iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.08.05.

Dátum | 2013. 08. 05.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

PlayStation 4 + Vita csomag jöhet A Machinima "kiváló forrástól" úgy tudja, még az idén megjelenhet egy olyan PlayStation 4 csomag, melyben megtalálható lesz a PlayStation Vita is. Mivel az összes olyan PlayStation 4-es játék számára kötelező lesz a Cross Play támogatása, melyek nem használják a Move-ot vagy az Eye-t, így a Vita vélhetően egy kiváló kiegészítője lesz a nagykonzolnak. A forrás szerint az árat 500 dollár környékére lőheti be a Sony. Skyrim - a generáció legjobb játéka Legalábbis az Amazon által indított szavazás szerint. A június 1-től augusztus 4-ig tartó "rájátszásban" számos nagy cím küzdött meg egymással, míg végül a The Elder Scrolls V: Skyrim és a The Last of Us maradt a döntőben - előbbi nyert, de persze eleve fantasztikus teljesítmény, hogy a Naughty Dog játéka platform exkluzívként eljutott a döntőig. A Skyrim olyan címeket győzött le, mint a Red Dead Redemption és az Uncharted 2.

Fantasztikusan stílusos új FPS a F.E.A.R. egykori fejlesztőitől A F.E.A.R. és a No One Lives Forever címeken egykor tevékenykedő Monolith-alkalmazottak alapították a Blackpowder Games-t, első játékuk pedig igen ütősnek ígérkezik. A Betrayer néven futó anyag 1604-ben játszódik az akkor még brit kolóniaként létező Virginiában. A vadonban bóklászva azonban nem szarvasokba botlunk, hanem élőhalott brit katonákba, akik egy misztikus táborból érkeznek. Craig Hubbard, a játék kreatív vezetője szerint ez egy nagyon különleges, és egyben kemény időszak: "A szociális helyzet akkor eléggé érdekes volt. Nem tudom, hogy olvastatok-e erről, de a kolóniákon ekkor eléggé kemény volt az élet. Ha például megszegted a törvényt, akkor köveket kezdtek el pakolni rád, amíg meg nem haltál. Brutális volt és rettenetes, és ez egy remek alapanyag egy olyan atmoszférikus és baljós játékhoz, mint ez." A játék történetét különböző misztikus tárgyak felkutatásával vihetjük előre ebben a különös világban, ahol minden fekete fehér, míg a játékosok számára fontos dolgok piros színt kaptak. A stúdió ügyvezetője, aki egyébként a vizuális stílusért és az UI-ért is felel elmondta, kísérleteztek színes verzióval is, de nagyon hiányolták a fekete-fehér által nyújtott feszültséget, és az így létrejött egyedi világot. Sokat tesztelték mindkét változatot, sok embernek meg is mutatták mindkettőt, és a legtöbben a fekete-fehér megoldást szerették. Érdekes továbbá, hogy halál után a Dark Soulshoz hasonlóan vissza kell mennünk a hullánkhoz, hogy újra megszerezzünk a cuccainkat, illetve a készítők azt is elárulták, hogy körülbelül 5 órás kampányra számíthatunk.
Bad Dinos - új címet védetett le az Insomniac Games Az Insomniac Games jelenleg a Ratchet and Clank: Into the Nexuson, és az Xbox One-exkluzív Sunset Overdrive-on dolgozik, azonban a napokban levédetett valamit, amit úgy hívnak, Bad Dinos. Ennél többet nem tudunk elmondani. Nagyon jó, hogy a Halo mozifilm nem készült el... ...legalábbis Neill Blomkamp úgy gondolja, hogy a saját karrierje érdekében ez volt a lehető legjobb dolog, ami csak bekövetkezhetett. Mint azt valószínűleg tudjátok, eredetileg Blomkamp rendezte volna Peter Jackson támogatásával a Halo-filmet, a projekt végül azonban összeomlott, és nem lett belőle semmi. Jackson azonban nagyon tehetségesnek vélte a rendezőt, így feleségével Fran Walsh-sal támogatták őt abban, hogy készítse el saját projektjét, a District 9-t, ami kritikai és üzleti sikert is aratott. "Így az történt, hogy megtanultam bízni a saját ötleteimben. Ha a Halo elkészül, és akár sikeres lesz, akár megbukik, ezt a leckét nem tanultam volna meg." - mondja Blomkamp, aki bebizonyította, hogy a hollywoodi blockbusterek költségvetésén alul is lehet kiemelkedően látványos filmet készíteni. Ezt követően aztán eléggé felkapta volna Hollywood, számos projektet irányítottak felé, ő azonban sorban visszadobta őket. "Már eljutottunk oda, hogy az ügynökségem nem is küldözget nekem dolgokat. Nem azért, mert úgy gondolom, hogy jobb vagyok ezeknél. Számos franchise létezik, amiben szívesen részt vennék. Az a probléma, hogy ha ezt tenném, akkor feladnám annak a kreatív szabadságnak egy részét, amit egyébként nem kellene feladnom ahhoz, hogy elérjem az igazi célom." Blomkamp új filmje, a szintén sci-fi Elysium hamarosan a mozikba kerül. Tengeri erődök a Assassin’s Creed 4: Black Flagben Ahhoz, hogy mindenféle abuzálás nélkül tudjunk hajókázni a tengeren, először meg kell majd semmisítenünk a játék 11 tengeri erődjét. Ehhez persze megfelelően kell pozicionálnunk hajónkat az ostromhoz, és lőni mindenre ami nem mozog (az erőd), és mindenre, ami mozog (a védelmező hajók). Miután távolról kilőttük az erőd ágyúit, talpon kell befejeznünk a küldetést, és eltenni láb alól a parancsnokot is. Ezt követően viszont az erőd már nekünk dolgozik, és elkezd lőni bármilyen ellenfélre, akivel esetleg harcba keverednénk a part közelében, valamint mellékküldetések is kapcsolódhatnak ezekhez az erődítményekhez.
Splinter Cell: Blacklist - Wii U-n nincs offline kooperatív A játék producere elárulta, a Wii U-s verzióban nem lesz helyi kooperatív, annak ellenére, hogy online viszont elérhető lesz a lehetőség. Liu Jun szerint egész egyszerűen azért történik ez, mert nincs idejük rendesen megoldani a helyi kooperatívot, a játéknak ugyanis egyszerre kell megjelennie minden platformon. Szerinte a Wii U-tulajdonosokat kárpótolni fogja, hogy a többiekkel egyszerre kapják meg a címet, plusz természetesen jelen lesz néhány táblakontrollerre specializált funkció is. PlanetSide 2 - keresztplatform nem lesz, de karakterátvitel lehet A PlanetSide 2 ugyan megjelenik a PC után PS4-re is, a kettő között azonban nem lesz keresztplatformos játéklehetőség. Erre egyébként viszonylag egyszerű magyarázatot adott a játék kreatív igazgatója, Matt Higby. A PlayStation Networkön ugyanis jóval több lépésen kell átvinni egy frissítést, mint a PC-n, amit azt jelentené, hogy a két platformon gyakorlatilag sosem futna pontosan ugyanaz a verzió, így nem lennének szinkronban. Szerinte még az sem fér bele, hogy egy héttel, vagy akár csak egy nappal később jöjjenek a patch-ek. Mivel azonban a karakterformátumok megegyeznek a két játékban, az nincs kizárva, hogy a két platform között mozgathatjuk majd a karaktereket - ugyan még ezt sem tudja megígérni, de aktívan kísérleteznek a dologgal.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. Shinjiii
2013.08.06. 09:01
Tetszetős a Betrayer a képek alapján, de az 5 óra kegyetlen rövid. Ilyet meg hogy képzeljek el multiban?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. MrFox
2013.08.06. 10:42
Skyrim a legbugosabb cucc címben is simán nyerne a mai napig, leelőzve a Fallout3-mat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Runciter
2013.08.06. 12:09
@MrFox: nana, a New Vegast nem verheti semmi. anno nekiálltam, de az elképesztő mennyiségű bug miatt abahagyta, most megint elővettem, felraktam rá a brutál nagy rajongói javításcsomagot, de még így is tele van hibákkal, 3 évvel, és 5 DLC-vel a megjelenés után...

