iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.01.06.

Dátum | 2014. 01. 06.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Frissítésként sem jön PC-re a Tomb Raider: Definitive Edition Mivel a Definitive Edition részben olyan grafikai frissítéseket hoz az újgenerációs konzolokon, melyek a PC-s változatban már elérhetőek voltak, jogosnak hangzik a PC-s tulajdonosok kérése, mely szerint a Square Enix igazán kiadhatná a csomagot egyfajta kiegészítőként PC-re is. A kiadó vette az adást, de gyorsan le is lombozta a játékosokat: a Definitive Edition semmilyen formában nem fog jönni PC-re. "A játékot az alapoktól a következő generációs konzolokra építettük fel, így jelenleg nem tervezünk belőle PC-s verziót, sem PC-s frissítést." Habár pontos információink nincsenek, vélhetően a készítők olyan technikákat vetettek be, melyek támaszkodnak a heterogén memóriára és az aszinkron GPU compute-ra, melyeket egyelőre nem tudnak hatékonyan megoldani PC-n. PS4-re is jön a Kingdom Under Fire 2 A koreában rendkívül népszerű MMO a nyáron ellátogat nyugatra is, ráadásul rögtön PC-n és PS4-en is! Az év első felében számíthatunk egy elég hosszú bétatesztre, majd valamikor nyáron a megjelenésre, ráadásul a Sony konzolján mindenféle exkluzív tartalommal. Többféle kontroller-kiosztást támogat a Titanfall Egy FPS esetében az egyik legfontosabb dolog az irányítás, az irányítás pedig mindenkinek máshogy jó. Tudják ezt a Titanfall fejlesztői is, akik megerősítették, hogy a játék többféle kiosztást is támogatni fog. Lesz olyan, ahol megcserélik a közelharci ütést és a guggolást, de készítenek például egy "bumper jumper" nevűt is. A bumper jumper egy olyan kiosztás, ami először a Halo-ban jelent meg, és rendkívül népszerű a többjátékos módokban. Itt az ugrás és közelharc kerül a két vállgombra, ami így lehetővé teszi, hogy ugrás közben is használhassuk a jobb oldali analóg kart.

