iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.07.26.

Dátum | 2013. 07. 26.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

4,5GB vagy 5,5GB memória jut a játékoknak PlayStation 4-en A Digital Foundrynak ajtó alatt csúsztatott be egy fejlesztői forrás némi dokumentációt, melyből kiderül, hogy a PlayStation 4-en az operációs rendszer 3,5GB memóriát tart fenn magának a 8GB GDDR5-ös RAM-ból. Ez erős váltás ahhoz a korábbi pletykához képest, mely szerint a PS4 FreeBSD-re épülő operációs rendszere csak 1GB-ot foglalna le. Ez tehát azt jelenti, hogy a játékok 4,5GB-ot használhatnak, azonban a dokumentáció említ 1GB-nyi "flexibilisen használható" memóriát, melyet a játékok igényelhetnek az operációs rendszertől, de csak bizonyos esetekben, és ha az egyébként az OS-nek nem kell - így tehát 5,5GB-ot lehetne felhasználni. A Sonytól kiszivárgott korábbi pletykák szerint a launch játékok mindegyike 4,5GB-ot használ. És, ha már PlayStation 4: a Sony kiadott egy új videót, melyben az előddel hasonlítja össze a masina külsejét és méreteit.
Az összes erőforráshoz hozzáférhetnek az indie-fejlesztők Xbox One-on Ma konzolos memória napot tartunk. Mióta kiderült, hogy a Microsoft ismét egy hátraarcot mutatott be (ezúttal az indie játékok saját kiadásával kapcsolatban), további kellemes adalékként megtudtuk, hogy minden egyes Xbox One konzol használható lesz fejlesztői kitként is - így tehát nincs szükség külön devkitre, vagy egyéb eszközre a program fejlesztés közbeni teszteléséhez. Felmerült azonban a kérdés: vajon az indie-fejlesztőknek csak a konzol Windows-felén elérhető 3GB RAM áll a rendelkezésükre? Phil Spencer gyorsan reagált az aggodalmakra, és elmondta, hogy erről szó sincs: a cél az, hogy a fejlesztők hozzáférhessenek a konzol összes erőforrásához, és ebben a RAM is benne van. Ezen kívül persze használható lesz a Kinect és a felhős feldolgozás is. The Bureau: XCOM Declassified - ügynök üldözőben Újabb élőszereplős előzetes érkezett a nyár egyik legütősebb címének érkező The Bureau: XCOM Declassified megjelenése előtt. Ezúttal a Dominic Monaghan (tudjátok, Trufa) által alakított Agent Ennis Cole üldöz javában egy "ismeretlen ellenfelet". Az előzetes kiváló sorozatepizódos zárással rendelkezik. A játék maga augusztus 23-án jelenik meg Európában, PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
Sokat kotlottak a Mirror’s Edge rebooton Az EA Games alelnöke, Patrick Söderlund elmondta, már évek óta dolgozgattak a Mirror's Edge újraindításán. A kiadó teljes támogatását élvezték, és a DICE-on belül is sokakat foglalkoztatott a dolog. Az egyértelmű volt, hogy a cím vissza fog térni, ám miután átrágták magukat több prototípuson, és még több ötleten, nem nagyon haladtak sehova. Végül a játék mostani producere, Sara Jansson mutatott be egy nagyon ütős ötletet Söderlundnak és Karl-Magnus Troedssonnak, a DICE vezetőjének, amire azonnal ráharaptak. "Egy olyan ötletet mutatott be nekünk, amiről azonnal tudtuk, hogy csak a következő generáción lehet megvalósítani. Lenyűgöző volt, és amikor először prezentálta nekünk, rögtön tudtuk, hogy végre megvan, amit kerestünk." Saints Row 4 - folytatódik a Hail to the Chief A játékhoz készült Hail to the Chief videosorozat új darabja pontosan annyira elmebeteg, mint az ezt megelőző három rész. Meg mint maga a játék. Meg mint maga az univerzum. A játék egyébként a The Bureau: XCOM Declassifieddal startol egy napon, augusztus 23-án, PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra. Egész nyáron uborkaszezon van, de az utolsó héten két nagyágyú fut be.
Sony GamesCom-sajtókonferencia megerősítve A Sony és a Nintendo ugyan rendszeres vendég a GamesComon (a Microsofttal ellentétben, aki idén tart először teljes sajtókonferenciát), de azért nem árt tudni, hogy a japán cég hivatalosan is megerősítette a dolgot. A Sony konferenciája Saatenhaus am Rheinparkban kap helyet, augusztus 20-án este 7-kor. 27%-nyi Ouya-tulajdonos vásárolt eddig játékot A külföldiül "attach rate"-nek nevezett arány azt mutatja meg, hogy egy platformon a tulajdonosok hány százaléka vásárol játékot. A játékipar free-to-play és mobilos ágában a 8% már hatalmas sikernek számít, az Ouya azonban 27%-ot teljesít egyelőre - ami kiemelkedő szám egy teljesen új platformon, mely ráadásul csak 30 napja van piacon. A konzolon minden játékból elérhetővé kell tenni egy korlátozott demó verziót, ami valószínűleg megkönnyíti a döntést a vásárlók számára, és a céget vezető Julie Uhrman szerint egyre több fejlesztőt vonz a platform. Úgy véli, év végére több olyan fejlesztő is akad majd, akik több, mint 1 millió dollárt keresnek az Ouyán. Az ügyvezető szerint egyébként az Ouya már most túlteljesít minden korábbi várakozást, és az elemzők és kritikusok sokszor negatív véleménye ellenére tetemes mennyiségű pénz áramlik be a kicsi konzolból. Diablo 3 PS3 - még mindig újjászületik a gonosz Korábban sosem gondoltuk volna, hogy a Blizzard ilyen elmebeteg, Paranormal Activity-szerű reklámokkal fog előrukkolni, de a dolog nagy siker. A legújabb fejezet pedig már kifejezetten hidegrázós. Vagy mondhatnánk, zseniális. Ezek után még merjük megvenni a játék PS3-as verzióját?
Komolyabb lopakodás az Assassin's Creed 4-ben A játék rendezője, Ashraf Ismail erősítette meg, hogy a negyedik részben kicsit rágyúrnak a lopakodásra. Míg a vásárlók szerették a tengeri ütközeteket, és a közelharcot, a lopakodás egy olyan terület volt az elődben, ahol mindenki úgy érezte, sokat lehetne még fejlődni. Ismail elismerte, hogy a harmadik epizódnak voltak hibái, és ezek között a lopakodás elnagyolása volt az egyik, ugyanakkor megjegyzi, igenis figyelnek a visszajelzésekre. Az Assassin's Creed 4-et az elejétől a végéig letolhatjuk lopakodva, ha szeretnénk, és maga a rendszer is jobban fog működni. Ismail egyszerűbb, letisztultabb "szabályokat" ígér, átláthatóbb, egyértelműbb játékmechanikákkal, érthetőbb visszajelzésekkel. "Arra koncentrálunk, mi az, amit a játékosnak egy lopakodós szituációban tudnia kell." Ehhez persze új, közelről és távolról is használható fegyverek is társulnak, melyekkel egyaránt harcolhatunk, de elősegíthetik a csendben haladást, az ellenfelek néma kiiktatását is.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. KisDre
2013.07.26. 22:24
Azt hittem lesz valami ijesztő ebbe a Diablo 3 reklámban, de nincs, viszont ennek ellenére engem is kirázott a hideg.

