iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.08.06.

Dátum | 2013. 08. 06.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Egy nagy kiadók nélküli világ jöhet Legalábbis az Xbox atyjának is nevezett egykori Microsoft-felsővezető, Ed Fries szerint, aki eléggé meglepődött azon, hogy egykori cége visszavonta a DRM-korlátozásokat, és megnyitotta a konzolt az indie-k előtt. Elmondása szerint főleg az utóbbi érdekes, hiszen az úriember az elmúlt években pont arról tartott előadásokat, hogyan változnak meg a játékok, és hogy az iparág nagyobb szereplői milyen lassan tudják csak követni a trendeket. "Arról is beszéltem, hogy milyen problémákkal néz szembe a free-to-play, és hogy a konzolokon milyen akadályai vannak, hogy az ilyen játékok ténylegesen elterjedjenek." "Ki tudja, hogy lesznek-e még nagy kiadók a jövőben? Nem szükséges, hogy legyenek, talán a jövő nem ilyen lesz. Talán csak sok kisebb fejlesztő lesz, akik néha összejönnek, aztán szétmennek apróbb csapatokra, és ilyenektől fognak jönni a legjobb játékok. A nagy kiadók azért jöttek létre, mert a játékok elkészítése egyre drágábbá vált. Ráadásul a terjesztéssel is gondol voltak: a Walmart nem akart több száz céggel üzletelni, csak mondjuk néggyel vagy öttel. Most azonban a digitális terjesztés előre törésével ez is megváltozhat, jelentéktelenné válhat." Ilyen lehet a Titanfall doboza? A német Amazonon tűnt fel a lentebb látható dobozfotó, és mivel egy nagy mech látható rajta, meg egy jóember, nincs kizárva, hogy tényleg ilyen lesz a játék csomagolása.

Nintendo Direct holnap A Nintendo folytatja a Direct adásait, melyben általában Saturo Iwata cégelnök beszél egy fehér háttér előtt, és az egész olyan, mint valami kifejezetten rossz műsor a '80-as évek végéről. Nos, a holnapi adásban a Wii U-ra és 3DS-re még 2013-ban megjelenő nagyobb címeket mutatják majd be, így ezen gépek tulajdonosai pontosan tudják majd, mire kell még várni idén. Három ingyenes epizódban érkezik az ArmA 3 kampánya A Bohemia Interactive elárulta, hogy három ingyenes DLC formájában érkezik majd a kampány a játékhoz. Ezek közül az első, a Survive névre hallgató a megjelenést követő első hónapban elérhető lesz, míg a következők, az Adapt és a Win pár hónappal később jön. Miért? Nos, a készítők szerint az alfa és a béta annyira jól sikerült, hogy rájöttek, az egyjátékos móddal is inkább a maximális minőségre törekednek. Viszont, ahogy egyszerre támogatták és frissítették az alfát, a bétát, illetve a háttérben folyamatosan készülő játékot, rájöttek, hogy kicsit lemaradásba kerültek a single playerrel. A játék azonban így is tisztességes mennyiségű tartalommal érkezik: lesz két hatalmas sziget, 12 egyjátékos showcase küldetés, öt frakció, három frakció showcase, 9 multiplayer szcenárió, 10 firing drill kihívás, 20 jármű, 40 fegyver, és persze a szcenárió szerkesztő és a moddolás támogatása. A Bohemia szerint azért is előnyös, hogy az ArmA 3 a single player nélkül jelenik meg, mert így hamarabb a modkészítők kezei közé kerülhet az anyag. FIFA 14 - a fejlesztett lövés A FIFA minden évben hangzatos új elnevezéseket ad azon újításainak, melyektől pontosan ugyanolyan marad a friss játék, mint a tavalyi. Idén ez annyiból lesz irritálóbb a PC-s játékosok számára, hogy az új Ignite Engine-ből kimaradnak. Az alábbi fejlesztői videóban számos dologról szó esik, például arról, hogyan fejlesztettek a készítők a lövésen.
Egykor azért jól ment a Nintendónak Habár az előző pénzügyi negyedév enyhén szólva rossz volt a Nintendo számára, Satoru Iwata is szeretett volna néhány nagyobb számot durrogtatni, így elárulta, hogy a cég 1983-as alapítása óta 268 millió konzolt, és 385 millió kézikonzolt adott el. Asztali konzolokra közel 2,2 milliárd játékot értékesítettek, míg ez a szám 1,9 milliárd a kézikonzolokon. Payday 2 megjelenési dátum A Payday 2 a fejlesztő Overkill Software szerint augusztus 13-án jelenik meg Steamen, és legkésőbb 16-ig PlayStation 3-on és Xbox 360-on. Command & Conquer - így készülnek a járművek Ha elfelejtettük volna, az új Command & Conquer egy free to play remake lesz, mely elsőként a Command & Conquer: Generals tartalmaival érkezik, és később fognak mások is bekerülni az egyéb részekből. Az Electronic Arts szerint azzal, hogy egyfajta "all-star" játékot készítenek az egész franchise-ból, talán jóvá tudják tenni a negyedik rész okozta sérülést a rajongókban. A mostani videóban azt tekinthetjük meg, hogy az Electronic Arts Victory csapata hogyan modernizálja a Generalsban látott járműveket.
720p-ben vesz fel az Xbox One Az IGN által rendezett "kérdezz a Microsofttól" interjú keretein belül Marc Whitten elárulta, hogy a konzol 720p-ben és 30fps-sel rögzíti a játékmenetet, amit aztán megvághatunk és megoszthatunk a felhőben. Ezen kívül a játékok maguktól is készíthetnek "legjobb pillanatok" videót a felvett anyag alapján, mindez pedig tökéletesen illeszkedni fog az Xbox Guide-ba, és az egészet rendszerezve látjuk majd a DVR gyűjteményünkben. A konzol egyébként az utolsó 5 percet rögzíti folyamatosan, szemben a PlayStation 4 utolsó 15 percével. Külön achievementeket kapnak a kereszt-generációs játékok Mi történik, ha a Call of Duty: Ghostot végigtoljuk Xbox One-on, majd Xbox 360-on is? Nos, az, hogy dupla annyi achievementünk lesz, a két játékot ugyanis teljesen külön kezelik. Az Xbox One-on azonban az achievementekkel valós és in-game jutalmakat is lehet majd szerezni, ha tehát választhatunk, akkor a jobb grafika miatt ezért is megéri a next-gen verziót megvenni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!