iPon Hírek

Aprók nagyban - 2013.12.09.

Dátum | 2013. 12. 09.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Dying Light a VGX-en A VGX-es bemutatónkból ugyan kimaradt, de semmiképp sem szabad elfelejteni, hogy a Techland is prezentált a VGX-en. A Dying Light továbbra is jól néz ki, és a Dead Island Mirror's Edge beütéses szellemi folytatásaként továbbra is nagy sikerre számíthat a rajongók körében.
Pénzvisszafizetési garanciát vállal a GOG Garanciát általában a fizikai termékekre szoktak csak vállalni a cégek, nyilvánvaló okokból kifolyólag, ezzel most szakít a Good Old Games csapata. A GOG úgy döntött, mostantól garanciát vállal a digitálisan eladott játékokra, mégpedig olyan címekre, melyek futtatásához elégnek kell lennie a gépünknek, azonban valamiért mégsem tudjuk futtatni őket. Mindez a vásárlást követő 30 napig érvényes, miután kitöltöttünk egy segítségkérő formulát az oldal technikai gurui felé. Ha ők sem tudnak segíteni azon, hogy fusson a játék, akkor máris visszakapjuk a pénzünket. Új DLC érkezett az Omerta - City of Gangstershez The Japanese Incentive néven új DLC érkezett az Omertához, melyben továbbfejlesztett mesterséges intelligenciát, öt új épületet, és mindenféle új játékmenetbeli dolgot találunk. Meg persze egy új kampányt, amiben ír gengszterekkel, Ku-Klux-Klán rasszistákkal, és mindenféle távolkeleti üzletemberekkel találjuk szembe magunkat.
Ausztráliában tarol az Xbox One Úgy tűnik, az ausztrálok nagyon rákaptak a Microsoft új konzoljára. Az NPD jelentése szerint eddig 65 ezer konzolt adott el az országban a Microsoft, ami több mint duplája az előző csúcstartó Nintendo Wii-nek. Ettől függetlenül a PlayStation 4 is nagyon népszerű, és jelenleg úgy tűnik, hogy mindkét gép túlszárnyalja elődei eladási mutatóit. A Wii-t mindkettő maga mögött fogja hagyni, ami egyébként nagy szó. Michael Ephraim, a Sony ausztrál vezetője elmondta, a megjelenés óta készlethiánnyal küzdenek a PlayStation 4-ből, a kereslet brutális, és a PS1 óta nem látott hasonló érdeklődést egyetlen Sony által gyártott konzol iránt sem. Dátumot kapott a Metal Gear Solid V: Ground Zeroes Azt eddig is tudtuk, hogy tavasszal jön a The Phantom Pain, most azonban végleges dátumot is kapott az anyag. Március 18-án jön a Ground Zeroes, minden létező nagykonzolos platformra. A főküldetés kétféle nehézségi fokozattal jön, mely befolyásolja az ellenfelek mesterséges intelligenciáját, azok agresszivitását, valamint lesz egy rakás mellékküldetés is, így mondhatjuk, hogy elég sok változatosság szorult még ebbe a prológusba is. Kojima egyébként igyekezett újra kikötni: az, hogy a játék nyitott világgal rendelkezik, nem azt jelenti, hogy Snake leáll majd horgászni a semmi közepén, és ott öregszik meg. "Inkább úgy fogalmaznám meg, hogy egy nyitott világban játszódó lopakodási szimulátor lesz. A nyitott világ itt azért létezik, hogy ledöntse a határokat a megközelíthetőség irányából. A játékmenet alapját azonban továbbra is a lopakodás adja, és ettől nem fogunk eltérni." Ezzel párhuzamosan Kojima mester arról beszélt, hogy miért volt szükséges Snake hangját leváltani a már megszokott David Hayterről, a neves Keifer Sutherlandre. Nos, röviden: ahogy a legtöbb modern játéknál, a Metal Gear Solid 5-nél sem csak a színész hangjára, de az arcára is szükség van. "Az arcmimika mélységéről, és a hangleejtés mélységeiről van szó. Ahogy a technológia fejlődik, fontos, hogy a játékbeli karakterek is előrébb lépjenek a realisztikusság felé. Keifer ebben segít nekünk nagyon sokat, megemeli Snake színvonalát, és nagyon várom már, hogy láthassuk a végleges játékban.
1080p-ben fut a Tomb Raider: Definitive Edition A VGX-en biztossá vált, hogy jön a Tomb Raider felújított, kiteljesített változata a következő generációs konzolokra. A plusz adalékok nem csak a textúrák felbontását turbózták fel, de használnak egy rakás új, DirectX 11-es effektet is, valamint ami a legfontosabb: Larát szinte teljesen újramodellezték, különös figyelmet fordítva az arcára, és a bőrére, mely az új felszín alatti fénytöréseket létrehozó technológiának köszönhetően teljesen másképp fog ragyogni. Ezek mellett a haját a PC-ről ismerős TressFX mozgatja, a valóság törvényeinek megfelelően. Ezzel párhuzamosan a készítők elárulták, hogy a játék 1080p-s felbontásban fut, mind Xbox One-on, mind pedig PS4-en. A kritikus kérdés persze az lesz, hogy melyik platformon (már ha valamelyiken) fog 60fps-sel futni az anyag, mert igazából egy ilyen kiadásnak úgy lenne igazán értelme. The Division - mire lesz jó a Snowdrop Engine? A VGX-en bemutatott előzetesen után mindenki az állát kereste a Snowdrop Engine által prezentált látványtól. Most a Ubisoft kicsit bővebben is kifejtette, mit tesz lehetővé az új motor. Az Snowdrop-ot úgy fejlesztették ki, hogy elsősorban rugalmas legyen, és lebontsa a határokat a fejlesztők előtt. "Az egész fejlesztési folyamatot újraterveztük az engine hatására, minden sokkal okosabbá vált, ahelyett, hogy egyszerűen csak nagy lenne." - írja a Ubisoft. A motor elsődleges célja, hogy felgyorsítsa a fejlesztési időt, és hogy minden, amit a kreatívok elkészítenek, az azonnal megjelenhessen a játékban. Minden, ami elkészül, azonnal játszhatóvá válik a játék világán belül, és ennek köszönhetően a Massive csapata folyamatosan tud tesztelni. Ez pedig nem csak azt jelenti, hogy a legtöbb dolog jóval polírozottabb lesz, mint más Ubisoft játékokban, hanem hogy jóval koherensebb lesz a végleges anyag. Ami a legfontosabb: a rombolási effektusok nem előre kiszámoltak, teljesen dinamikus módon működnek. Minden a fizikai törvényeinek megfelelően reagál a hatásokra, ez pedig a fejlesztők reményei szerint azt jelenti, hogy jobban magába szippant majd minket a világ. 343-nál a Tomb Raider kreatív igazgatója A Crystal Dynamicsnél a Tomb Raider kreatív igazgatói posztját betöltő Tim Longo most már a 343 Industries csapatát erősíti, ugyanebben a pozícióban. Ezzel párhuzamosan a Halo 4 kreatív igazgatója, Josh Holmes feljebb bukott, executive producerként folytatja a munkát. A pletykák szerint a 343 nem csak a Halo következő részén, de egy eddig be nem jelentett, új projekten is dolgozik.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. Shinjiii
2013.12.10. 07:40
Az MGS mekkora lesz, még megkockáztatom, hogy kiadom érte a 15 ezret...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. magerg
2013.12.10. 09:34
Jack Bauer mint Solid Snake? Akit eleve Snake Plisskenről mintáztak?
Ez...ez valami döbbenetes. A badass-skálán már majdnem Chuck Norris-i magasság.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Shinjiii
2013.12.10. 10:29
MGS V-ben nem Solid Snake a főszereplő, hanem Big Boss (Naked Snake), de ez mellékes.

