iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.12.02.

Dátum | 2013. 12. 02.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Warhammer 40k: Storm of Vengeance bejelentés Az Eutechynx megállapodott a Games Workshoppal, méghozzá egy egy új Warhammeres stratégiai játék elkészítéséről, melynek címe Warhammer 40k: Storm of Vengeance. Az anyag valamikor 2014 elején jelenik majd meg PC-re és mobilos platformokra. Ez ugyan nem túl bíztató, de mivel több információnk egyelőre nincs, várjuk meg az ítélettel az első előzeteseket és képanyagokat. Fejlesztői naplón a Survarium A STALKER egykori fejlesztőiből verbuválódott Vostok Games gőzerővel dolgozik a Survariumon, amiről egy új fejlesztői napló állít tanubizonyságot. A videó két eddig be nem mutatott helyszínre fókuszál, ezek a Tarakanovsky Fort és a Mamayev Kurgan.
A Crytekhez került a God of War: Ascension direktora Arról már beszámoltunk, hogy Todd Papy a múlt hónapban Németországba költözött, otthagyva a Sony Santa Monica csapatát - ahol korábban a God of War: Ascension direktoraként működött, amit megelőzően design vezető volt a harmadik részen, a másodikon pedig senior designer. Az úriember ismét direktori pozíciót kapott, csak most éppen a Cryteknél, és egy bejelentetlen projektet fog vezetni. Az internet tippje egyébként egyértelmű: az úriember a God of War-os tapasztalatait felhasználva igyekszik majd valamit kihozni a Ryse franchise további részeiből. Meglátjuk, tényleg így lesz-e. Jövő ősszel jöhet a The Order 1886 Érdekes szóváltásnak lehettünk tanúi Twitteren Tim Moss, a Sony Santa Monica technológiai vezetője, és Andrea Pessino, a Ready at Dawn technológiai igazgatója, és egyben alapítója között. Moss linkelt egy videót, melyen az látható, mekkora sorok állnak Európában a PS4-ért, és utalt arra, hogy úgy tűnik, a konzol elég sikeres lesz. Pessino erre megjegyezte, hogy nem csoda, hiszen ez a legjobb konzol, ami valaha készült. Az érdekes rész azonban ezután jött: Moss leírta, alig várja, hogy lássa, mit hoznak ki a Ready at Dawn-os srácok a gépből jövő ősszel. Pessino csak annyit reagált "ja, én is!". Megjött a Batman: Arkham Origins – Initiation DLC A Paektu-San hegységben járunk, Észak-Koreában. A fiatal Bruce Wayne-t kell irányítanunk, aki addigi élete legkeményebb időszakát kell, hogy átvészelje. Egzotikus helyszíneken tehetjük próbára harcművészeti tudásunkat, új ellenfelekkel megküzdve, és a végén egy eposzi, végső megmérettetésen átverekedve magunkat.
Valós, felhő alapú időjárás költözhet a Battlefieldbe Patrick Soderlund, a DICE vezetője elmondta, mindennapi munkája során a Battlefield fejlesztői feletti emeleten ül, és néha lelátogat a srácokhoz. Ilyenkor véletlenszerűen egészen vad ötleteket hall tőlük, amik azonban kisebb gondolkodás után már nem is tűnnek annyira vadnak. Jelenleg például a Battlefield 4-ben elérhető a geo-leaderboard szolgáltatás, ami megmutatja, hogy a játékos környékén élők közül kik a legjobbak egy adott kategóriában - például a legjobb assault játékos. "De mi lenne, ha a szervereink olyan adatokat is be tudnának húzni, mint a helyi időjárás? Ha például a Stockholmban süt a nap, milyen lenne, ha a stockholmi játékosoknak is sütne a nap a Battlefieldben? Vagy ha Moszkvában sötét van és esik a hó, akkor a pályán is ugyanilyen lenne az időjárás? Csak egy picit elgondolkodva ráeszmélhetünk, hogy a mostani, felhőalapú világban olyan lehetőségeink vannak, mint korábban soha!" - zárta Soderlund. Jelentéktelenné válik a Nintendo a hardvergyártásban Legalábbis így gondolja Jason Rubin, a Naughty Dog egykori társalapítója, és a THQ egykori elnöke. Mindezt természetesen a Wii U teljesítménye alapján mondja, hozzátéve, hogy a Nintendo egy igazi aranybányán ül, utalva ezzel a cég rendkívül értékes játékaira és márkáira. "A Nintendo jelenleg teljesen jelentéktelen a hardveres üzletben a konzolok között, és ez nagy lehetőséget ad az Xbox One-nak és a PlayStation 4-nek. Egy igazi bűn, hogy a Nintendo nem engedi a címeit megjelenni a többi konzolon." Rubin egyébként mostanában egyre többször tesz hasonló kommenteket: szerinte a jövőt a mobilos platformok jelentik, és úgy véli, a tabletek hamarosan beérik a konzolok színvonalát, és mivel mindenkinek lesz egy otthon, a stúdióknak azt kellene elérniuk, hogy ezekre hozzák el játékaikat, és ne ragaszkodjanak fix platformokhoz. Lindsay Lohan perelné a GTA készítőit A TMZ úgy tudja, hogy a botrányairól és drogproblémáiról hírhedt színésznő ügyvédei éppen perelni készülnek a Rockstar Gamest. Lohan ugyanis úgy gondolja, hogy a játék készítői rögtön három alkalommal is az ő kinézetét használták fel tudta nélkül. Először amikor a játékosnak egy Lacey Jonas nevű színésznőt kell elkísérnie a paparazzi fotósoktól. A második amikor egy vöröshajú színésznőt kell lefotózni a Chateau Marmont hotel játékbeli megfelelőjében (Lohan egykor itt lakott, és rendszeresen látogatja a helyet). A harmadik pedig maga a borítón látható szőke hölgy a telefonnal. Utóbbiról egyébként sok találgatás ment a rajongók között korábban is: a lenti kép például azt erősítené meg, hogy a brit modell, Katie Upton szolgáltatta az alapot, ám azóta Shelby Welinder brit színésznő elmondta, hogy valójában róla mintázták a hölgyet.

