iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.11.07.

Dátum | 2013. 11. 07.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Szétkapták a PlayStation 4-et Az Xbox One belsejébe viszonylag hamar betekintést nyert a Wired magazin, és amit ott talált, az senkinek nem nyerte el a tetszését. A Microsoft rárakott az APU-ra egy hatalmas bordát, és egy még hatalmasabb ventillátort, majd elvégzettnek tekintette a munkát. A dobozban tetemes mennyiségű kihasználatlan hely maradt, és még a Blu-ray meghajtó is egy sztenderd PC-s egységnek tűnik. Ezzel szemben a PlayStation 4 teljesen testreszabott, egyéni hűtési megoldást használ, mely hasonlít a PS3 Slim-modellekben alkalmazott hűtéshez. A levegő útját kiválóan irányították ki a Sony mérnökei a dobozból, és láthatóan minden apró helyet kihasználtak, hogy a konzol minél kisebb lehessen - ráadásul úgy, hogy beépített tápegységgel rendelkezik, és még a merevlemeze is cserélhető. Az alaplap feltűnően kompakt méretekkel rendelkezik, az APU körül pedig a GDDR5 memóriák találhatók, a lap mindkét oldalán. Ez bizony egy jól elvégzett mérnöki munka. További képek, és egy kommentárral ellátott, fantasztikus (ahogy a végén összeállnak az alkatrészek, az orgazmikus élmény) szétszerelős video a Wirednél.

Nem kell aggódni, halad az Until Dawn fejlesztése Még a tavalyi Gamescomon jelentette be a Supermassive Games a kifejezetten PS3-ra, és azon belül is a Move kontrollerre készített tini-horror játékot. Aztán kiderült, hogy a move-os irányítás csak opcionális lesz, de ezzel kapcsolatban most nem nyilatkozott a stúdió vezetője, Pete Samuels. Arról viszont már beszélt egy kicsit, hogy mi a helyzet a játékkal, ugyanis tavaly óta gyakorlatilag semmit nem hallottunk felőle. Nos, szerencsére minden a legnagyobb rendben halad: az úriember szerint még csak szóba sem került, hogy törölnék a játékot, a fejlesztés nagyon jól alakul, és hamarosan egy rakás információra számíthatunk. Nincs több Doctor Who Pete Samuels megerősítette azt is, hogy a Supermassive nem fejleszt több Doctor Who-játékot a BBC számára, az Eternity Clock-trilógia további darabjai nem készülnek el, miután az első rész nem kapott éppen fényes fogadtatást. Lightning Returns: Final Fantasy 13 - szabjunk testre Talán már kezd kicsit sok lenni Lightningból, bár a főszereplő kétségtelen előnye, hogy lány. Így ha némileg szexisták akarnánk lenni, akkor ráfoghatnánk, hogy szeret vásárolgatni, meg mindenféle ruhákat felpróbálni. Annyi biztos, hogy a Lightning Returns tetemes mennyiségű opciót kínál az előbbi igények kielégítésére.
Kevés autóval indul a Forza Motorsport 5 Oké, persze a kevés itt akár idézőjelbe is kerülhet, hiszen 200 járgányt irányíthatunk majd alapból, szemben a Gran Turismo 6 1200 autójával. Dan Greenawalt, a Turn10 kreatív igazgatója azonban elmondta, nem akartak áthozni minden tartalmat gondolkodás nélkül a következő generációra, mint ahogy tette ezt a Gran Turismo 5 (és 6). A Polyphony Digital a PS2-ről áthozott autókkal tudta elérni ezt a magas számot, ezek azonban jelentősen csúnyábbak voltak az újaknál, és nem rendelkeztek belső nézettel. Greenawalt kifejtette, amikor az autófelhozatalt állították össze, több olyan járgány volt, amit ki kellett kukázniuk, mert eleve nem olyan részletességgel készítették el őket, hogy azok feljavíthatók legyenek az ötödik részre. Néhányat már az előző részhez is megfelelő részletességgel vittek fel gépre ahhoz, hogy a polygonszámuk kibővíthető legyen az Xbox One-ra. És ugyanez vonatkozik a pályákra: párat kidobtak, néhány pedig jelentősen megváltozott az előző rész óta (mármint a valóságban). Silverstone-t például teljesen újramodellezték, de több pálya is teljesen pontatlan volt a mai sztenderdekhez mérve, hiszen mióta először rögzítették ezek adatait, sokat fejlődött a technológia. Foghíjas lesz induláskor a Ryse többjátékos része Michael Smart a Crytektől megerősítette, hogy a korábban beharangozott Challenge Editor funkció nem lesz elérhető a megjelenéskor az Xbox One-exkluzív Ryse-ban. Ennek segítségével nem csak saját szabályok, de akár saját pályák is elkészíthetők lesznek, mindezt komoly SmartGlass-támogatással. Az úriember nem tudott biztos dátumot mondani a Challenge Editor elérhetőségével kapcsolatban. Deadfall Adventures - mi a helyzet a Szaharában? A november 15-ös megjelenésig még két további videóra számíthatunk a Deadfall Adventuresből, talán ez magyarázza, hogy ez viszonylag rövid. Legalább megnézhetjük, milyen lesz a játékmenet a kegyetlen Szaharában. Az anyagra PC és Xbox 360 platformokon kell számítani.
Egymás cuccait árulja a Ubisoft és a Square Enix A két cég közös sajtóközleményben árulta el, hogy az eddigi együttműködésüket (volt ilyen?) megerősítve ezen túl egymás online áruházaiban árulnak majd különböző merchandise termékeket. Ennek megfelelően a Square Enix elkezdte árulni a Ubicollectible cuccokat, például Assassin's Creed és Rabbids figurákat. Ezzel párhuzamosan a Ubisoftnál feltűnnek a Lara Croft, Agent 47 és Final Fantasy XIII holmik. Metro: Last Light minden Steam Machine prototípus mellé Éppen tegnap írtunk róla, hogy a 4A Games sikeresen portolta Linuxra a Metro: Last Lightot, most pedig arról számolhatunk be, hogy valószínűleg nem véletlenül. A Valve bejelentette, hogy a bétateszterekhez kikerülő 300 Steam Machine prototípus mellé ezt a játékot fogják csomagolni. A 4A Games vezető technikai felelőse, Oles Shishkovstov örömét fejezte ki a fejleményekkel kapcsolatban, és szerinte a Metro kiválóan megmutatja majd, mire képest az erős hardver, a SteamOS és a Steam Controller kombinációja. Heroes of the Storm - az első artwork A Blizzard ma megjelentette készülő MOBA-játékának első artworkjét. Ez azon túl, hogy jól néz ki, rögtön le is rántja a leplet néhány hősről, akik valószínűsíthetően választhatók lesznek majd. A Warcraftból itt van például Illidan, Sylvanas és Anub'arak, a Diablo 3-ból a Witch Doctor és maga Diablo, míg például a Starcraftból Tychus és Nova jönnek.

