iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.09.10.

Dátum | 2013. 09. 10.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Sok lehetőséget lát az Infinity Ward a Kinectben A Call of Duty: Ghosts néhány alapvető funkcióra fogja használni a Kinectet: lehet majd navigálni a menüben, és más kezelőfelületi elemeken, ugyanakkor a jövőben az Infinity Ward jobban ki szeretné használni az eszköz nyújtotta lehetőségeket - főként a hangvezérlésben lát fantáziát a stúdió. Mark Rubin elmondta, hogy egyébként a Microsoft erőlteti kifejezetten, hogy legalább a menükben lehessen használni a Kinectet. Viszont az Infinity Wardon belül egy kisebb csapat már kísérletezik különböző dolgokkal, amiket a jövőben bevethetnek. Rubin szerint azonban úgy állnak hozzá a dologhoz, hogy nem feltétlenül szeretnének elsők lenni az új technológia kihasználásában - szerinte a Call of Duty sosem erről szólt. Inkább kivárják, hogy mennyire lesz használható és kifinomult a dolog a későbbiekben, és kidolgoznak rá néhány érdekes, használható variációt, mielőtt bármit is megmutatnának, vagy beépítenének a játékaikba. Assassin’s Creed 4: Black Flag - így kell megfogni a kalózok világát Az új fejlesztői naplóban arról beszélnek a Ubisoft Montreal tagjai, hogyan kapták el a kalózkodás aranykorának hangulatát. Hogyan készültek a városok, hogyan állt össze a művészeti egység, miként hozták létre a víz alatti részeket, de számos más érdekesség is elhangzik.
Dan Houser szerint ne várjunk GTA-filmet A Rockstar alapítója, a Grand Theft Auto-játékok írója, Dan Houser elmondta, számos alkalommal keresték meg őket Hollywoodból, hogy filmre vihessék a GTA-t, azonban egyik ajánlat sem volt túl kecsegtető. Houser szerint egyszerűen nem éri meg a felajánlott pénz azt, hogy potenciálisan lerombolják a Grand Theft Auto köré felépített minőségi sztenderdeket. "A Hollywooddal való korábbi érintkezéseink mindig azt eredményezték, hogy inkább futottunk vissza játékokat készíteni. Hatalmas érték, hogy szabadon megtehetjük azt, amit a kreatív embereink kigondolnak." "Abban a pillanatban, ahogy Hollywood közelébe mész, vagy magadtól teszed, vagy rákényszerítenek, de fel kell adnod a kreatív irányítás egy jelentős részét. Hollywood mindent a közönség előtti fókusztesztektől tesz függővé, mi azonban pont nem így működünk. Mindig is olyan dolgokat akartunk kitalálni, amik innovatívak és újak, és ha egy olyan világba lépnénk be, ahol ezeket nem tartják fontosnak, az rettenetes lenne." Houser ugyanakkor elmondta, még mindig rengeteg lehetőséget lát egy GTA-filmben, de pusztán a lehetőség kedvéért nem fogják megcsinálni. Ráadásul úgy gondolja, ha már mozgóképre kellene vinni a játékot, sokkal jobb lenne egy sorozatot csinálni belőle, az a formátum ugyanis közelebb áll ahhoz, ahogy a játék felépül. Houser szerint azonban még így is túl sokat fel kellene áldozniuk abból, ami a játékot naggyá teszi. Nem tartogat meglepetéseket a Sony a TGS-re Úgy tűnik, a Sony már előtte a puskaporát az új PSVitával, a Vita TV-vel, és a számos bejelentett játékkal, így a TGS-re nem maradnak meglepetések. Legalábbis Shuhei Yoshida ezt mondta, sőt, még azt is hozzátette, hogy a The Last Guardian sem fog előkerülni a kiállításon. Ettől függetlenül a tokiói játékshow így is érdekes lehet, hiszen számos PlayStation 4-es játék lesz kipróbálható élőben. Megjött a World of Warcraft 5.4 A Siege of Orgrimmar alcímre hallgató nagy javítócsomag ma megérkezett a World of Warcraft szervereire. Vele érkezik természetesen az orgrimmari raid, a Timeless Isle helyszín, a Connected Realms lehetőség, az újratervezett PvP arénarendszer, és számos más újdonság.