Pachter szerint gyors árcsökkentést kap majd az Xbox One Mindenki kedvenc elemzője ismét beszélt, ezúttal a next-gen konzolok várható eladási mutatóiról. Pachter (mindenki máshoz hasonlóan) úgy gondolja, a következő hónapokban mindkét konzolból hiány lesz, amit a gyártók a polcokra tudnak tenni, az bizony el fog kelni. Később azonban a Sony átveheti a vezetést, és a jövő év végére az elemző jóslata szerint körülbelül 25%-kal több PS4-et adhat el, mint a Microsoft az Xbox One-ból - ő körülbelül 12 millió példányra tippeli az elsőt, 9 millióra a másodikat. Viszont szerinte ezután a Microsoft vagy árat csökkent majd, vagy megpróbálja jobban elmagyarázni a népnek, miért is éri meg a Kinect a 100 dollárnyi felárat. "Amint ugyanannyiba fog kerülni a két konzol, az eladások is ki fognak egyenlítődni. A Sony kezdetben vezetni fog, de a Microsoft visszatalál majd, és felmászik a PlayStation mellé. Végső soron a konzolok értékét a szoftver fogja meghatározni, és az olyan szolgáltatások, mint az Xbox Live és a PlayStation Network, és mindkettőnek van még hova fejlődnie." Zárásként Pachter megjegyezte, hogy mivel a Wii U az eredeti Wii eladásainak csak körülbelül 20%-át fogja hozni, a Sony és a Microsoft el tud csípni egy nagy szeletet a Nintendo korábbi vásárlóiból.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

19. PolGergo
2013.12.03. 09:35
bf4: nesze semmi fogdmegjol
előző részben sem értettem amúgy, miért nem lehet a mapoknak időjárásuk, éjjeli meg nappali módjuk
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Szefmester
2013.12.03. 10:33
bf4: És mi alapján lesz eldöntve az időjárás? Gépenként saját? Mert az baromság volna.. Ha meg játszik egy finn, egy görög, egy japán, egy orosz, egy kanadai, és egy hawaii akkor kinek az aktuális időjárását fogja mutatni a játék? Ennyi erővel random is lehetne.