Az meg honnan jött, hogy Jack Bauer? Innen nem tudom megnézni a vidit, csak otthonról, de érdekelne, mi a rák ez az egész, mikor Kiefer Sutherland Snake hangja. Vagy az arca van róla mintázva? Akkor miért nyilatkozta azt Kojima, hogy az ARCmimika miatt kellett Hayter-t leváltani? Vagyis az egész egy nagy kereszthír, semmi értelme így.
Világosíccsá fő! magerg
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. i2k010
2013.12.10. 11:54
"A kritikus kérdés persze az lesz, hogy melyik platformon (már ha valamelyiken) fog 60fps-sel futni az anyag, mert igazából egy ilyen kiadásnak úgy lenne igazán értelme."

Egyiken sem lesz 60 FPS - a bevállalt érték: 1080P@30 FPS
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. MrFox
2013.12.10. 13:42
Pénzvisszafizetés jó lenne minden pécés játéknál. Hazaviszi az user, és unofficial patch kell, hogy működjön, BSOD, CTD hegyek lehet, hogy megszűnnének, ha a fele pénzt vissza kellene fizetniük. Mondjuk kérdés, hogy ellenőriznék az user errort.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Shinjiii
2013.12.10. 15:37
Szerintem nem jellemző az ilyen unofficial patch igény.

A Dying Light-ban elég feleslegesnek érződik az a radarképernyő ott a bal alsó sarokban. Egy ilyen játékhoz jobb lenne a teljes letisztultság, remélem opcionálisan kikapcsolható lesz és van "világtérkép" a menüben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. SzAdamAndy
2013.12.10. 15:44
MrFox +1

Pl.: Megveszem az nfs Rivalst PC-re majd csalódottan búslakodok hogy a 3960k és 2 Titan melett miért ennyivel megy csak, kapcsolatot felveszem EA-vel, hogy hé miért csak 30fps-n megy a gém atom konfigomon, erre EA válaszol, hogy vegyek jobb videokártyát

Elméletileg amcsiban már van lehetőség visszakérni a lóvét érte, kíváncsi lennék hány élt a lehetőséggel aki megvette a Rivalst és hánynak adták vissza is a pénzét
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!