iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.04.30.

Dátum | 2014. 04. 30.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Launch traileren a Child of Light A fantasztikusan kinéző, valószínűleg páratlan hangulattal rendelkező Child of Light végre elérhető mindenki számára. A Ubisoft Montreal platformer-szerepjátéka Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra, PS4-re, Wii U-ra és PC-re jelent meg.
Valahol a fejlesztés közepén tart a Mass Effect 4 A BioWare Montreal fejese, Yanick Roy elárulta, hogy 2012 végén kezdtek el dolgozni az új Mass Effecten, és most éppen valahol a fejlesztés közepén járnak. Ha pedig ebből indulunk ki, akkor valamikor 2015-ben azért már számíthatunk a megjelenésre. Teljesen átalakult a Hellraid Hosszú hiátus után újra előkerült a Hellraid, szinte teljesen megújult formában. A Techland akció-RPG-je a Dead Island által is használt Chrome Engine 5 helyett már az új, Chrome Engine 6-on fut majd, ami egyébként a Dying Light alatt is dübörög. Ezzel párhuzamosan az előző generációs konzolok kikerültek a képből, így a Hellraid csak PC-re, PS4-re és Xbox One-ra érkezik. A váltás lehetővé tette a készítőknek, hogy teljesen fizikai alapú bevilágítást használjanak, részletesebbek lehessenek a pályák és a karakterek, és még a mesterséges intelligencia is javult. A legfontosabb változások között szerepel a teljesen megújult közel- és távolsági harcrendszer, bekerültek különböző környezeti veszélyforrások, a craftolás és három új játékmód.
Xbox One - továbbra is fontosak maradnak az exkluzívok Az Xbox-részleg új fejese, Phil Spencer megerősítette, hogy az exkluzív játékok továbbra is a konzol legfontosabb alapkövei lesznek, mint ahogy ezt az Xbox 360 esetében is láthattuk - reméljük, hogy itt a generáció elejére célzott. Ennek megfelelően az idei E3-ra nagyon nagy durranásokat tartogatnak nekünk, hiszen meg szeretnék mutatni, hogy igenis elkötelezettek a játékok mellett. Spencer szerint számos belsős és külsős stúdiótól érkező exkluzív anyagot mutatnak majd be. "Jelenleg úgy vélem, hogy erős felhozatalunk van készülőben. Jön a Sunset Overdrive, a Project Spark, a Quantum Break és a Halo is. Ezen kívül pedig több új címről is fogunk beszélni az E3-on. Jó lesz végre megosztani ezeket a terveket a közönséggel, innentől pedig már csak felfelé vezet az út". Murdered: Soul Suspect - a gyilkos! A Square Enix által kiadott legfrissebb előzetesben végre elcsíphetjük (vélhetően) a játék főgonoszát, magát a gyilkost, aki a Bell Killer néven fut. A készítők egyelőre csak annyit árultak el róla, hogy abszolút nincs lelkiismerete, szadista, az áldozatai pedig egytől-egyig brutális és kegyetlen halált halnak.
Itt van róla egy friss koncepciórajz is. Szimpatikus fiatalember.
Xbox One felhasználói felület egy rajongótól A PrimeGhost548 néven futó felhasználó vélhetően nagy Xbox One-rajongó. Készített egy videót arról, ő hogyan alakítaná át a konzol felhasználói felületét: az alapvető felépítést meghagyná, csak éppen mindenféle testreszabási lehetőséget vezetne be, amik bizony eléggé feldobhatnák a jelenleg talán túlságosan is letisztult, csempés felületet. A legfontosabb azonban, hogy maga Major Nelson, az Xbox Live marketinges vezetője is látta a videót, és megosztotta azt a csapattal, így nem kizárt, hogy a konzol fejlesztői átvehetnek belőle majd ötleteket.