Xbox One - nem volt kellemes a késés Nem elég, hogy az Xbox One csupán pár országban tudott hivatalosan elrajtolni, de mint legutóbb félhivatalosan kiderült, még az észak-európai országokban is várni kell a megjelenésre legalább az év harmadik negyedéig. Phil Spencer, a Microsoft Studios vezetője ma elárulta, neki különösen kellemetlen volt a dolog, hiszen az E3-on kiállt a színpadra, és jól azt mondta, hogy 21 országban fog megjelenni a konzol a launch pillanatában. Ehhez képest az Xbox One végül 13 országban vált elérhetővé, Spencer pedig megerősítette, hogy ennek köze van ahhoz, hogy a szoftvert és a hangvezérlést teljesen lokalizálják. "Soha nem jó érzés, ha a színpadon 21 országról beszélek, aztán végül 13 jön össze. Ugyanakkor ez az egész egy út, nem a launch-kor dől el, ki lesz a nyertes és a vesztes (a két konzol közül). Mindez hosszú távon fog kiderülni, mi pedig biztosítani akarjuk, hogy minden piacon megfelelő minőséget szállítsunk." Akcióban a Daylight Egyelőre nem túl gyakori vendég a játékokban az Unreal Engine 4, így mindig öröm, ha olyan játékot látunk futás közben, ami ezt a motort használja. Most éppen a Daylight kapott új PC-s és PS4-es előzetest.
Next-gen akciójátékon dolgoznak a Thief fejlesztői Az Eidos Montreal egyik vezető tervezőjének LinkedIn profiljából kiderül, hogy a csapat a Thief befejezése mellett már dolgozik egy PS4-re és Xbox One-ra készülő TPS akciójátékon. Ezen a ponton persze mindenki rögtön arra tippel, hogy a Deus Ex folytatása következik, de mivel ennél többet egyelőre nem tudunk, így még tartsuk vissza a lélegzetünket egy kicsit. Azért mégis jó ötlet volt a Frostbite 3 motor... ...még akkor is, ha az Electronic Arts már a sokadik pert nyeli be az erősen bugos Battlefield 4 miatt. Érdekes módon Patrick Bach a DICE-től korábban is utalt arra, hogy a teljesen új motor miatt lehetnek fennakadások, most azonban úgy gondolja, ennek ellenére is ez volt a helyes lépés. A Frostbite 3 ugyanis lehetőséget adott nekik arra, hogy kihasználják az újgenerációs konzolokban rejlő erőt: "Láthatjátok, hogy a Frostbite 3 gond nélkül tudja hozni a next-gen látványvilágot. Továbbra is tartom, hogy a Battlefield 4 az egyik legszebben kinéző újgenerációs játék - azt nem mondom, hogy a legszebb, de nagyon jól képes kihasználni ezeknek a gépeknek az erejét." Bach ugyanakkor igyekszik tisztázni, hogy a motor folyamatosan fejlődik és alakul. Lassan az Electronic Arts összes stúdiója ezt használja, így mindenhonnan érkeznek a visszajelzések, melyek alapján igyekeznek bővíteni az engine-t és a fejlesztői környezetet. Lelőtték az újgenerációs Hitman fejlesztését Mondhatnánk, hogy meglepetés, de a Square Enix háza tájáról mostanában ez már nem számít annak. A Square Enix Montreal már javában dolgozott a bérgyilkos újgenerációs kalandjain, most azonban biztossá vált, hogy ennek fejlesztését leállította a kiadó, a stúdió pedig átáll a mobilos címek készítésére. Az IO Interactive azonban megerősítette, hogy ez nem jelenti a teljes franchise leállítását, így azért van még remény a jövőre nézve. Új MOBA-játékon dolgozik a Just Cause atyja Deadbreed néven új, sötét hangulatú MOBA-játékon dolgozik Stefan Ljungquist, a Just Cause egykori vezető fejlesztője. A műfajban bevett szokásoktól eltérően az anyag három a három elleni küzdelmeket kínál majd online, vagy M.I. által irányított ellenfelekkel szemben, sőt, még egy nagy bossharc is lesz a menetek végén. Ljungquist kiemelte, egy olyan MOBA-játékot akar készíteni, ahol nem csak a hősök külsejét lehet teljesen testreszabni, hanem azok játékstílusát is. Ha pedig ezt sikerült jól megvalósítaniuk, akkor a Deadbreed tényleg egyedi lehet a MOBA-játékok egyre duzzadó tengerében.
Több ralijáték is érkezik a Codemasterstől idén Legalábbis erre enged utalni a csapat egy Twitteres üzenete, mely szerint nem csak, hogy dolgoznak egy ralis játékon, hanem mindjárt többön is. Ezekből az egyik vélhetően a Dirt folytatása lesz, de hogy a többi micsoda, arra egyelőre tippünk sincs. Rohamléptekben fog fejlődni az Xbox One "Minden nap odafigyelünk a játékosok és vásárlók visszajelzéseire, hogy egy olyan rendszert készítsünk, amilyet ők szeretnének. Az Xboxot fejlesztő csapat is játékosokból áll, így olyan rendszert szeretnénk, amit a munkatársaink is szívesen használnak." - mondta Major Nelson, aki szerint már most nagyobb változásokat implementált a csapat a jelenleg még belső tesztelés alatt álló frissítésben. Ezt követően az úriember rámutatott arra, hogy amikor az Xbox 360 megjelent, nem csak, hogy teljesen másképp nézett ki a felhasználói felület, de nem voltak meg olyan lehetőségek sem, mint a party, vagy a külső tárhelyek támogatása. "Ebből is látszik, hogy eltökéltek vagyunk, hogy kihozzuk a maximumot a gépből annak életciklusa alatt." Mindez azt követően került felszínre, hogy a Microsoft pár napja elárulta, a következő frissítések hatására akár 20%-kal is nőhet az Xbox One teljesítménye.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

13. noPublicFG
2014.01.06. 22:12
Többféle kontroller-kiosztást támogat a Titanfall

