iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.11.05.

Dátum | 2013. 11. 05.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Bekeményít a Sony a PS4 rajtja előtt Jövő héten rajtol a PlayStation Észak-Amerikában, amire a Sony nem egy, nem kettő, de rögtön négy videóval készült, és vélhetően lesz még folytatás is. Ezek nagy általánosságban lefedik a konzol képességeit, a DualShock 4 kontrollerrel, az új játékokkal, a PS Vitával történő együttműködéssel, és egyéb érdekességekkel együtt.
Ingyenes Unity-kiegészítés az Xbox One-ra fejlesztő indie-knek A Microsoft láthatóan igyekszik, hogy behozza lemaradását az indie fejlesztők támogatásában. Éppen most jelentették be a Unityvel közösen, hogy az ID@Xbox programhoz csatlakozó fejlesztők ingyenes megkapják a Unity licencük mellé az Xbox One fejlesztői eszköztárat is, továbbá mindenki számára ingyenesen elérhetőek lesznek a Unity Pro fejlesztői eszközei. Élőszereplős előzetesen a Killzone: Shadow Fall A PS4-et kísérő videóáradathoz hozzátartoznak a kezdőcímek kedvcsinálói is. A Killzone: Shadow Fall új élőszereplős előzetese arról próbál minket meggyőzni, hogy tegyük le a Shadow Marshall esküjét. Tehát gyakorlatilag, hogy vegyük meg a játékot.
Valamire készül a Namco Bandai Új kedvcsináló oldalt indított el a japán kiadó egy még bejelentetlen, Break Burst névre hallgató játékhoz. Nem meglepő módon kaptunk egy visszaszámláló órát, ami mellé egy kastély és hegyek társultak a háttérben. Hat nap múlva kiderül, mi fortyog a Namco Bandai konyhájában. Ilyen ellenségekre számíthatunk a Diablo 3: Reaper of Soulsban Habár Malthael csatlósai nagyon veszélyesek a Reaper of Soulsban, és nem sok kalandozó élte túl eddig a találkozást velük, szerencsére egy azért akad. Ő a Tyrael parancsnoksága alatt álló horadrim, Lorath Nahr, aki nem csak, hogy megúszta ép bőrrel a dolgot, de részletesen be is tud számolni minden egyes csúnyaságról, amivel mi is összefuthatunk majd a kiegészítőben.
Gran Turismo 6 - 1200 autó, és verseny a Holdon? Egyelőre még mi sem tudjuk hova tenni a dolgot, de az alant látható első előzetesben körülbelül két másodpercig látható a Hold, azt pedig már tudjuk, hogy a játékba bekerült a Lunar Roving Vehicle LEV-001 néven futó jármű, ami gyakorlatilag egy 1971-es holdjáró. Ha a sejtéseink beigazolódnak, és kiderül, hogy a holdjárót nem csak a szokásos versenypályákon, de a Holdon is ki lehet majd próbálni, akkor jogosan vonhatjuk le a következtetést, hogy a Polyphony Digital csapatának tényleg elmentek otthonról. Ami a "normális" járműveket illeti: az Eurogamer megkaparintotta a teljes listát, melyen 1197 autó szerepel, így a címben kicsit hazudtunk, de kerekítve jobban hangzik a szám. A kocsik jelentős része persze az előző részekből tér vissza, viszont 124 teljesen új járgánnyal is találkozhatunk majd.
Octopus 8 Studios - veteránokból alakulva Az Egyesült Királyságban alapítottak új stúdiót olyan veteránok, akik előtte a Blizzardnál, a Riotnál és a ZeniMaxnál tevékenykedtek. Az Octopus 8 Studios székhelye Cambridge-ben található, és a csapat már most két címen dolgozik, melyek közül az egyik meg is jelenik még 2013-ban, míg a másik valamikor jövőre érkezik. Az első sajtóközleményben egyediséget és magas minőséget ígérnek a srácok, továbbá szavaikból azt lehet kivenni, hogy valamilyen köztes utat találtak az indie életstílus, és a nagy kiadók által uralt piac között. Hogy pontosan mit, az remélhetőleg hamarosan kiderül. PlayStation Vita frissítés - készülünk a PS4-re A Sony ígéretének megfelelően megjött a 3.00-s frissítés a PS Vitához, melynek segítségével a kis kütyü felkészülhet a nagytestvér érkezésére. A frissen bekerült PS4 Link applikáció segítségével tolhatjuk majd a nagykonzolos játékokat a Vita képernyőjén, illetve ezzel használhatjuk ki a második képernyős funkciókat. Bekerült továbbá a panorámafényképek készítésének lehetősége, fejlődött a szülői felügyelet, átalakult a barátlista megjelenítése, és bekerült egy másik app, aminek segítségével tartalmakat másolhatunk a Vita és a PS3 között Wi-Fi hálózaton.
