iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.12.11.

Dátum | 2013. 12. 11.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Carmack szerint sok potenciál maradt a PS360-ban Ugyan elérkezett az új generáció, Carmack nem biztos benne, hogy tovább szeretne lépni. Szerinte ugyanis mind a PS3-ban, mind az Xbox 360-ban tetemes mennyiségű kiaknázatlan erő maradt, de ezeket már senki nem fogja felfedezni, mert mindenki tovább lép az új masinákra. A programozóguru frusztrálónak tartja, hogy mire a fejlesztők végre teljesen megértenének egy generációt, addigra tovább is kell lépni a következőre. Ugyanakkor azt is elismeri, hogy részben a nosztalgia beszél belőle. "Az elmúlt generációk alatt ez mindig így volt, és ez az érzés mindig elmúlt. Ugyanakkor az új generáció kapcsán sok helyről azt hallom vissza, hogy a grafikai fejlődés nem teljesen egyértelmű a közönség számára, és közel sem olyan látványos, mint az előző generációkban. Szóval tudnék amellett érvelni, hogy miért lett volna jobb mindenki számára, ha a mostani generációnál maradunk, de végső soron ez az érvelés valószínűleg bután hangzana." Crimes & Punishment - a játékosok választása A legújabb Sherlock Holmes-féle nyomozós játékban elég nagy szabadságot kapunk a bűntények felderítésekor. A játékosoknak különböző morális döntéseket kell majd hozniuk, és végül a felderített nyomok alapján előállítaniuk a gyanusítottakat.
Elkészült az Arma 3 ingyenes AAF Reinforcements csomagja A Bohemia Interactive ígéretének megfelelően adogatja ki az ingyenes csomagokat a "kissé" félkészen megjelent Arma 3-hoz. Ennek megfelelően mától elérhető az AAF Reinforcements Pack, amit a Steam egyébként automatikusan frissít is nekünk. A csomag új sandbox elemeket tartalmaz, valamint három új járművet, melyek az FV-720 Mora IFV, a MBT-52 Kuma tank, és a Wy-55 Hellcat helikopter. Javítást kapott a PS4-es Battlefield 4 Ha már az Arma 3 kapcsán szóba kerültek a félkész játékok, akkor nem hagyhatjuk szó nélkül a Battlefield 4-et sem. Ha még nem törtétek szét a játék lemezét, akkor jó hírünk van: mától elérhető a PS4-es javítócsomag, melynek legfontosabb feladata, hogy javítson a kliens stabilitásán, és megszüntesse a folyamatos összeomlásokat. Ezen kívül elvileg orvosolja a hangproblémákat is, kiszedték a játékból az EMP utáni elmosódás effektusokat, és talán most már a mentési fájljaink sem fognak tönkremenni. Egy sci-fi címen dolgozik a Double Helix A stúdió éppen most fejezte be a Killer Instinctet Xbox One-ra és a Capcomnak is dolgozik épp a Strider rebooton, de úgy tűnik, hogy ezek mellett még egy bejelentetlen játékon is munkálkodnak. A lenti koncepciórajzokat a The Last of Us művésze (többek között), James Paick szivárogtatta ki, ismeretlen szándékkal.
2,1 milliónál jár az Xbox One Úgy tűnik, sem a katasztrofális launchról, sem pedig a készlethiányról szóló előzetes tippek és találgatások sem jöttek be. A Microsoft bejelentette, hogy a 18 nappal ezelőtti megjelenés óta 2,1 millió konzolt adtak el a vásárlóknak (nem leszállításról van szó!). Azóta a felhasználók 83 millió órát játszottak a konzolon, 39 millió achievementet szereztek meg, 595 millió Gamerscore pontot zsebeltek be, és 1 millió mikrotranzakciós vásárlást folytattak le. Az Xbox One egyelőre 13 kiválasztott országban érhető el, és egyelőre nincs hivatalos információ arról, mikor bővül a régiók listája. Év végéig fej-fej mellett a PS4 és az Xbox One Mintha csak az előző hírünkre reagált volna a Robert W. Baird & Co. elemzője, Colin Sebastian, aki szerint az év végéig fej-fej melletti eladásokat produkál majd a két konzol. Sebastian elmondta, sokan ugyan azt várták, hogy a PS4 már a kezdetekkor is elhúz majd az Xbox One-tól, ez nem fog bekövetkezni. Mindkét gépre hatalmas a kereslet, és mindkét gépből azonnal elmegy minden példány, amit a cégek csak le tudnak gyártani. Ennek megfelelően az elemzőcég szerint a platformgazdák még az év vége előtt mindkettőből eladnak majd 3-3 millió példányt, 2014 első negyedévében pedig elérik az 5-6 milliót. Sebastian felhívta a figyelmet arra, hogy az Ebayen általánosan 50 ezer PS4-et kínálnak eladásra a felhasználók, míg az Xbox One-ból 25 ezret. Ez azt jelenti, hogy az online piactéren mindkettő az ajánlott fogyasztói ár felett megy el, és hogy a PS4-re különösen nagy a kereslet azokban az országokban, ahol hivatalosan még nem jelent meg - főleg Európában. Mindenesetre holnap érkezik az NPD hivatalos jelentése, melyből pontos adatokat tudhatunk meg az észak-amerikai eladásokról. Xbox One-ra is jöhet az Oddworld: New ‘n’ Tasty? Nos, ezt egyelőre nem tudjuk, de a sorozatot ápolgató Just Add Water még mindig tárgyal a Microsofttal. A sorozat egyik alkotója, Lorne Lanning korábban azt nyilatkozta, nincsenek elragadtatva a Microsoft ID@Xbox néven futó indie programjától, és hogy a cég összes ezzel foglalkozó alkalmazottját ki kellene rúgni. A játék egyébként tavasszal jön PS3-ra, PS4-re és PS Vitára, és persze mindez különösen annak fényében ironikus, hogy a New 'n' Tasty "eredeti verziója" az első Xbox exkluzív nyitójátéka volt. Rayman Legends - hamarosan next-gen konzolokon is Február 28-án PS4-re és Xbox One-ra is megjelenik a zseniális Rayman Legends. A készítők feljavították a grafikát, lecsökkentették a töltési időket, új exkluzív ruhákat adtak hőseinknek, (lesz például Assassin Ray, és Globox Vaas), továbbá 10 exkluzív kihívást is kap az Xbox One, a PS4-en pedig használhatjuk majd a tapipadot olyan dolgokra, mint a lucky ticketek lekapargatása.
The Order: 1886 - még az előzetesnél is jobb grafikát várhatunk Nem mondhatjuk, hogy az E3-as bemutatón rosszul nézett volna ki a The Order: 1886, ám Andrea Pessino a Ready at Dawntól közölte, hogy azóta már azt a grafikai színvonalat is sikerült túllépniük fejlesztés közben. De még sok idő van hátra a megjelenésig, bármi megtörténhet! Igaz, azt nem tudjuk, hogy pontosan mennyi is az a sok, de a legutóbbi félinformációk alapján jövő őszre tehetjük. Frissítést kapott a PlayStation 4 Megérkezett az első firmware frissítés a Sony új konzoljához. Az apróbb csomag főként a rendszer stabilitásán javít, ezen túlmenően a Sony nem részletezte, miben turkáltak még. Mindenesetre a cég Twitteren azt javasolta mindenkinek, hogy engedélyezzék az automatikus letöltést, és hagyják készenléti módban a masinát, így az meg tud oldani mindent magának. ...és frissítést kapott az Xbox One is Sőt, valójában már a PS4 előtt megjelent az Xbox One frissítése. Ez javítja a többjátékos módokban az újracsatlakozási problémákat, a SmartGlass alkalmazás kompatibilitását, a néhány felhasználónál felmerülő inkonzisztens értesítések megjelenését, a felhasználói felület sebességét, és a wi-fi drivereket is - többeknek problémájuk akadt ugyanis a multiplayer játékkal vezetéknélküli hálózatokon keresztül. Ezen kívül a rendszer frissítésért felelős magja is, nos, frissült, ami majd a Microsoftnak lesz fontos a későbbiekben.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. Kerub88
2013.12.12. 00:01
Valahogy megértem Carmackot.
Látom a drámát abban hogy 8 év után elérnek arra a szintre h kimaxoljanak egy hardvert de ez nem fog bekövetkezni mert senki nem fogja meglépni.

