iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.10.04.

Dátum | 2013. 10. 04.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Érkezik a Star Wars: Tiny Death Star Vélhetően nagyon cuki lesz a népszerű Tiny Towers különágaként megjelenő Star Wars: Tiny Death Star. A játékban annak nevéhez méltó módon a Halálcsillagon kell majd tevékenykednünk, és Darth Vader oldalán elmerülni a sötét oldal életében. Az űrobjektumra csábíthatjuk a galaxis népeit, intergalaktikus üzleteket bonyolíthatunk, vagyis gyakorlatilag mi húzhatjuk fel a Halálcsillagot. A 8 bites stílusban készült anyag hamarosan megjelenik iOS-re és Androidra. Fél óra alatt lehetne Stream Controllerre portolni a Total War: Rome 2-t A Creative Assemblynek volt szerencséje kipróbálni a Steam Controllert, és a Steam alapbeállításaiban módosítgatni az irányítási sémákat - jegyezzük meg, hogy ez a lehetőség minden játékosnak rendelkezésére áll, ehhez nem kell fejlesztőnek lenni. Még így is sikerült nagyon hamar egy olyan irányítást kialakítaniuk, amivel tökéletesen játszhatóvá vált az anyag a kontrollerrel. A jobb oldali trackpad mozgatta az egeret, a bal oldali a kamerát, a ravaszok pedig a balra-jobbra beviteléért feleltek. Rob Bartholomew, a játék menedzsere elmondta, ha a következő Total War-játékot kifejezetten Steam Controller-kompatibilissé szeretnék tenni, akkor fél óra, de legfeljebb egy óra alatt össze tudnák hozni a tökéletes irányítást. Beyond - túl a Heavy Rain örökségén A Quantic Dream társvezetője, Guillaume de Fondaumiere adja tudtunnkra az alábbi videóban, hogyan lépett tovább a stúdió a Heavy Rain után. Mennyivel lesz nagyobb a Beyond története? Hogyan épült fel a játék? Válaszok a videóban!
Offline móddal kisérletezik a SimCity fejlesztője A Maxis ma a hivatalos blogján írt annak lehetőségéről, hogy később esetleg egy offline móddal bővülhessen a SimCity. Erre a stúdió jelenleg egy külön csapatot állított fel, akik azzal kísérleteznek, hogyan működhetne így a játék, ami egyébként még annak ellenére is prioritás, hogy a szerverekkel kapcsolatos problémák azért a megjelenést követő hetekben megszűntek. Az offline játék ezen kívül a modderek számára is utat nyitna, aminek szintén örülne a Maxis. A SimCity legnagyobb problémája azonban nem az online kötelező jellege volt, hanem a tény, hogy nagyon kicsi "városokat" lehetett benne építeni. Sajnos a Maxis megerősítette, hogy nem várhatóak nagyobb települések. Sok tesztet végzett a stúdió, és próbálta átalakítani a játék különböző alrendszereit a nagyobb területek és városok támogatásához, ám ez végül komoly technikai akadályokba ütközött, és egyszerűen nem megvalósítható a jelenlegi játékmotorral. XCOM: Enemy Unknown - ingyenesen a Steamen... ...legalábbis ezen a hétvégén, úgyhogy ha még nem próbáltátok ki a klasszikus stratégia modern újraértelmezését, akkor itt az ideje. Ezen kívül az alábbi címek 75%-os kedvezménnyel vásárolhatók meg a rendszerből: X-COM: UFO Defense X-COM: Terror From the Deep X-COM: Apocalypse X-COM: Interceptor X-COM: Enforcer X-COM: Complete Pack XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown – Slingshot DLC XCOM: Enemy Unknown – Elite Soldier Pack DLC ...és a The Bureau: XCOM Declassified is 33%-os leárazást kapott, bár mi még így is magasnak ítéljük az árát, ahhoz képest amit ad. Így néz ki Xbox 360-on a Battlefield 4 bétája Az alábbi video jó képet ad arról, hogyan fog kinézni jelengenerációs konzolokon a Battlefield 4. Nos, elég annyit mondanunk, hogy itt az ideje a next-gennek, azt ugyanakkor nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy a Battlefield 3 rendelkezett egy nagyobb felbontású, telepíthető textúracsomaggal is konzolokon, így meglepő lenne, ha ez a lehetőség nem állna rendelkezésre a negyedik rész esetében is. A végső konklúzió levonásával várni kell a játék megjelenése utánig.