A lindsey Lohan hasonmásoknak is fizetniük kell mert hasonlítanak rá? Röhej...

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. wishformor...
2013.12.03. 11:33
@PolGergo
lehetne sokkal reszletesebb sever config, moddolhatosag, szerver szinten confolhato fegyverek, jarmuvek. pl CodroMod- hoz hasonloan, infantry only szerok.

Annyi, de annyi potencial lenne community tartalomba, es a configba, hogy egy sokkal jobb es legfokeppen szavatosabb jatekot lehetne letrehozni...
Csak azt ugy akkor nem lehetne eladni 2 evente ujra es ujra...
Marad hat az ARMA3
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. gezu1025
2013.12.03. 11:47
@Szefmester

Szövegértés 1-es? Segítek.

""De mi lenne, ha a szervereink olyan adatokat is be tudnának húzni, mint a helyi időjárás? Ha például a Stockholmban süt a nap, milyen lenne, ha a stockholmi játékosoknak is sütne a nap a Battlefieldben? "
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Trolltaxi
2013.12.03. 12:00
gezu, az rendben van, hogy a stockholmiaknak süt a nap, de ha mondjuk a pályán lévő 64 játékosból van 14 stockholmi, 10 londoni, 5 dán, 3 debreceni, a többi meg egy ruszki klán főleg Moszkvából, akkor milyen legyen az idő a pályán? Mondjuk kora este, amikor Moszkvában már éjszaka van? Ők sötétben játszák a mapot, a többiek meg nappal? Esetleg a stockholmiak full fényben, te meg záporesőben?

Szóval szefmester jól látja a problémát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Woodstock
2013.12.03. 12:04
BF4:
Igen és ha nálam éppen hóvihar van akkor a mediterrán/sivatagos stb pályán hóviharban nyomulok,nem látok semmit,a német kollégánál meg süt a nap akkor Ő szarrá fog lőni a szerveren mindenkit mert látni fog...
Vagy felmegyek amerikai szerverre esti órákban náluk meg még világos van akkor nekem éjszakai pálya lesz és nem látok náluk meg fényes nappal...

Persze ez utóbbi nevetséges mert akkora pingek vannak hogy ez természetesen nem életszerű,de azért az egyenlő esélyek miatt nem tartom sportszerűnek hogy egy szerveren akár más-más éghajlatról játszó emberek előnyhöz jussanak mert ott épp tiszta az ég.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. wishformor... Szefm...
2013.12.03. 12:10
* COD Promod *
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. wishformor...
2013.12.03. 12:12
@Trolltaxi
Mind a ketten hulyesegeket beszeltek...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. s_erno
2013.12.03. 12:19
Bf 4 kövi dlc: The weather changer ^^

És gondolom a Rockstar is pont Lindsay Lohanről mintázná a női karakterét...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Szefmester
2013.12.03. 14:03
Na wishformore mond meg a tutit. Mi alapján döntik el hogy kinek az időjárása számít?
Mert ha csak az egyik játékostól veszi az időjárást akkor nem igaz az amit írtak, mert finneknél esik a hó, a görögöknél meg strandidő van... vagy a portugálok kora este fellépnek a szerverre és összefut egy moszkvaival... akkor mi van?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Trolltaxi
2013.12.03. 14:30
wishformore, én nem kívánok többet, csak annyit, hogy ha már isteni magasságodból kinyilatkoztatod, hogy én is, meg még valaki (széfmester? gezu?) hülyeségeket beszélünk, akkor sommás megállapításodat esetleg észérvekkel is alátámaszd.

Ennek bekövetkeztéig engedd meg, hogy nevem ellenére ne saját magam tartsam trollnak.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. PolGergo
2013.12.03. 14:50
szerintem csak úgy van értelme, hogy az időjárás is egy serverconfig. beállítanak vmi gps koordinátát és valahonnan lekérdezik. aki a környéken lakik annak tényleg ugyanolyan. mondjuk télen, oroszországban, gulfon vicces
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Shinjiii
2013.12.03. 19:15
De nem előnyös. Miért jó az, hogy a spanyolok napsütés alatt játszanak full jó látási viszonyok között, mikor itt meg köd van és esik az eső és szart se látok? Marha kiegyensúlyozott lenne a meccs.

