iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.07.17.

Dátum | 2013. 07. 17.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Most már aztán tényleg készül a Beyond Good & Evil 2 A Ubisoft sosem jelentette be, hogy készülne a játék, ez azonban sosem akadályozta meg Michel Ancelt abban, hogy kicsit beszéljen róla. Meg persze a kiadó néhány felsővezetője is rendszeresen dobott be a rajongók idegesítésére egy-egy félmondatot. Mindenesetre Michel Ancel most azt nyilatkozta, hogy tulajdonképpen a múltban már dolgoztak rajta, de túl nagynak bizonyult a projekt, és inkább szüneteltették, hogy jó helyen és jó időben készülhessen el. "Most már megvan a megfelelő csapat, és a megfelelő eszközök is, és eljött a megfelelő idő." - nyilatkozta Ancel, aki szerint a csapat összerakásával párhuzamosan az eddig elkészült játékelemeket is össze kell szedniük. Ez úgy hangzik, mintha az idők során elkallódtak volna cégen belül, ami pedig alátámasztja, hogy az utóbbi években nem nagyon foglalkoztak a projekttel. "Számos dolgot már elkészítettünk. Most ezeket össze kéne raknunk, és egy játékot készíteni belőlük. Egyelőre ne várjátok, hogy sokat beszélünk majd róla, talán jövőre kezdünk el kommunikálni, csak azt szeretném mondani, hogy rajta vagyunk a dolgon. A Ubisofton belül rengetegen el akarják készíteni ezt a játékot." - fejezte be Ancel. Splinter Cell: Blacklist - egy perc akció Egy percnyi tömény játékmenetet láthatunk az új Splinter Cellből, a chicagói pályán. A megjelenésre csak kicsivel több, mint egy hónapot kell várni, augusztus 20-án már le is csaphatunk Sam Fisher legújabb akciójára.
Kihagyja az Xbox One-t és PlayStation 4-et a PES 2014 Miért? Nos, mert a Konami attól fél, hogy nem fogja elég gyorsan elég sok felhasználó megvenni az új konzolokat. Manorito Hosoda, a cég marketinges vezetője szerint a rajongói bázis a mostani konzolokon van, mint ahogy egyébként 100 millió játékos is. Szóval egyelőre erre akarnak koncentrálni, de azzal az úriember is tisztában van, hogy sehogy nem tudnak jó döntést hozni néhány rajongó szemében: "elátkozottak vagyunk, ha maradunk, és akkor is, ha megyünk." Jon Murphy hozzátette, más helyzetben vannak, mint a FIFA. Korábban már próbálták megújítani, "next-gen" szintre hozni a sorozatot, amikor még senki nem állt készen erre. Ráadásul a FIFA-val ellentétben ők nem úszhatják meg, ha nem állnak elő egy abszolút ütős játékkal a következő generációra. "Nem akarunk olyan pozícióba kerülni, hogy a játékosok azért kritizáljanak minket, mert egy elkapkodott, gagyi portot készítettünk. Olyan terméket akarunk letenni az asztalra, ami minőség tekintetében visszatesz minket a megfelelő szintre." Szkenneli a játékost a Killer Instinct a simább tornákért A Microsoft Studios kreatív igazgatója, Adam Isgreen elmondta, mire használja majd a Kinectet a Killer Instinct (többek között). Nos, például arra, hogy szkenneli a játékost, amint az leül a tévé elé, és kezébe veszi a kontrollert, majd betölti a neki szükséges beállításokat minden további nélkül. Isgreen szerint ez például akkor lesz különösen hasznos, amikor otthon házi tornát rendezünk a barátainkkal, kihasználva a játék tournament üzemmódját. "Mondjuk, hogy nyolcan vagytok egy szobában, és elkezdtek játszani. Sokan persze megijednek attól, hogy egy Kinect-kamera van a szobában. De ha ezen túltesszük magunkat, akkor nagyon menő lesz, ahogy valaki leül, kezébe veszi a kontrollert, és a játék azonnal tudni fogja milyen beállításokat használsz, milyen gombkiosztással játszol, és milyen karaktereket preferálsz, tudja, hogy hol állsz a kieséses rendszerű tornában, és hasonlók." Isgreen szerint a beállítások betöltése után a Killer Instinct például automatikusan kijelölheti a kedvenc karaktered, és már csak rá kell nyomnod az indításra. Mindez egyébként harc közben is működik: ha egy barátunk menet közben kirángatja a kezünkből a kontrollert, a Kinect segítségével a játék azonnal betölti a beállításait. Nem lesznek elágazó küldetések a Call of Duty: Ghosts-ban A Call of Duty: Black Ops 2 némileg szakított a sorozat teljesen lineáris történetvezetésével azáltal, hogy néhány küldetésben választási lehetőséget biztosított a játékosoknak. Mark Rubin az Infinity Wardtól elárulta, hogy erre nem kell számítani a Ghosts-ban, lesznek viszont "misztikus