A Beyond Two Soulsnál volt ilyen érzésem. Az a játék olyan grafikát rakott leaz asztalra h (és ezt mind PC gamer mondom) az állam leesett. Kár hogy nem tudták ezt hozni az egész játék alatt, de még így is döbbenetes.

Ugyan ez pepitában a Shadow of the Colossus ami hasonlót ért el anno a PS2 ciklusa végén. Azóta sincs halvány ötletem hogy hogyan voltak képesek kisajtolni abból a masinából ilyen elképesztően látványos játékot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Kerub88
2013.12.12. 00:03
WTB szerk button

Sorry, mobilról írok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. MrFox
2013.12.12. 11:42
Sajnálom azokat, akiknek nem jutott PS4, és ezért egy drágább és gyengébb vasat kellett megvenniük, rosszabb játékokkal. Remélhetőleg jövő tavasszal már meg tudják venni a jobb konzolt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. myckie2
2013.12.12. 11:42
Szerintem ezt a kijelentést Carmack se gondolta komolyan.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. MrFox
2013.12.12. 11:50
http://www.gamespot.com/articles/microsoft-bumps-price-for-ryse-forza-and-dead-rising-xbox-one-downloads/1100-6416651/

http://www.geek.com/games/ps4-will-easily-out-sell-the-xbox-one-next-year-and-its-microsofts-own-fault-1579426/

http://www.cinemablend.com/games/Xbox-One-Restricts-Nearly-Every-Feature-Xbox-Live-Gold-61007.html
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mikej95
2013.12.12. 18:35
Fix hardverrel elég sokáig lehet húzni ez nem kérdéses. Shadow of the Colossus-t mostanában játszom PC-n, meg kell valljam még mindig kinéz valahogy.
Kerub88: Azt azért be kell látnod, hogy a Beyond feláldozott szinte mindent ami megkülönböztet egy játékot egy "interaktív" filmtől. A The Last of Us sokkal jobb példa, az mégiscsak játék volt, nem pedig "játék".
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Kerub88 mikej...
2013.12.12. 18:54
Nem értek egyett.

A Beyond tele volt fontos döntésekkel és sokal interaktívabb játék volt mont ahogyan első pillantásra az tűnik, csak mindez a mechanika a háttérben el volt rejtve (ami szerintem iszonyatosan nagy hoba volt).

Ha érdekel bővebben akkor szivesen küldök mechanikai lebontást a Beyondról h értsd miről beszélek.

A Beyond az egyik leginteraktívabb KALANDJÁTÉK amit valaha játszottam, csak olyan tökéletesen alkalmazkodott a játékos játékszílusához hogy észre vetted h lehet másképp is csinálni mint ahogy játszottad.

Mondom ezt úgy hogy szerintem is nagyon sok hibája van a játéknak, de az interaktivitás pont nem az a része.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!