iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.01.23.

Dátum | 2014. 01. 23.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Castlevania: Lords of Shadow 2 - Dracula és a többiek A Konami egy szép kis sajtóközleményt küldött nekünk a játék legújabb előzetesével kapcsolatban, melyben részletesen kifejti, hogy ki-kinek tett keresztbe, ki változott démonná, kiről hitték azt, hogy démonná változott, de mégsem, ki az, aki elárulta az emberiséget, mindezt meghintve egy rakás olyan fordulattal, amilyet legfeljebb a Barátok köztben láthat az ember. Ebből azonban semmit nem írunk le, ugyanis rendkívül spoileres a dolog, pedig a február 27-es megjelenésig van még idő bepótolni az első részt. Akinek pedig már nem kell pótolni, az mindent megkap ezzel a videóval:
The Incredible Adventures of Van Helsing II - a nagy dög Mármint a nagy Chimera. Vagy a nagy démonszerű vadászkutya. Akárhogy is hívjuk, ez a rondaság az alvilág bugyraiból érkezett, és hősünk tudja majd megidézni csatában, hogy javítsa kicsit az esélyeit. Menet közben a Chimera is fejlődik és erősebbé válik, viszont etetni is kell, hogy bármi haszna legyen. A saját idézőkamrájában aztán új skillekkel, és mindenféle extrával turbózhatjuk fel.
The Witcher 3 - kezdjünk el új PC-re gyűjteni Marcin Iwinski, a CD Projekt RED egyik alapítója magabiztos, legalábbis ami a The Witcher 3 grafikai képességeit illeti az Xbox One-on és a PS4-en: "Mindkét gép nagyon jól kezelhető, nagyon sok erő van bennük. Nem mondom, hogy maximálisan kihasználjuk őket, de nagyon közel vagyunk hozzá." - majd hozzátette, hogy már két és fél éve eldöntötték, hogy kizárólag next-genre készítik el a játékot, így nagyon sok időt tudtak eltölteni az új konzolokkal. Iwinski szerint mind az Xbox One és a PlayStation 4, mind pedig a PC-s verzió fejlesztése nagyon simán ment, és öröm a munka. "Ha Xbox 360-ra és PS3-ra kellett volna dolgoznunk, körülbelül az ötleteink felét a kukába kellett volna dobni." De mi a helyzet a PC-s változattal? Milyen gép kell ahhoz, hogy a legjobb grafikát élvezhessük? Nos, Iwinski erről is elejtett egy félmondatot: "Hamarosan további információkat közlünk, de már most elkezdhettek gépfrissítésre gyűjteni." Procedurálisan generált ellenfelek a Middle-earth: Shadow of Mordorban A készítők ígérete szerint két játékos nem fog találkozni ugyanazzal a szituációval a játékban, sem pedig ugyanazzal az ork ellenféllel, azok ugyanis procedurálisan generáltak lesznek a játékos cselekedetei alapján. Minderről Michael de Plater, a játék design igazgatója beszélt, aki szerint a cél az volt, hogy egy dinamikus világot hozzanak létre, ahol tényleg hatással vagyunk az eseményekre. "Nem úgy indultunk el, hogy feltétlenül procedurálisan akarjuk létrehozni az ellenfeleket. Azt szerettük volna, ha valami újat, valami újgenerációsat tudunk alkotni velük. De aztán jött az ötletünk, hogy így végső soron a játékossal szemben jönne létre a saját, kifejezetten neki létrehozott főellenség, akit aztán az egész játékon át kergethet." "Mindig sokkal erőteljesebb, ha a játékos hozhatja létre és változtathatja a saját történetét. Minden játékban megküzdesz egy rakás név nélküli szörnyeteggel, és mi ezt nem szerettük volna itt. Anélkül szerettünk volna több lehetőséget biztosítani, hogy az ellenfelek szkripteltek lennének." - mondta Michael de Plater. Ahogy arról már sokszor írtunk, főhősünket, Taliont egy misztikus szellem támasztja fel, és kíséri el bosszútól fűtött kalandján. Ennek megfelelően vannak különleges Wraith-képességei. Az egyik ilyen, hogy például maga mellé tud állítani orkokat. Az egyik küldetésben például lehetőségünk lesz arra, hogy az egyik alacsonyabb szzinten álló orkot magunk mellé állítsuk, aki aztán elvezet minket az ork vezérhez, sőt, még segít is harcolni ellene. Ez azonban csak az egyik megoldás: a készítők azt szeretnék, ha mindenki a saját szájíze szerint játszhatna.
