iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.08.26.

Dátum | 2013. 08. 26.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Nem az EA tartotta vissza a Mirror’s Edge folytatását Habár sokszor szeretjük azt hinni, hogy a kiadók gonoszak, az Electronic Arts pedig a legfőbb gonosz, Patrick Bach a DICE-tól elmondta, nem miattuk nem készült eddig folytatás a Mirror's Edge-hez. Bach szerint a DICE egyáltalán nem ment oda a kiadóhoz az utóbbi években, ugyanis addig nem akartak ezzel érdemben foglalkozni, amíg elő nem álltak egy nagyon ütős koncepcióval. "Amíg nem éreztük úgy, hogy nyugodtan oda tudunk állni az EA elé, addig nem is mentünk. Amikor már úgy éreztük, akkor tudtuk, hogy mindenki más is szeretni fogja a koncepciót." - mondta Bach, aki szerint ebben a helyzetben a DICE a "rossz zsaru", aki mindenbe beleköt a saját projektjével kapcsolatban, megkérdőjelezi magát, hogy végül a lehető legjobbal álljon elő. "Persze mi vagyunk a fejlesztőcsapat, akik kreatív szabadsággal rendelkeznek. Ennek ellenére sokszor előfordul, hogy van egy-egy ötletünk, amiről tudjuk, hogy nem fog jó kisülni belőle. Néha nagyon akarsz valamit, de nem igazán hiszel benne, hogy a végeredmény jó lesz." Megjött a Neverwinter: Fury of the Feywild Ahogy azt vártuk, teljesen ingyenesen megérkezett a Neverwinter első kiegészítője, a Fury of the Feywild. Új játszható fajok és új zóna is belefért a csomagba, ahogy azt a lenti előzetes is megmutatja nekünk:
PlayStation 4 keresztplatformos chat a Vitával Shuhei Yoshida, a Sony Worldwide Studios fejese pontot tett egy bizonytalanság végére. Megerősítette, hogy a PlayStation 4 és a PlayStation Vita között lesz keresztplatformos chatelési lehetőség. Indul a Firefall nyílt bétájának második szakasza Az ígéreteknek megfelelően a Gamescomon bemutatták, mi lesz a Firefall bétatesztjének második fázisában. Új battleframe-ek, új ellenfelek, megnövelt ellenséges aktivitás az esemény alatt, új portálok, és még sok más dolog, melyekről itt lehet olvasni, magában a bétában pedig a honlapon lehet részt venni. Befutottak az XCOM: Enemy Within dobozfotói A Gamescomon jelentette be a Firaxis a játék első kiegészítőjét, mely PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra érkezik. Az Enemy Within egyik legnagyobb újdonsága az lesz, hogy katonáink testébe idegen technológiát ültethetünk. Az alábbi dobozokat kell majd keresni a boltban:
Borderlands 2 kisfilm érkezik a jövő héten Legutoljára a Psycho DLC karakterét, Krieget mutatta be az akkor kiadott rövidfilm, most azonban újabbat ígér a Gearbox. A cucc jövő héten érkezik, addig is egy kedvcsináló képpel tudott szolgálni a stúdió.

Koncepciókon a Castlevania: Lords of Shadow 2 Sötét, hangulatos és nagyon szép koncepciórajzok érkeztek a Castlevania: Lords of Shadow 2-ből. A megjelenés 2014 februárjában várható, Xbox 360-ra, PS3-ra és PC-re. Arról egyelőre nincs információnk, hogy tervezik-e kiadni a következő generációs masinákra is.
Közösen dolgoznak az EA Sports csapatai az Ignite engine-en Andrew Wilson, az EA Sports fejese elárulta, a stúdió sportjátékai eddig is osztoztak számos technológián. Azonban az egyes technológiák különböző verzióit használták, és változott az ezekbe fektetett összeg is, ami így azt jelentette, hogy végső soron más minőségű alapokra építkezhettek a különböző sportjátékok. "Tehát ha a FIFA fejlesztői beleraktak valamit a fizikába, az lehet, hogy sose jutott el a Maddenig, mert ők annak a kódnak egy másik ágával dolgoztak." Az Ignite engine bemutatásával azonban mindez megszűnik, és az EA Sports csapatai közösen dolgoznak majd a motoron. "Amit az Ignite-tal csináltunk, az nem egyszerűen annyi, hogy készítettünk egy közös motort - habár végső soron ez a célja, és ez az alapja -, hanem hogy mindannyian egy közös kódbázist fejlesztünk. Szóval ha csak belegondoltok, a következő pár évben az egyes csapatok munkájának köszönhetően mennyi újdonság és fejlesztés fog bekerülni a kódba, az igazán biztató, hiszen mindannyian egy közös kódon fognak dolgozni, és a következő ciklusban mindenki ugyanonnan kezd, ugyanarról az ágról." "Ha most a FIFA beépít valami kiemelkedő dolgot a motorba, az visszakerül a fővonalba, és jövőre már a Madden is megkapja. Ha a Madden épít be valamit, azt jövőre már az NBA is megkapja. Tehát ez nem csak a megosztott technológiáról szól, hanem arról, hogy közösen fektetünk a kód fejlesztésébe, és az így évről évre egyre gyorsabban fejlődhet." Dark Souls 2 - a teljes élőszereplős előzetes A múlt héten néhány másodpercet kaptunk, most azonban itt a teljes anyag. Kovácsolódik a páncél, és végig rockzene szól - bizonyítandó, hogy manapság már nem csak dubsteppel lehet előzetest készíteni.
Diablo 3: Reaper of Souls valószínűleg konzolokra is A Diablo 3 első kiegészítője elsőként PC-re érkezik, ahogy azt el is várjuk a Blizzardtól. Most azonban, hogy az alapjáték megjelenik konzolokon is, felmerül a kérdés, hogy a konzolos vásárlók mikor számíthatnak a kiegészítőre. "Mindig is az volt a filozófiánk, hogy egyszerre egy projekten dolgozunk. Amikor a Diablo 3-at leadtuk PC-re, egy kisebb csapat elkezdett dolgozni a konzolos változaton, most azonban minden fókusz a Reaper of Soulson van." - mondta Josh Mosqueira, a Diablo 3 vezető fejlesztője, aki szerint a Blizzard múltjából könnyen rá lehet jönni, milyen módszerekkel dolgoznak.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. tomchee
2013.08.27. 05:37
Észrevételeim szerint, a blizzard már szakított a múltjával és hagyományaival.
(Azanyámat mindjárt elindítok itt egy flame lavinát, inkább befogom )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. deviant01
2013.08.27. 08:03
Az EA jobban tenné ha inkább "ötletbázist" fejlesztene a már roppant profi "rókabőrlehúzó" bázisa mellé
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Petrosz007
2013.08.27. 14:04
Remélem az Xcom enemy within elég jól fog sikerülni, mert egy dobozos kiegészítő legalább 7-8000FT.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!