iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.09.25.

Dátum | 2013. 09. 25.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Megjött a Need for Speed-film előzetese Úgy tűnik, minden beigazolódik, amitől tartottunk a Need for Speed-mozi kapcsán. Az első trailer megtekintése után már szinte kritikát lehet írni a végleges filmről, ami ezek alapján túlságosan komolyan veszi magát. Annyira, hogy az már fájdalmas.
Next-gen konzolokra jöhet az Injustice: Gods Among Us GotY Edition Egy brazil szabadalmi bejegyzésnek hála megtudhattuk, hogy érkezik az Injustice Game of the Year Edition PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és Wii U-ra. Ami azonban ennél is érdekesebb, hogy ezek mellett feltűnik platformként az Xbox One és a PlayStation 4 is - úgy tűnik tehát, hogy a Killer Instinct mellett más cím irányába is fordulhatunk, ha verekedni szeretnénk. 60fps-sel jönnek a jövő F1-es játékai Andy Gray, a Codemasters kommunikációs vezetője tett ígéretet arra, hogy minden jövőbeli, next-gen konzolra készülő F1 játék (így az F1 2014 is) 60fps-sel fog futni. Gray szerint ez egy teljesen automatikus és egyértelmű váltás volt a csapat számára, és ez egyben azt is jelenti, hogy a vezetési modell is nagyon megváltozik, ugyanis "a több képkocka egyben több kontakt pontot is jelent". A fizika is nagyon ugorhat a következő generációs gépeken, a Codemasters ugyanis már most egyeztet több istállóval arról, hogy az általuk használt részletes szimulációs adatokból építenének be jóval többet a játékba. Persze még így sem közelíthetik meg a valóságot, Gray szerint ugyanis például a csapatok csak a négy kerék szimulálására tartanak egy-egy brutálisan erős PC-t, aztán még egyet a légáramlatok szimulálására, és így tovább... összesen körülbelül 10 PC-vel tudnak mindent megoldani. "Tehát így sem tudunk megvalósítani mindent, hiszen nekünk csak egy konzol áll rendelkezésünkre, de a több erő mindig jobb." - zárta Gray. Soha nem voltak még ilyen minőségű launch címek konzolon Érkezik néhány first party exkluzív Xbox One-ra és PlayStation 4-re is, a startkor megjelenő játékok többsége azonban külsős kiadók munkája. Ezek ráadásul az esetek többségében a mostani generációra, és a következőre is készülnek, így sokakban merültek fel aggályok ezek minőségével kapcsolatban. Alain Corre, a Ubisoft egyik fejese ezeket szeretné most elhesegetni. "Időbe kerül, mire elsajátítunk egy új technológiát. Most azonban már korán összefogtunk a Sonyval és a Microsofttal, és megtanultuk, mit is tudnak ezek a gépek, a fejlesztést pedig ennek megfelelően lőttük be. Az új Assassin's Creed és a Watch Dogs már most kihasználják ezen konzolok erejének egy jelentős részét. Persze ez a jövőben még fejlődni fog, ahogy a mérnökeink teljesen kiismerik a masinákat, de a launch játékok már most kiválóak." Dan Houser új Bully-játékot akar A Bully egy érdekes, de sokak számára emlékezetes kitérő a Rockstar életében, és persze a stúdió többi címéhez hasonlóan szép kis botrányokat is okozott. De mi a helyzet a folytatással? "Tudom, hogy meg akarom csinálni. Legalábbis remélem, hogy egyszer megcsinálhatom, sose lehet tudni. De sok lehetőség van benne, sok irányba mehetne, és vicces lenne." Érdekes, hogy a Polygon újságírója felvetette, mi lenne, ha az első Bully főszereplője, Jimmy Hopkins később egy GTA-karakter lenne, miután felnőtt. Erre Houser így reagált: "Sosem gondoltam, hogy ő annyira degenerált lenne. Mindig úgy láttam őt, mint egy rossz tinédzsert, aki kemény otthoni körülmények között nőtt fel, de akiből még bárki lehet. De nem lesz autótolvaj, ahhoz már most túl előkelő. Ugyan egy rossz magániskolában van, de később elégedett lesz az életével. Kellemetlen gyerek volt, de van szíve." Infinite Crisis - a Macskanő A legújabb divatnak megfelelően MOBA készül a Turbine stúdiónál, melyből szépen-lassan kezdik bemutatni a különböző választható karaktereket. Most éppen a Macskanő került sorra.
