iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.09.05.

Dátum | 2013. 09. 05.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Bathurst a Forza Motorsport 5-ben A Bathurst az egyik leghíresebb és legkeményebb verseny a világon, utóbbi persze annak következtében van így, hogy történetesen ausztrál eseményről van szó. Ahogy a Top Gear jellemezte egyszer, ez tulajdonképpen egy hatalmas ittas tömegverekedés a Ford és a GM rajongók között, ami közben néha autóverseny tör ki. Dan Greenawalt, a Turn10 kreatív igazgatója elmondta, semmilyen pályát nem kértek annyiszor a sorozat rajongói, mint a Bathurstöt, ráadásul úgy tudják megvalósítani a dolgot, mint korábban senki más. "Olyan csúcstechnológiáink vannak, mint a lézeres szkennelés és a teljesen új, anyag-alapú grafikus motorunk, így minden egyes kanyar és egyenes karakterisztikáját pontosan le tudjuk modellezni, a részleteket centimetérnél is kisebb pontossággal tudjuk átvenni." A Microsoft ráadásul élőben is tapasztalni fogja a pályát, az Xbox One Racing Team ugyanis elindul a 2013-as Supercheap Auto Bathurst 1000-en. Nem mással fognak indulni, mint a legújabb Holden VF Commodore-ral, melynek erejét egy 5 literes V8-as motor biztosítja, körülbelül 640 lóerővel. Elküldött pár munkatársat az Irrational Games "Munkafolyamataink áramvonalasítása miatt szomorúan számolok be arról, hogy ma meg kellett válnunk 8 munkatársunktól." - szól az Irrational hivatalos közleménye, mely később kitér arra is, hogy minden játékfejlesztő csapat legfontosabb része azok az emberek, akik egésszé teszik a stúdiót, így ez egy rendkívül nehéz döntés volt, és persze "sosincs jó alkalom arra, hogy munkatársaktól váljunk meg". Mindez azonban nem lesz hatással a BioShock Infinite készülő DLC-ire, a Burial at Sea két epizódjára. Támogatni fogja az Activison a Wii U-t, ha... ...ha úgy érzik, hogy tenni tudnak valamit azért, hogy a platform vonzóbb legyen a játékosok számára. Erről az Activison fejes Eric Hirshberg beszélt, aki szerint az Activison és a Nintendo mindig is remek kapcsolatban álltak egymással. "A Nintendo remek partnerünk volt a múltban. Ugyan néha a hardvereik nem találnak be teljesen, a cég mindig megtalálta a módját, hogy teljesen releváns maradjon. A világ legjobb játékfejlesztői dolgoznak náluk, szóval egyáltalán nem írnám le őket." Hirshberg elmondta, nem csak az Activison, de az egész játékipar nagyobb sikert remélt a Wii U-tól, azonban ha a kiadó hozzá tud valamit tenni a Nintendo konzoljának értékéhez, vagy vonzóbbá tételéhez, akkor azt meg fogja tenni. Assassin’s Creed 4: Black Flag - játékmenet a GamesComról Tíz percen keresztül, mindenféle zavaró tényezőtől mentesen láthatjuk akció közben az Assassin's Creed 4-et, amely egyébként november 1-jén jelenik meg Európában.
Megjelent a Call of Duty: Strike Team A mai naptól 6,99 dolláros áron elérhető iOS-re a taktikával és akcióval kevert Call of Duty: Strike Team. A játékban a felülnézetes taktikai mód, a TPS és az FPS között váltogathatunk. A sztori 2020-ban játszódik, testreszabhatjuk az osztagunkat, és mindenféle küldetést vállalhatunk. A kampányon kívül ráadásul van túlélő mód, ahol egyre erősebb hullámokat kell leküzdenünk. Ne dőljetek be a Titanfall bétának A Respawn Entertainment ma figyelmeztetett mindenkit, hogy számos scam oldal elindult, melyek a Titanfall bétatesztjére történő jelentkezést hirdetik. Minden ilyen weboldal teljesen hamis és átverés, szóval ne dőljetek be a dolognak. Nehéz lesz a Dead Rising 3 "Ez valószínűleg a legnehezebb Dead Rising-játék, amit valaha készítettünk." - kezdte Mike Jones, a játék producere. "Én olyan fajta játékos vagyok, aki szereti lazán venni a dolgokat, aki nem akar rohanni egy visszaszámláló miatt, de tudjuk, hogy sok Dead Rising-rajongó szereti ezt, és szereti az ehhez kapcsolódó