iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.10.17.

Dátum | 2013. 10. 17.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

PS4-re is jön a Diablo 3: Reaper of Souls A Blizzard megerősítette azt, amit amúgy is sejtettünk: PS4-re is érkezik majd a Diablo III kiegészítője. A cég ígérete szerint a BlizzCon 2013-on ki lehet majd próbálni a játékot a konzolon, és megtapasztalni, milyen is DualShock 4 kontrollerrel irányítani, a felvételeiteket pedig akár meg is oszthatjátok. Ezen kívül persze PC-n is ki lehet majd próbálni az anyagot az expón. The Elder Scrolls Online - szabjunk testre A játék művészeti vezetője, Jared Carr mutatja be nekünk a különböző karakter testreszabási lehetőségeket a The Elder Scrolls Online-ban. Láthatóan nem aprózták el a dolgot a fejlesztők, a legkisebb részletekbe is bele mászhatunk - ahogy az a sorozattól már megszokott.
Jeruzsálemben is játszódhatott volna a The Order: 1886 Érdekes dologra derített fényt a játék kreatív igazgatója, Ru Weerasuriya. Elmondása szerint egy időben gondolkoztak azon, hogy a keresztes háborúk korában és Jeruzsálemben játszódjon a The Order: 1886. Ezen az Assassin's Creed 2007-es megjelenése után módosítottak, és akkor döntöttek úgy, hogy inkább Artúr király legendáira összpontosítanak. Számos egyéb érdekesség kiderül a GameInformer által posztolt videóból, többek között az is, hogy a játék sztoriját az Emmy-díjas Kirk Ellis írja. Brutálisan néz ki a PS4-es NBA 2K14 A 2K Games egy teljesen in-game jelenetekből álló előzetest adott ki a következő generációs NBA 2K14-ből. Az anyag PlayStation 4-en fut, és valami döbbenetesen fest. A jelenlegi generációs változat már elérhető PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
Különleges kiadásokkal érkezik az Infamous: Second Son A játék elméletileg 2014 tavaszán jelenik meg, gyakorlatilag pedig bármikor jöjjön is ki, a sima verzió mellé legalább két extra változatra is lecsaphatunk majd. Az egyik a The Second Son Special Edition, mely egy exkluzív DLC-vel érkezik Cole's Legacy néven, és ennek megfelelően arra derít fényt, mi történt az Infamous 2 és a Second Son között az előző rész főszereplőjével. A másik csomag a The Second Son Collector's Edition lesz. Ebben megtaláljuk az alapjátékot, egy különleges borítót, kapunk egy spéci kabátot a főszereplőre, megkapjuk Delsin sapkájának másolatát, egy csomó kitűzőt, gyűjtői érmét, és az előző bekezdésben említett DLC-t.
Tévéreklámon a Batman: Arkham Origins A Warner meglepett minket egy új Batman: Arkham Origins tévéreklámmal, ami, nos, hozza az eddig megszokott hangulatot. Szerencsére már nem kell sokat várni a játékra: október 25-én érkezik PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és Wii U-ra.
ID@Xbox - ütős dolgokat fogunk látni Chris Charla, az Xbox Live Arcade vezetője egyértelművé tette: szeretné, ha az indie fejlesztők használnák a Microsoft platformját. Ahogy azt a cég már korábban bejelentette, az Xbox One-on futó indie program neve ID@Xbox lesz, és nagy reményeket fűz hozzá a vállalat. "Nagyon izgatottak vagyunk, hogy lássuk, mit tudnak elhozni ezek a csapatok a konzolra. Három évig az indie fejlesztőkkel dolgoztam együtt a Microsoft Studiosnál, előtte pedig magam is 10 évig indie játékkészítő voltam, így garantálhatom, hogy olyan dolgokat fogunk látni, amiket elképzelni se tudnánk most." Charla hozzátette, nincs még egy olyan platform, ahol az indie-k hozzáférhetnek olyan eszközökhöz, mint a cloud, vagy éppen az új Kinect. "Nagyon izgatott vagyok, a játékosoknak is azoknak kell lenniük, sőt, az egész iparágnak. Alig várom, hogy lássam, mihez kezdenek a kis csapatok az új kontrollerbe épített rezgőmotorokkal. Van egy elképzelésünk arról, hogy a Forzában mire lesz jó a ravaszokba épített rezgés, de lefogadom, hogy jön majd egy indie fejlesztő, aki teljesen más dolgokra fogja használni." 80 órát is belerakhatunk az Assassin’s Creed 4-be Jean-Sebastien Decant, a játék vezető tervezője elmondta, az Assassin's Creed 4 története körülbelül 20 órára fogja lekötni a nagyérdeműt, azonban ha a nyitott világ minden érdekességét fel szeretnénk fedezni, és 100%-ra szeretnénk teljesíteni a játékot, az akár további 60 órát is igénybe vehet. "Amit ezzel kapcsolatban el tudok mondani, hogy van három nagy városunk, és tizenöt egyedi helyszínünk, mint például a különböző szigetek. A térképet legalább 15-20 perc végighajózni úgy, hogy sehol nem állsz meg. Szóval elég nagy." Decant elmondta, a designerek célja egyértelműen az volt, hogy növeljék a kalandozás hangulatát a játékban, de meg is könnyítik az utazást a gyors teleportok beépítésével. Heroes of the Storm - a Blizzard MOBA-ja A korábban Blizzard All-Stars munkanéven futó játék hivatalosan is megkapta a régóta pletykált nevet, így tehát a Heroes of the Storm lesz a Blizzard MOBA-játéka. Egy vicces bemutató előzetest is kaptunk, játékmenetet azonban ne keressetek benne.
XCOM: Enemy Within - új mentési mód gyáváknak A nem túl kulturáltan hangzó Save Scum lehetőséggel bővül az XCOM: Enemy Within. Habár korábban is lehetett akár minden ütközet előtt menteni, ha ezeket az állásokat visszatöltöttük, ugyanazokkal az ellenfelekkel és ugyanolyan körülmények között próbálkozhattunk újra, mint előtte, így nagy eséllyel hasonló lett a harc kimenetele. A Save Scum mód azonban minden visszatöltéskor újra randomizálja az ellenfeleket, illetve az egyéb változó tényezőket, így más eredményt is kaphatunk. Ezen kívül a játék könnyű módjába bekerül egy titkos módosító, ami azt eredményezi, hogy ha sokszor lövünk mellé, akkor elkezd a javunkra kompenzálni. Ha például már háromszor nem találtuk el az ellenfelet, a negyedik lövés akkor is be fog találni, ha akár csak 1% esélyünk van rá. Megjelent a The Incredible Adventures of Van Helsing új DLC-je Arcane Mechanic néven jelent meg a magyar fejlesztésű Van Helsing-játék új tartalom csomagja, melynek legfontosabb, ahogy azt a nevéből is sejteni lehet, egy új karakterosztály. Az új kaszt mindenféle kütyüvel, gránáttal és nehézfegyverrel operál. Ezen kívül persze érkeznek új cuccok, képességek, perkek, ellenfelek és az Arcane Mechanichoz tartozó specifikus küldetések.
Visszaszerezné koronáját a Call of Duty a Grand Theft Auto V-től Kevin Flynn az Activisiontől gratulált a Rockstarnak a remek munkáért és a játék sikeréért, majd hozzátette, a kiadó alig várja, hogy visszavegyék az eladási rekordot a Call of Duty: Ghostsszal. A GTA V jelenleg hét Guiness-rekordot is tart, szóval lesz mivel megküzdenie az Activision és az Infinity Ward csemetéjének.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