Miért nem lehet inkább kedvünk szerint átkonfigurálni? ahh... ez túl egyszerű lenne...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. jozef8
2014.01.06. 22:43
Egy új Dirt jöhetne a 3 után. De inkább a 2-ből merítsenek ihletet
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Balucsek
2014.01.06. 23:11
jozef8: vagy az 1-ből... Csak végre hagyják már a híres neves tutorokat versenyezni ahelyett, hogy ők pesztrálják azokat virtuálisan, akik gépen köröket vernek rájuk...
Amúgy tuti, hogy rali? és nem csak autó verseny, mert szerintem másodiknak egy grid 3 sem kizárt... Még mind a két név jól hangzik ahhoz, hogy újat találjanak ki...
Jah az F1-et meg már el is felejtettem... ahhoz is kitudnak adni 3.-nak egy új kocsi szériát újra szintezett csapatokkal teljes áron...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. KisDre
2014.01.07. 01:01
" Deadbreed tényleg egyedi lehet a MOBA-játékok egyre duzzadó tengerében."
Azt megnézném.
Jelenleg az lenne egyedi ha egy épkézláb fps nézetű moba-t hoznának össze. Vagy esetleg egy olyat ahol egyedi karaktered-hősöd lehet, és még se mindenki ugyan olyan fejlesztene illetve ki lenne balance-olva (bár változót nem könnyű balancolni)
Ami még egyedi lehet a moba stílusban, az maga a játékmód illetve a pálya. De eddig nem nagyon merték ezt feszegetni, aki meg mégis az sem ment vele túl sokra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Kerty
2014.01.07. 03:22
"...de nem voltak meg olyan lehetőségek sem, mint a party, vagy a külső tárhelyek támogatása. Ebből is látszik, hogy eltökéltek vagyunk, hogy kihozzuk a maximumot a gépből..." tyí, kihozták a maxot belőle, parti meg minden most aztán lesz itt xbox one hiperugrás nálam már hitelét vesztette az egész bagázs, most is csak ígérgetéssel odázzák a benem tartott ígéreteket, remélem ebben a generációban majd visszanyal a fagyi. (bár engem nem érint de élvezet nézni, hogy bohóckodnak májkroszoftéknál)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Gyurkov
2014.01.07. 08:14
Square Enix régebben azt nyilatkozta, hogy évente ki akar majd hozni egy Hitman játékot, most meg abszolút lelövik a projektet?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. kray
2014.01.07. 08:52
A Codemasters a legutóbbi irányíthatatlan szutyok showdown után ne több játékot akarjon kiadni hanem tanulja meg újra, hogy hogyan kell csinálni rendes játékot. Komolyan még a Collin Mcrae 2-ben is jobban lehetett irányítani a gépeket pedig az már tizen éves játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. wishformor...
2014.01.07. 09:55
a 4. generaciora eljutott odaig a console-os tarsadalom, hogy mar profilok kozul valaszthatod a bindet, te meg mindig nem szabhatod teljesen at... majd talan a PS6-7-et ezzel el is sikerul majd adni, hogy lesz options menu, meg valami customizalhatosag...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Trolltaxi
2014.01.07. 10:19
FPS gamepaddel? Sok mindenre jó egy konzol, de erre pont nem. Ezt a Titanfallos videót is megnéztem (mármint ahonnan ez a kép van), egyszerűen fájdalmasan lassú és körülményes.

És ezen nem segít akárhány profil sem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Runciter
2014.01.07. 10:48
@Trolltaxi:
THIS. megnézel egy gameplay videot, és azonnal üvölt róla, hogy gamepaddel, vagy billentyűzettel nyomták, mert az előbbivel béna, körülményes, esetlen a nézelődés
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. codex
2014.01.07. 19:59
Tomb Raider: szégyen gyalázat.

Frostbite 3 motor: No comment.. Na itt van az hogy a csilli-villi grafika az isten meg a next-gen, kampányba meg egy normális fov-ot nem lehet beállítani, és bugos szar az egész. Inkább hagytad volna a francba a frostbite 3 motorodat, és adtál volna ki valami élvezhetőt, de hát te tod..

Codemasters: A Grid 2 iszonyat buktája után sejtettem hogy rally vonalon mennek tovább, és húzkodják a rókabőrt megint.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. SonicTheHU...
2014.01.08. 08:38
Ismét egy napi paradoxon az EA háza tájáról
"Továbbra is tartom, hogy a Battlefield 4 az egyik legszebben kinéző újgenerációs játék - azt nem mondom, hogy a legszebb, de balbalbla..."
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Runciter
2014.01.09. 20:57
"Sonic az egyik leghülyébb hozzászólást produkálta ma – azt nem mondom, hogy a leghülyébbet, de blablabla..."

hol van itt a paradoxon?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!