Általános, szerverenkénti egységes időjárási viszonyok lennének ideálisak, és működőképesek.

Amit gezu magyaráz, nem tudom még hogyan lehetne értelmezni, szerintem meg ő beszél feleslegesen, mert ugyan rácáfolt, hogy hülyék vagyunk, de nem bizonyította miért.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. VAjZY
2013.12.04. 08:00
Szerintem mindenképp csak egyféle időjárás lehet egy mapon, így ésszerű. Elég problémás lenne, ha itt esik az eső, ott meg süt a nap, ugye nem kis előny a napsütésnek, és amúgy is értelmetlen lenne. Gondolom, a szerver számít, tehát ha Te moszkvai szerverre mész, akkor moszkvai időjárás lesz a mapon, ha magyarra, akkor budapesti, stb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. DogTheDog
2013.12.04. 08:11
Szoval,mi a rakert kellene mondjuk egy Karkand palyan esnie az esonek,csak,mert Londonban esik?Ez ugy baromsag,ahogy van.A moszkvai sracok meg fel evig csak havas palyakat fognak latni?
Vicces,hogy ilyenekrol lokik a kamut,mikozben a jatekuk egy fos jelenleg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. slayer007
2013.12.04. 16:18
Én is furcsálltam a szöveget, de szerintem ez fordítási hiba lehet...
Amire én tippelnék:
Ha a Stockholm pályán játszol, olyan idő lesz, mint amilyen ÉPPEN STOCKHOLMBAN VAN.
Ez tűnik reálisnak.
Moszkva - hóesés
sivatagos pályák - homok, rohadt meleg, éjjel hideg, homokviharok stb stb.

Az egyénenként változó időjárás hülyeség lenne, mert az emberek előnyhöz jutnának a látási viszonyok miatt is.

Azért szomorú látni, hogy ilyen következtetéseket kb senki sem tud levonni, újabb ékes példája, miért a tömeg szereti az FPS játékokat...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim slaye...
2013.12.04. 16:30
Inkább annak az ékes példája hogy a vita szítás / reklamálás érdekében ki hogyan olvas félre dolgokat, szándékosan ... sajnos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Trolltaxi
2013.12.05. 08:55
Asagrin, Slayer0007: Tetszik a megoldásotok (főleg mert én is beszálltam a vitába egy lefordított cikk alapján), és a pontatlan fordításnál valóban helyesebbnek látszik a ti értelmezésetek.

Látszik. Ugyanis az eredeti (?) így szól: http://rog.asus.com/286772013/news/battlefield-4-could-react-to-real-time-weather-changes/ (mást nem tudok nagyon linkelni a céges tartalomszűrő miatt, de szerintem szó szerint vették át a ROG-on is)

Soderlund noted, “I sit the floor above the Battlefield development team and there is no lack of ideas down there. It’s just a matter of, how many of them are feasible and how many can we do. One of the things I think is cool in Battlefield 4 is the geo-leaderboard – you can find out who in your neighbourhood is, say, the best best assault player. That’s cool. And so let’s take that a step further and say, what if we had servers where it pulls in just things as simple as weather and day time from the local area.”

A végén a "local area" jelenthetné éppen az adott map eredetijének időjárását, viszont a nyilatkozat első felében a geo-leaderboard miatt inkább az az értelmezés tűnik helyesnek, hogy a játékos local area-járól legyen szó itt is. Ráadásul ahhoz semmiféle felhő nem kell, hogy a játék nyilvántartsa, hogy Sanghaiban, vagy Karkandon éppen milyen napszak/időjárás van.

Tény, hogy ebben a formában viszont ez játéktechnikailag hülyeség, ahogy azt nagyjából mindenki kiszúrta. Nem is beszélve a novoszibirszki játékosokról, akik majd fél évet sötétben és hóviharban játszanának még a sivatagos pályákon is...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Asagrim Troll...
2013.12.05. 09:46
Nem egészen. Arról beszél hogy a geo-leaderboard ötletét viszik tovább, tehát onnantól már nem tudhatod hogy az eredeti geo-leaderboard mennyire változik, tehát következtetést sem vonhatsz le abból hogy a "local" szó melyik "helyi" időjárást jelöli.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!