iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.01.09.

Dátum | 2014. 01. 09.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Új művészeti vezető a Halo 5-ön Pár hónappal ezelőtt írtunk róla, hogy Corinne Yu, a 343 Industries vezető programozója lelépett a Microsofttól, és a Naughty Dognál folytatja pályafutását. Ez persze egyben azt is jelentette, hogy a hölgy Redmondból átköltözött Los Angelesbe. Arról viszont nem írtunk, hogy ez mit vonhat még maga után. Corinne férje ugyanis nem más, mint az iparági legenda Kenneth Scott, a Halo 4 művészeti vezetője. Ő még egyelőre nem hagyta el a Microsoft stúdióját, most azonban megjött a hír, amire valahol mindenki számított: Scott is Los Angelesbe költözött a felesége után. Mostantól külsős tanácsadóként dolgozik tovább a cégnél. Így viszont a készülő Halo-játék új művészeti vezető után kiáltott, amely szerepet a szintén nagy névnek számító Nicolas “Sparth” Bouvier fogja betölteni. Steam Controller - azért profi szintű DOTA 2 űzéséhez nem lesz jó Habár a Valve úgy alkotta meg a Steam Controllert, hogy az a lehetőségekhez mérten kiváltsa az egeret és a billentyűzetet, néhány játékban még így sem lesz elég az igazán magasszintű játékosok számára. Erről egyébként a Valve egyik mérnöke, Jeff Bellinghausen beszélt: "Habár igyekeztünk amennyire lehet megnövelni az érintőpadok teljesítményét és felbontását, egy olyan játékhoz, mint a Dota, valószínűleg sosem lesz tökéletes. Ha egy profi Dota-játékos kezébe adod, és megfigyeled a teljesítményét, azt fogok látni, hogy nem fogja tudni hozni azt, amit egérrel és billentyűzettel. De persze nem is ez a kütyü célja."
5 éves a GOG.com A kiváló árakat, régi klasszikusokat, DRM-mentességet, és barátságos kiszolgálást biztosító GOG most töltötte ötödik szülinapját. Ennek örömére az oldal készítői egy kis visszatekintő videóval kedveskedtek nekünk.
Miért fontos a 4,2 millió eladott PlayStation 4? Nos, John Koller, a Sony Computer Entertainment America alelnöke szerint azért, mert ezzel a Sony jól halad az előre kijelölt úton: ez az út pedig az, hogy a PS4 mindenképpen gazdasági siker legyen a cég számára. A legfontosabb feladat, hogy a PS4 minél hamarabb szerezzen minél nagyobb felhasználói bázist, és így a kiadók is bátran készítsenek rá minél több és változatosabb tartalmat. "Egyértelműen ez a legfontosabb célunk, hiszen így elérhetjük azt, hogy a nagy kiadók és fejlesztők számára jó üzleti lehetőség legyen, hogy a játékaik először, vagy akár kizárólag PlayStation 4-re jelenjenek meg, vagy éppen jobban kihasználják az új konzol által nyújtott lehetőségeket." Elsőként az Xbox One Live-os szolgáltatásait teszi rendbe a Microsoft Az Xbox One vezető mérnöke, Marc Whitten elárulta, hogy ő sem teljesen elégedett az Xbox One Live-os szolgáltatásaival, és hogy a felhasználóknak számos ponton igazuk van, amikor ezzel kapcsolatban kritikát fogalmaznak meg. Whitten maga is részt vett az eredeti Xbox Live elkészítésében, így pontosan tudja, miről van szó. "Számos közösségi szolgáltatás el van rejtve, vagy nehezebben használható, mint az Xbox 360-on. Úgyhogy hamarosan érkezik a frissítés, ahol ezeken változtatunk. Mivel az utóbbi 10 évben én is a Live-on dolgoztam, teljesen átérzem, amikor az emberek azt mondják, hogy nehezebbé vált a party-rendszer használata, és a konzol számos alapvető funkciója nem