakás őrültnek tűnő ember rohangál fel és le az ötleteivel. Gyakorlatilag egyedül hagytak minket azzal kapcsolatban, hogy mit találunk ki. Ezután persze azért minket is követnek kicsit felülről, engedélyeztetni kell a játékot, és hasonlók, de mivel kisebb csapatokkal dolgozunk kisebb játékokon, kevesebb a kockázat, így kreatívabbak lehetünk." Úgy tűnik, sikerrel, hiszen a Japan Studiónak köszönhetjük a Puppeteer, The Last Guy, Echochrome, Rain, és a most készülő Knack címeket is. Moore ráadásul biztosított mindenkit arról, hogy nem fogják magára hagyni a PlayStation 3-at, hiszen az 80 milliós táborral rendelkezik, és tudják, hogy sokan nem engedhetik meg maguknak, hogy új generációs konzolt vegyenek. Augusztusban nyit minden támogatónak a Sir, You are Being Hunted alfája A közeli jövő egyik legkülönlegesebb játékának ígérkező Sir, You are Being Hunted eléri az alfa fázis következő szakaszát augusztus 19-től, ami azt jelenti, hogy a terveknek megfelelően hozzáférést kap mindenki, aki a Kickstarteren támogatta a projektet, vagy előrendelte a játékot a stúdió honlapján. A játék jelenleg is tesztelés alatt áll: az utóbbi egy hétben azok nyúzhatták, akik annak idekén 30 fontot, vagy többet adakoztak.
Idén nem tart GamesCom-előadást a Ubisoft Habár az Electronic Arts-szal és a Sonyval karöltve a Ubisoft eddig mindig tartott sajtókonferenciát az európai játékkiállításon, ez idén megváltozik. A kiadó képviselője elmondta, hogy ott lesznek Kölnben, de az előadás elmarad, helyette inkább magára a kiállításra, a kiállított játékokra koncentrálnak. Észak-Amerikába holnap jön a Halo: Spartan Assault A 343 Industries és a Vanguard Games közös gyermeke holnap rajtol el Észak-Amerikában, gyakorlatilag minden olyan készüléken, amin Windows 8 fut - így tableteken és telefonokon is. A játék amerikai ára 6,99 dollár, az európai megjelenésről egyelőre nincs információnk. Angry Birds: Star Wars minden létező konzolra Az mérges madárkákat fejlesztő Rovio nem szórakozott sokat, teljes letarolásba kezdett. Az Angry Birds: Star Wars érkezik 3DS, Wii U, PC, PS3, PS Vita, Xbox 360 platformokra, október 29-én. Egy előzetesünk is van a bejelentés mellé:
Igenis szereti a Microsoft az indie fejlesztőket Míg a Sony ezerrel nyomul az indie-kre, lehetővé teszi számukra a kiadó nélküli játékmegjelentetést, és még az E3-színpadra is kihívja őket, addig a Microsoft eléggé hallgat a témával kapcsolatban. A Lionhead Studios kreatív igazgatója, Gary Carr azonban úgy tudja, az egykori Sony Worldwide Studios-fejes, most pedig a Microsoft európai fejlesztői kapcsolatokért felelős vezetője, Phil Harrison egy hatalmas tervvel készül, amiről hamarosan lerántja a leplet. "Biztosan tudom, hogy a Microsoft a jövőbeli rendezvényeken részletesen fog beszélni az indie fejlesztőkkel való kapcsolatáról. Erről egyelőre nem mondhatok többet, de nagyon komolyan veszik, hogy erős kapcsolatot alakítsanak ki a független fejlesztőkkel, mert ez a jövő. Én magam is indie fejlesztő voltam 28 éves karrieremből 23 évig, és elmondhatom, hogy nincs a játékiparnak jövője az indie-k nélkül. Ők alakítják az iparágat, a nagy cégek pedig követik őket." Carr úgy gondolja, szükség van a nagy halakra is, mint a Sony, a Microsoft, akik valahogy összetartják a dolgokat, de szerinte az iparágat mindig is a független fejlesztők vitték előre.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Shinjiii
2013.07.19. 07:52
Angry Birds csak nekem tűnik már kiégettnek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. kray
2013.07.19. 08:47
Nem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Petrosz007
2013.07.19. 14:12
Shinjiii - Igaz hogy kiégett, de úgyis venni fogják mint a cukrot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. westlake
2013.07.22. 08:22
"Az mérges madárkákat..."?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!