iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.12.17.

Dátum | 2013. 12. 17.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Megjött az Assassin’s Creed 4: Freedom Cry Az új tartalom hőse Adewale, az egykor rabszolga, aki Kenway kapitány mellett nyerte el szabadságát. A Freedom Cry-ban nekiáll, hogy ő maga is rabszolgákat szabadítson fel és sereget építsen. Az anyag mától elérhető PC-n, PSN-en és Xbox Live-on.
Sikeres évet zártak a játékok a Kickstarteren A teljes Kickstarteren 919 millió dollárt gyűjtöttek össze a különböző projektek, amiből csak a játékok 200 milliót tesznek ki. Összesen 7922 játékokkal kapcsolatos kalapozás indult az oldalon, azonban ezeknek csak töredéke zárult sikerrel: 35% volt csak képes megütni a kitűzött összeghatárt, míg ugyanez az arány a zenék esetében 55%. Egyébként 29 játéknak sikerült 1 millió feletti összeggel zárnia a gyűjtést, míg a legtöbben (1028 kampány) az átlagnak számító 1000 és 9999 dollár közé esett be. 2013-ban összesen 4933 kampány bukta el a gyűjtést, ezek átlagosan a kívánt összeg 1-20%-át tudták elérni. Mindenhol Halo-t szeretne látni a 343 Industries Minden digitális és fizikai formátumban ott kell lennie a Halo franchise-nak, mondta Mike Ellis, a Halo: Spartan Assault vezető designere. "Ha megnézed a mostani portfóliónkat, vannak játékaink, vannak könyveink a New York Times bestseller listáján, vannak játékfiguráink, és még ki tudja mi. A Halo nagyobb, mint egyetlen játék. Mi egy egész univerzumként tekintünk rá". A Halo: Spartan Assault egyébként a Windows-tabletek és a Windows 8 után december 24-én érkezik Xbox One-ra is. Ellis elmondta, figyeltek arra, hogy a játék megfelelően irányítható legyen konzolon, és némileg eltérő élményt fog adni, mint a tabletes verzió. Szerinte a Spartan Assaultban pont az a jó, hogy aki casual játékos, és sosoem nyúlna konzolhoz, az tökéletes élményt kap tableten, míg aki a billentyűzethez és egérhez van szokva, az PC-n találja meg a számítását. Lightning Returns: Final Fantasy 13 - a világ A Square Enix úgy gondolta, ránk fér egy alapos túra és körbevezetés a Lightning Returns: Final Fantasy 13 világában (már megint), és az sem árt, ha közben némileg többet megtudunk a sztori alapvetéseiről.
Trettonnak megszakad a szíve Jack Tretton a Sony Computer Entertainment amerikai elnöke a PS Blog hivatalos podcastjában mondta el, hogy megszakad a szíve, hogy fizetni akaró embereknek kell azt mondaniuk, hogy nincs számukra konzol. "Most, főként az ünnepekkor többet költenek az emberek, mint általában. Ez évente egyszer fordul csak elő, így ezt minden cég szeretné kihasználni. Összetörik a szívem, amikor azt látom, hogy valaki 400 dollárral a zsebében szeretne venni egy PS4-et, de nem tudunk neki eladni." A PlayStation 4-re az amerikai rajt óta hatalmas a kereslet az Egyesült Államokban, a készletek azonban teljesen kiapadtak, és a Sony azóta sem tudott nagyobb szállítmányokat vinni. Az érkező darabok pedig gyakorlatilag azonnal elkelnek. Watch Dogs - a legjobb launch játék lehetett volna Laurent Detoc, a Ubisoft észak-amerikai elnöke azt nyilatkozta, nem volt könnyű dolog elcsúsztatni a Watch Dogs megjelenését, ha ugyanis megjelenik időben, akkor a legmagasabban értékelt launch játék is lehetett volna. Elmondása szerint a csapatot sem volt egyszerű meggyőzni, hogy ez a legjobb a termék számára: sokan úgy érezték, hiba lenne elcsúsztatni a játékot, de Detoc szerint egyszerűen nem látták tisztán a helyzetet az olyan sikerek után, mint a Rayman Legends. Egyszerűen óriási volt a felhajtás a Watch Dogs körül. Egyébként a Ubisoft a GamesCom alkalmával még meg volt győződve arról, hogy a játék időben kijön. "Néhányan egy picit kételkedtek, de ezeket elhessegettük. Biztosak voltunk benne, hogy ott leszünk a konzol launchkor. Több ezren játszottak a kiállításon a Watch Dogs-szal. A játék azonban, habár jó volt, nem úgy alakultak a dolgok az ezt követő hetekben, ahogy azt a készítők várták, és nem tudták megtippelni azt sem, hogy az eredeti időpontra el tudnak-e készülni a szükséges módosításokkal. Ezért az volt a legbiztonságosabb döntés, hogy elhalasztották a megjelenést. Plants vs Zombies: Garden Warfare - ilyen lesz a Gardens & Graveyards A Gardens & Graveyards játékmód egyfajta elegye lesz a klasszikus zombik vs. növényeknek, megspékelve a Battlefield Rush módjával és meghintve a tower defense játékok néhány elemével, mindezt 24 játékossal egyszerre.