stimmel egészen." Whitten és csapata ezért most a következő hónapokban egy méretes listán fog végigmenni, és igyekeznek majd mindent megoldani, amilyen hamar csak lehet. Azonban arra nem tudott válaszolni, hogy a régóta várt Twitch-streamlés mikor válik elérhetővé a konzolon, de azt kijelentette, hogy még a következő E3 előtt számíthatunk rá. Legalább 5MBPS sebességű internet kell a PlayStation Now-hoz A PS Blog hivatalos bejegyzése szerint a Sony a belső tesztelések során úgy találta, hogy legalább 5MBPS sebességű netkapcsolat kell ahhoz, hogy jó minőségű, alacsony késleltetésű élményekben legyen részünk az új PlayStation Now szolgáltatással. A rendszer egyébként tesztelni fogja a netkapcsolatunkat, és ha az ajánlott sebesség felett vagyunk, akkor automatikusan javítani fogja a minőséget. A Sony szerint egyértelműen az a cél, hogy a ne lehessen érezni a különbséget a helyben játszott és a streamelt tartalom között. Hamarosan jön konzolokra a Slender: The Arrival Az idegeink így is le vannak épülve a mostanában érkező tetemes mennyiségű, minőségi horrorjátéktól, de nem kapunk sok pihenőt: a Slender: The Arrival még 2014 első két-három hónapjában megérkezik majd PS3-ra és Xbox 360-ra. A konzolos megjelenésre a készítők csiszolgattak itt-ott az élményen, és bekerül két új pálya is, ahol Slenderman áldozataival kell majd lennünk. Ugyanezt a tartalmat egyébként a megjelenéssel együtt megkapják majd a PC-s játékosok is.
Nem Rhianna Pratchett írja az új Mirror's Edge-et Rajongói kérdésekre válaszolva Rhianna Pratchett elárulta, nem ő fogja írni az új Mirror's Edge történetét. Ennek egyszerű a magyarázata: az első rész sztoriját nem fogadták kitörő lelkesedéssel sem a játékosok, sem pedig a sajtó. Pratchett úgy érzi, ezért a DICE nem is akarta őt visszahívni, bár pontos információkat nem tud, hiszen eleve meg sem keresték. Ettől függetlenül az írónő drukkol az új csapatnak, és reméli hogy sok kreatív dologgal állnak majd elő.
Egyre nehezebb offline single player játékokat eladni Legalábbis Phil Spencer, a Microsoft Studios vezetője így gondolja, szerinte ugyanis a legnagyobb fejlesztők már inkább a többjátékos élményekre koncentrálnának. Ennek folyományaként az ID@Xbox programban résztvevő független fejlesztőkre még nagyobb "felelősség" hárul, hiszen ők hozhatják el ebben a generációban a legjobb egyjátékos címeket. De mi van a kettő között? Nos, Spencer szerint pár éve még komolyan veszélybe kerültek a középkategóriás játékok, ugyanis akkor úgy tűnt, ezek egyszerűen nem tudnak vetekedni a Call of Dutyval, GTA-val vagy Halóval, és nem is nagyon találtak utat a vásárlókhoz. Az utóbbi időben azonban a digitális terjesztés, és az online áruházak népszerűsége ezt a problémát is megoldotta, és az ID@Xbox a középkategóriás fejlesztők előtt is kitárja kapuit. "Ha a Sony, vagy a mi indie programunkat nézzük, akkor szerintem ezekben az lesz a legjobb, hogy megnyílnak az online áruházak ezen címeknek, amitől a konzolok elkezdenek majd hasonlítani más eszközökre - például mobiltelefonokra." Xbox Signt Out - így trollkodjunk Call of Dutyban Az "Xbox Signt Out" ugyebár az Xbox One egyik hangutasítása, melynek kimondására nyilvánvalóan kiléptet minket rendszer. Mi történik, amikor egy jóember "Xbox Signt Out"-ra változtatja a Gamertagjét, és elkezd Call of Dutyt játszani? A videóból kiderül...
