iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.09.17.

Dátum | 2013. 09. 17.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Durva forgalmat generál minden egyes Dota 2 patch A Dota 2 egyre népszerűbb, és ez bizony már olyan méreteket ölt, hogy egy-egy patch komolyan meglátszik a Föld internetes adatforgalmában. Amikor a Valve kiad egy új javítást a játékhoz, annak letöltése a világ teljes internetforgalmának 3%-át teszi ki - közölte a cég. (megjegyzés a félreértések elkerülése végett: ez valószínűleg csak a patch kiadás pillanatára vonatkozik, amikor a millió steam acc mind elkezdi lerántani a patchet) Dupla licences megoldások a next-gen Call of Duty: Ghostshoz Az Infinity Ward részletezett néhány lehetőséget, melyet azok vehetnek igénybe, akik a jelenlegi és a következő generációs gépükre is meg szeretnék venni a Call of Duty: Ghosts-t. Az Xbox Game Ahead programban résztvevő kereskedőknél 70 dollálért vehetünk majd olyan csomagot, mely a Ghosts Xbox 360-as verziója mellett tartalmazza a játék Xbox One-os letöltőkódját is - mindkettőt egy gamertaghez csatolva. Lesz ehhez hasonló teljesen online változat is, az Xbox Live Marketplace-en: az alapjáték 50 dollárba kerül majd, erre 10 dollárt ráfizetve kapjuk meg az Xbox One-os verziót. A PlayStation 3 tulajdonosoknak sem kell aggódniuk, ugyanis pontosan ugyanezen metódus szerint megvehetjük a boltban, vagy a PSN Store-on a játékot, szintén a 10 dolláros különbözettel (ami nálunk persze 10 eurót fog jelenteni). Október elején már tolhatjuk a Battlefield 4-et Legalábbis, ha megfelelünk néhány feltételnek, hogy korai hozzáférést nyerjünk a játék bétájához. A Battlefield 4 Digital Deluxe Editiont előrendelők, a Battlefield 3 Premium tagok és Medal of Honor Warfighter Limited Edition vagy Digital Deluxe Edition regisztrált vásárlói október 1-jétől férhetnek hozzá a többjátékos bétához, míg október 4-től gyakorlatilag mindenki. Az anyag Xbox Live-ról, PSN-ről és Originről lesz majd letölthető. Egyébként a Siege of Shanghai pálya lesz játszható Conquest és Domination játékmódokban, ami alatt megtapasztalhatjuk a katasztrofálisan elnevezett "Levolution" által nyújtott innovációkat is.
Bejelentetlen játékon dolgoznak a Hitman fejlesztői Számos kulcsfontosságú pozícióba keres embert az IO Interactive, egy egyelőre bejelentetlen, AAA-kategóriás játékhoz. Úgy tűnik a Square Enix terve megvalósulni látszik: a kiadó korábban azt szerette volna, ha a Hitman több másik stúdió munkájaként jönne létre a jövőben, így az IO felszabadulhatna új dolgokat fejleszteni. Továbbra is növekszik a Steam... ...annak ellenére, hogy a PC eladások már évek óta lejtmenetben vannak - nyilatkozta Gabe Newell a Linuxconon. Az úriember szerint a PC-s piac előbb- utóbb komolyan átalakul, és várhatóan a kilép a piacról az öt nagy PC-s gyártó közül akár több is, ami "eléggé elkeserítő". Newell azonban úgy véli, hogy a PC-s játékipar gyakorlatilag immúnis az ilyen jellegű változásokra és csökkenésekre. "A PC-s eladások csökkenése mellett növekednek a PC-s játékok eladási mutatói. A Steam 76%-kal növekszik évről évre, míg ezzel párhuzamosan a PC-s piac kétszámjegyű százalékokkal csökken. Pár évvel ezelőtt nagyon aggódtunk amiatt, hogy a PC-s játékipar esetleg rossz irányba halad, de kiderült, hogy rosszul gondolkodtunk." Newell szerint sokan rossz döntéseket hoztak a PC-s iparban az új platformok hatására. Az új, gyorsan növekvő platformokon azok tulajdonosa teljes kontrollt gyakorol a szoftverek felett, így meghatározhatja az árazást, és a javítások gyakoriságát, sőt azt is, hogy az adott szoftver egyáltalán megjelenhet-e a piactéren. Ennél azonban talán izgalmasabb, hogy Newell bejelentette, jövő héten megmutatják a hardvert, amin a Valve dolgozott - vélhetően a