iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.10.16.

Dátum | 2013. 10. 16.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Berezelt a Star Wars: Battlefronttól a DICE Patrick Bach, a DICE executive producere beszélt arról, milyen érzés volt, amikor a csapat először megtudta, hogy tulajdonképpen ők fogják készíteni az új Star Wars: Battlefrontot. "Nem voltunk olyan tökösek, amikor először megkaptuk az esélyt. Egy ilyen dologba belevágni elég ijesztő, gondolom el tudjátok képzelni. Hiszen csak elronthatjuk, nem igaz?" "Megígértük magunknak, hogy rendesen meg fogjuk csinálni. Szóval bízzatok bennem, ki fogjuk találni, hogyan legyen igazán jó." - mondta Bach, aki elárulta, hogy egyébként már korábban is többször szóba került a stúdión belül a Battlefront, már akkor is, amikor még nem volt kilátásban a Disney és az Electronic Arts együttműködése. 24 ellenféltől meg se röccen a Killzone: Shadow Fall "Játéktervezőként mindig is több játékmenettel kapcsolatos tartalmat szerettem volna a képernyőre tenni. Többféle ellenféltípust, több fegyvertípust, nagyobb területeket. Számomra a PlayStation 4 tehát azt jelenti, hogy több hozzávalóból válogathatok. Korábban erősen limitálva voltunk: például csak hat-hét ellenfél lehetett egyszerre a képernyőn, és maximum két különböző típusból, egy meghatározott távolságon belül." - mondta Eric Boltjes, az új Killzone vezető tervezője. Boltjes elárulta, a Shadow Fallban egyszerre maximum 24, a mesterséges intelligencia által irányított ellenfél lehet jelen a képernyőn. Ezek mellett az MI több más területen is dolgozik (társak irányítása?), illetve számíthatunk számos dinamikus objektumra, és pusztítható dolgokra, melyekből rengeteget fogunk látni. De mi történne akkor, ha esetleg megjelenne egy 25. ellenfél is? "Elkezdene leesni a framerate. Minden mesterséges intelligencia által irányított ellenfél teljesen önálló, és generálja a maga kis effektusait. Elfoglalt kis madárkák ők." Akár 40 óra játidő a The Witnessben A híres/hírhedt Jonathan Blow és csapata által készített indie játék, a The Witness bizony nem lesz szegény tartalomban. Blow elárulta, a csapat mostanában többször is végigtolta a játékot elejétől a végéig, és míg korábban azt gondolták, hogy körülbelül 8 óráig fog ez tartani, kiderült, hogy valójában 25 és 40 óra között van a játékidő. Értelem szerűen akkor hozhatunk ki több játékórát az anyagból, ha teljesítjük a különböző opcionális dolgokat. "Úgy sejtem, hogy ez a legnagyobb és legérdekesebb világ, amit valaha valaki készített egy puzzle játék számára. Ezt le kéne ellenőrizni a Guiness világrekordok könyvében is." - mondta viccesen Blow, majd hozzátette, jelenleg a technikát finomítják még, hogy a játék nagyon sima, egyenletes sebességgel fusson, és a rendszer gyorsan, zavartalanul töltse be az új dolgokat.
Már előrendelhetők a PS4-es játékok a PlayStation Store-ban A PlayStation 4-es Warframe és Knack már előrendelhető a PlayStation Store-ban, majdnem kereken egy hónappal a konzol megjelenése előtt. Mindkét játék a launchkor érkezik, tehát Észak-Amerikában november 15-én, Európában pedig november 29-én. Mi lesz az előrendelt PS4 + Watch Dogs csomagokkal? Tegnap már írtunk róla, hogy a Ubisoft jövő tavaszra tolta a Watch Dogs megjelenését, ma azonban egy újabb kérdés merült fel a dologgal kapcsolatban. Mi lesz azokkal, akik PlayStation 4 konzoljukat a Watch Dogsszal egybecsomagolva rendelték meg? Vajon ezek az előrendelések elvesznek, és a szerencsétlenül járt delikvensek csak később kaphatják meg a várva várt konzoljukat? Nos, az Amazon és a GameStop azonnal nyilatkozott az ügyben, és mindkettő megerősítette, hogy erről szó sincs. Minden előrendelést továbbra is tiszteletben tartanak, az érintetteket pedig értesítik a változásokról. Nem sült el jól a Crytek csiripelése Mielőtt belevágunk a tényleges hírbe, először is tisztáznunk kell azt, mi is az a crunch. Nos, a crunch egy olyan időszak a játékfejlesztésben (de más szakmákban is), amikor a munkatársak már nem napi 8 órában, hanem gyakorlatilag éjjel-nappal, hétvégéiket is feláldozva a játékon dolgoznak, hogy az elkészüljön időre. Most, hogy ezen túl vagyunk, térjünk rá a Crytek twitteres üzenetére, melyben a stúdió azt írja, hogy a játék befejezéséig 11 500 vacsorát szolgáltak fel a durva crunch-időszakban szenvedő dolgozóiknak. Ugyan a stúdió ezt vélhetően csak apró érdekességnek szánta, a közönség hamar rákapott, és szétcincálta a dolgot. A crunch ugyanis egyre kevésbé "népszerű" a játékiparban, egyre többen gondolják úgy, hogy nem érdemes feláldozni a munkatársak összes idejét, családi életét és egészségi állapotát a fejlesztésért - ráadásul a crunch hagyományosan akkor jön elő, ha egyébként a projektet rosszul menedzselték. Nem csoda hát, hogy az egész Twitter ráugrott a Crytekre - ha