mentési rendszert, és szeretik összetörni a kontrollereket - gondolom a falhoz vágva azokat. Szóval, ha mazochista vagy, nem rontjuk el az örömöd." Ezekhez az élményekhez azonban ki kell választanunk a Nightmare módot, amit kifejezetten a veterán játékosoknak és rajongóknak ajánlanak a készítők. Az ennél gyengébb módokban mindenki időkorlát nélkül és szabadon garázdálkodhat a zombiktól hemzsegő városban. Élő parkour Mirror's Edge stílusban Nem hivatalos anyagról van szó, mégis annyira látványos, hogy muszáj beszámolnunk róla. A videóban látható Neil Cointe és csapata igen nagy rajongója a Mirror's Edge-nek, így a srác beöltözött a főszereplő Faith-nek, és ugrált egy kicsit mindenféle épület között. Otthon ne próbáljátok ki.
Xbox One - felhővel utánozható a Gaikai Albert Penello, az Xbox One egyik vezető termékfelelőse mostanában egyre többet nyilatkozik, és egyre többet beszél fórumokon is. Ami jó, mert a Microsoft a rendkívül antipatikus figurái mellé (Phil Spencer, Major Nelson) végre talált valakit, aki autentikusnak tűnik, és képes két mondatot egymás utána elmondani PR-maszlag nélkül. Penellót ma éppen a cloudról kérdezték, ami sokszor szóba kerül az Xbox One kapcsán. Szóba került például, hogy lehetséges lenne-e az Xbox One-on egy Gaikai-hoz hasonló szolgáltatás létrehozása. "Igen, abszolút. Ez az egyik dolog, ami miatt a felhő nagyon érdekes, ugyanakkor nagyon nehéz elmagyarázni az embereknek, hogy mi a lényege. Mert nehéz rámutatni, pontosan mit is csinálhat a felhő. Amikor azt mondjuk a vásárlóknak, hogy azt szeretnénk, ha a konzol csatlakozna a felhőhöz, és a fejlesztők is tudják, hogy számíthatnak erre, akkor nem valami kamu dolgot szeretnénk eladni. A felhő rengeteg dolgot elvégezhet. Az Azure szerverei olyanokat is csinálhatnak, mint hangfeldolgozás, vagy akár teljes játékok renderelése, majd streamelése, a Gaikai-hoz hasonlóan." Eközben a Sony felől olyan hírek érkeznek, hogy a Gaikai európai premierje elcsúszhat, a cég ugyanis úgy ítéli meg, hogy a kontinens szélessávú internetelérése még nem áll megfelelő szinten. Killer Instinct - színezd újra Michael Willette, a játék producere beszél néhány dologról a lent látható fejlesztői előzetesben. Láthatjuk például Jago, Glacius, Sabrewulf és Thunder karaktereket más színvariációkban, és persze ezzel párhuzamosan némi új játékmenetet is. Továbbá érdemes megemlíteni, hogy a készítők az utóbbi időben jelentősen változtattak és fejlesztettek a grafikán, melyet szintén megtekinthetünk most akció közben. Némileg csalódás viszont, hogy a Double Helix megerősítette, a korábbi várakozásokkal szemben 1080p és 60fps helyett csak 720p-t kapunk, a framerate viszont megmaradt az eredeti célponton. A következő generációban egy két karakteres verekedős játéktól azért joggal várhatnánk el FullHD felbontást.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. jozef8
2013.09.05. 21:49
A Mirror's Edge videó nagyon nagy Hasonlít az AC-s parkour-ökhöz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. zsolt200
2013.09.06. 09:21
Eközben a Sony felől olyan hírek érkeznek, hogy a Gaikai európai premierje elcsúszhat, a cég ugyanis úgy ítéli meg, hogy a kontinens szélessávú internetelérése még nem áll megfelelő szinten.
Magyarul itt sose lesz Gaikai. Itt még vagy 5 évig biztos nem lesz változás. Én pl. az elátkozott 29-es körzetben lakom és itt még csak szándékukban sem áll fejleszteni, mert azt mondják annak a 10ezer embernek nem éri meg fejleszteni a hálózatot, ezért inkább kapjuk a lassú internetet 5x-ös áron. Vagy hogy gondolja a Sony? Azt hiszik hogy 1 hónap alatt kiépítenek egy hálózatot ami nekik már megfelelő?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. SnowCat zsolt...
2013.09.06. 10:42
Ez csak egy kamu indok, valamit ki kellett nyögni, hogy miért nem kapjuk egyből.