régóta pletykált Steamboxot. A cég fejese szerint a Linux, mint nyitott platform lehet a PC-s játékok jövője, és a Valve el szeretné érni a különböző platformok "egységesítését". "Az egységesítéssel kapcsolatban úgy gondoljuk, senkinek nem jó, hogy a fejlesztőknek különbséget kell tenniük a gépek között aszerint, hogy hol helyezkednek el a lakásban, vagy éppen milyen beviteli eszközöket használnak. Egyik specifikus, zárt platform sem tudja majd azt a nagyszabású egységesítést végrehajtani a mobil, a nappali és az asztali gépek között, amire mi gondoltunk. A jövő héten kiderül, milyen tervekkel állunk elő." GTA V - a színészek is megmutatják magukat Három főhős, három szinkronhang. Steven Ogg (Trevor), Shawn Fonteno (Franklin) és Ned Luke (Michael) állt be egy képre, hogy a közönség megismerhesse, kik is mondták fel nekik a játék kiválóan sikerült szövegeit. És, hogy egy kicsit elrugaszkodjuk a bulvártól, beszéljünk az üzletről. Robert W. Baird pénzügyi elemző szerint a játék az első harminc napban átlépheti az 1 milliárd dolláros bevételi határt. "A releváns konzolos platformok jelentősen nagyobb bázisa, a top franchise-ok köré kialakult magasabb eladási koncentráció, és a korábban soha nem tapasztalt előzetes várakozások fényében arra számítunk, hogy a GTA V eladásai meghaladják majd a negyedik részét, és nagyjából 1 milliárd dollár bevételt hoznak az első hónapban." A GTA IV-ből egyébként az első hónapban 11 millió darabot szállítottak le, és a mai napig több, mint 25 millió példány kelt el belőle. Habár ezek hatalmas számok, nem szabad elfelejteni, hogy a Call of Duty minden egyes epizódja átlépi a 20 milliós összeladást évek óta, így érdekes lesz látni, hogy az öt éve pihenő Grand Theft Auto mire lesz képes.


Önkéntesen mentek át a Criteriontól a Ghost Gameshez Amikor az Electronic Arts bejelentette, hogy a Criterion nem fog több Need for Speed címet készíteni, mindenki örült, mert ez talán azt jelentheti, hogy visszatérhet a csapat a Burnouthoz. Pár napja azonban kiderült, hogy valójában a Criterion csapatának tetemes része átment a Ghost Gameshez az új Need for Speeden dolgozni. A Criterionnál körülbelül 20 ember maradt, ám Fiona Sperry, a stúdió vezetője elmondta, mindez nem azt jelenti, hogy az Electronic Arts önkényesen átmozgatta a munkaerőt a Ghost Gameshez. Valójában arról van szó, hogy a Criterion egy teljesen új címen dolgozik, melynek előkészítő fázisában egyszerűen nincs szükségük még a cég teljes munkaerejére, a Ghost Games azonban rászorult a segítségre. Így a két cég menedzsmentje egymással egyeztetve hozta össze, hogy főként mérnökök és művészek ideiglenesen átkerüljenek a Need for Speed: Rivalst készítő brigádghoz. "Manapság így működnek a dolgok az Electronic Artsnál, a csapatok együtt tudnak működni, és koordinálni tudják a munkaerőt oda, ahol éppen szükség van rájuk." Sperry ezek mellett hozzá tette, hogy a Criterion egyébként mindig is a kis csapatot favorizálta, és amennyire lehet, ezután is igyekeznek majd kicsik maradni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

12. myckie2
2013.09.17. 23:56
"annak letöltése a világ teljes internetforgalmának 3%-át teszi ki - közölte a cég" Jó vicc volt!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. heckles04
2013.09.18. 00:18
valaki megint elnézett valahol egy tizedes vesszőt. Érdekes a LoL miatt nincs ilyen hír, pedig kb 6x annyian játszák. Ennek fényében ha igaz is a dolog valamelyest a Valve csak magát égeti a túlméretezett patchekkel...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. tomchee
2013.09.18. 06:35
Én is azon gondolkodtam el, h lévén a LoL játékos bázisa kb a 7-8szorosa a DOTA2-nek, akkor hogy jött ki ez DOTA-jéknak....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. SonicTheHU...