Battlefield 4 - könnyebb lesz a frissítés a next-gen konzolokon Sokszor halljuk manapság, hogy egy-egy játék már nem csak egy termék magában, hanem egy folyamatos szolgáltatás. Patrick Bach most kiemelte, ez a Battlefield 4 esetében sem lesz másként, de sokkal könnyebb lesz a frissítések kiadása a következő generációs konzolokon. "Az embereknek nem kell majd annyit szenvedniük a frissítésekkel. Csak kitoljuk őket, a játék pedig mindig a lehető legjobb lesz." Ez persze részben annak is köszönhető, hogy mind az Xbox One, mind pedig a PlayStation 4 képes "kikapcsolt" állapotban letölteni és telepíteni a frissítéseket. Ebből a PC-s játékosok is profitálhatnak majd, ugyanis többé nem kell visszatartani azért patch-eket, hogy a fejlesztők bevárják a konzolos frissítést. Miyamoto már nem fejleszt közvetlenül játékot Oké, azt eddig is tudtuk, hogy a Nintendo legendás alakja, Shigeru Miyamoto már nem vesz részt közvetlenül a cég sikercímeinek elkészítésében. De akkor pontosan mi is a feladata? Nos, úgy tűnik, hogy ő mondja rá a végleges "igen"-t mindenre, amit a csapata kigondol, és persze folyamatosan kikérik a véleményét egy-egy játék fejlesztése közben is. Miyamoto szerint az egyes franchise-ok most már nagyon tapasztalt, képzett producerek kezében vannak, akikben teljesen meg lehet bízni, és akik a megfelelő minőséget képesek kisajtolni csapataikból, így többé nem szükséges az, hogy a mester részletekbe menően avatkozzon bele a fejlesztésekbe. Unreal Engine 4 - fókuszban a karakterek Az alábbi fejlesztői video főként arról szól, miként lehetséges az Unreal Engine 4-ben a korábbiaknál jóval élethűbb és látványosabb modelleket készíteni a motor új, rétegelt anyagrendszerével, és fizikai alapú shader-rendszerével.
Dead Rising 3 - ne aggódjunk a framerate miatt Legalábbis erre kér mindenkit a Capcom Vancouver vezetője, Mike Jones. A játék framerate-problémái az első demó óta képezik különböző fórumok beszédtémáját, Jones szerint azonban mindez felesleges, hiszen az optimalizáció mindig a végén jön. Előbb felépítették nekünk a világot, telerakták érdekességekkel, aztán álltak neki reszelni a motort, hogy mindez stabil 30fps-sel menjen. Az eredmény látható volt a Tokyo Game Show alkalmával, ahol többek között azt a szakaszt lehetett kipróbálni, amit korábban a GamesComon, az újságírók és látogatók pedig elégedetten nyugtázták, hogy a csapat nem hazudott: tényleg stabilnak tűnik a képkockák száma. Jones elmondta, a csapat egy része jelenleg is minden nap hajnali 3-ig dolgozik, hogy a megjelenésre minden rendben legyen, hiszen a helyzetük különösen nehéz: teljesen új hardverre készítenek játékot, teljesen új SDK-val, ráadásul a megjelenés napjára.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. OrvAjn69
2013.09.26. 08:24
Jasse Pinkman az NFS-ben?! Kicsit furcsa így a Breaking Bad után!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Shinjiii
2013.09.26. 08:49
A trailer alapján tetszik a NFS film. Igaz, néhol a tűz effekt műanyag szintű, de minden bizonnyal kifizetem a mozit, ha idelátogat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. MrApollo
2013.09.26. 10:13
Jópofa meg minden ez az nfs hogyishívják..de miért egyből egy veyronra futja?DD
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. MrApollo
2013.09.26. 10:13
Aztán hirtelen menekülni kell egy zsír új Boss mustang-al..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Szefmester
2013.09.26. 11:49
Ez nekem nem NFS film.. ez még annak is rossz. NFS akkor lenne ha mutattak volna egy gyors fél mérföldes egyenes gyorsulási versenyt ahol kocsinként 15x váltottak volna felfelé.
Ez önmagát hű de komolyan vevős de inkább autós paródiafilmnek tűnik.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Shinjiii
2013.09.27. 15:08
Egy film nem lehet JÁTÉK, Szefike. Az a baj, hogy nem csak a fanokkal kell ezt megetetni, hanem mindenki mással is. Ennek kerettörténet kell, meg mozis klisék, ami hozza a várt bevételt. Persze, ebben az esetben meg felesleges nekiállni, értem én.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. VAjZY
2013.09.27. 20:18
Azért a mai technikákkal elérhették volna, hogy ne látszódjon, hogy a láng csak animáció (pl. 0:57-nél az Agera). Sok luxusautó felvonultatása, sablonsztori, gondolván, ez majd kompenzálja. Ha autókat akarok nézegetni, akkor rájuk keresek meg elmegyek kiállításokra, benyomok pár Top Geart, nem filmen nézem, ahogyan ripityára törik őket, ráadásul ilyen amatőr módon. Röviden: szokás szerint nem méltó a névre, akárcsak a legutóbbi néhány NFS. (És ezt volt NFS és Halálos iramban fanként mondom)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!