iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.09.12.

Dátum | 2013. 09. 12.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Assassin’s Creed 4: Black Flag - technika óra Láttunk már egy rakás játékmenetet, motion capture videót, és ki tudja mennyi fejlesztői naplót. Most azonban a Ubisoft kitér egy kicsit arra is, milyen technikai trükkökkel tudják életre kelteni a játék igen-igen méretes világát. A készítők egyébként elárulták, hogy a next-gen konzolos verziókban a karaktermodellek négyszer több polygonból állnak, és részletesebb textúrákat is kapnak (többek között), valamint ezek 60fps-sel fognak futni, míg az Xbox 360-as és PS3-as változatok megmaradnak 30fps-nél.
The Crew - akkora lesz New York, mint Liberty City A The Crew lényege tulajdonképpen az lesz, hogy elautózzunk New Yorkból Los Angelesbe. Julian Garrity elmondta, ez a játékban egy jó autóval körülbelül másfél órás út lesz, amiből kikövetkeztethető, hogy a városok közti utat nem modellezték le méterre pontosan. A városokat viszont nagyon is komolyan vették: Garrity szerint egy olyan város, mint New York körülbelül akkora lesz, mint Liberty City a Grand Theft Auto IV-ben. Találó az összehasonlítás, hiszen utóbbit pont az előbbi ihlette. Titanfall - a titánok mögött A Respawn Entertainment producere, Drew McCoy egy új videóban fejtegeti a játék fejlesztésének indíttatását. Szerinte az ötlet a vezető művész Joel Emslie fejéből pattant ki, és később mindent erre építettek fel. Az anekdota szerint az úriember rajzolt egy robotruhát, amit eredetileg ugyan csak a játékos páncéljának szántak, így tehát nagy sem lett volna. Akkor vált naggyá, amikor egyszer mellé tettek a grafikus egy lekicsinyített emberi modellt, a fejlesztőcsapat pedig egyszerre megvilágosodott. Tehát, gyakorlatilag így jöttek létre a játék alapvetését jelentő titánok, a többi pedig - ahogy mondani szokás - már történelem. Azaz még nem, de az lesz, valamikor 2014 eleje után.
Ismét saját befektetője perli az Activision Blizzardot Korábban beszámoltunk már arról, hogy az Activision Blizzard gyakorlatilag elszakad az eddigi többségi tulajdonos Vivenditől, olyan módon, hogy 429 millió részvényt vásárol meg, továbbá néhány adózási kötelezettséget is átvállal, összesen 5,83 milliárd dollár értékben. A felvásárlást azonban az Activision Blizzard nem egyedül bonyolítja le, 172 millió részvényt 2,34 milliárd dollárért ugyanis a Bobby Kotick és Brian Kelly által vezetett ASAC befektetési csoport vesz meg. Ez a dolog azonban többeknek nem tetszik, így Douglas M. Hayes vezetésével több befektetője is perli az Activision Blizzardot, amiért az igazgatótanács engedi az üzletet, és ezzel a cég "megszegi kötelességét", elvett egy üzleti lehetőséget a vállalattól, és miért a privát eladás miatt többen "igazságtalanul gazdagodnak meg". Érdekes, hogy korábban már egy másik részvényes, Todd Miller is hasonló okok miatt perelt, ráadásul szerinte az egész ügylet konfliktust keltett az igazgatótanácsban. A Vivendi ugyanis súlyos pácban van a maga 17 milliárd dolláros adósságával, így sürgősen pénzre van szüksége, viszont az Activision Blizzard igazgatótanácsának hat tagja egyben a Vivendi igazgatóságának is tagja. Need For Speed: Rivals - mik azon a Speed Pointok? Nos, erre is fény derül lenti a videóból, meg még néhány más apróságra a játékmenettel, játékmechanikákkal kapcsolatban. Némi angoltudás ugyan szükséges hozzá, de mindenképpen érdekes. Régóta várunk a Need for Speed feltámadására, s most, hogy a Criterion is kiszállt, érdekes lesz a sorozat jövője.
Csak 2014-ben lesz Unity az Xbox One-ra A múltkor örömmel írtunk róla, hogy míg az Xbox 360-ra csak későn, az Xbox One-ra nagyon korán megérkezik majd az ingyenesen is használható fejlesztői környezet. A dátumot azonban mindenki félreértette, legalábbis David Helgason ügyvezető szerint, a Unity ugyanis nem készül el 2013-ban a Microsoft konzoljára. Néhány közeli partner tesztelheti már idén a rendszert, azonban a szélesebb elterjedésére csak valamikor 2014-ben számíthatunk. Helgason szerint egyébként a fejlesztés jól halad. PS4-es előzetesen a Bound by Flames A Mars: War Logs fejlesztőitől érkező Bound by Flames ugyan érkezik Xbox 360-ra, PS3-ra, PC-re és Xbox One-ra is, most mégis a PlayStation 4-es változatból kaptunk egy előzetest. Valószínűleg azért, mert ez néz ki a legjobban az összes verzió közül.
Közösen dolgozik a Black Tusk és a Microsoft Research Még az Xbox One bejelentése előtt írtunk róla, hogy a Microsoft 1 milliárd dollárt öl bele különböző exkluzív címekbe. Ebbe beletartozott egy új megastúdió, a Black Tusk létrehozása is. A stúdió az E3-on egy rövid kedvcsinálót mutatott mindössze, és belsős infók szerint jó ideig fejlesztési pokolban leledzett a projekt - azonban ezek a belsős infók most már azt mondják, azóta megoldódtak a gondok, és a játék nagyon is jól néz ki. Most Phil Spencer jelentette be, hogy a Black Tust közösen dolgozik a Microsoft Research csoporttal, ami szerinte egészen új és meglepően élvezetes játékmenethez vezet. Több részletet azonban nem árult el. Spencer ugyanakkor elmondta, a jövő héten kezdődő Tokyo Game Show alkalmával több japán játékfejlesztővel is lesznek tárgyalásai, találkozói, megbeszélései.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. Shinjiii
2013.09.13. 07:42
Marha érdekes a NFS kijelentés, mely szerint változik a Rivals-el a sorozat, mert gyakorlatilag ugyanaz a játék, mint a MW 2012, dehát ők tudják. Elvakult népség.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. toronyhaz
2013.09.13. 15:12
A shift volt az utolsó NFS amivel játszottam.Hulladék az összes.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!