2013.09.18. 08:06
Éreztem én h tök fölösleges előrendelni a BF4 deluxe kókányolást. Bf3 premium túróval is jár a kőkemény 2 nappal hamarabbi béta fuk yeah... A DOTA tapasztöltögetés valszeg tényleg egy kicsit sok lett így találomra, akárhányszor játszom az aktív játékosok száma 3-4 ezer körül mozog, aki épp nincs fent az kb még egy százas de érdekes lenne ha kb 500 ezer ember letölt egyszerre 150 megányi cuccot hogy lenne az 3%. Am nem olyan rossz az hogy javítják, de lasan jöhetne pár új hős ^^ A steamboxos linux dolgot meg nem tudom, nem elítélésből de sosem került elém linux rendszer de úgy tűnik nem árt a közeljövőben kitanulni azt is Főleg h egyre több a linux alapú progi a szervergépeken is, vagy épp az op rendszer is már az
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Shinjiii
2013.09.18. 08:09
Manapság így működnek a dolgoK az Electronic Artsnál.
Szinkron- és mocap színészeket mindig szívesen keresek elő, megismerni őket szerintem jó dolog, és időnként nagyon meglepő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. wishformor...
2013.09.18. 10:43
Jo a linux szokjatok csak: Linux Mint, Manjaro, gyertek gyertek, szaporodjon az open source es a nyilt platformok kozossege. Jo lesz az nekunk meg a kesobbiekben.
Nagyon jo azt latni es olvasni, hogy valaki ebben a szakmaban lat jovot linux alapokon, es sikeresen tett is lepeseket ennke erdekeben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Asagrim wishf...
2013.09.18. 11:03
Így ékezet nélkül felettébb viccesre sikerült az első mondat, mert a "szokjatok" első k betűjét reflexből p-nek olvastam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. myckie2
2013.09.18. 15:08
"Ennek fényében ha igaz is a dolog valamelyest a Valve csak magát égeti a túlméretezett patchekkel" ez a vicces, hogy havonta ha max kijön egy 100mb-s javító patch.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Kirrr
2013.09.18. 15:34
Steambox confirmed. A linux rendszer szinte már biztos... most már csak az a kérdés, hogy A10 vagy Haswell? Ha nem szállnak el az árral jöhet ide.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. SonicTheHU...
2013.09.18. 17:20
Olyan nagy baj h a steam-es cuccokat legalább javítják ha nem jött össze rendesen vmi? Nézzünk rá a BF3-ra és mindjárt agyfa**t kap az ember. Tudom h mindig a BF3-al jövök, de viszonyítási alapnak nem rossz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. otherl
2013.09.19. 11:02
A DOTA 2 esetében nem a steam a különbség, hogy mindenkinek aki be van lépve egyszeri kezd frissíteni?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. tomchee
2013.09.19. 18:51
Nem. Régiónként hullámokban kapják. De ez minden játék esetében így van.
Amúgy sem hiszem h a steam szereverek le tudnák fedni a világ internet forgalmának 3% át.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!