Sztárparádé a The Elder Scrolls Online-ban Habár azt gondolnánk, hogy egy MMO-ban nem a legfontosabb dolog a szinkron, a Bethesda nyilván másként látja. Ezért itt van nekünk John Cleese, Bill Nighy, Kate Beckinsale, Alfred Molina, Lynda Carter, Michael Gambon, Malcolm McDowell és Peter Stormrare is. Aztán őket még kiegészítik a "bejáratott" főleg játékokat szinkronizáló színészek, mint Jim Ward (Resident Evil 4), Jennifer Hale (Mass Effect) és Kevin Michael Richardson (Ratchet & Clank).
Call of Duty: Ghosts - érkezik az Extinction Episode 1 A Treyarch-féle zombis mód helyi megfelelőjének első "kiegészítője" január 28-án érkezik az Onslaught DLC-vel együtt - Xbox rendszerekre legalábbis. A történet szerint egy alaszkai titkos kutatóbázison a Nightfall program keretein belül kutatták a jóemberek az idegenek inváziójának hátterét. Ahogy azonban az lenni szokott, a tudósok elvesztették a kontrollt a dolgok felett, a katonáknak pedig el kell indulniuk, hogy visszaszerezzék az ott tartott információkat.
Megjött a Might & Magic X: Legacy Hosszú early access periódus után végre megérkezett PC-re a Might & Magic X: Legacy. Rögtön elérhető belőle egy Deluxe Edition 29,99 dollárért, meg egy sima verzió 24,99 dollárért - mindkettő kizárólag digitálisan vásárolható meg. A Limbic Entertainment által fejlesztett anyag minden tekintetben visszanyúl a gyökerekhez, így teljesen FPS-nézetből játszható, körökre osztott szerepjátékot kapunk.
PlayStation Network karbantartás hétfőn A Sony Computer Entertainment Europe jelezte, hogy január 27-én hétfőn, reggel 5:30-tól 11:30-ig karbantartás lesz a hálózaton. Ha január 20-a után legalább egyszer bejelentkeztünk PSN-re, akkor a multiplayer játék és az online appok működni fognak ekkor is, a PlayStation Store, a PlayStation Home és Account Management oldal azonban nem lesz elérhető. Dead Rising Collection - márciusban Aki esetleg lemaradt volna a zombigyilkolászás előző részeiről, és az Xbox One megvásárlása előtt be szeretné pótolni, annak itt az alkalom. A Dead Rising Collection a Dead Rising, Dead Rising 2, és a Dead Rising 2 Off The Record játékokat tartalmazza, egy rakás DLC-tartalommal megspékelve. A pakk március 7-én jön ki Xbox 360-ra, az ár pedig 39,99 euró.
Tomb Raider Definitive Edition - PS4-en mégis meglesz a 60fps Oké, szóval úgy tűnik, hogy mindenki félreértett mindent (valójában nem, mert vélhetően direkt fogalmazott ködösen a Square Enix), és a Tomb Raider Definitive Edition egyáltalán nincs 30fps-es sebességre rögzítve mindkét platformon. Erről Scott Amos, a játék producere beszélt egy közvetlen livestream keretein belül, ahol egyértelművé tette, hogy a céljuk az volt, hogy a játék minimum 30fps-sel fusson mindkét platformon, 1080p-s felbontás mellett, és arról szó sincs, hogy rögzítve lenne a dolog. Amos szerint minden fps, amit 60 felett ki tudtak csikarni a játékból, az már csak ajándék. Úgy tűnik, a PS4-en elég sok ajándékot sikerült összehozni, ugyanis a Definitive Editiont élőben is kipróbáló RocketChainsaw, és a NeoGAF egyik adminisztrátora, EatChildren is beszámolt tapasztalatairól, és szerintük a PS4-es változat egyértelműen közelebb van a 60fps-hez az esetek többségében, míg az Xbox One-os verzió a szűkebb tereken 45fps körüli maximumot tud nyújtani, de leginkább csak a 30fps-t tartja.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