2014 elején jönnek az első indie-játékok Xbox One-ra Chris Charla az ID@Xbox vezetője mostanában sokat nyilatkozik. Feltételezhetően azért, mert jelentős lemaradásban vannak a Sony indie programjához képest, és így minden lehetőséget meg kell ragadniuk a figyelem elnyreésére. Az úriember most arra tett ígéretet, hogy az újév első három hónapjában már kezdenek majd szállingózni az anyagok a Microsoft konzoljára is, ám hogy pontosan mennyi, azt egyelőre ő sem tudja megmondani, mert mindegyik fejlesztés alatt áll. Néhány fejlesztő most kezdett, néhányan már hónapok óta dolgoznak a rendszerrel, mígy mások mostanában kaptak csak fejlesztői kiteket. The Division - keressük a kaját és az vizet A társadalmunk jelentősen megváltozott. Minden, amit napjainkban természetesnek tekintünk, az egyszerre nem lesz magától értetődő többé - mint a tiszta víz, vagy az étel. Ezek mind ritka és értékes anyagok lesznek a játékban és a játékmenet részei. Éppen ezért folyamatosan keresnünk kell a lehetőséget arra, hogy vizet és ételt találjunk, nem azért, mert ez szükséges az életben maradásunkhoz, hanem kereskedésre, cserére. A játék elején katonánk egy teli zsák alapvető felszereléssel kezd, onnan azonban rajtunk áll, hogy merre megyünk és mit csinálunk. Gyakorlatilag minden szerepjátékos elem jelen lesz, így az alapvető dolgokon kívül lootot kell szereznünk és felszerelnünk karakterünket. Ugyanakkor a karakterfejlesztés nem a klasszikus értelemben vett RPG-s lesz, nem is lesznek osztályokhoz kötve a különböző képességek - az egész természetes evolúciónak hat, ami a játékos stílusától, döntéseitől függ. Hasonló döntés elé állítja majd a játékosokat a benzin kérdése is. Az előzetesben is látszott, hogy a lepukkant New Yorkban mindenfelé állnak autók. De ha szerzünk benzint, mire használjuk fel? Felmelegítjük az ételt, elcseréljük vízre, használjuk egy mobil generátorhoz, vagy éppen beletesszük egy autóba? Minden rajtunk múlik.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. Shinjiii
2013.12.18. 07:29
Division: Aztán nehogy az legyen, mint a TR esetében. Annál is behrangozták, hogy uj-juj, túlélni kell majd, vadászni és sebet kötözni, erre első kihívásként ugye ezeket ellőtték, utána meg a vadászat is csupán tp szerzés formájában volt jelen.

Vagy ahogy én azt majd gondolom, lesznek ilyen spawn pointok, ahova ha időben mész, te tudod learatni az ételt, benzint, ennek meg így semmi értelme.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. benczeb90
2013.12.18. 07:56
Az agymosott tömegnek lehet, hogy még az a spawn pointos megoldás is hozhatná a túlélésért való küzdelem illúzióját. Mondjuk ezt köthetnék nehzéségi fokozathoz és magasabb nehézségi szinteken lehetne olyan, amilyennek valójában lennie kellene egy túlélő játéknak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. zsolt200
2013.12.18. 10:45
Ha éhezni akarok, szomjan halni, megfertőződni, meg autót vezetni, akkor ott a HunZ. Bár most épp nem megy egy támadásnak köszönhetően, de hamarosn indul újra és az legalább ingyenes és csak magyarok vannak
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!