iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.01.29.

Dátum | 2014. 01. 29.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Plants vs Zombies: Garden Warfare - ilyen a kooperatív A növények és a zombik hamarosan egymásnak esnek a kertben, teljesen 3D-ben, hogy megdolgoztassák a Call of Dutyn edződött ravaszhúzó izmainkat. Különösen mókásnak tűnik az osztott képernyős kooperatív mód, amiről eddig nem mutatott sokat az Electronic Arts, de szerencsére most ennek is eljött az ideje.
Tomb Raider: Definitive Edition - akkor is megegyezik a PS4-es és Xbox One-os verzió Szóval, odáig tiszta a történet, hogy a Tomb Raider: Definitive Edition PS4-es verziója inkább a 60fps-hez fut közelebb, míg az Xbox One-os változat igyekszik tartani a 30-at (feljebb nem mehet, ami egyébként helyes döntés). Idáig oké. Több szakértő, többek között a Gamersyde is nekiállt összehasonlítani a két verziót, és arra jutott, hogy az Xbox One-os valamiért homályosabb, és a textúrák alacsonyabb felbontásúnak tűnnek. A Square Enix gyorsan megérkezett, és közölte, hogy mindkét változat 1080p-ben fut natívan, és mindkettőben ugyanazok a textúrák, részecskék, modellek, stb. szerepelnek. Akkor minek a számlájára írható a mégis látható különbség? Nos, egyelőre csak tippek vannak, de azok a rosszul alkalmazott FXAA irányába mutatnak... Testreszabás a Wildstarban A Wildstar kissé rajzfilmes grafikája, és egyedi karakterei lehetővé teszik, hogy a játékosok széles skálán és a legkisebb részletekig testreszabják őket. Sok MMO nem veszi elég komolyan a karakterek testreszabásának fontosságát, így szerencse, hogy az amúgy is ígéretes Wildstar ezt is kipipálja.
Star Wars: Assault Team - kártyajáték mobilra A Disney és a LucasArts megerősítette, hogy a Star Wars: Assault Team egy körökre osztott, gyűjtögetős kártyajáték, amely megjelenik iOS-re, Androidra és Windows 8-as eszközökre is. Egyelőre sokkal többet nem tudunk, de lesz mindenféle karakter a teljes Star Wars-sorozatból, és különböző bolygókon kell majd megütköznünk mindenféle ellenséggel. Mondtam, nem tudunk sokat.
Phil Spencer szerint is fontosak az új címek Miután kiderült, hogy a Microsoft hatalmas új stúdiója, a Black Tusk valójában nem is dolgozott eddig konkrét játékon, mostantól pedig a Gears of War fejlesztését bízza rájuk a Microsoft, sokan kétségbeestek. Ez ugyanis azt jelenti, hogy ismét nem egy új címet kapunk, hanem egy régi folytatását. Phil Spencer, a Microsoft Studios vezetője azonban mostanában elég aktív Twitteren, és rögtön igyekezett megnyugtatni mindenkit. Szerinte egyrészt a Quantum Break és a Sunset Overdrive bizonyítja, hogy továbbra is támogatják az új neveket, ráadásul az Xbox One is két teljesen új címmel indult a Ryse és a Crimson Dragon személyében. Spencer elmondta, egyértelműen az a cél, hogy minden, ami kikerül a Microsoft Studios csapataitól, nagy siker legyen, a középszerűség nem jöhet szóba. A Black Tuskkal kapcsolatban elárulta, a stúdió egyelőre egy címen fog csak dolgozni, később azonban nem zárja ki, hogy folyamatosan bővül majd a cég, és akár több játék is készülhet ott egyszerre. The Wolf Among Us: Episode 2 - korhatáros előzetes Tarantino-filmeket megszégyenítő mennyiségű ESRB figyelmeztetést lehet olvasni a The Wolf Among Us: Episode 2 új előzetesének legelején. Bizony, itt kőkemény tartalomról van szó, de ha a folytatás olyan jó lesz, mint az első epizód, akkor továbbra is elégedettek leszünk.