tárgyak", melyeket küldetés közben találhatunk meg, és ha megszerezzük őket, akkor még abban a misszióban, vagy valamikor később a történetben, megváltoztatnak dolgokat, új lehetőségeket nyitnak meg. Ilyen "misztikus tárgyakra" a kampányban többször is kell számítani. PlayStation-aukció legendás tárgyakért, trófeákkal Nem hiába gyűjtögettük az utóbbi években vadul a PlayStation 3-ban és Vitában a trófeákat. A Sony ugyanis most egy olyan aukciót hirdet, melyben ezekkel emelhetjük a tétet - megfontoltan kell azonban cselekedni, mert amint valamire felraktuk már a trófeáinkat, azokat másra már nem tehetjük fel. És mire lehet licitálni? Nos az E3 alatt bemutatott Greatness Awaits reklámban látott kellékekre, jelmezekre, fegyverekre, melyek természetesen mind egy-egy legendás játékból származnak. Minden nap egy új cucc kerül sorra.
Női dizájner kell ahhoz, hogy megváltozzanak a játékok Siobhan Reddy, a Media Molecule vezetője a BBC Radio 4-nak nyilatkozott arról, mi kell ahhoz, hogy egy játék jobban megragadja a női közönséget, és hogy egyáltalán, a játékok el tudjanak szakadni attól, hogy leginkább a fiatal férfiakat szolgálják ki. Nos, röviden: nőknek kell dizájneri és programozói munkakörökben dolgozniuk. "Számos szomorú statisztika mutatja, hogy a lányokat már 12-13 éves koruk környékén eltántorítja a család, a tanárok, vagy a barátok attól, hogy a játékiparban, vagy technológiai iparban dolgozzanak. Olyan módokat kell találnunk, melyek segítségével bátoríthatjuk a nőket arra, hogy érdekes iparágként lássák a játékipart. Nagyon kevés női kreatív igazgató van az iparban. Sok nő van ugyanakkor, akik stúdiókat vezetnek, és bizony eléggé oda tudják magukat tenni. Valójában elég nagy a nők befolyása a játékiparra, de a kreatív és programozói oldalon jóval több nőre lenne szükség." - mondta Reddy. Elsőnapos DLC kell a Forza Motorsport 5 futtatásához Habár a Forza Motorsport 5 nem igényel majd állandó internetkapcsolatot az Xbox One DRM-pálfordulása után, a Turn 10 kénytelen volt meghozni egy kompromisszumot. Dan Greenawalt, a stúdió fejese elmondta, hogy az első napon rögtön fent lesz egy ingyenes DLC az Xbox Live rendszerén, melyet kötelezően le kell töltenünk ahhoz, hogy a játszhassunk. Ez egyrészt letölti a Drivatarokat, valamint egy rakás pályát és autót is. Greenawalt szerint erre azért van szükség, mert a játékot ezeket a tartalmakat észben tartva tervezték meg, de addig dolgoznak rajtuk, ameddig csak lehetséges. Ez pedig azt jelenti, hogy nem lesznek rajta a játék lemezén, a stúdió kénytelen azokat ingyenes letöltésként elérhetővé tenni. Tehát amikor először indítjuk a játékot, be kell majd jelentkeznünk, letöltenünk a DLC-t, ám Greenawalt szerint utána többet nem kell kötelezően online lennünk. Ettől függetlenül persze erősen javasolja az online jelenlétet, hiszen például a Drivatarok is folyamatosan fejlődnek a beérkező játékosadatok alapján.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. Trolltaxi
2013.07.18. 09:26
Lineáris lesz a COD... ki gondolta volna?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. myckie2
2013.07.18. 09:36
Sony simple epic.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Shinjiii
2013.07.18. 14:40
Nem baj, ha lineáris a CoD. Szeretem a hosszú mozikat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Digu
2013.07.18. 14:54
Mindez egyébként harc közben is működik: ha egy barátunk menet közben kirángatja a kezünkből a kontrollert, a Kinect segítségével a játék azonnal betölti a beállításait.

Viszont ha a házigazda kicsit hevesebb természetű, akkor a barátnak hiába töltődik be a beállítása, törött kézzel nehéz lesz játszania
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Shinjiii
2013.07.18. 15:13
Banális érveket tud felhozni ez a Microsoft, hogy mire jó a Kinekt.
Óriási, ahogy szenved, lassan már fájdalmas a fergődése...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. KisDre
2013.07.18. 16:43
nőknek kell dizájneri és programozói munkakörökben dolgozniuk.

A dizájnert még értem, de programozó??? Nem tök mindegy hogy a sorokat ki írja? Nem a technikától függ egy játéknál hogy ki lesz a célközönség, hanem a játékmeneten és a dizájnon.
. Valójában elég nagy a nők befolyása a játékiparra
Hát én lemaradtam valamiről...

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!