DriveClub - 1080p/30fps A játék vezető fejlesztője, Paul Rustchynsky megerősítette, hogy a DriveClub 1080p-s felbontásban és 30fps-sel fut. Habár korábban az autós játékok egyik alapvetésének számított a 60fps, ez az előző generációban megtört, és leginkább csak a legfelső, szimulátoros vonalon maradt meg a Forza Motorsport és a Gran Turismo esetében. Mindenesetre a Forza Horizon és a Motorstorm bebizonyította, hogy azért 30fps-sel is élvezhető maradhat egy árkádosabb autóverseny, Rustchynsky pedig kiemelte, ez lehetőséget adott nekik arra, hogy a legrészletesebb autómodelleket készíthessék el a videojátékok történetében. Ráadásul a környezetekkel sem kellett visszafogniuk magukat: "A legnagyobb pályákat is meg tudtuk csinálni, amik messze nagyobbak, mint bármelyik másik versenyjátékban, ráadásul rendkívül részletesek". Ez azonban még nem minden. Kiderült az is, hogy a játék globális bevilágítást használ, így teljesen valósághűen tudja visszaadni a napszakok váltakozását, és a tükröződéseket az autókon. EA Sports UFC - karrier és online A játék karriermódját az edzőteremben kezdjük majd, ahol neves UFC-személyiségek vezetnek majd át minket a tanulás folyamatán, egészen addig, amíg szerződést nem kapunk. Ha jól harcolunk és lehetőleg kiütésekkel győzünk, akkor hamarosan érkeznek majd a szponzorok, az új felszerelések és persze a rajongók is. Az Online Championships keretein belül különböző divíziókba nevezhetünk be, és összemérhetjük tudásunkat a többiekkel. Minél többet nyerünk, annak feljebb jutunk a ranglétrán, és annál rangosabb bajnokságba kerülünk át. Ez persze azt is jelenti, hogy egyre keményebbek lesznek az ellenfeleink is. Ki lesz a legjobb a világon? Itt az is ki fog derülni. Szintén érdekesen hangzik az Online Rivalries. Itt gyakorlatilag egy az egy elleni rivalizálásról van szó: kihívhatjuk barátainkat egy-egy elleni küzdelmekre (egyszerre több rivalizálás futhat párhuzamosan), és komoly statisztikákkal, elemzésekkel követhetjük nyomon, hogyan teljesítünk. Ami mindezt összefogja, az a FighterNet. Gyakorlatilag ez a központ, ahol minden online tevékenységünk összefut. Itt nézhetjük meg részletesen az összes statisztikánkat, vethetjük össze eredményeinket a barátainkkal, oszthatjuk meg a leglátványosabb megmozdulásainkat - szóval a teljes közösségi élmény.
Bejelentetlen játékhoz keresnek munkaerőt a Killzone fejlesztői... mikrotranzakciók! Azt egy ideje tudjuk már, hogy a Guerrilla Games egy teljesen új címen dolgozik, ami ráadásul a pletykák szerint szerepjáték lesz. Utóbbit továbbra sem tudjuk megerősíteni, mindenesetre az biztos, hogy ismét munkaerőt keres a stúdió. Ami érdekesebb, hogy online játéktervezésben jártas munkatársakat akarnak felvenni, aki tervezett már mikrotranzakciós rendszereket, illetve van tapasztalata a nem hagyományos fizetési modellek területén. Továbbá az sem árt, ha erős közösségi lehetőségekkel ellátott anyagon tevékenykedett korábban. Az álláshirdetés továbbá kiemeli, a jelöltnek mindenképp rendelkeznie kell tapasztalattal komplex játékrendszerek tervezésében: játékmódok, karakterfejlődés, kiegyensúlyozás, szintlépés és endgame tartalmak, ezek mind ide tartoznak. Szerepjáték? Szerepjáték!
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. Shinjiii
2014.05.01. 09:42
Child of Light-ra nagyon kíváncsi vagyok. Tesztet róla minél hamarabb, iPon!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Svindler
2014.05.01. 12:11
Készül majd, hétvégén nekiesünk Magasak nekünk is az elvárásaink vele szemben, az első trailer óta követjük a sorsát
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. i2k010
2014.05.02. 10:24
Hát, nem egy nagy szám ez az Ultimate UI (After Effects-video)... Helyből ronda az egész, és ezen semmi sem segít.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Shinjiii
2014.05.04. 20:50
Köszi Svindler, várom!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.05.05. 10:29
Te nem tudom miről beszélsz vagy csak ennyire nem tudod értékelni a másik munkáját szerintem ez egy nagyon szép és kidolgozott munka lett de látszik hogy nem fogod fel hogy egy ilyen rövid animációval mennyi munka van meg hogy mennyire nehéz kezelni magát a programot is de tudod mit ha nem tetszik ne nézd vagy csinálj jobbat és meglátjuk kié lesz jobban értékelhetetlenebb. -'_-
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!