A Konamihoz ment a Square-Enix technológiai fejese Julien Merceron, a Square-Enix korábbi globális technológiai igazgatója most már a Konaminál dolgozik, konkrétan a FOX Engine-en. Az úriember munkahelye Angliában, Windsorban lesz, a Konami európai főhadiszállásán. Nem akartak érintős kontrollert a Killzone fejlesztői Ahogy arról már korábban írtunk, a PlayStation 4 végleges kontrollere a fejlesztők visszajelzései alapján készült el. A visszajelzések között pedig főként az FPS-eket fejlesztő stúdiókra hagyatkozott a Sony. A Killzone: Shadow Fall vezető designere, Eric Boltjes elmondta, számos prototípust kaptak a Sonytól, melyeket volt lehetőségük kipróbálni, és véleményt alkotni róluk. Boltjes egyébként mindig is úgy érezte a PS3-as időszak alatt, hogy ugyan a DualShock 3 jó kontroller, de más konzolok (vajon melyik?) irányítói még jobbak voltak. A legfontosabb, hogy teljesen új ravaszokat akartak. Míg a Dualshock 3 ravaszai befelé görbültek, így lecsúszott róluk az ujjunk, addig a PS4-nél mindenképp azt szerették volna, ha kifelé kanyarodik a ravasz. Ezt követően Mark Cerny váratlanul átküldött nekik egy olyan kontrollert, amelyiken minden gombot érintésérzékeny felületek cseréltek le. Erre a Guerilla Games válsza röviden annyi volt, hogy "inkább felejtsük el". Kezdetben a Dualshock 4 touchpadját sem igazán tudták mire vélni, ám később meglepődtek, mennyire használható, így végül ezt támogatták. A legfontosabb azonban, hogy csökkent az analóg karok holtjátéka, csökkent a válaszidő, és teljesen eltűnt a lag. Ettől pedig Boltjes úgy érzi, hogy a Killzone is egy jobb játék lett. Felhőalapú projekteket éleszt a Microsoft Nem tudja elégszer hangoztatni a Microsoft, hogy az Xbox One-t elviszi majd a hátán a felhő ereje. Most egy lelkes kérdező éppen arról faggatta Phil Spencert, hogy lesznek-e olyan játékok, amik szinte teljesen, vagy nagyrészt a felhős számításokra támaszkodnak. Spencer erre csak annyit válaszolt, hogy mivel a konzol rendelkezik saját CPU-val és GPU-val (még szép...), éppen dolgoznak néhány olyan projekten, melyek főként a felhőre támaszkodnak. Támogatná a Nintendo a MonoGame Frameworköt Az Xbox 360-as indie fejlesztők az XNA-val párhuzamosan használták a MonoGame Frameworköt, azonban az XNA lelövése után gyakorlatilag már csak csak a nyílt, keresztplatformos MonoGame maradt. Olyan játékok készültek ezen eszköz segítségével, mint a Fez, vagy a Bastion, a Nintendo pedig most azt tervezi, hogy beépíti a Wii U-ba ennek támogatását. Lehet, hogy a japánok az indie-k felé is nyitnának a jövőben? Tanuljunk World of Warplanest A Wargaming azt szeretné, ha mindenki bele tudna rázódni a free-to-play játékok harcmezején elkövetett legújabb támadásukba. Érkezik a repülős MMO, a lenti video pedig szépen elmagyarázza annak alapjait.
Megszokta a Microsoft az Xbone nevet Ez a hír csak az angolul némileg értő olvasóink számára lesz értelmezhető. A külföldi fórumokon ugyanis az Xbox One bejelentése óta "Xbone" becenéven fut, ami nem éppen kellemes kicsengésű, sőt, a konzol készítői számára elég sértő is. Phil Spencer, a Microsoft Studios vezetője azonban elmondta, szépen lassan megszokták már ők is, annak ellenére, hogy elsőre nyilván mindenkit idegesített a cégnél. Spencer azért ostorozza magát, mert hónapokig bámult az Xbox One névre a konzol bejelentése előtt, és sosem gondolt arra, hogy így is lehet rövidíteni a nevét. Még pár évig élni fog a PlayStation 3 Shuhei Yoshida szerint a PS4 és PS3 közötti árkülönbség elég lesz ahhoz, hogy az öregebb konzol még pár évig simán éldegéljen. Nem csak a hardver árában vannak különbségek, de a játékok árában is, és persze azok felhozatalában - hiszen a PS3 egy generációnyi megjelent címmel rendelkezik. Yoshida szerint mindig sok olyan felhasználó akad, akik későn kapcsolódnak be egy-egy konzolciklusba, így bőven lesz mit bepótolniuk a PS3-on. Azt ugyan Yoshida sem tudja megmondani, hogy a PS2-höz hasonlóan a PS3 is kitart-e majd az új konzol megjelenése után még 5 évig, de nem zárja ki, hogy ez lesz a helyzet.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. zsolt200
2013.10.04. 23:34
nem is olyan rossz ez az xbox360 verzió BF4-ből!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. YellowFlas...
2013.10.04. 23:42
"Spencer azért ostorozza magát, mert hónapokig bámult az Xbox One névre a konzol bejelentése előtt, és sosem gondolt arra, hogy így is lehet rövidíteni a nevét."

