iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.11.13.

Dátum | 2013. 11. 13.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Pachter: 10 év múlva vége a konzoloknak A London Games Conference alkalmával Michael Pachter is megtette a maga kis jóslatait. Szerinte a PlayStation 4 az életciklusa végére 100-120 millió példányban kelhet el, míg az Xbox One valahol 90 és 110 millió között ér majd célba. A Wii U-tól nem vár sokat az elemző, szerinte 30 milliónál megáll majd a Nintendo konzolja. "Ha egy Nintendo-rajongó vagy, aki a Nintendóról alkototott véleményem miatt rinyál, akkor fejezd be, és vedd meg a konzolt inkább." - mondta kicsit sem kedvesen Pachter. Pachter szerint a PS4 nem csak azért kerül előnybe, mert olcsóbb áron indul, hanem mert a játékosok nem akarják a Kinectet. Azonban úgy véli, az Xbox One tévés támogatása végső soron hatalmas előny lehet, főleg akkor, ha különböző szolgáltatók az előfizetés mellé adják majd a konzolt, nyomott áron. Pachter úgy véli, a konzolok piaca nem fog nőni az előző generációhoz képest, és vélhetően ez lesz az utolsó generáció. Szerinte 10 év múlva már bármivel játszhatunk majd, bármilyen eszközön, bárhol. Fighter Within - ismét bunyó a Kinecttel Az Xbox One-nal együtt rajtol a Kinectre tervezett verekedős játék, a Fighters Uncaged folytatása, aaaa... dobpergés, fények, veresegyházi asszonykórus... Fighter Within. Ennek örömére nézzük is meg, mire számíthatunk.
Sony: azt akarjuk, hogy sikeres legyen a Nintendo Shuhei Yoshida nem úgy gondol a Nintendóra, mint a Sony ellenfelére. Persze, azt ő is elismeri, hogy ugyanabban az iparágban tevékenykednek, de sem ő, és valószínűleg a játékosok sem gondolják azt, hogy a Sony és a Nintendo direktben versenyezne egymással. Yoshida éppen ezért úgy véli, hogy a Nintendo nagy hibát követett el azzal, hogy kezdetben a Wii U-t a hardcore játékosok irányába szerette volna pozícionálni, és most többek között ennek is issza a levét a vállalat. Az úriember szerint a Nintendo mindig is abban volt jó, hogy egy "biztonságos területet" hozzon létre, amin belül az egész család, és a gyerekek is tudnak játszani, szórakozni, és ez valahogy a Wii U megjelenésekor eltűnt. Ugyanakkor Yoshida szerint nagyon fontos, hogy a Nintendo sikeres legyen: "Szükségünk van a Nintendo sikerére, ugyanis ők tudnak rávenni sok-sok embert arra, hogy kontrollert ragadjanak. Nekem is van két Wii U-m, és azokon játszom a gyerekeimmel, mert nagyon szórakoztató családi játékok jelennek meg a konzolra." Yoshida tehát arra számít, hogy a Nintendo be tudja rántani a fiatalokat a konzolok világába, akik később, idősebb korukban átválthatnak a Sony konzoljaira. Képlopatokon és koncepciókon a Thief Baron Northcrest lezáratta a várost, nem engedi ki a lakosságot. A felkelés megfékezésére egy misztikus betegséget kezdett el terjeszteni, ami egyre terjed az utcákon, megmérgezi az emberek elméjét, rémálmokat és rettenetes víziókat okozva nekik. Senki nincs biztonságban. Garrett feladata az lesz az első küldetésben, hogy elérje Northcrest rejtekhelyét, azonban menet közben információkat hall egy ékszerboltról. Így félúton azért beiktatja azt is.