Mire lesz jó Battlefield 4-ben a Kinect? Továbbra is úgy tűnik, hogy a fejlesztők inkább beleerőltetik a játékokba a Kinect-támogatást, mint hogy normális hasznát vennék az eszköznek. Az Xbox One-ra készülő Battlefield 4-ben például ülve, kizárólag a fejünket mozgatva nézhetünk majd ki a sarkok mögül. Ezen kívül hangutasításként kiálthatjuk, hogy "medic", ami aztán a játékban kiadja a "medic" parancsot. Vagyis kimondás utána a játékban is kimondja karakterünk... ami nem tűnik egyszerűbbnek, mint megnyomni egy gombot.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. gezu1025
2013.11.07. 23:28
Hát ez a ps4 nagyon egyben van minden téren. (közben rákerestem az xbox one belsejére, hát az kb. egy vicc a Japán cucchoz képest)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. MrFox
2013.11.08. 02:14
Ryse (Game Informer):

"I’m hoping that later levels introduce some more difficult enemies, as the dozens of encounters I had consisted of all the complexity of dialing phone numbers. Almost every fight started with me hitting the attack button a couple of times, then pushing the enemy in an effort to stop him from breaking my combo. Then, I’d continue attacking until he was weak enough for the execution sequence. Once this occurs, the game slows down and the enemy flashes various colors. You press the face button of the appropriate color, and your protagonist Marius dismembers or murders the foe in dramatic fashion.

It’s so basic and predictable, I began testing to see if I could get past most combat situations with one hand. With my left hand completely off the controller, I was able to slice and dice through tons of enemies simply by inputting the same sequence ad nauseum."
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. madcaptain
2013.11.08. 07:41
Na lol ezt ne mis tudtam hogy az eddigi Blizzard jatek karakterekre vegyesen epitik az uj MOBA-jukat. Vicces lehet SC katonaval Diablot lodozni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Shinjiii
2013.11.08. 08:05
Ha már Starcraft, Kerrigan sehol? Hát ez vicc.

GT6-al szemben nem vagyok túl engedékeny, de az vakuljon meg azon nyomban, aki azt fogja kifogásolni, hogy nem perfekt mása az ingame versenypálya a valódinak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. magerg
2013.11.08. 09:15
Áhá! Most már értem miért "Ryse".
Mert a bétatesztelők is rendszeresen elaludtak játék közben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. DogTheDog
2013.11.08. 11:46
En meg embert nem lattam,akinek meg lett volna az osszes kocsi a GT5-ben.
A 200 kocsi a Forzaban is sok,foleg,hogy nagyreszuk eltero,mig a Gt kozismerten listazza nehany Japan gyar szinte teljes palettajat a tortenelmi modellekkel egyutt,ami ok egy autogyujto katalogusnak,de versenyeken elvezhetetlen vagy hasznalhatatlan nagy resze.Ami meg hasznalhato,annak egy harmada gyakorlatilag ugyanaz az auto.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Shinjiii
2013.11.08. 13:29
Én pl. NFS Run sztori módja alatt csupán 3x cseréltem autót (meg amikor muszáj volt), nekem azzal se volt bajom. Persze nem tökéletes példa, hiszen éljen a változatosság, de minek ide ilyen kolosszális felhozatal? Jaaa, el kell adni valamivel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. DogTheDog
2013.11.08. 20:20
Szerintem kellenek a kocsik,de nem ezer.Aki a kocsikert szeretene jatszani,annak is legyen oka megvenni.A gond az,hogy a media azzal takargatja egy jatek boduletes hianyossagait,es elmaradottsagat,hogy sok a kocsi benne.
Igaz,hogy az elore programozott AI egy fingot sem er,a kocsik hangja gyotrelem,a palyak meg olyan sterilek,mintha most keszultek volna el,de legalabb van egy jo nagy szam,ami mindent visz.Kb mint a turbo rago autos kartyain sok-sok eve.

Engem szemely szerint nagyon lehangolt a dogunalmas es felkesz GT5,tolem mar tobb eselyt nem kapnak.A nyomi Polyphony is kiadott mindenfele szirszar autos packkokat,ahelyett,hogy rendbe szedte volna a jatekot,majd gyorsan szoltak,hogy jon a GT6.Szoval benyalhatnak,ha a fonokuk hajtana oket ahelyett,hogy beall autoversenyzonek,akkor lenne is valami beloluk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!