13. Tapir_606
2013.10.18. 00:49
nem túl jó ötlet egy újabb HotS rövidítés... bár lehet, csak személyes vélemény
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Asagrim
2013.10.18. 07:31
XCOM-os híren csak röhögni tudtam, TESO-ban sajnos megint nem látni hosszú szakállt, amire igény volna (még úgy is elviselném ha semmi fizikája nem lenne csak simán tapadna a karakter mellkasához, de legalább lenne).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Shinjiii
2013.10.18. 08:30
AC4-ben kíváncsi lennék arra a 15-20 perces hajózásra. Mivel a 3 is tartott addig, míg átrohantál a pályán, de a "fast travel" segített a lustákon. Itt is szarok majd rá hajózni, ha lesz benne gyors utazás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Asagrim Shinj...
2013.10.18. 09:33
TES játékokban is van fast travel, de ha lehet nem használom, mert a random encounter így kiesik, ami alkalomadtán értékes loothoz juttat. Gondolom itt sem lesz teljesen eseménytelen az a hajókázás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Shinjiii
2013.10.18. 10:02
HA juttat. Pl. Skyrimben szart se számított, vagy jött néha egy assasin, vagy egy csávó akit üldöztek lopásért.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. ThePoweR
2013.10.18. 10:06
Nagyon jó ez az NBA. A ruha fizika nagyon adja. Kár hogy az emberek úgy mozognak mint valami bot. Kivéve mikor zsákolnak, mert az szépen le van animálva.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Asagrim Shinj...
2013.10.18. 10:10
Hát, assassin pont rossz példa, mert Barter skilltől függóen 1000-3000 aranyat érő holmi van náluk. Drágakövet állandóan hordanak, ami egymagában 3-400 arany.