Sorozat készülhet a Dead Rising 3-ból is? Érdekes módon a BBC egyik újságírója figyelt fel arra, hogy az Electronic Arts pénzügyi jelentésének végén olvasható egy olyan sor a Microsofttal kapcsolatban, melyben szóba kerül az Xbox, és a rá érkező exkluzív Dead Rising 3-hoz kapcsolódó tartalmak, mint például "egy készülő tévésorozat". Ez persze valami félreértés is lehet, úgyhogy egyelőre tessék egy csipet sóval fogyasztani, de a Microsoft nagyon benne van mostanában a sorozatgyártásban, a zombik pedig népszerűbbek, mint valaha. The Witcher 3: Wild Hunt - még mindig durván néz ki Váratlanul előkerült három kép az új Witcherből, mi pedig lecsaptunk rájuk, mert ezzel a játékkal egyszerűen nem lehet betelni. Örömmel konstatáltuk, hogy a grafika minősége semmit nem romlott az utóbbi időben, ráadásul még mindig piszok hangulatosnak tűnik az egész. A három kép mindegyikén látható Geralt is, amint éppen... ööö... witcherkedik.
Életműdíjat kap a PlayStation atyja A Sony Computer Entertainment egykori elnöke, az első PlayStation vezető mérnöke, Ken Kutaragi életműdíjat kap a 14. GDC Awards díjátadón. Kutaragi anno megrendelésre a SNES hangchipjét tervezte, aztán összekapott egymással a Nintendo és a Sony, utóbbi pedig eldöntötte, hogy elkészíti saját konzolját. A többi már történelem: a PlayStation hatalmas siker lett, és egyben az első konzol, ami túllépte a 100 millió eladott példányszámot. Az iparágnak ez hatalmas növekedést jelentett, és a sikertörténet folytatódott a PS3 megjelenéséig, ahol Kutaragi renoméja is csökkent picit: a konzol túl összetett és drága lett. Kutaragi helyét később a Sony jelenlegi elnöke, Kaz Hirai vette át. A március 19-én esedékes díjátadón egyébként a PS4 vezető mérnöke, Mark Cerny adja majd át az elismerést Kutaraginak.
Késik a Basement Crawl A PlayStation 4-exkluzív indie-játék a héten jelent volna meg, ez azonban sajnos nem válik valósággá. Miért? Nos, nem azért, mert nincs kész a játék. Piotr Babieno, a fejlesztőcsapat vezetője elmondta, teljesen készen állnak, sőt, az egész múlt hetet azzal töltötték, hogy felkészüljenek a mostani indulásra. A napokban azonban olyan érdekes lehetőségek merültek fel, melyeket nem tudtak kihagyni. Egyelőre nem árulta el, konkrétan miről van szó, csak annyit mondott, hogy különböző iparági partnerekkel együttműködve tovább finomíthatják és bővíthetik a játékot. "Nehéz döntés volt, de úgy gondolom, hogy a csapat számára ez volt a helyes. Így ki tudjuk használni ezeket a kapcsolatokat, tovább tudjuk bővíteni a játékot, és egy még jobb multiplayer élményt tudunk majd nyújtani a PS4 tulajdonosoknak." - írta Babieno. A megjelenésre szerencsére így sem kell sokat várni, a következő egy-két hónapban számíthatunk rá. Final Fantasy XIII - a 16 bites történet Mókás videóval kedveskedett nekünk a Square Enix a Lightning Returns közelgő nyugati megjelenése kapcsán. A régi Final Fantasy játékok 16 bites stílusában mesélik el nekünk a két eddigi Final Fantasy XIII történetét. Megtekintése erősen ajánlott!
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. gKomor
2014.01.30. 08:18
az xone exkluziv jatekmod az gyomorforgato megoldas a popcap reszerol es szanalmas probalkozas a MS reszerol, gratulalok!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. MrFox
2014.01.30. 12:19
"A Square Enix gyorsan megérkezett, és közölte, hogy mindkét változat 1080p-ben fut natívan, és mindkettőben ugyanazok a textúrák, részecskék, modellek, stb. szerepelnek. "

Ja, a gameplay, de az átvezetők 900P-sek Xbone-on. DD
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. HUFEUR
2014.01.30. 18:55
MrFox:

Ez nem tudom igaz-e, de ha igen, akkor amúgy is a gameplay a fontosabb, ráadásul annak is kell az erősebb hardver, az átvezetők csak videók.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Magrathea
2014.01.31. 19:20
16-bites Final Fantasy nagyon nagy!

/spoiler alert
4:14-től Yul halálai voltak a legjobbak! Tudom, hogy szomorú, de annyira viccesen csinálták meg! ><
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!