iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.12.05.

Dátum | 2013. 12. 05.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Tom Clancy’s The Division - brutális a Snowdrop Engine Igazi következő generációs játék lesz a The Division, ezt mát az E3-as bejelentéskor is azonnal tudtuk. Ez a véleményünk pedig megerősödött, miután megtekintettük a Snowdrop Engine alábbi 24 másodperces kedvcsináló videóját. Még!
Nem hatnak a petíciók a Nintendóra Korábban a játékosokat összefogó Operation Rainfall néven futó petíció hatására olyan címek érkeztek lokalizálva nyugatra, mint a Xenoblade Chronicles, a The Last Story és Pandora’s Tower. Reggie Fils-Aime azonban úgy nyilatkozott, a petíciónak gyakorlatilag semmi köze nem volt ahhoz, hogy ezek a játékok végül Japánon kívül is megjelenhettek. "A fejlesztési vezetőnk már jó előre eldöntötte, hogy a Pokémon X és Y megjelenik nyugaton. Azt is eldöntötte, hogy a Xenoblade meg fog jelenni. Én is szerettem volna, ha a Xenoblade megjelenik itt, tehát erőltettem a dolgot. Azonban ez az egész nem olyan egyszerű, hiszen át kell gondolnunk, mennyibe kerül a lokalizáció, és mennyi eladott példányra számíthatunk. Már bőven tárgyaltunk erről, amikor az Operation Rainfall elindult. Engem azért fizetnek, hogy előre vigyem az üzletet. Szóval természetesen tudunk a petíciókról, de végső soron azt kell tennünk, ami a cég érdekeit szolgálja." Mindezt Reggie azzal kapcsolatban nyilatkozta egyébként, hogy egy újabb nagyobb petíció indult Operation Dead Angels néven, mely azt szeretné elérni, hogy a Nintendo hozzá át Wii U-ra az eredeti Bayonettát. Már fel is került Steamre a Final Fantasy 8 Tegnap még csak találgattunk, hogy friss regisztrációs bejegyzések alapján talán majd valamikor érkezik a Valve rendszerére a Final Fantasy 8, ma pedig már az egész valósággá is vált. Az 1999-es klasszikus 11,99 dolláros áron vásárolható meg, és a teljes Steam-integráció mellett tartalmazza a Chocobo Worldöt is, ami korábban nem volt elérhető a nyugati játékosok számára. Így kezdődik a Gran Turismo 6 Holnaptól kapható a Poliphony Digital és a Sony legendás autós sorozatának legújabb epizódja. A frissen kiadott bevezető video gondoskodik arról, hogy megfelelő hangulatban sétáljunk el a boltba érte.
Xbox One - minden új ötletre még öt másik érkezik Phil Harrison különösen büszke arra, mit az Xbox One startjával össze tudott hozni a Microsoft, szerinte azonban ez még csak a kezdet. Mint ahogy minden konzolgeneráció esetében, a fejlesztők elkezdik majd megismerni a hardvert, az eszközök kifinomultabbá válnak, a játékok technikailag és kreatív szempontból is fejlődnek, ahogy halad előre a generáció. Azonban Harrison szerint van itt egy olyan dolog, ami még ezeknél is fontosabb: "Most itt van nekünk a felhős kapacitás ereje, és mindaz, amit ez lehetővé tesz a játéktervezők számára. Ez ugyanis szinte a végtelenségig növekedhet, habár természetesen vannak praktikus korlátai a használatának. Úgy vélem azonban, hogy a játékosok szempontjából ez a legfontosabb: most már nem csak azon múlik egy konzol ereje, hogy milyen chip van a dobozban a televíziód alatt, hanem azon, hogy a platform mit tud majd nyújtani hosszabb távon." Mivel a launch természetesen mindig szoros határidőkkel jár, Harrison szerint a következő években olyan újdonságokat fogunk látni, amiket az indulásra megjelent címekbe még egyszerűen nem tudtak beépíteni. "Minden olyan újdonságra, mint a GameDVR, a Smartglass, vagy a kinectes vezérlés, öt másik újdonságot tartogatunk a jövőre nézve." 6,5 milliószor osztottunk meg PS4-ről Mire ezt olvassátok, több mint valószínű, hogy már ezt a számot is jócskán sikerült túlszárnyalni. A PlayStation 4 megjelenése óta a felhasználók 6,5 milliószor használták a Share gomb által nyújtott valamelyik funkcionalitást, tehát a lelkesedés még úgy is óriási, hogy a videókat kizárólag Facebookra, screenshotokat pedig Facebookra vagy Twitterre lehet feltölteni. A Share gomb által nyújtott lehetőségek közül persze a Twitch-re vagy Ustreamre történő azonnali streamelés a legnagyobb dolog, egy ehhez hasonló funkcionalitás ugyanis egyelőre még teljesen hiányzik az Xbox One-ból. Xbox One tippek és trükkök Major Nelson úgy gondolta, ránk fér néhány tipp és trükk azzal kapcsolatban, hogyan használjuk hatékonyabban az Xbox One felületét. Mivel a masina erősen épül a kontrolleres és a hangos vezérlés kombinálására, az ilyenek ránk is férnek.
