iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.07.29.

Dátum | 2013. 07. 29.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

12 friss képlopat a Grand Theft Auto V-ből Habár a képek frissek és ropogósak, elég gyanúsan Photoshop által kezeltek is. Ettől függetlenül a hangulat azért maximálisan átjön; a Grand Theft Auto V készen áll arra, hogy még egy nagyot robbantson a következő generáció beköszönte előtt.
The Witcher 3: Wild Hunt - nincs DLC, nincs DRM Konrad Tomaszkiewicz elmondta, a CD Projekt RED sosem hitt sem a DRM-ben, sem pedig a DLC-kben. A csapat nem gondolja úgy, hogy a játékhoz a megjelenéskor, vagy a megjelenés után extra tartalmakat kellene árusítani, habár természetesen megtehetnék ők is, ahogy a konkurencia. "Úgy hisszük, hogy a patchek, javítások és további tartalmak ingyen kell, hogy eljussanak a felhasználóhoz. Csak akkor kérnénk pénzt egy kiegészítő tartalomért, ha az olyan hatalmas lenne, hogy nem éreznéd lehúzva magad." Az Examiner újságírója rákérdezett, hogy milyen lenne egy DLC a CD Projekt RED-től, ha mégis rászánnák magukat. "Igazán meggyőző lenne, amit a pénzedért cserébe kapnál." - fejezte be Tomaszkiewicz. A PlayStation 4 lesz a Sony GamesCom-konferenciájának fókuszában Ahogy arról már írtunk, a Sony augusztus 20-án este 7-kor kezdi a GamesComon tartott sajtókonferenciáját. Most pedig azt is tudjuk, miről fog szólni a dolog, bár nem kellett hozzá túl nagy jóstehetség, hogy kitaláljuk. "A PlayStation 4 körüli nyüzsgés egyre növekszik, és 2013 lesz a videojátékok rajongóinak egyik legizgalmasabb éve. Számos következő generációs címet már lelepleztünk a PlayStation Meeting 2013-on, és az E3 2013-on. Augusztusban a GamesComon ismét a PlayStation 4-re és annak játékfelhozatalára koncentrálunk." Ezek a Star Wars-játékok nem készültek el sosem A Lucasarts történetét feldolgozó Rogue Leaders: The Story of LucasArts könyvben két érdekes oldalra bukkanhatunk. Ezeken 20 olyan logó található, melyek 20, soha el nem készült Star Wars-játékot mutatnak be. Külön megmosolyogtató a Star Wars: Episode 7 – Shadows of the Sith.