13. KisDre
2014.01.24. 00:24
"Iwinski erről is elejtett egy félmondatot: "Hamarosan további információkat közlünk, de már most elkezdhettek gépfrissítésre gyűjteni.""

Köszönöm szépen kedves lengyel barátom, esetleg támogatnál eme nemes gyűjtés ügyében ? Meg is adom a bank számla számom

Na de hülyülésen kívül, kíváncsian várom már a vén Geralt kalandjait
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. noPublicFG
2014.01.24. 02:27
Ez a Shadow of Mordor... huh! Nem kicsit tetszik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. madcaptain
2014.01.24. 05:11
Nem ertem a Witcher fejlesztok a 2 honapja kijott uj konzolokra, hogy tudtak mar 2 es fel eve fejleszteni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. ferenczga
2014.01.24. 08:00
A COD szörnyeinek (és emberi karaktereinek) a mozgása csak nekem tűnik "furcsának"?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. benczeb90
2014.01.24. 08:04
Annak ellenére, hogy a játék mechanikája tiszta AC, nagyon is tetszik a sztori! Ugyan semmi köze Tolkien-hoz, de simán el lehet fogadni az ilyen történeteket is, mint olyanokat, amikről 'még Tolkien sem tudott'. Mondjuk ez a wraith-világba váltás ez már említésre méltó lett volna, ha valóban Tolkien találta volna ki a karaktert. Nem baj, jó lesz ez.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. oiskin madca...
2014.01.24. 08:06
Véleményem szerint úgy, hogy rengeteg olyan tartalom van a game-ben amit OS-től függetlenül el lehet készíteni (pl videók vagy quest-ek vázlatai, illetve maga a lore ami teljesen gépfüggetlen dolog)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. anubys madca...
2014.01.24. 08:56
A fejlesztők jóval a késztermék piacra kerülése előtt megkapták a devkiteket. Máskülönben hogyan lehetnének játékok a konzol megjelenésekor?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Qouzey
2014.01.24. 10:42
Az Elder Scrolls Online elég komoly szinkron színészeket kapott. Sok pénzt fektetnek ebbe a játékba, reméljük indokoltan.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Lazahunter Qouze...
2014.01.24. 13:43
Mint a SW:TOR-ba?

Nagyon magabiztosak, és láttuk már, hogy az elmúlt sok év MMO-s tapasztalataiból kiindulva ez nagyon kevés, a WoW megjelenése óta szinte minden hasonló bukott.

Itt meg ráadásul a játékot egy olyan világra és azok játékaira építik, ahol eddig is a single élmény adta a dolgok sava-borsát, így el nem tudom képzelni, hogy sikeres legyen ... de majd meglátjuk. Mindenesetre amit eddig láttam belőle annak kb semmi köze nincs egy TES játékhoz, így pedig részemről teljesen érdektelen, és ezzel nem vagyok egyedül
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Qouzey Lazah...
2014.01.24. 14:58
A történet és területek változatlanok lesznek, valóban kérdés hogy fel ér-e a single player szerepjátékhoz. Nálam már ott ellőtték magukat hogy havidíjas lesz. Majd meglátjuk mit hoznak ki belőle.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim Qouze...
2014.01.24. 15:16
" ... valóban kérdés hogy fel ér-e a single player szerepjátékhoz."

Nem fog. A TES franchise-t 2 dolog definiálta. Az egyik az hogy nincsenek kasztok és azt csinálsz a karaktereddel amit csak akarsz. A második a moddolhatóság, amivel a tetszésed szerint változtatsz a játékvilágon.

Ezek nélkül ez csak a nevében lesz TES ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Szefmester Asagr...
2014.01.24. 15:56
A Daggerfall óta egyre kevésbé tudod egyedivé tenni a karaktered. Egyedül a megjelenésükben van fejlődés, de a belső tartalom fokozatosan korcsosult el. A térkép zsugorodik részről részre, a változatosság a korral egyáltalán nem növekszik, sőt az is mintha csökkenne (pedig az ember azt gondolná hogy mára kitaláltak annyi új sztorielemet hogy legyen változatosa küldetésrendszer). Ha nem lennének ennyire könnyen moddolhatóak az új részek, akkor már az Oblivionnál belefulladt volna a TES a saját érdektelenségébe.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. otherl Szefm...
2014.01.25. 16:02
Pont ezt akartam mondani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!