Elhagyta a Square Enixet Akihiko Yoshida A Square Enix lassan olyan lesz, mint egy süllyedő hajó, amit elhagynak a legnagyobb nevek. Most éppen Akihiko Yoshidáról derült ki, hogy nem dolgozik már a cégnél. Az úriember volt a most megjelent Bravely Default (éppen tegnap írtunk róla pár kedves szót) designere, és egyébként már 1995 óta húzta az igát a kiadónál. Dolgozott többek között a Tactics Ogre-sorozaton, a Final Fantasy Tacticson, a Final Fantasy XII-n is, nem kispályás fejlesztőről van tehát szó. Öröm az ürömben, hogy Yoshida nem szakad el végleg a cégtől: külsős munkatársként továbbra is besegít a Bravely Default-sorozatba, ha a Square Enix igényt tart rá. Gran Turismo 6 - mikrotranzakciók az elfoglalt játékosoknak Éppen globális felháborodás megy az interneten az Xbox One nyitójátékaiban, valamint a Gran Turismo 6-ban fellelhető mikrotranzakciók miatt. Megmentőként azonban megérkezett a Sony Worldwide Studios-fejes Shuhei Yoshida, hogy lenyugtassa a kedélyeket. Szerinte a mikrotranzakciók önmagukban nem jelentenek problémát, csak akkor, ha a játékot teljesen köréjük tervezik. A Gran Turismo 6 esetében azonban nem erről van szó, egyszerűen csak egy alternatív lehetőséget szeretnének biztosítani a túlzottan elfoglalt játékosoknak. Yoshida szerint erről mindenki meggyőződhet, amikor elolvassa az első kritikákat a játékról. Csomagot kapott a Remedy a Valve-től A Remedy fejlesztői örömmel újságolták Twitteren, hogy egy szép nagy piros dobozban ajándék érkezett számukra a Valve-től. Ennek tartalmát azonban csak ma árulták el éééééééés ... *fanfárok, dobpergés, fények, füst, veresegyházi asszonykórus* ... a Half-Life 3 első példánya volt benne! Na jó, csak vicceltem. Valójában csokoládét tartalmazott a csomag, ami ugyan egy kicsit kiábrándító, de talán utalhat valamiféle együttműködésre a két csapat között.

Ők lesznek a Warcraft-film szereplői A Slashfilm jelentette, hogy számos színésszel már lezárultak a tárgyalások, így szereplésük véglegesnek tekinthető a Warcraft filmben. Éppen időben, ugyanis a forgatás hivatalosan is elkezdődik januárban, Kanadában. Egyelőre tehát rájuk úgy tűnik, hogy biztos számíthatunk: Ben Foster (The Messenger, 3:10 To Yuma, X-Men: The Last Stand, Six Feet Under), Travis Fimmel (Vikings), Paula Patton (Mission: Impossible – Ghost Protocol, Precious, Hitch), Toby Kebbell (Wrath of the Titans, War Horse, The Sorcerer’s Apprentice, Prince of Persia: The Sands of Time, Dawn of the Planet of the Apes), és Rob Kazinsky (True Blood, EastEnders, Pacific Rim). Nem csak a szereplők, de a producerek méretes listájára is fény derült. A Legendary Pictures részéről jön Charles Roven, Thomas Tull, Jon Jashni és Alex Gartner, a Blizzardtól pedig Chris Metzen, Rob Pardo és Nick Carpenter, továbbá a Blizzard fejes Mike Morhaime és Paul Sams executive producerként felügyelik majd a dolgokat. A forgatókönyvet egyébként a rendező Duncan Jones szinte teljesen újraírta a Charles Leavitt által elkészített verzió alapján, ami reméljük, hogy jó hírt jelent, mert az úriember komoly World of Warcraft-rajongó.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. drift3r91
2013.12.05. 22:58
Van még kérdése valakinek, hogy miért lesz nagy a THE DIVISION gépigénye?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. tr4k4n
2013.12.06. 02:25
mekkora az a "nagy"?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Shinjiii
2013.12.06. 08:48
Majd toljuk minimumon, nem probléma.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. magerg
2013.12.06. 11:09
A Valve-os csomagban lehetett volna stílszerűen egy torta.
Vagy egy feszítővas. Vagy egy szelep.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. slayer007
2013.12.06. 11:44
Ah nemár, reméltem pedig, hogy Colin Farrel benne lesz a warcraft filmben :-/
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. zsolt200
2013.12.06. 13:11
Ebből a teaserből hogy sikerült leszűrni a nagy gépigényt? Láttunk egy napot, hídat, meg autóroncsokat. Húha
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Atesz1987
2013.12.06. 13:17
Nem értem miért nem a StarCraftot filmesítik meg. Fantasy orkos filmből annyi van már, mint égen a csillag. Ha bele gondolunk, hogy a Pacific rimet a bún rossz sztorija ellenére is eladta a látvány, nem nehéz kitalálni mekkora sikere lenne a StarCraft filmeknek. Olvastam a regényeket, nagyon jó, fordulatos, izgalmas történet. Az első rész, és a Brood war simán elbírna 3 egész estés, 3 órás filmet. Ha belegondolunk, a Star Warson, meg talán a Star Trekken kívül nem is igen van igazán nagy nevű, részletesen kidolgozott scifi világ. Ilyen szempontból még a Star Trek sem az igazi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. mainframe
2013.12.06. 23:42
A 24 másodpercből 4 csinálja a kedvet, és 20 a marketingbullshit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!