Már csak azért is kamu, mert gond nélkül játszottam Gaikai-on régen, mielőtt megvette a sony.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. MrFox
2013.09.06. 10:54
SnowCat : csak most nem kvarcjáték szintű valamiről van szó, és az userek egy szar netes infrastruktúra alatt meg azért nyökögnének, hogy milyen szar a szoni mert akad a Gaikai szolgáltatás. Nagyon jól teszik, hogy minőségi szolgáltatást csak minőségi környezetben nyújtanak.

Ellenben a mikorfos eléggé izzad, hogy egyáltalán hasonló szolgáltatást nyújtson. Ez az utánzás kb. 3x annyi erőforrásba fog kerülni, ha egyáltalán meglépik.

Ellenben a ballmerék azon kifogása az xbone-nál, hogy lokalizáció miatt késik sok országban a hangvezérlés, az 100% kamu, mert volt kb. 6 évük ezt megcsinálni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. zsolt200
2013.09.06. 10:56
Egyébként én is játszottam vele, nekem is rendesen ment minden mikor még 10mb-os netem volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Asagrim MrFox
2013.09.06. 11:26
"Nagyon jól teszik, hogy minőségi szolgáltatást csak minőségi környezetben nyújtanak."

És honnét az istenből fogják tudni hogy nekem milyen netem van? Lehet hogy szar a júpíszí, de nekem a felsőrácegrespusztai mucsanetem 2,2 megabájt / másodperc állandó kapcsolatot nyújt korlátlan forgalommal, ami nem függ attól, hogy éppen hányan lógnak rajta a hálózaton, tehát akárhogy is nézzük, 18 Megabites dedikált sávszélem van lefele.

Marhára rühellem a régiókorlátokat, mikor a többség miatt szívok, akiknek a statisztikáiba nem tartozok bele, korlátolt funkciójú eszközért meg nem vagyok hajlandó teljes árat fizetni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. MrFox
2013.09.06. 12:10
Sajnos nem a gamerek a megcélzott vásárlói réteg, hanem azok, akik egy konzollal akarnak külön fizetve focit nézni.

http://www.theverge.com/microsoft/2013/9/5/4699018/microsoft-targets-nfl-fans-first-with-new-xbox-one-commercial
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Szefmester
2013.09.06. 12:11
Hű ez a KI mekkora egy hulladék... újdonság hogy vannak alternatív színek a karaktereken... aha... mégis mennyi erőforrás is lenne ha lenne egy olyan menü ahol ÉN színezhetném ki? Karakterenként 8 zóna, 16bites színpalettával nem igényelne túl sok adatforgalmat a két küzdő fél között. Le akarnak húzni és még azt is rosszul csinálják...

Mirrors Edge videó nagyon ott van, de fura helyeken lehetett szemetet látni.. ki volt az aki szenvedett azzal hogy oda tegye?

Az itthoni netemmel is simán tudnék a Gaikaira fellépni... oké nem falun lakom, de nem is valami nagyvárosban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. MrFox
2013.09.06. 12:12
Asagrim : nyilván csináltak felmérést, melyik régióban milyen net érhető el. Nekem is 30/20-as van a digivel, és van upc gyors net is, de hát még budapest sincs lefedve normális sávszélességgel ("mert ne torrentezzen az internetes patkány".
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Balucsek
2013.09.07. 00:13
Asagrim: szép és jó, hogy 20 megás letöltésed van, de amíg a 240-es UPC mellé is csak 20 megás feltöltés jár, hogy a kisebb csomagok feltöltéséről és a 10-en x éve kitalált és módosítatlan rémálom 300giga mindenre elég fölötti extrém használat utáni korlátról ne is beszéljünk (poénból megnéztem az ő főoldaluk 15x nagyobb mint az általuk megadott átlag weblap méret). Szóval amíg ilyen korlátok vannak addig nincs értelme komolyan a felhő alapú dolgokról beszélni, hisz nem csak leszedni kell onnan az anyagot, mint egy videót hanem fel is kell tolni vmit amin elkattog a szervergép. De amúgy ha felnézel a netes statisztikákra te is épp csak átlag vagy a 20 megabittel, és európa még jól is áll pl az amcsik átlagához képest...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Szefmester
2013.09.07. 13:23
Balucsek: itt felénk amíg a UPC meg nem vette a rubicomot, addig 32/32 és akár 50/50es neted is lehetett. Ma meg örülhetsz a 120/20nak... De a váltás előtt még lehetett 120/60at is venni bizonyos részein a városnak. A rubicom stabilabb is volt, a garantált sebességet is tudták tartani.. és a váratlan netkimaradás is 1 év alatt 48 órán belül volt. A UPC meg két hónap alatt generált majd 1 hét kiesést, lassabb nettel... 2x akkora ping mellett.

Ezek után valahogy nem csodálom hogy azt hiszik az emberek hogy itthon nincs normális net.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!