Film készül a Temple Runból Sosem értettem a Temple Run-őrületet, de azt meg kell hagyni, hogy a játék hihetetlenül népszerű, főleg, mióta különböző Disney-kiadások is készültek belőle. Látja ezt a Warner Bros. is, nem véletlen, hogy filmet szeretne készíteni belőle. A projektet a Harry Potter producere, Dayid Heyman vezeti majd, és a történet némileg az Indiana Jonest koppintja. Kalandvágyó régészünk rátalál valamiféle régi kincsre, aztán végig üldözik majd a rosszfiúk - ami gyakorlatilag az első Indiana Jones-film nyitójelenetének kibővítésének hangzik. InJustice - kukába a PS3-mal, jöjjön a PS4 A NetherRealm stúdió imádja a PlayStation 3-at, legalábbis, ha hihetünk Adam Urbano producernek. "Tudom, hogy sok fejlesztő nem szerette a Cellt és az SPU-kat, de a mi technológiai csapatunk nyolc évet töltött a technológia tökéletesítésével. Majdnem 100%-osan kihasználja az SPU-kat az InJustice." Mindezt az optimalizációt azonban hajlandóak egy mozdulattal a kukába dobni, a PS4 ugyanis teljesen lenyűgözte a stúdiót. "Hajlandóak vagyunk mindezt feláldozni, mert a PS4 annyira egyszerű. Az eszközök nagyszerűek, a hardver remek, és nagyon elegáns dolgozni rajta. Sokkal egyszerűbb működésre bírni a kódot, mint az előző generáción." - mondta Urbano, és megerősítette, hogy ennek köszönhetően stabil 60fps-re, és sok-sok anti-aliasingre számíthatunk a PS4-es verzióban. Soul Calibur: Lost Swords - bemutatkoznak a karakterek Legalábbis három közülük, a Namco Bandai ugyanis úgy gondolta, hogy Sophitia, Mitsurugi és Siegfried megérdemelnek egy-egy saját videót. A játék bétatesztje egyébként holnap kezdődik PS3-on.
Planetside 2 - az PS4 Halo MMO-ja John Smedley, a Sony Online vezetője nem kis összehasonlítást tett a minap. Szerinte a Planetside 2 egyenesen a PlayStation 4 Halo-ja lesz, MMO formában. "Egy teljesen újfajta játékmenetet szeretnénk elvinni egy teljesen új közönségnek." - mondta, és ez alatt azt érti, hogy tippje szerint a PC-s Planetside 2 játékosok nem fognak platformot váltani, így egy teljesen friss közönséget kell majd meghódítaniuk konzolon. Smedley egyelőre azt sem tudta megerősíteni, hogy lehet-e majd karaktereket átvinni a két platform között. Gyengék a next-gen konzolok az Oculus Rifthez Palmer Luckey, az Oculus Rift alapítója elmondta, egyáltalán nem tervezik, hogy támogatni fogják a PS4-et és az Xbox One-t a VR headsettel. Ennek az egyik és legfontosabb oka, hogy a konzolok már jelen formájukban sem feltétlenül elég erősek ahhoz, hogy megfelelően tudják futtatni az Oculus Riftet támogató játékokat, ráadásul a csapat évente meg is szeretné újítani a terméket. Fokozatos fejlesztések, ugrások várhatóak, amiket a konzolok hosszú időre lezárt és fix hardverével egyszerűen nem lehet majd lekövetni. "Nézzétek meg, milyenek voltak PC-k nyolc éve. Nagyon sokat fejlődött a technológia azóta. És nézzétek meg, milyen a VR technológia ma. A következő négy-öt évben egyértelműen hatalmas ugrásoknak leszünk szemtanúi." Az Oculus Rifthez magas felbontásra (ráadásul megduplázva) van szükség, és minél magasabb framerate-re - ezt azt jelenti, hogy optimális esetben még 60fps-nél is többre. "Már most vannak olyan játékok, amik csak 720p-ben futnak, ráadásul még 2D-ben is éppen csak megütik a 60fps-t." - zárta Luckey. Nem támogat 3D-s Blu-rayt a PlayStation 4 Felkerült a Sony oldalára a PlayStation 4 hivatalos kézikönyve, amiből többek között kiderül, hogy az induláskor a konzol nem támogatja a 3D-s Blu-ray filmeket, valamint néhány újraírható BR-formátumot sem eszik meg. Persze alapból ezek a PS3-on sem működtek, a Sony azonban később frissítések segítségével megoldotta a kompatibilitást. Shuhei Yoshida mindenesetre már most megerősítette, hogy az mp3 és a DLNA (médiastreamelés) támogatása később bekerül majd a PS4-be.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