kíváncsiak vagytok a fejleményekre, kövessétek a #RyseFacts hashtaget. Xbox One hírek, újdonságok Ingyenes felhős kapacitás és dedikált szerverek minden fejlesztőnek John Bruno, az Xbox Live vezető programmenedzsere beszélt arról, hogy minden stúdió kihasználhatja a Microsoft adatközpontjai által nyújtott felhős számítási kapacitást, hogy olyan dolgokat valósítson meg játékaiban, melyekre a konzol véges erejével egyébként nem lenne lehetőség. A legfontosabb azonban, hogy a Microsoft szeretné mindezt magától értetődővé, egyszerűvé, és ami a legfontosabb, ingyenessé tenni a fejlesztők számára, hogy azoknak csak a játék elkészítésére kelljen koncetrálniuk. Ezzel párhuzamosan Albert Penello megerősítette, hogy minden játék kihasználhatja a felhő által nyújtott dedikált szerverek lehetőségét is, ráadásul ezt is teljesen ingyen. Az Xbox 360 a jelenlegi generációban általánosan jobban teljesített multiplayeres körülmények között, mint a PlayStation 3, a garantált dedikált szerverek megléte pedig kifejezetten vonzó lehet, főleg a keményvonalas FPS-játékosok számára. A jövőnek épült A Microsoft úgy gondolta, hogy csinál egy interjút saját magával, egészen konkrétan Albert Penellóval, aki úgy érzi, az Xbox One egyértelműen a jövőnek készült. Ezen állítását az alábbiakban megtekinthető videóban támasztja alá: beszél a cloudról, a SmartGlass integrációról, a Kinectről, a játékfelvételről, és még néhány érdekes dologról. De talán a legérdekesebb mégis az, hogy kétszer is láthatjuk a bejelentkezést és a dashboard betöltődését, ami bizony elég látványosan fest.
Egyelőre nem használhatjuk a teljes nevünket Xbox Live-on Több Xbox-fejes ígérte már be a múltban, hogy az Xbox One-on majd használhatjuk a valódi nevünket az online rendszerben. Ez így is lesz, csak éppen nem a konzol rajtja után. A Microsoft egyik képviselője erősítette meg, hogy továbbra is szeretnék megvalósítani a dolgot, de az csak egy későbbi frissítéssel fog bekerülni a rendszerbe, addig pedig továbbra is a Gamertag szolgál majd a játékosok azonosítására. Bemutatkozik két kormány Az Xbox One természetesen támogatni fogja majd a különböző kiegészítőket, így persze a versenyjátékokhoz készített kormányokat is. Ebből Major Nelson most kettőt mutat be nekünk, melyek közül egyet a Mad Catz, egyet pedig a Thrustmaster készített. Nelson mellett Branden Powell, a Microsoft hardveres szövetségekért felelős vezetője beszél arról, hogy mindez technológiai szinten hogyan is valósul meg. Érdekes egyébként, hogy később érkezni fog egy soundbar is a konzolhoz, mely kifejezetten tartalmaz majd egy "verseny" üzemmódot, hogy a Forza Motorsport 5 minél jobban szóljon.
Érkezik a Machinima applikáció A Machinima és a Microsoft ma felfedte, hogy egyelőre kizárólag az Xbox One-on lesz elérhető a Machinima app, mely november 22-től jelenik meg a konzolon. A lenti video természetesen ezt mutatja be, nagy hangsúlyt fektetve arra, hogy snap módban is használható lesz a dolog, tehát például behozhatjuk, miközben tévét nézünk.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. MrFox
2013.10.16. 23:20
Szegény forza, a gran turismo 5 önmagában produkált annyi eladást, mint az összes forza rész együttvéve.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. madcaptain
2013.10.16. 23:37
Es a Forza tobb profitot termelt igy is, mert a GT-nek oriasi eloallitasi koltsege van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. NovaTerra
2013.10.17. 00:33
Részvényesek vagytok?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. bitangue
2013.10.17. 08:38
MrFox másba már nem tudsz belekötni? (:
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Lazahunter
2013.10.17. 10:13
madcaptain - 2013-10-16 23:37:44

Vagy inkább azért, mert 1-2 évente elénk vetnek egy új részt a szériából ... ami végignézve a sorozatot kelt némi olyan érzést, hogy egy fejlődő Forzának kiadták az prealfa, alfa, béta verziót is külön számozott részként
Na meg a havi autócsomagok is viccesek ... és van aki ki is fizeti értük a pénzt ... érdekes.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Shinjiii
2013.10.17. 10:45
Kell a heti Sony polírozás, bitangue. Ezt csak Róka Úr tudja legnagyobb beleéléssel előadni.

Novaterra
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. kisoe
2013.10.17. 10:53
madcaptain: Erre azért nem vennék mérget. A GT5+Prologue több 15 millió példányba kelt el. kb. ugyanannyit adhattak el az egész Forza szériából.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. MrFox
2013.10.17. 10:58
bitangue : nem kötöttem bele semmibe, tényeket közöltem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. MrFox
2013.10.17. 11:00
http://gamer.blorge.com/2012/11/05/gran-turismo-5-sales-surpass-9-million-encroaching-on-forza-lifetime-sales/

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!