iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.10.09.

Dátum | 2013. 10. 09.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Elrajtolt a The Wolf Among Us első része A Telltale új, epizodikus játékának első része "Faith" alcímen péntektől már világszerte elérhető lesz. Az anyag 25 dollárnak megfelelő helyi valutáért lesz megvásárolható, illetve október 11-től érkezik majd egy szezonbérlet is, melynek segítségével 14,99 dolláros áron bebiztosíthatjuk magunknak a 2-től 5-ig terjedő epizódokat.
XCOM: Enemy Within - de mi az az EXALT? Nos, az EXALT egy titkos szervezet, ami megpróbálja aláásni az XCOM tevékenységét azáltal, hogy magának szerez be idegen technológiákat. A játékos feladata az lesz, hogy a csapatát egy titkos küldetés keretében bejuttassa az EXALT bázisára, és leszámoljon a fenyegetéssel.
Eredetileg 2005-ben jelent volna meg a PlayStation 3 Azt eddig is tudtuk, hogy a PlayStation 3 eredetileg dedikált GPU nélkül jelent volna meg, a Sony ugyanis Ken Kutaragi vezetése alatt azt tervezte, hogy mindent a Cell számol majd - általános számításokat és grafikát egyaránt. Az IGN kutakodott kicsit, ami alapján úgy tűnik, hogy végül emiatt késett egy kerek évet a konzol, hiszen be kellett szerezni az nVidiától egy GPU-t, és az utolsó pillanatban módosítani a rendszert. A Naughty Dog stúdión belül régóta működik már a Sonynak egy különleges csapata, az ICE Team, melynek feladata, hogy olyan játékmotorokat, és felhasználható kódokat készítsenek, melyekre aztán a többi belsős stúdió is tud építkezni. Az ICE Team bizonyította be a japán Sonynak, hogy a GPU nélküli konzol ötlete egyszerűen kivitelezhetetlen, és katasztrófához vezetne. Mivel a Naughty Dog ekkor már az Uncharteden dolgozott, ám a konzol megjelenését eltolták a GPU miatt, a stúdió úgy döntött, hogy még gyorsan összerakja PS2-re a Jak X-et. Még idén jön OSX-re a Tomb Raider A Mac-tulajok örülhetnek, a remekül sikerült Tomb Raider-reboot ugyanis még idén tiszteletét teszi az Apple rendszerén. Az árat, a rendszerkövetelményeket, és egyéb információkat tartalmazó minioldal később lesz elérhető, mint ahogy a pontos megjelenési dátumra is még várnunk kell egy kicsit.
Assassin’s Creed 4 - a hajónk és a legénység A harmadik szekvencia során jutunk majd el oda, hogy Kenway kapitány először vet szemet új hajójára, a Jackdaw-ra, és ismeri meg annak legénységét. Erről Darby McDevitt, a vezető forgatókönyvíró mesél a lent látható videóban.
Need for Speed: Rivals - így fejlődünk A Hot Pursuithoz hasonlóan a Rivalsban is van egy fal, amibe beleütközünk fejlődésünk végén - nem lesz tehát meg a rajongók által várt végtelen fejlődési lehetőség. Viszont így is jóval többet ígér a játék, mint elődje, hiszen két teljesen külön karrier vár ránk rendőrként, illetve versenyzőként. Mindkét karrierben három fejezetnyi megbízás, vagy sebességlista áll rendelkezésünkre attól függően, hogy rendőrök vagy versenyzők vagyunk - ezek vezetnek minket végig a történeten, de nem kötelező őket sorrendben végigjátszani, egyénileg dönthetjük el, merre megyünk. Rendőrként a megbízások három különböző fajtába esnek, ezek a Patrol, az Enforcer és az Undercover, míg versenyzőként a Race, a Pursuit és a Drive Speedlist áll előttünk. Miután végigmentünk a történeten, nyugodtan visszatérhetünk megcsinálni a be nem fejezett megbízásokat. Ezek mellett azonban a játék folyamatosan rögzíti a maximális sebességünket, és az ugratott távolságokat, valamint a sorozatban most először a különböző feladatok teljesítési idejét is nézi, így tehát folyamatos kihívásokat állíthatunk saját magunk elé. Lightning Returns: Final Fantasy 13 - Vanille akcióban Nem csak Lightning tér vissza az új Final Fantasy 13-epizódben, hanem a cuki Vanille is. Hogy erre emlékeztessen minket, a Square Enix most kiadott egy rakás új screenshotot, melyek reflektorfényében ő áll (már amelyiken Lightning hagyja, mert Ő ugye nem maradhat el egy képsorozatból sem).