14. zsolt200
2013.11.13. 23:35
Akkor ezért játszanak olyan gagyi játékokon mindig oculussal mert még külön gépigénye is van? Hát ezt nem tudtam, akkor nem is kell.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. codex
2013.11.14. 02:02
"Felkerült a Sony oldalára a PlayStation 4 hivatalos kézikönyve, amiből többek között kiderül, hogy az induláskor a konzol nem támogatja a 3D-s Blu-ray filmeket, valamint néhány újraírható BR-formátumot sem eszik meg. Persze alapból ezek a PS3-on sem működtek, a Sony azonban később frissítések segítségével megoldotta a kompatibilitást. Shuhei Yoshida mindenesetre már most megerősítette, hogy az mp3 és a DLNA (médiastreamelés) támogatása később bekerül majd a PS4-be."

Bravo. Majd ha jól viselkedtek később kaptok valami frissítést. Ne Blúrájháromdézgessé meg empéhármazzá, hanem jáccá PS4 exkluzívokkal. Majd ha má jáccottá sokat akkor kapol empéhármat is meg blúréjt is. Ez kb. ilyen szintű.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Tapir_606
2013.11.14. 02:02
"gagyi" alatt úgy érted 4+ éves?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Shinjiii
2013.11.14. 07:48
codex

Szerintem nagyon sokan ki se használnák a 3D-s blu-rayt, meg majd konzolon az lesz az első, hogy mp3-at hallgatok, hagyjál már... Oké, ez már nem csupán "játékkonzol", már a PS3 sem az volt, hanem szórakoztató eszköz, de komolyan... Neked ez a lényeg? Ha megoldják frissítéssel, hát mi baj lesz belőle? Ez csak 2 dolog abból a rengeteg jövőbeli javítás/patch-ből, ami majd 2-3 hetente érkezik a konzolra és töltsd/telepítsd azonnal, vagy nem jön be a felhasználói felület.
Te meg ezért sírsz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Shinjiii
2013.11.14. 07:50
Ja, elfelejtettem hozzátolni: A Thiefben meg mindig esik majd az eső, és éjszaka játszunk majd? Más képet még nem láttam belőle...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Merwenus
2013.11.14. 08:13
zsolt200
Videókon amiket látsz, az Occulus nem Full HD-t használ csak 1280x800-at (640x800 duplán)
Ha kijön a felhasználó verzió az FullHD lesz, viszont tekintve, hogy simán lehet játszani 2, de akár 3 monitoron is normális FPS-el egy normális VGA-val, így nem lesz baj Occulus rifttel, kivéve, ha gyenge géped van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. wishformor...
2013.11.14. 09:32
"Yoshida éppen ezért úgy véli, hogy a Nintendo nagy hibát követett el azzal, hogy kezdetben a Wii U-t a hardcore játékosok irányába szerette volna pozícionálni"
Ezt pont ugy mondja, mintha a Sony meg az MS az a hardcore jatekosok iranyaba pozicionalna...
A nappaliban TV elott NINCS es NEM is lesz hardcore gaming, felejtseg mar el ezt a szot...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. gumitamin
2013.11.14. 09:42
Már bocs, de a PS3 támogatja a 3D BD filmeket, rajta van a dobozon is a logója.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Lazahunter
2013.11.14. 10:59
Az XOne sem támogatja, sem a 3D BR-t, sem a CD-t, sem az MP3-at ... bár nem mintha a 3D BR olyan elterjedt lenne, vagy olyan sokan akarnának CD-t meg MP3-at konzolon hallgatni ... de majd biztos megoldják ha a rajongóknak ez az álma
Az XOne lehet még a VHS-t is megeszi majd, hely van benne bőven
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Magrathea
2013.11.14. 12:06
A Thief hírhez még annyit fűznék hozzá, hogy az alkotók meséltek arról is, hogy miként használja majd ki a játék a PS4 kontrollerét. Mint tudjátok az eszközön lesz egy világító sáv, ami alaphelyzetben a profilotokhoz beállított színben tündököl. Ha kiléptek a fényre a játékban (vagyis láthatóvá váltok), akkor elkezd fényes fehéren világítani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Trolltaxi
2013.11.14. 12:30
Ez cuki lesz , Pacman, de ha játék közben a kontrollert nézed, az olyan, mintha a kocsiban a szemeddel keresnéd a fékpedált... Amúgy a képernyőn nem látszik majd, hogy kilépek a fényre?

Esetleg ha elkezdene villogni, vagy pulzálni, amikor a hátam mögött bekanyarodik az őr (a'la pókösztön a Pókembernek), akkor lenne értelme. Valahol az érzékelésed perifériáján egy bizonytalan inger, amire ha megtanulsz figyelni, nagyban megnöveli a túlélési esélyeidet... Ez mennyivel jobban hangzik, nem?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. gKomor
2013.11.14. 12:59
hat az occulus riftes hir eleg szomoru, de ja lassuk eloszor pc-n mit nyujt a dolog - sajnos egyre szkeptikusabb vagyok a temaban, mar eltelt egy ev miota igergetik es meg mindig semmi...
remelem Carmack elorant valami kis csodat ingujjbol
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. HUFEUR
2013.11.14. 14:49
wishformore:

Az ilyeneket szeretem olvasni, komolyan nem tudom venni, így csak nevetek az ilyen szövegeken
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. wishformor...
2013.11.14. 16:57
@HUFEUR
1. Az nem az en bajom, hogy nem latod a kulonbseget a competitiv hardcore gaming, casual, es a weekend couch gaming kozott...

2. Attol sem lesz valaki HC, hogy controllerrel beletol 1000 orat a legujabb kollofgyutiba...

3. Az meg vegkepp erdekes, hogy egy olyan marketinges / vezeto veszi a szajara a HC gaming fogalmat aki eleteben 5 percet nem jatszott otthon azzal a console-al amit a cege fejlesztett / gyartott

En pedig az fogalmatlansagodon nevetek, legalabb nem szomorkodunk igaz?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!