Neki is csak gratulálni tudok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. bitangue
2013.10.05. 09:32
én meg mrfox-ot várom, meg az aktuális "vegyél ps4et" vagy "xbone fos" hozzászólását.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. mikej95
2013.10.05. 10:19
YellowFlash: Talán, ha a E3 konferencia fele nem a "kutyáról" szól, az embereknek sem jut az eszébe, de még így is elég nagy ökörség a 3. konzuljukat 1-nek nevezni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Szefmester
2013.10.05. 10:27
Akkor lassan ideje valami új nevet kitalálni az Xbone-ra...
pl suXBox1

Köszi az infót az x-com leárazásról... már be is zsákmányoltam. De matekban nem erősek a steamnél... 4.99ről nyomták le 1.24-re és azt mondják az 5 címes complete pakkon spórolok így ~6Eurót... nálam az 5x4.99 és az 5x1.24 között nem 6€ a különbség. Nem baj... megy végre rendesen az X-Com 1-2-3-Enforcer-Interceptor a masinán.. Az interceptorral pl még nem is találkoztam.. a torrent edisönnel sem.

A sim City-hez nincs véletlen offline crack? Mert akkor kár dolgozniuk annyit... Csak töltsék le és adják a vevőknek.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Shinjiii
2013.10.05. 11:07
Róka urat én is várom, remélem megint teleprédikálja a fórumot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Szefmester
2013.10.05. 21:27
Szted szabira ment?

Amúgy a CA szerint megoldható egy összetettebb játék irányítása akkor én miért kételkedjek a Steam kontrollerében? Mondjuk egy második sor "ravasz" nem ártana (már csak a megszokás végett is).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. i2k010
2013.10.06. 12:15
Én meg Skynet-et (SG.hu)...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Szefmester
2013.10.06. 13:09
A Skynetet már építi az M$.. az fogja majd futtatni valós időben a te gépedre a környezeti rombolásokat AI-t, a fák növekedését, a szél susogását.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!