Linuxra is elérhető a Metro: Last Light Ha megvan Steamen a Metro: Last Light, akkor örömhírrel szolgálhatunk: mától a PC-s és maces verzió mellé elérhető a linuxos változat is. Mivel a készítők már bejelentették, hogy támogatni fogják a SteamOS-t és a Steam Controllert, így ez a lépés tekinthető gyakorlatilag a felkészülésnek. SimCity - így épül a MegaTorony A Cities of Tomorrow kiegészítővel mindenféle futurisztikus dolog és épület talál utat a SimCity városaiba. Az egyik új épület a fantáziadúsan elnevezett MegaTower lesz, mely magában foglal többféle zónát is. Na, egy ilyet tekinthetünk meg akcióban a lenti video segítségével.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. madcaptain
2013.11.06. 07:18
Kiraly akkor XBone fejleszto leszek Ja persze 500 dolcsi a dev acc.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. HUFEUR
2013.11.06. 07:46
"124 teljesen új járgánnyal is találkozhatunk majd"

Ami gondolom kb 20 uj kocsit jelent, es azoknak mindenfele variaciojaval jon majd ki a 124.
Igazabol meg ha igy is van akkor sem panaszkodok, kocsik szamaval sosem volt bajom GT5-ben sem, de valamiert nagyon a kocsik szamara gyurnak ra es azzal marketingeznek, mikozben ketlem, hogy valakit ez kulonosebben erdekelne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Szefmester
2013.11.06. 10:19
Ha törnének az autók, vagy legalább kemény pénzeket kellene fizetni a javításért a verseny után (még ha látszata nincs is a törésnek) elfogadható lenne. De egy valamit szinte kötelező érvényű lenne kijavítani. A tuningolást. Egyszerűen förtelmes... hogy a fenébe lehetséges az hogy egy fiat 500-ast ugyanannyiba kerül tuningolni mint egy Pagani Zondát? Erősen kétlem...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. MrFox
2013.11.06. 11:01
Szefmester : törnek az autók, csak el kell érni hozzá egy bizonyos szintet. Különben meg az jelent valamit, hogy az autógyártók csak a GT sorozatban nem engedték a törést, mert ebben van az autók legélethűbb leképzése kinézet és menettulajdonságok alapján.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Szefmester
2013.11.06. 11:09
Értem szóval amikor a Monzai pályán elszúrtam a sikánt és olyan 80as tempóban nekivágódtam a betonnak akkor az még nem volt az a szint hogy törjön? Hmm... és erre mondják hogy szimuláció? Szerintem meg azért nem engedték meg a törést mert nem fizettek nekik eleget... ami külön vicc hogy szerintem fordítva kellene működnie, és a gyártóknak kéne fizetniük hogy szerepeljen a konzervük a játékban, és ne törjön annyira mint szokás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. 5hR3kY
2013.11.06. 14:04
Nem a karambolban! Minél nagyobb szintet érsz el a játékban annál nagyobb lesz a törés! Bár ettől függetlenül eléggé vérszegény lett, hiába is patchelték meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Szefmester
2013.11.06. 14:42
Á értem! Szóval amikor már az autók kezelésével nem tudnak megfingatni, akkor hirtelen bedobják a "törést" hogy véletlenül se tudj addig hozzászokni. jelenleg 25/25 vagyok de még nem törik.. nah majd hátha... rommá akarom törni a Zondát
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. DogTheDog
2013.11.06. 15:19
Az uj Forza komolyan megemeli a lecet a mesterseges intelligenciaval,igy vegre nem kell majd fincsorogni,hogy hogy az Advan Imprezaval egy-masfel kor alatt megingatom a top GT kocsikat a tizkoros versenyben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!