Nem megy túl jól a Capcomnak sem Habár éves összehasonlításban emelkedett a Capcom bevétele 820 millió dollárról 940 millió dollára, aggasztó, hogy a Digital Content üzletág, mely magába foglalja a PC-s, konzolos és mobilos játékokat, 50%-kal rosszabbul teljesített. Ez azért probléma, mert egyébként ez az üzletág hozza a cég bevételeinek 67%-át, idén azonban már csak 31 millió dollár profitot termelt, így a 2010-es visszeséstől eltekintve 2005 óta ez a Capcom legrosszabb eredménye. Mindez annak tudható be, hogy több AAA-kategóriás játék jelentősen alulteljesített. A DmC: Devil May Cry a várt 2 millió helyett csak 1,15 millió példányban ment el, a Resident Evil 6-tól pedig 7 milliós számot vártak, és 4,9 milliót teljesített. A Dragon's Dogma viszont meglepetésre 1,3 millió példányban ment el. A Capcom összesen 14 millió dobozos játékot adott el, és a jövő évre itt is csökkenést várnak, így csak 13 millióval számolnak, azonban a bevétel a cég jóslata szerint nem fog csökkenni. A cég most a Lost Planet 3-tól, az Xbox One-on startoló Dead Rising 3-tól és a Monster Hunter 4-től várja a csodát, s míg utóbbi a Wii U exkluzivitása miatt küszködhet, a legelsőt a rossz sajtóvisszhang bánthatja. Visceralhoz ment a Halo 4 designere A 343 Industriestól a Dead Space-t is készítő Visceral Gameshez igazolt Scott Warner, a Halo 4 designere. A váltással egyben előrébb is lépett, a Visceralnál már design directorként fog tevékenykedni. Az úriember 4 évet töltött a 343-nál, előtte pedig 7 évet a Pandemic Studiosnál. FIFA 14 - így kell ünnepelni Habár ma már megjelent a játék demója PC-n, PSN-en és Xbox Live-on, az Electronic Arts mégis kiadott egy videót, melyben megmutatja nekünk hogyan is kell ünnepelni a játékon belül. Ha letöltitek a demót megtapasztalhatjátok magatok is milyen.
Ezzel jön a Microsoft a TGS-re A Sony hazai pályáján élőben is kipróbálható lesz a Crimson Dragon, meg persze a többi Xbox One nyitójáték is, de az előbbi az igazán érdekes, hiszen azt még nem láttuk élőben, akció közben. A Microsoft teljes erővel nyomja az Xbox 360-at is, melyen a jelenlegi third party felhozatal tetemes része, illetve néhány közeli jövőben megjelenő cím is ott lesz. Xbox One: Titanfall – Electronic Arts Forza Motorsport 5 – Microsoft Studios Ryse: Son of Rome – Microsoft Studios Crimson Dragon – Microsoft Studios Kinect Sports Rivals – Microsoft Studios Max: The Curse of Brotherhood – Microsoft Studios Killer Instinct – Microsoft Studios FIFA 14 – Electronic Arts Xbox 360: Lightning Returns: Final Fantasy XIII – Square Enix ARMORED CORE VERDICT DAY – From Software YAIBA: NINJA GAIDEN Z – Tecmo Koei Games FIFA 14 – Electronic Arts Dragon Ball Z: BATTLE OF Z – Bandai Namco Castlevania: Lords of Shadow 2 – Konami Digital Entertainment F1 2013 – Codemasters Phantom Breaker: Extra – MAGES. DEAD OR ALIVE 5 Ultimate – Tecmo Koei Games World of Tanks Xbox 360 Edition – Microsoft Studios Fable Anniversary – Microsoft Studios NBA 2K14 – 2K Games Rock Smith 2014 edition – Ubisoft Painkiller: Hell & Damnation – Inter Glow Castlevania: Lords of Shadow, Mirror of Fate HD – Konami Digital Entertainment Constant C – MAGES. Strider – Capcom Castle of Illusion Starring Mickey Mouse – Sega Deadfall Adventures – Inter Glow Splinter Cell: Blacklist – Ubisoft Call of Duty: Ghosts - videón a kampány Érdekesnek tűnik az új Call of Duty kampánya, bár az azért kérdéses, hogy valójában mennyi köze lesz a dologhoz az előzetesben látható űrben játszódó jelenetnek. Az játék november 5-én jelenik meg, így nem csoda, hogy megkapja a következő GameInformer címlapját is.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. myckie2
2013.09.11. 07:04
A Capcom a Deep Down-tól nem vár semmit?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Shinjiii
2013.09.11. 08:09
Mit várjon, mikor a biztos címek sem váltották be a reményeket? Hanyatlik nagyon, mint azon cikk címe is közli.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. zsolt200
2013.09.11. 10:42
Lefogadom hogy a Cod:Ghosts jobban fog menni a gépen mint a Black Ops.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. MrFox
2013.09.11. 11:48
"Mark Rubin elmondta, hogy egyébként a Microsoft erőlteti kifejezetten, hogy legalább a menükben lehessen használni a Kinectet."

Kb. ez is lesz a tendencia a játékok 99%-ban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!