Április 1-jén jöhet az InFamous: Second Son Az amerikai GameStop oldalán tűnt fel a Sucker Punch játéka egy megjelenési dátummal. Április 1-je tényleg keddre esik, ami az új játékok megjelenésének napja Észak-Amerikában, a dolognak tehát lehet valóságalapja, attól függetlenül, hogy sem a fejlesztő, sem pedig a Sony nem jelentett be hivatalosan semmit. Nem nyitja meg laptopját az Xbox One-szivárogtató A SuperDAE nicknéven futó Dylan Wheeler a hónap elején állt bíróság elé az Xbox One-nal kapcsolatos titkos céges anyagok kiszivárogtatásáért. A helyzete azonban súlyosabbá válhat, a hatóságok ugyanis úgy tekinthetik, hogy a srác nem akar együttműködni. Wheelert arra kérték, nyújtson át a hatóságoknak minden adatot, melyet a laptopján tárol, ő azonban erre nem képes, mert elmondása szerint elfelejtette a szükséges jelszavakat, hiszen azokat egyébként is sokszor változtatja. Már négy éve készül a The Crew Julian Gerighty, a játék kreatív igazgatója elmondta, a The Crew már kicsivel több, mint négy éve készül. És nem, nem azért, mert közben gondok akadtak volna a csapatban, vagy mert nincs egyértelmű céljuk. "A játék nem változott meg menet közben, csak ennyi idő kellett ahhoz, hogy működésre bírjuk, és hogy annyira jó legyen, ahogy mi azt elképzeltük." Gerighty szerint a játék alapvető koncepciói olyan dolgokból állnak össze, melyeken a csapat az utóbbi 10 évben tevékenykedett. Példának a Test Drive Unlimitedet hozta fel, ahol egyszerre több száz játékos lehetett jelen egy nyitott világban. Szerinte már ezzel egy generációval megelőzték a korukat, és úgy véli, komoly előnyük származik abból, hogy eredetileg PS3-ra és Xbox 360-ra tervezték elkészíteni a játékot, és már ilyen hosszú ideje dolgoznak rajta. "Körülbelül másfél évvel ezelőtt jöttünk rá, hogy ezt az egészet tovább is vihetjük. Részletesebb világot alkothatunk, fokozhatjuk a világ nem-procedurális jellegét, és az egészet jobbá tehetjük, ha Xbox One-ra és PS4-re dolgozunk." Nvidia CloudLight - megvilágítás a felhőből Érdekes fejlesztést mutatott be ma az Nvidia. A CloudLight lényege, az indirekt megvilágítást a felhasználó saját gépe helyett a felhőben számoltathatná a játékmotor ezzel erőforrást megtakarítva a felhasználó oldalán. A cég szerint a rendszer először felmérné, mennyire erős a gép, illetve megnézné azt is, mekkora késleltetéssel tudná megoldani a feladatokat. Az Nvidia mérnökei szerint a felhős bevilágítás különösen olyan játékoknál jelenthet előnyt, ahol például több felhasználó van jelen egyszerre, így az olyan, eléggé teljesítményigényes számítások, mint a global illumination költsége amortizálódhat az egyes felhasználók között.
Már 2,6 millió dollár jutalom jár a legnagyobb Dota 2 bajnokságban A Valve által szervezett, évente megrendezett The International a legnagyobb nemzetközi Dota 2 esemény. Nem csak azért, mert a világ minden tájáról érkeznek résztvevő csapatok, hanem az igen-igen tisztességes pénzdíj miatt is: idénre a Valve 1,6 milliót dobott be, azonban az in-game áruházból megvásárolható Compendiummal (mely többek között hozzáférést enged az élő közvetítésekhez is) ezt maguk a játékosok bővíthették tovább. Jelenleg a pénzösszeg átlépte a 2,6 milliót, ezzel elérve a 7 kiterjesztett cél közül a hatodik állomást, ami azt is jelenti, hogy minden Compendium-tulajdonos egy új Immortal cuccot kap. Ha még 500 ezer dollár összejön, akkor elérjük a végső célt, melynek eredményeként a Compendium-tulajok választhatják majd ki, melyik hős kerüljön be legközelebb a játékba. Mivel a verseny augusztus 7-én kezdődik, nincs már sok idő. The Order: 1886 - ilyen egy next-gen motor A Ready at Dawn két programozója, David Neubelt és Matt Pettineo mutatott be néhány érdekes és újszerű dolgot a Siggraph 2013-on, Kaliforniában. Akit esetleg teljes egészében érdekel a két úriember által leadott anyag, erre megtalálhatja a pdf-et, akiket azonban csak a tényleges végeredmény és a látvány foglalkoztat, nos, számukra egy videóval és néhány képpel tudunk szolgálni - előbbin az látható, hogyan tudják a valós anyagokat átvinni a játékba. A The Order: 1886-on már egy ideje dolgozik a Ready at Dawn, ám valamikor menet közben világossá vált, hogy ezt a fajta látványvilágot csak a következő generáción tudják megvalósítani, így végül a megjelenést eltolták, és PlayStation 4-exkluzív lett belőle.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. Kevins
2013.07.29. 23:36
Ezek a Star Wars címek jók lettek volna leginkább a Han Solo érdekes lehetett , de kár hogy nem jelenek már meg ezek soha , bár a dice még felkarolhatna egy két címet
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. KisDre
2013.07.30. 03:37
Nem csalódtam a CD projekt-ben Remélem ütős lesz a Witcher 3

Ami az utolsó nextgen engine-s hírt illeti, a videó nem nagy kunszt. Normal map eddig is volt, most ezért kellene pirospötyöt adnom?
VISZONT ami a képekbe van az már érdekesebb.
Aki esetleg nem ismerné, a 2. képen, az a jelentős különbség a 2 arc anyaga közt, hogy míg a bal oldali úgy viselkedik a fénnyel mintha mondjuk csak egy darab kő lenne, addig a jobb oldali picit átereszti a bőrön a fényt, ettől lesz ilyen simább és bőr hatásúbb. (Ugye olyan ez mint amikor lámpával átvilágítasz mondjuk az ujjadon)
Na és a ruha utáni, avagy utolsó kép a material layers, az megint csak egy érdekes dolog
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. kray
2013.07.30. 10:16
Így is kell CD Projekt Red
Szerintem ha ők DLC-t adnának ki, akkor az expansion pack-nak hívnák, ahogyan azt régen is tették a fejlesztők
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. MrFox
2013.07.30. 11:12
KisDre : én a játékot is várom, steampunk jöhet minden mennyiségben. Ha jól is néz ki, az csak hab a tortán.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Flegeton
2013.07.30. 15:06
KisDre.: nextgenes dolgoban egyetértek. Érdekes hogy a 4k és a többi hogyan nézzen ki a játék.- dolgokban látják a következő generációt. Szerintem már azon is kellene gondolkodni hogy úgy is viselkedjen. A fizikai motorok amik vannak a játékokban sokszor annyira gyengék. pl skyrim fizikáért felelős rész elég gyenge. és akkor még ott van hogy nem viselkedik fa anyagként a fa. Egy asztalt porálőnék vagy lecsapnám a szék lábát stbtb
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. KisDre
2013.07.30. 15:19
#Flegeton
Igen, de ne felejtsd el hogy fizikát se könnyű programozni, írni. De grafikánál meg van az hogy garantáltan látványos és mindenki észreveszi. Viszont mostanra már, mikor már egyre közelebb vagyunk a 99%-os élethű látványhoz, mostanra már egyre több figyelmet fordítanak a fizikára is, vagy legalább is kezdenek felfigyelni rá.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!