Nem jön Wii U-ra az Alien: Isolation Egy újabb cím, ami elkerüli a Nintendo egyelőre teljesen sikertelen konzolját. Ma a Sega hivatalosan is megerősítette, hogy egyelőre nincs tervben az Alien: Isolation Wii U-s verziója. Ezzel már a második Alien-játékból maradnak ki a Nintendo-tulajdonosok, hiszen a Colonial Marines eredetileg megjelent volna a konzolra, végül azonban törölték. Mondjuk nem is vesztettek sokat vele.
James Bond-játékot készítene a Telltale A Telltale eddig nagy tehetséget mutatott abban, hogyan kell begyűjteni a legnagyobb franchise-okat, hogy aztán azokból mindenféle történetorientált kalandjátékot készítsen. A stúdió társalapítója, Kevin Bruner most arról nyilatkozott, hogy kifejezetten érdekelné a csapatot a James Bond is, szerinte ugyanis olyan játékot tudnának készíteni belőle, mint eddig senki más. "Mindig is idegesített, hogy a játékokban Bond egy tömeggyilkos, mikor a könyvekben alig-alig van ölés. Ott több az intrika és a kémkedés. Mindehhez persze rengeteg pénz kéne, és Bruner tisztában van vele, hogy jelenleg nem áll ennyi a Telltale rendelkezésére. Az ügyvezető Dan Connors hozzátette, hogy számíthatunk arra is, hogy a licencelt produktumok mellett a jövőben saját címekkel is előáll a stúdió. "Nagyon jól tudunk történetet mesélni, így a következő logikus lépésnek az tűnik, hogy nem csak egy játékot készítünk, hanem egy teljes szórakoztatóipari franchise-t, képregényekkel, tévésorozattal, és ezek köré épülő dolgokkal. Úgy gondolom, ez lehet a folytatás számunkra."
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. benczeb90
2014.01.09. 22:03
http://www.shiningrocksoftware.com/?p=2066

Ajánlom egy cikkíró figyelmébe. A lényeg a megjelenési dátum.

Képek és videók: http://www.shiningrocksoftware.com/?page_id=48
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. kiskoller
2014.01.09. 22:05
Ez az xBox trollkodás hatalmas
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Svindler
2014.01.09. 23:58
benczeb90: köszi a tippet!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Atesz1987
2014.01.10. 06:39
Mekkora beteg ez az X-box trollkodás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Shinjiii
2014.01.10. 08:07
Az idegeink így is le vannak épülve a mostanában érkező tetemes mennyiségű, minőségi horrorjátéktól

Elmesélnéd nekünk InGen, hogy melyek azok? Én nem tudok példát felhozni erre. Amnesia egy szar lett, Outlast még bejött, de az sem tudta végig nyomás alatt tartani az embert. Resident Evil 6? No komment... Slender meg addig ötletes, míg össze nem szeded az erdőben a papírokat, utána a gány környezet, unalmas és béna ellenfelek (késes esőkabátos drogos csaj? jézusom...) totálisan megalázzák a horror műfajt. Neked ízlésficamod lehet, InGen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. EpicTroll
2014.01.10. 13:50
Csatlakoznék az elöttem szólóhoz. Melyik az a horror játék ami tényleg oda is sorolható?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. SonicTheHU...
2014.01.10. 15:31
"Egyre nehezebb offline single player játékokat eladni"
Nehéz a f*szt. Gyökerek mossák magukat folyamatosan és miért?
Egy single-t kidolgozni jóval komplexebb mint egy repetitív multit összekókányolni, azért
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Janus27
2014.01.11. 16:59
Playsttion Now-nál ez az 5MBPS-t letöltési vagy feltöltési oldalon kell számolni?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!