Jó ötlet kellene a következő BioShock-játékhoz Ken Levine, az Irrational Games vezetője elmondta, egyáltalán nincs kizárva egy új BioShock-játék, ha a csapat beleszeret egy új ötletbe. Az ötlet viszont bárhonnan jöhet, hiszen a csapat bizonyította, hogy a BioShock nem függ a Rapture-től: "Az Infinite-nek nagyon sok közös pontja van az első résszel. Amikor elkezdtük fejleszteni, hátra lépünk kettőt, és megkérdeztük magunktól, mitől lesz a játékból BioShock. Ha csak Rapture merült volna fel válaszként, akkor nem is készítettünk volna új részt." Végül a csapat úgy döntött, hogy két dologtól lesz a BioShock igazán BioShock: a játéknak olyan világban kell játszódnia, ami a valóságban gyökerezik, ugyanakkor fantasztikus elemeket is tartalmaz, és részletesen kidolgozott. Másrészt pedig a harcnak helyet kell adnia az improvizációnak, hogy a küzdelmekben mindenki kihasználhassa a saját kreativitását. Elérhető a ShootMania: Storm Elite demója A ManiaPlanetről már tölthető a ShootMania: Storm Elite demója, de elérhető a Steamről is, ha az lenne szimpatikusabb - itt egyébként 50%-kal le is van árazva a teljes játék. A demóban belekóstolhatunk a 3v3 deatchmatch-be, kipróbálhatjuk a matchmaking lehetőségeit, és belekóstolhatunk a fejlődési rendszerbe. Ráadásul, ha október 31-ig kipróbáljátok a demót, akkor még egy PlayStation 4-et is nyerhettek.
Jön az Obliteration mód a Battlefield 4 bétába Az Obliteration egy teljesen új játékmód a negyedik részben, ahol 32 játékos harcol két csapatra bontva (legalábbis PC-n és next-gen konzolokon, a mostani gépeken csak 24). A pályán található egy bomba, amit meg kell szerezni, majd el kell vinni az ellenfél egy kijelölt pontjához, ott letenni, majd működésbe hozni. Amint felrobban, egy újabb bomba terem, és ezt a folyamatot kell megismételni, amíg mindhárom kijelölt pont meg nem semmisült. A játékmód elméletileg már elérhető a Battlefield 4 bétájában, ha pedig még nem, akkor már csak órák kérdése, mire mindenhol aktiválódik. Infinite Crisis - katasztrofális események rendszere Az Infinite Crisis egy MOBA játék lesz a DC Comics hőseivel és antihőseivel, de ezt eddig is tudtuk. Amit azonban nem tudtunk, hogy milyen hatása lesz a katasztrofális események rendszerének (catastrophic event system) és a rombolható környezetnek a játékmenetre. És persze nem láttuk eddig Jokert sem három formájában, melyek a Prime, az Atomic és a Gaslight.
Mégsem veszi fel automatikusan az achievementeket az Xbox One Pár napja írtunk róla, hogy az Xbox One egyrészt rögzíti a játékmenetet, ha achievementet szereztünk, másrészt pedig a fejlesztőknek lehetősége van engedélyezni, hogy a Kinect ilyenkor lekamerázzon minket, felvéve, ahogy mosolygunk az első 5 pontos achievement megszerzése után. Amint most kiderült, ez nem egészen így van. A dolgot Albert Penello tisztázta a NeoGAF fórumán, ahol elmondta, a játékmenet rögzítése nem lesz automatikus az achievementeknél, azt a készítők saját maguk állíthatják majd be. Ráadásul nem korlátozódik az achievementekre: a fejlesztők dönthetnek úgy, hogy felveszik azt is, ha például valami titkos, vagy menő dolgot találtunk meg a játék világában. Persze élhetnek azzal a lehetőséggel is, hogy mindent automatikusan hagynak, és ilyenkor tényleg magától rögzítgethet a megfelelő pillanatokban az Xbox One. Beyond: Two Souls - előrehaladott kutatások Egyelőre csak a GameStopnál előrendelőknek adatik meg a lehetősége, hogy hozzáférjenek a most megjelent játék bónusz fejezetéhez, az Advanced Experimentshez. A tartalom nyilván DLC formájában előbb-utóbbi mindenki számára elérhető lesz majd, de a dátumról egyelőre semmilyen információnk is. Addig is van egy előzetesünk viszont:
Új játékon dolgozhat PlayStation 4-re a Sony Japan Studio A Sony Japan Studio keretein belül persze több csapat is tevékenykedik - egy például a Raint kalapálta eddig, egy Knacken dolgozik, egy pedig időtlen idők óta a The Last Guardiant próbálja összehozni. Van azonban legalább még egy csapat, akik eddig főként a különböző Soul Sacrifice-részekbe segítettek be, de ők készítik a PlayStation Vitára érkező Destiny of Spirits és Freedom Wars anyagokat is. A Famitsu azonban úgy tudja, hogy a sok "segédmunka" után a csapat végre megkaphatja a saját, különálló PlayStation 4-es projektjét, mellyel kapcsolatban ráadásul közel teljes kreatív szabadságot is biztosítana nekik a Sony.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. Asagrim
2013.10.09. 23:59
- leközölnek valamit Xbone-ról
- illetékes rácáfol