De mondjuk medvét meg szarvast találni is művészet craftoláshoz, de ha a nagy távolságokat lovon teszed meg, simán találsz eleget. Ha a szükséges gearen kívül semmi nincs nálam és a követőmön se, egy Whiterun-Rorikstead távolságon megtelik mindkét inventory, pedig craftoláshoz szükséges cuccokon kívül 5V/W arány alatti cuccokat fel se veszek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. MrFox
2013.10.18. 10:23
Kiváncsi vagyok, mikor jutnak el a sportjátékok (is) arra a szintre, amikor lemodellezik a csontvázat, inakat, izmokat és mozgási utasítások lesznek, nem pedig a robot mozgást adó motion capture. Skeleton animáció régóta létezik, lehetne honnan kiindulni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Asagrim MrFox
2013.10.18. 10:33
Motion capture és robot mozgás? Kifejtenéd?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. i2k010
2013.10.18. 10:57
Hiába vannak motion capture-rel szerzett információik (mert azok csak információk), ha közben lusták, bénák azok megfelelő felhasználásával a modellek tovább mozgatásához.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. zsolt200
2013.10.18. 11:50
Call Of Duty lehagyná a GTA5-öt? Jó vicc.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mikej95
2013.10.18. 15:32
Azért kíváncsi leszek a PS4 grafikájára való életben, mert ezek a nextgen videók eddig minden generációváltáskor trükköztek.

zsolt200:Ne szóld el magad. CoD fanatikusok a legveszélyesebbek. GTA 5 peig vérzik annyi sebből, mint a CoD-ok.(pl: lebutított grafika, megjelenéskor 1000 bug, stb). Csak nekik is van egy rakat szektás vevőjük és nem is évente adnak ki 1-et 1-et, így ki voltak éhezve.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Szefmester
2013.10.18. 18:48
MrFox: Lehet tetszene neked a Backbreaker nevű többéves , és méltetlanul elfeledett játék, amiben nem voltak mocapes jelenetek amikből a gép kiválaszt egy végkifejletet pár darab közül, hanem mindent fizikával számolt köszönhetően az euphoria motornak. Megvolt a behavior-ök és ha jött egy tackle a futó játékosra akkor aszerint számolta a becsapódást. Ha egy tizedmásodperccel később vagy korábban jött a tackle akkor teljesen más lett a végeredmény. Sajnos a mai játékok még mindig inkább mennek a mocapra mint a fizikára... és közben megy a marketing hogy mennyit fejlődött a fizika.. a labdára... meg a labdajátékos között.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!