A Skyrim viszont tényleg minden idők egyik legtúlértékeltebb játéka: bugos; a harcrendszer primitív (nem haragudnék, ha lenyúlnák a Mount&Blade megoldását, egyértelműen azé a legélvezetesebb kardozós rendszer); a küldetések fantáziátlanok, és unalmasak; az egész Elder Scrolls-sorozat legagyonhype-oltabb aspektusa a "lélegző, élő világ, ahol minden cselekedetednek következménye van", hát lóf*szt, ezzel már a Morrowind óta mindig pofáraesnek. Pl. ha Whiterunt megmentem a sárkánytól, és kineveznek thane-nek (nemtom, mi ez magyarul), a város őrei pont ugyanúgy beszólogatnak az utcán...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. MrFox
2013.08.06. 12:27
Runciter : nekem pont a NV-vel nem voltak gondjaim. Nem jöttem rá még mindig, hogy mi alapján fut egy játék jobban valakinél, mint másnál. A sima F3 meg pár óra játék után már óránként egyszer tutira kilépett desktopra.

A Skyrim kirándulni jó, de nagyon limitált mindenben valóban. 4 óra játék után láttál minden szörnyet, hallottad az NPC dumák 75%-át, és láttad a 4-5 féle környezetet. A küldikben is egyetértek, fantáziátlanok nagyon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. wishformor...
2013.08.06. 13:08
@Runciter & @MrFox
atyaég ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Shinjiii
2013.08.06. 13:26
wishformore

Pedig minden szavuk minden egyes betűi igazak, hiába veszed szádra a szenteket is!
A Skyrim egy jó játék, de csak azért, mert MODDOLHATÓ. Ha nem lehetne egyéni tartalmakat gyártani bele, mindenki ott hagyná a f*szba.
Félreértés ne essék, ettől még szeretem a játékot, de az igaz, hogy rohadt unalmas sokszor. Hozdd el, gyilkold le. Ez a két küldetésvariáció van, komám. És tényleg semmi befolyásod nincs a világra nézve, még akkor sincsenek gondjaid, ha Khajiit vagy, vagy ilyesmi. Néha beszólnak, és? Leszúrom és megyek tovább. Még a szerettei se jönnek a skalpomért...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!