= az összes Xbox hír mostanában
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. tomchee
2013.10.10. 01:51
=Ingyen reklám ˘˘

Ebből kiindulva azt is könnyen el képzelhetjük, hogy maga az illetékes hint el valamit a neten anonim, amire a nép haraphat csak, hogy szó legyen róla nem?

Bár szerintem az Xbone-nak már... mint halottnak a csók tudod.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Asagrim tomch...
2013.10.10. 05:52
Jaja, egyetértek!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Shinjiii
2013.10.10. 07:47
Szerintem ez rossz marketing-stratégia, tomchee. Én biztos nem vennék olyan terméket, ami alatt annyi fikázó komment van, mint mostanság az Xbox1 alatt.

A NFS Rivals-nek akkor most sztorija lesz? Vagy csak olyan Hot Pursuit táblázat és kampec?

BF4 új módja meg elég stresszes lesz. Mindenki a bombacipelőt fogja célba venni, ráadásul egy rakat base-camperrel kell szemberohannia az ellenség vonalán. Hát elég egyértelmű itt a machoista szerep, hiába jön 1-2 társ a nyomodban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Szefmester
2013.10.10. 07:51
Hát tény hogy a negatív reklám is reklám, de ha a sajtról azt érzed hogy ez büdös és penészes (és nem azért mert olyannak kell lennie), akkor sokan onnantól már egy bottal sem piszkálnák meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Lugi
2013.10.10. 11:42
"Acsi" Bááááázzz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Kirrr
2013.10.10. 13:10
Shinjiii: remélem csak táblázat és karaly lesz. sztori fölös egy autós játékba!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. SonicTheHU...
2013.10.10. 14:41
Ahogy a Bf4 bemutató vidiben is volt, a bombacipelőt még a HUD is mutatni fogja majd ma meló után kipróbálom érdekes lesz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!