Erre az Ouyára viszont rágooglüzök mert kíváncsi lettem mi ez.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. i2k010
2013.07.26. 23:37
Hú de szar volt ez a Diablo 3 teaser!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. MrFox
2013.07.27. 00:30
Az Xbone develop erőforrásairól a fejlesztők mást mondtak (megint), mint a hivatalos.

A PS4 OS memória igénye viszont meglepően nagy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. MrFox
2013.07.27. 00:40
Ja, nem meglepő, csak beindult a bulvár gépezet.

"Translation of the tweets immediately above: “The article will be publish tomorrow, it’s better like this, will be more info,” the Eurogamer Spain director tweeted. “A very interesting tech article, 24 hours delay because Sony want to make statements.”"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. mikej95
2013.07.27. 20:11
Az új Metal Gear-ben lesz olyan lopakodás, mint még soha, a végén még veszek egy PS4-et, ha nem jön ki PC-re is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. noPublicFG
2013.07.28. 00:02
mi a fenét kerestek a Mirrors Edge-be?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. kullo1
2013.07.28. 13:18
Számomra egyre unszimpatikusabb,ez a The Bureau: XCOM Declassified,legalább is sz eredeti koncepcióhoz képest,és ezen nem segit az sem hogy ontják ezeket a B kategóriás élőszereplős trailereket(ahelyett hogy játékba invesztálnák az időt és a pénzt,na meg persze az előrendelés mellé beígért plazma pisztoly sem(rendeljek elő egy játékot totál látatlanba és akkor feloldódik a játékban kb 3 megányi adat,kösz nem a DNF-el meg az aliens:CM-el is milyen jól jártak az előrendelők
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. gabesz7630
2013.07.28. 15:18
Egy 8 gigas pc-n amikor a windows 7 64 pro minden fontosat benyal a memoriaba se nagyobb mint 1,4 giga.
Mi a rak fog futni ott emberek ami ennyi memoriat hasznal?
Es akkor a ps tulajok mert is anyazzak a pc-t meg a windowst?

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Shinjiii gabes...
2013.07.29. 08:04
Egyáltalán nem lesz baj, ha rágyúrnak a lopakodásra AC4-ben. Eddig le se szartam, hogy lopakodva csináljam a küldiket, mindenkit elfektettem az összes részben. Hiszen nem erőltették, akkor meg leszarom.
(Upsz, bocs Gabesz, véletlen válaszra mentem, nem neked szól ez.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Svindler
2013.07.29. 12:36
gabesz: valószínűleg, ahogy az Xbox-nál is, a folyamatosság miatt kell. Hogy nyomsz egy menügombot, hogy mászkálj egy kicsit játékon kívül és ne kezdjen el tekerni a vinyó, hogy jajj a pagefájlból ide az infót! Plusz, hogy ne a vinyót terhelje játék közben, mindkét konzolon a videó felvevő valsz a memóriába kezd el menteni és az zabálja a helyet rendesen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. beleutomaz...
2013.07.29. 21:56
Amennyire tudom a ps4-en kozos a memoria a gpu-val ami azt jelenti hogy amit te nem veszel eszre pl 2gb-s vga-n az 1.5gb(fullhd graf plusz effektek) memoria fogyas az a konzolon benne van a 4.5gb-ben. Tehat rendszer+jatek+vga adja egyutt a 4.5gb.
Szerintem, mint kibicnek, ez egy szep teljesitmeny mert a demo videok a ps4 jatekokrol szep grafikat mutatnak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!